eitaa logo
محمدعلی انصاری
1.3هزار دنبال‌کننده
457 عکس
637 ویدیو
2 فایل
محمدعلی انصاری www.hedayatnoor.com ارتباط با ادمین @bhn_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهار جزء شكل دهنده‌ى حقيقت عبوديت ٥٧-سوره مباركه مؤمنون جلسه ١٥ آيه ٢٣ ( بخش چهارم) محمدعلى انصارى زمان: ١٥:٣٩ حجم: ٣.٦ MB @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عبد کیست؟ محمدعلی انصاری زمان: ۲:۳۱ حجم: ۱۳.۱ MB @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتيجه ى شناخت و معرفت به عظمت خداوند ١١-شرح خطبه ١٠٩، جلسه ٣ (بخش سوم) محمدعلى انصارى زمان: ٢٠:١٠ حجم:٤.٧ MB @Hedayatnoor
«رسم امانت۲»، کارگاه آموزشی در حوزه تربیت فرزند است که طی آن «نبایدها» و رفتارهای ناصحیح والدین در قبال فرزندان بررسی می‌شود؛ رفتارهایی که ممکن است به مرور و از دوران کودکی، مولد بروزهای منفی در شخصیت فرزندان‌مان گردند. این کارگاه توسط آقای مهندس «احمد وطن‌خواه» در موسسه بیان هدایت نور، از تاریخ شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در روزهای زوج و در قالب جلسات ۳ ساعته، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ (شامل نیم ساعت استراحت و پذیرائی) برگزار می‌گردد. لینک ثبت‌نام : http://www.hedayatnoor.org/edu/register شماره تماس : ۰۹۱۵۵۶۰۷۲۰۰ ساعت تماس: ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
17.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موانع اوج گرفتن انسان محمدعلی انصاری زمان: ۴:۰۳ حجم: ۱۷.۱ MB @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعاى زيباى امام سجاد (ع) در تأخير اجابت دعا و عدم ستاندن حق مظلوم از ظالم ١٤-شرح دعاى ١٤ صحيفه سجاديه، جلسه چهارم ( بخش سوم) محمدعلى انصارى زمان: ١٥:١٠ حجم :٣.٤ MB @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژگی‌های زنان بهشتی محمدعلی انصاری زمان: ۷:۳۵ حجم: ۲۸.۴ MB @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰۲۱۸-چرا خداوند تنها نام پیامبرانی را در قرآن آورده که در منطقه خاورمیانه مبعوث شده‌اند؟ 🔹خاورمیانه در روزگار گذشته بزرگترین مرکز تمدن بشری بوده است و خداوند برترین پیامبران خود را در بزرگترین مراکز تمدن بشری مبعوث کرده است. تمدن اولیه بشری ابتدا در منطقه بین النهرین شکل گرفته و سپس به شرق و شاخ آفریقا و یونان رفته و تمدن هِلنی را شکل داده و از آنجا به سوی غرب رهسپار شده است. این قدمت تمدن اقتضا می کند که خداوند مهم ترین و تأثیر گذارترین پیامبران خود را در این منطقه مبعوث کند. طبعاً همراه با گسترش تمدن از بین النهرین به سرزمین‌های دیگر، آموزه‌های این پیامبران نیز به دیگر نقاط دنیا رسانده شده و از همه جا پیروانی راستین را جذب نموده است. ▫️کتاب مشکاة، تفسیر قرآن کریم، ج۲۰،صص ۲۰۲-۲۰۱. @Hedayatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرمنشأ برخی از مشکلات، سوء تدبیر خود انسان است. برای مثال، اگر فردی در مهمانی با سفرهای رنگارنگ مواجه شود و حدّ خود را نگاه ندارد و بیش از نیاز بدنش بخورد و بیاشامد، دچار مشکلات گوارشی می‌شود. در این حال، نباید زبان به سرزنش کسی جز خود بگشاید. اما گروهی دیگر از ابتلائات هست که ریشۀ بشری ندارد و حوالۀ خداوندی است. این ابتلائات حکمت بسیار دارد. از جملۀ این حکمت‌ها، شکوفایی توانمندی‌هاست. انسان تا زمانی که در تنگنا و فشار شدید قرار نگیرد، بسیاری از استعدادهای خود را نمی‌شناسد. حکمت دیگر ابتلائات، غفلت‌زدایی است. بسا حضرت حق بنده را گرفتار شدت ابتلائاتش می‌کند تا او را متوجه حضرت خود گرداند. آری، مهمترین برکت ابتلائات و کلفت‌های این‌چنینی، «إنْقِطَاع إِلَی الله» است؛ حالتی که انسان از دیگران مأیوس شده و متوجه حضرت ذی‌الجلال و «مُسَبِّبَ الأَسْبَاب» (خداوند سبب ساز) می‌شود و اسباب در نظرش رنگ می‌بازد: دیده‌ای باید سبب سوراخ‌کن تا حجب را بر کند از بیخ و بن ▫️کتاب شکوه نیایش، شرح صحیفه سجادیه، ج۵، صص ۱۷۵-۱۷۲. @Hedayatnoor