eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کلمات‌ِکال‌ِمن
🌱«ویا لیتنی کنت معکم» ✍به قلم طیبه فرید همین لحظه که ما مشغول روزمرگی های خودمان هستیم، دغدغه ها ،قول و قرارها، روابط عاطفی، برای مهمانی امشب چی بپوشم، قراردادهای کاری، جواب فلانی را چی بدهم رویش کم شود، چیدن برنامه های هفتگی.... یک عده انسان به طرز عمیقی خدا را می پرستند و در حالی که دنیا آن روی بدش را به آن ها نشان داده برای خدایی که انسان را حُر آفریده می میرند! 🌱غزاوی ها در حال کم کردن روی دنیا هستند. ویا لیتنی کنت معکم ... https://eitaa.com/tayebefarid
از این چند مجموعه داستان‌کوتاه انتشارات نیلوفر با ترجمه خانم مژده دقیقی شما کدام یک را خوانده‌اید؟ داستانهای کدام کتاب برایتان جذاب‌تر بوده؟ بیاید درباره‌اش با هم صحبت کنیم. خانواده مصنوعی اینجا همه آدمها اینجوری اند همه چیز از اینجا دور است کیک عروسی مشقتهای عشق یک مهمانی یک رقص نقشه هایت را بسوزان عدالت در پرانتز
غزه ... غزه ... غزه ... غزه ...
هدایت شده از أخٌ‌في‌الله
ابو عبیده : و ما با اندوه و درد، در برابر تاریخ و همه فرزندان امت‌مان، اعلام می‌کنیم: ای رهبران این امت اسلامی و عربی، ای نخبگان و احزاب بزرگ و علمای آن... شما در پیشگاه خداوند، در مقام خصم ما هستید؛ شما خصم هر کودک یتیم، هر زن داغ‌دار، هر آواره و بی‌خانمان و اندوهگین و زخمی و گرسنه‌اید. بار برروی گردن‌های شما سنگین است از خون ده‌ها هزار بی‌گناهی که با سکوت‌تان خوار شدند. این دشمن نژادپرست و جنایت‌کار، جز به‌سبب اطمینان از بی‌مجازاتی و ضمانت سکوت و خریدن خیانت، جرأت ارتکاب این نسل‌کشی در برابر چشمان شما را پیدا نکرد. ما هیچ‌کس را از مسئولیت این خون ریخته‌شده معاف نمی‌دانیم... و هیچ‌کس را که توانایی حرکت دارد، با هر اندازه قدرت و نفوذی که داشته باشد، مستثنی نمی‌کنیم.
هدایت شده از دادشهر |حمزه شکریان
اعراب بی غیرت هستند؟ قبول! ما چه؟ چرا یک کشتی حامل مواد غذایی با پرچم ایران به سمت غزه حرکت نمی‌کند؟ اسراییل غلط می‌کند بزند! اگر بزند به معنی نقض آتش‌بس و شروع جنگ جدید است! اسراییل به هیچ وجه خواهان شروع جنگ تمام عیار توی روزهای آینده نیست. مطالبه کنید عزیزان! مطالبه کنید! چند روز دیگر اگر به غزه غذا نرسد، با یک مرگ دسته‌جمعی روبرو خواهیم بود. @dadshahr_iranian
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما کجای تاریخ ایستاده‌ایم؟! دقیقا در کدام نقطه از آفرینش و هدف آن؟! ایستاده‌ایم ور ِ باری به هر جهت‌ها؟! اینها که جایشان توی قبرهای از پیش کنده شده است؟! این مرد را می‌بینید؟! اهل تگزاس کافر است! همان‌ها که ما بهشان می‌گوییم خدا پیغمبر نمی‌شناسند. . . می‌گوید چون حال فلسطین بد است، من نمی‌توانم با حال خوبم، کنار بیایم!! پس ما کجاییم؟! پس ما چرا اینقدر گم هستیم در حساس‌ترین زمان تاریخ؟! چرا حال ما با زندگی عادی‌مان خوب است؟! خدایا! چرا من جای خودم را پیدا نمی‌کنم؟! چرا جرات پیدا شدن ندارم؟! این مرد که هر سال برای حسین به سر و سینه نمی‌زند و قیمه نمی‌خورد، اینطور جای ایستادنش را پیدا کرده و من هنوز نمی‌دانم به جز غصه خوردن چه کاری از دستم برمی‌آید برای آن کودکی که از گرسنگی دارد جان می‌دهد... @hobut68
🥀۴ کودک اهل غزه در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر سوء تغذیه شهید شدند. 🔥🔥🔥 🔸اطعام (غذای گرم)، توزیع آب سالم، بسته سبزیجات، نان و شیرخشک توسط بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام در غزه در حال انجام است. لینک پرداخت آسان: http://khadijakubra.com/pay 💳شماره کارت‌های خیریه (کمک به مردم غزه): بانک پاسارگاد:
5022291329674046
بانک ملت:
6104338926896834
بانک ملی:
6037997599838944
ارتباط با ادمین: @gomnami68 🔻بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام 🆔 @bonyadkhadijah پی‌نوشت: آيا به اینجا اعتماد داری؟ بله. آيا راهی هست و‌ میشه رسوند؟ بله. درحال انجامه؛ ما هم مشارکت مالی کنیم. در کنار دعا و استغاثه 😭 نکنه شنیدن این اخبار و‌ دیدن این تصاوير - در هیاهوی زندگی روزمره‌ و مشکلات شخصی‌ و اخبار گوناگون- برای ما عادی شده باشه😭 نکنه شاهد افول انسانیت باشیم... خداوندا منجی عالم رو برسان 🤲❤️‍🔥 @hejrat_kon
هدایت شده از دیمزن
_دارم از گشنگی می میرم! بارها این جمله را به اغراق گفته ایم. اما در گوشه ای از دنیا آدم هایی هستند که دارند این جمله را زندگی می کنند!😭😭😭😭 از امروز صبح ده ها کودک از گشنگی مرده اند.... جلوی چشم میلیاردها آدم روی کره زمین که چیپس و ماست خوران اخبار مردن شان را اسکرول خواهند کرد. ما چه کاری از دستمان برمی آید؟ استغاثه؟ دعا؟ نمی دانم. فقط مطمئنم که بی تفاوت ماندن شریک شدن در جنایت اسرائیل است. بیایید باهم دسته جمعی داد بزنیم شاید صدایمان به جایی رسید. امشب ساعت ۲۰ نماز استغاثه امام زمان دیمزن دنیای یک مادر زائر نویسنده https://eitaa.com/dimzan https://ble.ir/dimzan
هدایت شده از دیمزن
می‌خوانیم برای تکرار نشدن دوباره جغرافیای کربلا برای اینکه دوباره رباب علی اصغر خود را فدا نکند همه با هم در سراسر کشور راس ساعت ۸ شب ما بین‌نماز مغرب و عشاء