eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
21.5هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
490 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
. ❌ مواد غذایی که هوش کودکان را کم میکنند: شیرینی آدامس،شکر چیپس، پفک سوسیس،کالباس سیب زمینی سرخ کرده پنیر در صورتی که بدون گردو خورده شود ! @islamiteb313 .
. 🔰چرا آقایان نباید از طلا استفاده کنند؟ 🤔 ◽️استفاده از طلا براي مردان روی هورمونهایی که از هیپوفیز دربدن پخش میشود تأثیر منفی میگذارد ومیتوان به کاهش ترشح تستسترون وکمبود اسپرماتوزوئید، و در نهایت کاهش قدرت جنسی و احتمال عقیم شدن آنها اشاره کرد. @islamiteb313 .
. 🔰آنتی بیوتیک خانگی👆 شلغم را برش داده، داخل آن را خالی کنید و در فضای خالی شده عسل بریزید🍯 👈بعد ۳ساعت شلغم آب انداخته و معجون حاصل بهترین درمان سرماخوردگی مخصوصا برای کودکان است❇️ @islamiteb313 .
. 🔰 حدود ۲۵ روز طول میکشد تا "یک بدن کاملا سالم" عوارض ۱۰۰ گرم سوسیس و کالباس را خنثی کند!! @islamiteb313 .
. 🔰تامیتوانید از سفره یکبارمصرف استفاده نکنید چون نان و غذایی که روی این سفره ها گذاشته میشود، کربنات این سفره ها را جذب و سبب ریزش مو، کوتاهی قد و مشکلات گوارش بویژه در کودکان میشود! @islamiteb313 .
. 🔰 قرص زنجبیل ✅خواص: کمک به کاهش وزن کمک به گردش خون کاهش التهاب و درد مفاصل قیمت تک ۴۲ هزار تومن قیمت عمده ۳۶ هزار تومن جهت سفارش محصول به آیدی زیر پیام دهید @aseman400 .
. 🔰 زیبا شدن فرزند 👶 🔻 خوردن در ایام بارداری 🔻 خوردن در ماه های آخر، جهت زیبایی، شجاعت و تقویت فرزند است. 🔻 خوردن قبل از انعقاد نطفه @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تقویم نجومی اسلامی 🔰 سه شنبه: ◀️۳ بهمن ◀️ ۱۱ رجب# ۱۴۴۴ ◀️ ۲۳ ژانویه روز سه شنبه# طبق روایات# متعلق است به امام سجاد# علیه السلام و امام باقر# علیه السلام# و امام صادق# علیه السلام.# سفارش شده اعمال نیک و خیر# خود را در این روز به پیشگاه ایشان# هدیه کنیم ثواب دو چندان# نصیبمان گردد. صدقه# فراموش . مسافرت است همراه باصدقه باشد. مباشرت شب چهارشنبه مکروه است. طبق روایات،# اصلاح مو# ( سر و صورت ) در این# روز از ماه قمری باعث غم و اندوه می شود. ❌ سه شنبه# برای گرفتن# ناخن، روز مناسبی# نیست و در روایتی باید بر هلاکت خود بترسد. سه شنبه# برای بریدن# و دوختن لباس نو# مناسب نیست. ذکر روز# سه شنبه ۱۰۰ مرتبه ارحم الراحمین.#
هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 « قَالَ أَجِئْتَنَا لِتُخْرِجَنَا مِنْ أَرْضِنَا بِسِحْرِكَ يَا مُوسَىَ» گفت: «ای موسی! آیا آمده‌ای که با سحر خود، ما را از سرزمینمان بیرون کنی؟! (سوره مبارکه طه/ آیه ۵۷) @islamiteb313
. 🌺صبح که می شود 🌺دنبالِ اتفاقاتِ خوب بگرد 🌼دنبال آدم های خوبی که 🌼حال خوبت را با 🌺نگاهشون و لبخندشون 🌺به روزگارت سنجاق کنی 🌼یک روز خوب اتفاق نمی افتد! 🌼ساخته می شود... سلام صبح سه شنبه تون بخیر 🙂 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ کودکان مهربان‌ترند 🔹معلم از دانش‌آموزان می‌خواهد که هر کدام در رابطه با وضعیت خود یک انشا بنویسند و قول می‌دهد که به بهترین انشا جایزه بدهد. 🔸همه بچه‌ها، انشای خود را می‌نویسند و معلم بعد از خواندن آن‌ها، از آنجا که همه انشاها را زیبا می‌یابد نمی‌تواند یکی را انتخاب کند، پس تصمیم می‌گیرد به قید قرعه، برنده‌ جایزه (کفش‌) را مشخص کند! 🔹معلم از دانش‌آموزان می‌خواهد اسامی خود را داخل چکمه بگذارند، تا او یک اسم را بیرون بکشد. 🔸همین که می‌خواست اسم را بخواند همه بچه‌ها دست زدند! و معلم با صدای بلند اسم یکی از بچه‌ها را خواند. 🔹معلم وقتی این جریان را برای همسرش توضیح می‌داد، اشک می‌ریخت و می‌گفت: وقتی بقیه اسم‌ها را نگاه کردم، متوجه شدم تمام بچه‌ها فقط اسم همین دختر را که فقیرترین بچه کلاس است، نوشته بودند.
. 📚 : ✍ آیا می دانید چه بلایی سر می آورد؟👇 1➖کاهش شدید میل جنسی⚠️ 2➖کاهش تستوسترون⚠️ 3➖اختلال نعوظ⚠️ 4➖تداخل هورمونی⚠️ 5➖مشکل اعصاب⚠️ @islamiteb313 .
. 🔰 حضرت رسول اعظم صلی الله عليه و آله : «خداوند متعال مى‌فرمايد: شرم مى‌كنم از دستى كه انگشتر فيروزه 💍 در آن است و براى دعا به سوى من بلند مى‌شود، آن را نااميد برگردانم. 📚وسائل الشيعه،ج۳،ص۴۰۶ @islamiteb313 .
. 🔰 پیامبر اكرم(ص): در شب معراج وقتی به آسمان هفتم صعود كردم، هیچ مَلكی از ملائک از من گذر نكردند، مگر اینكه گفتند: ای محمد! حجامت كن ! و امتت را به حجامت كردن و خوردن سیاه دانه امر بفرما. 📚 تفسیر المیزان 📚 سوره اسراء،آیه ۱ 📚 بحارالانوار،ج۶۲،ص۳۰۰ باب ۸۹ @islamiteb313 .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔰کمـــــــربنــــد یا ایزی لایف🧐 حکیم خیراندیش👤 @islamiteb313 .
. 🔰صبحانه‌ای برای دافع اخلاط زائد/نخود آب غذای دوایی ✍نخود از شب قبل به همراه سنگ نمک و آب روی شعله ملایم تا صبح بپزد تا کاملاً نرم شود صبح با روغن زیتون و آب لیموترش تازه میل کنید این غذا علاوه بر ضد دیابت بودن در صورت مداومت بدن را از چهار خلط مضرّ سودا، صفرا، بلغم و تکاثف خون پاکسازی می‌کند.از غذاهایی است که برای ناباروری عالیست، باذن الله. (دو مرتبه در هفته) @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔰 یبوست نوزاد از زبان حکیم حسین خیراندیش 👤 استاد حسین خیراندیش @islamiteb313 .
. 🔰به پخته: یک راه‌حل طبیعی برای مشکلات تنفسی به پخته، در مقابله با مشکلات تنفسی از جمله عفونت‌های ریه و سرماخوردگی، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این میوه، که برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم را در خود جای داده است، سیستم تنفسی را تقویت می‌کند و باعث بهبود علائم مشکلات تنفسی می‌شود. @islamiteb313 .
. 🔰 قرص لاغری 💯 در 💯 ارگانیک قیمت تک ۷۵ هزار تومن قیمت عمده ۶۸ هزار تومن جهت سفارش محصول به آیدی زیر پیام دهید @aseman400 .
. 🔰مصرف دارو با آبمیوه ممنوع!💊🚫 ◽️مصرف هرگونه دارو با آبمیوه بسیار خطرناک ست و در مواردی خطرات زیادی را به همراه دارد!بیش از ۵٠نوع دارو وجود دارد که با مواد موجود در آب میوه ها تداخل ایجاد میکند ◽️ به عنوان مثال اگر داروهای سرماخوردگی با فاصله از آبمیوه خورده شود تأثیر دارو را بیشتر می‌کند. @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢میلاد با سعادت آقا امیر المومنین علی بن ابی طالب ( علیه السلام ) رو به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض میکنم. 🌷 روز مرد رو هم به تمام مردان زحمت کش گروه ، تبریک عرض میکنم. 🌷 امیدوارم همیشه سلامت باشید. کوچیک شما مصطفی بوعذار .