خدای من، پناهگاه منه!
آن هم زمانی که در انتخاب از میان آن همه راه بیانتها درمانده میشوم و زمین با همه پهناوریاش برایم تنگ و کوچک میشود که اگر رحمت بیاندازهاش نبود، بیشک تابحال نابود شده بودم.
خدای من، خدایی امتحان پس داده است. قبلترها دعای زکریا را اجابت کرده و یحیی را در پیری به او بخشیده، حتی یونس را از دل ماهی درآورده و معجزهوار دریا را برای بنی اسراییل شکافته و آنان را نجات داده و فرعون و لشگریانش را هم غرق کرده است.
خدای من، سالها ست که هوایم را دارد. از زمانی که حتی یادم هم نمیآید.
خدای من، فقط خدای من نیست. خدای همه کودکان و بزرگان است. حتی خدای طفل شیرخواری است که از عطش لبانش همچو ماهی تکان میخورد. خدای من خدای همه دخترکانی است که با پاهای بریده از خارهای بیابان، میان خیمههای نیم سوخته به دنبال مادر میدوند. خدای من خدای پدری است که جوان رشیدش را تکهتکه روی زمین مییابد و خدای من خدای مردی است تنها، در میان قومی که هنوز کینه پدرش را فراموش نکرده اند.
خدای من، خدای همه زیباییهاست و من جز زیبایی در خلقتش نیافتم. اینها را بند بند وجودم شهادت میدهند، لبهایم که قرار است از تشنگی بریده بریده شوند، دندانهایم که باید چوب خیزران بخورند، پیشانیام که آماج سنگها خواهد بود و استخوانهایم که زیر سم اسبها خواهند رفت.
ای مهربانترین مربی زندگی من...
@horm02
#عرفه
دوباره امشب بمباران ضاحیه با #بمبهایسنگرشکن
ما خاطره خوشی از این بمبها نداریم.
برای مردم لبنان دعا کنیم. 🤲
هدایت شده از محمدامین نخعی
ذبح عظیم کیست؟.mp3
زمان:
حجم:
27.5M
🎙 ذبح عظیم کیست؟
😊 عید قربان بزرگترین امتحان ابراهیم خلیل است.
پایان رقابتی برای بدست آوردن مقام ذبیحاللّهی.
❤️ اما به طور عجیبی عید قربان بیشتر بوی حسین می دهد تا اسماعیل و ابراهیم...
#عید_قربان
(نشر محتوا مانعی ندارد)
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
هدایت شده از روزنوشت های یک طلبه
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضیا خیال میکنن دکتر جلیلی نه تنها سابقه اجرایی کف میدون نداره، در همون مسوولیتهای قبلیش هم آدم صاحب سبک و حرفهای نیست،
با وجود نقدهایی ک ب ایشون هست، آقای جلیلی از مهرههای بسیار ارزنده نظام اسلامیه،
ب مناسبت سخنان تازه رهبری در ۱۴خرداد راجع ب ماجراهای هستهای دهه هشتاد، این فیلم رو حتما ببینید.
@morabet_313
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم ۵ دقیقه ای را نگاه کنید.
ماجرای مصادره اموال آقای طالبزاده توسط یک نهاد حکومتی است.
اوج فیلم آنجایی است که آقای دهباشی میپرسد چرا با اینکه جمهوری اسلامی اموال خانوادهتان را به ناحق مصادره کرده ولی باز هم طرفدار جمهوری اسلامی هستی؟!
#آقازادهتوییبقیهاداتودرمیارن
هدایت شده از مجموعه روایت به قلم طیبه فرید
🌱«یخچال دو در»
✍به قلم طیبه فرید
همیشه از یخچال بزرگ خریدن خجالت می کشیدم. انگاری مثل هر متنی که فرا متنی دارد اشیاء هم فرا اشیائی دارند. فراستی درونم می گفت «مگر شکم محور زندگی آدمست که این همه جا بخواهد.» با خودم فکر می کردم طراحی یخچال بزرگ محصول فکر بیات است برای آدمهائی که برای خودشان وقت ندارند. آدم که گوشت دو ماهش را انبار نمی کند! نانش را فریز نمی کند. حکایت یخچال بزرگ خانه عیالوارها فرق می کند این هایی که هفتگی عروس و داماد و نوه ها چند بار خراب می شوند سرشان!
دیروز شنیدم سازمان حج و زیارت توی اختتامیه حج تمتع امسال جایزه «لَبَّیتم» سعودی ها را برده! بخاطر خدمت رسانی خوب در غذا و بهداشت حاجی ها....
حس و حالم بعد از شنیدن خبر مثل حس و حالم به یخچال دو در و ابر هیکل بود. جدا چه افتخاری داشت؟نه اینکه خدمت رسانی با آن هزینه های گزاف حج تمتع کار بدی باشد نه!!! اما فرا جایزه سعودی ها خیلی پَرت بود! به آدم بر می خورد وسط قحطی پاره تنِ جهانِ اسلام. فکر می کردم از «برائت از مشرکین» امسالمان آبی برای مردم غزه گرم شود. حداقل به اندازه کشتی کوچک مادلین که با دوازده سرنشینش راه افتاد سمت غزه و نرسید!
راستش از سازمان حج کم توقعی ام شد!
این بود معنی حج ابراهیمی؟!کجاست بت شکنی؟!کو رجم شیطان؟
اصلا کسی حواسش به جای خالی اسماعیل و یحیی و ابوحمزه در طواف بود؟!
جوان غزه ای وسط قحطی و خونباران با دست خالی و یک ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل»مسیحی را مسلمان می کند و ما در حج برنده یخچال دو درِ بزرگ می شویم.
حسبنا الله و نعم الوکیل...
#همنویس
#حج
#برائت
#لَبَّیتم
https://eitaa.com/tayebefarid
بعد از چند ماهی که به دلیل اشتباهات متعدد در ارسال یه مجموعه کتاب با ایرانکتاب قهر کرده بودم چند روز پیش یکی از مسئولین مجموعه با من تماس گرفت و ضمن دلجویی یک کدتخفیف ویژه برای بنده ارسال کرد و نتیجه اش شد این دو تا کتاب!
#فیلوفنجون
#باکتابقهرنکن
هُرم
📚 "همه چیز را فراموش کن، اینجا قصه عوض میشود!" 📚 ✨ ۴ کتاب پر ماجرا در زندگی روزمره 🔥 همراه با ۲
دوستان مهلت ثبتنام #حلقهکتاب مبنا فقط تا فرداست.
ما که رایگان ثبتنام کردیم شما یه وقت جا نمونی! 😊