eitaa logo
هیمآ...♡
140 دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
18 فایل
شاید نویسنده... باید به خودمون برگردیم، اون منتظرمونه! و بیا بیدار شیم، تا بیشتر از این، غرقِ خواب نشدیم...! اینجا خود واقعی‌ت باش، اون قشنگتره :) (پیام سنجاق شده رو بخونید لطفا) https://abzarek.ir/service-p/msg/4297348 حرف؟
مشاهده در ایتا
دانلود
آرامش فقط همسرم و داداشم و پسر عمه هام که نشستن دور هم دارن او نو بازی میکنن
هدایت شده از توییتر مدیا
خدایا! وحشتِ اخبارِ دروغ و اخبارِ هدفمندِ کاسبانِ رسانه‌ای را از جانم دور بدار! ✍عباس حسین‌نژاد 🕊 @media_Twitter | توییتر مدیا
وانتی که پشتش بسته ست و بارش معلوم نیست
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
@ostad_shojaeمؤمنِ سوپرمَن.mp3
زمان: حجم: 10.7M
√ الآن واقعاً چجوری توی این وضعیت آرامشمون و حفظ کنیم؟ √ چجوری نترسیم؟ √ چجوری خودمون رو از بلایا درامان نگه‌داریم؟ | | منبع : جلسه ۷۴ از مبحث قلب آرام @ostad_shojae | montazer.ir
هدایت شده از دایی‌ناسِر🇮🇷
https://eitaa.com/himayejan/20686 خداروشکر ک همسرت کنارتن عزیزم. بخدا همینم نعمته تو این شرایط :)
https://eitaa.com/bolabola_7 الان این وسط خداوکیلی؟😭😂 چشم...
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی غیر استاد شجاعی این مطالب و می‌گفتند دست آدم برای پخشش می‌لرزید 🤕 چقدر دلگرم کننده وچقدر آرامش دهنده😍 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مرگ بر خائنین داخلی دعا فراموش نشود محو کامل اسرائیل غاصب اخراج آمریکا از منطقه 🌷اللهم عجل لولیک فرج🌷
بله بچه ها من می‌ترسم. خیلی هم می‌ترسم. هرچقدر هم به خودم آرامش بدم و ذکر بگم و قرآن بغلم بگیرم و به امداد های الهی فکر کنم، باز با هر صدای انفجار و لرزشِ خونه، یه قلب و بدن زمینی دارم که ضربانش میره روی هزار و شروع به لرزیدن میکنه‌. صدا ها واقعا وحشتناک ان، با اینکه میدونم میزان خسارت از میزان سر و صدا خیلی خیلی کمتره ولی باز میترسم...
ولی خب آدمیزاد ایم دیگه. ترس هم یکی از احساسات عه... میترسم و امید دارم که خدا به میزان ترس ام غلبه کنه... قرآن به بغل میخوابم، مدام سوره فتح میخونم، ذکر میگم و حقيقتا خیلی خیلی آروم تر ام... اما این ترس، ترسِ ناخودآگاه عه، ترس واکنشیِ بدنه... توی قلب مون اصلا این حرومی ها و نجس ها اصلا سگ کی باشن که بخوایم ازشون بترسیم