eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
علی به وقت حوادث عصا نمیگیرد ماشاءالله لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
مست بگذشتی و از خلوتیانِ ملکوت به تماشایِ تو آشوبِ قیامت برخاست
هدایت شده از مـسیـحــادم🌱
زیر علمش، امن ترین جای جهان است... ⊰⃟𖠇࿐ྀུ༅࿐ྀུ༅ @masihaadam
یا لطیف طلوع ماه در شب عاشورا .. و طلوعی دیگر ،نزدیک است انشالله اللهم عجل لولیک فرج ❤️
سِلاَحُهُ الْبُکَاءُ و چه پناهگاهی مستحکم‌تر از مجلس عزای حسین علیه السلام
آقا حالا وقت چاییه! 😍
هدایت شده از گیومه «....»
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 ما هم دقیقاً همهٔ اینایی که آقای محمود کریمی امشب گفت: ما برای شما می‌میریم آقاجان جانِ ما مالِ شماست... @giyume69
هدایت شده از انباری و اتاق کناری
اگر فقط در سکوت نشستن و نگاه کردن ابناء حیدر این اندازه صلابت و شکوه دارد، پس آن لحظه که امیرالمؤمنین دروازۀ خیبر را از جا کنده بود، چه تماشایی بوده و خطبۀ زینب سلام‌الله‌علیها در کاخ یزید، چه شنیدنی! ماشاءالله و لاقوة الا باللّه @anbarivaotaghekenari
هدایت شده از حا. میم
🎯 بگذار ترامپ، با توییت هایش مست کند! بگذار نتانیاهو، ۴۰ متر زیر زمین، ژست پیروزی بگیرد! بگذار اروپایی ها، شمشیر مکانیسم ماشه را از نیام بیرون بکشند. بگذار همه کفر، پشت کفتاری به اسم نتانیاهو، جنگ احزاب راه بیاندازند! بگذار حکام ترسوی به ظاهر مسلمان، به سمت پیمان ابراهیم غش کنند! بگذار جهان دو تکه شود و یک تکه اش در سمت غلط تاریخ، در مقابل ما بایستد! ما را چه غم؟! آقای ما، آقای جنگ است! استاد سیاست است! فرمانده ی کارکشته ی میدان است! ما شیعیان علی، سیدعلی را داریم! که تازه خودش را سرباز امام زمان می داند! ما مسلحیم به انبار تسلیحات اشک! اشک هزار و چهارصد ساله بر اباعبدالله! ما مجهزیم به بمب خون! خون های به ناحق ریخته شده ی مظلومان تاریخ! ما آماده ایم! بی ترس از مرگ! بی واهمه از زخم! بی تردید و شک! بگذار جهان ببیند که شیعیان حسین، کیستند! ما همگی در امتداد خیمه ی حسین ایستاده ایم! و این تازه آغاز ماجراست! پی نوشت: حضور رهبری در شب عاشورا، تحلیل نمی خواهد! باید نشست و دید و عشق کرد! حامد ملحانی https://eitaa.com/hamedmalhani
هدایت شده از کوخَک
. آقاجان! ما هیچ‌کدام خسته‌ نیستیم؛ چون می‌خواهیم تا خود صبح نابودی کفر، برایت ای ایران بخوانیم. ‌ @koookhak
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خوب گفتی سید در آن شب عاشورایی که فرمانده خیمه‌‌گاه ما امام خامنه‌ای است. اگر کشته شویم و خاکسترمان در هوا پخش شود و این کار هزار بار با ما انجام شود، ای پسرِ حسین، هرگز تو را ترک نخواهیم کرد. چقدر جای تو خالیست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا