هدایت شده از |تَـأَقْـلُم|
زن را نماد وطن میخوانند.
حال وطن را از حال زنانش باید دید...
#وعده_صادق
#زن_بودن
#ایستاده_ایم
#روزهای_حماسه
@taaghlom
دشمن بداند
اگر قرار است تهران را ترک کنیم
مستقیم به تل آویو خواهیم آمد!
آماده باشید...
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
هدایت شده از مجموعه ادبی روایتخانه
ساحران طنابها را افکندند
آنگاه موسی عصایش را رهاند...
#راضیه_مکاریان
○● @revayat_khane ●○
هدایت شده از KHAMENEI.IR
22.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم کامل دومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی
✏️ حضرت آیتالله خامنهای:
ملت ایران تسلیم شدنی نیست
✏️ورود نظامی آمریکا در این میدان بدون تردید موجب صدمه جبرانناپذیر برای آنها خواهد شد
✏️دشمن صهیونی باید مجازات شود و درحال مجازات شدن است
✏️ورود آمریکا به صحنه، نشانه ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی است
✏️ملت ایران در مقابل جنگ و صلح تحمیلی محکم می ایستد
🖼 متن کامل | دریافت فیلم کامل
💻 Farsi.Khamenei.ir
هُرم
🎥 فیلم کامل دومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی ✏️ حضرت
خلاصه پیام مقام معظم رهبری در یک جمله:
زندگی را با قوت ادامه دهید.
هدایت شده از استاد فیاض بخش
📍قربانی به نیت دفع بلا از مقام معظم رهبری و سلامت و طول عمر ایشان
با سلام حضور همه مخاطب ارجمند
همانطور که در پستهای قبل اعلام شد، حتما نسبت به پرداخت صدقه منظم هر صبح و شب به نیت سلامتی مقام معظم رهبری اهتمام خاص داشته باشید.
علاوه بر این، بنا بر توصیه استاد فیاضبخش، تصمیم گرفتیم با همکاری خیریهای مورد اطمینان، به نیت حفظ سلامتی و عافیت كامل و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری، اقدام به قربانی نماییم.
از شما دعوت میکنیم در این امر سهیم شوید.
▪️شماره کارت
5041721075983495
▪️شماره حساب
10.7555790.1
▪️شماره شبا
IR190700001000117555790001
بانک رسالت
محمدعلی فیاضبخش
☑️ کانال جلوه نور علوی
@jelvehnooralavi
هُرم
📍قربانی به نیت دفع بلا از مقام معظم رهبری و سلامت و طول عمر ایشان با سلام حضور همه مخاطب ارجمند ه
دوستان صدقه برای سلامتی آقا فراموش نشه!
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرمشهر را خدا آزاد کرد.
خرمشهرها در پیش است...
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
#إِنَّمَعِيَرَبِّيسَيَهۡدِينِ
خدای حرم
امروز صبح توحیدیترین نماز صبحم را خواندم. چند شب بود اخبار ضد و نقیضی از آمادگی #آمریکا در حمله به #ایران_عزیز از گوشه و کنار شنیده میشد.
فارغ از همه تحلیلهای میدانی و بینالمللی سر شب با خدای خودم یکبار دیگر گفتگو کردم. از پرچمداری ایران در جبهه توحید گفتم. از اینکه اگر شیاطینی که علیه ما صحنه #احزاب رقم زدهاند به اهداف خود برسند دیگر کسی جرات و جسارت دم زدن از #حق ندارد. از اینکه هرچند ما بسیار خطا کردیم و بیجا به خیلیها که نباید اعتماد کردیم و دل بستیم اما تو خدای #بدری و باید اعجاز کنی.
خلاصه با دل آرام و لبی ذاکر به آیهی #إِنَّمَعِيَرَبِّيسَيَهۡدِينِ خوابیدم...
دقایقی به اذان صبح برخاستم. خبر را دیدم. آمریکا #فردو را بمباران کرده و رئیس بزرگ شیاطین گفته بود حالا وقت صلح است. بهم ریختم. پایم سست شد. خیلی طول کشید خودم را جمع و جور کنم. آرمانهایم را در مخاطره دیدم، اما برخاستم.
برخاستم و فارغ از هیاهوی جهان نماز صبح آرامی خواندم و به خدا گفتم: «خدای عزیز، من از #عبدالمطلب بزرگتر نیستم. سپاه #ابرهه خانهات را محاصره کرده بود. صدای پای فیلها رعب به دلها انداخته بود. او رفت برای گفتگو با #شیطان_بزرگ و شترهایش را پس گرفت و بازگشت و زیر لب گفت این خانه صاحبی دارد اگر اراده کرده باشد نگهش دارد، نگاه میدارد. اینجا بود که سایه #ابابیل بر سر لشکریان ابرهه افتاد.
حالا خدای من، تو میدانی و این قوم سختی کشیده، تو میدانی و #خون_شهدا، بیرق برافراشته، شعارهای قرآنی ما و اشک #مادران_شهدا. تو میدانی و خون پاک هزاران جوان و یتیمی هزاران کودک. برای تو کار آسانی بود که ما هم همانند دهها #کشور_اسلامی دست از حمایت مظلوم بکشیم و گوشهای آرام به زندگی انگلی خود ادامه دهیم. ما به امید و به توکل تو طوفان شدیم.
حالا تو میدانی و به قول #حاجقاسم عزیز حرمت !
ایران #حرم است! میخواهی نگهش دار، میخواهی نگهش ندار. من حافظ شترهایم باشم و همین ارزن ایمانم را با این نماز صبح نگه دارم و به وظیفهای که به ذهنم میرسد عمل کنم، بس است!
تو میدانی و #ترامپ...
یا علی... »
#طباخیان
https://ble.ir/m_mahdi_tabakhian
هدایت شده از زینب نظری، تصویرساز کودک و نوجوان، تهران
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف
قسم به خون پاک حاج قاسم سلیمانی
تا آخر ایستاده ایم و به کودکانمان درس شجاعت و ایستادگی میدهیم انشالله
چند جمله به زبان انگلیسی خطاب به آمریکا و اسرائیل جنایتکار
ترجمه:
(اسم من فاطمه است
و من میخواهم به آمریکا و اسرائیل چیزی بگویم🤜
ایران یک کشور قوی و بزرگ است و ما از شما نمیترسیم و ما برنده ایم!✌️
ما خدا را داریم،و ما خیلی قوی هستیم و شما نمیتوانید کاری بکنید که ما بترسیم💪
ایران قوی است🇮🇷
#ایستاده_ایم
#ایران_جان
هدایت شده از 🏴🇮🇷دکتر محمدعلی صدر
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عمر فکر میکردن زیر چتر آمریکا امنیت دارند. اما فهمیدند حضور دشمن خودش عامل ناامنی است.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر
@siyasatbrotoush