eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
21.5هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
488 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
     👇تقویم# نجومی# شنبه👇   شنبه ۱۲ خرداد ۲۳ ذی القعده# ۱۴۴۵ ۱ ژوئن# 2024 روز شنبه# طبق روایات# متعلق است به #رسول_اکرم_#(ص). سفارش# شده تا اعمال# نیک و خیر خود# را در این روز به پیشگاه ایشان کنیم# تا ثواب دوچندان گردد.🚫 صبح شنبه صدقه فراموش نشود. مسافرت خوب است همراه باصدقه باشد. مباشرت امشب برای سلامتی جسم مفید است. جابجایی و نقل و انتقال خوب است. طبق روایات، (سر و صورت) این روز از ماه ؛ باعث روبراه شدن امور می شود. شنبه# برای گرفتن_ناخن، روز# مناسبی# نیست و طبق روایات# ممکن است بیماری در# انگشتان گردد.# شنبه# برای بریدن و دوختن،#نو روز مناسبی نیست.# 📿 ذکر روز شنبه# : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه# 📿 ذکر بعد# از نماز صبح ۱۰۶۰ که موجب غنی و بی نیاز شدن .
. ســـــــلام🍂 امیدوارم امـروز یکی از بهترین 🍂 روزهای زندگیتان باشد پر از شادی و خیر و برکت🍂 صبح شنبه تون بخیر 🌺 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ چطوری سر دنیا کلاه بذاریم؟! 🔹عارفی بود که کار می‌کرد و زحمت می‌کشید. پول خوب درمی‌آورد اما غذای ساده‌ و نان خشکی می‌خورد. پولش را صدقه می‌داد، انفاق می‌کرد و برای فقرا غذای خوب می‌گرفت. 🔸عده‌ای از او پرسیدند: چه کار می‌کنی؟ 🔹عارف گفت: سر دنیا کلاه می‌گذارم تا دنیا سر من کلاه نگذارد. از توی دنیا پیدا می‌کنم و برای آخرت خرج می‌کنم. 🔸چون از تو خودش که پیدا می‌کنم توقع دارد در خودش خرج کنم. از خودش پیدا می‌کنم ولی برای جای دیگر خرج می‌کنم. کلاه سر دنیا می‌گذارم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. ✅‍ از بدن نوعی آهوی خاص مشک تهیه می شود. خود آهو از این مساله بی خبر است و همیشه درجستجوی منبع آن بوی خوب می گردد او آگاه نیست که این بوی مطبوع از درون خود ساطع می شود. ما نیز همانند این آهو مدام در جستجوی آرامش و شادی در اطراف خود هستیم؛ در حالی که این آرامش و شادی پیوسته در درونمان است. پس همواره به دنبال صلح و آرامش درونی خویش باشید و در پی چیزی کمتر از آن نروید. بیرون ز تو نیست ،هر چه در عالم هست از خود بطلب @islamiteb313 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیماری مس (خروج موقت از حالت عادی و انحراف پيامهای مغز توسط جن) استاد تبریزیان🎙 @islamiteb313
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
درمان بیماری مس (اعصاب و روان) استاد تبریزیان🎙 @islamiteb313
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگهداشتن کبوتر در خانه (جلوگيری از آسيب سفهاء جن به کودک) (پیشگیری از بیماریهای کودکان) استاد تبریزیان🎙 @islamiteb313
. امام کاظم علیه السلام : داروی امیر مؤمنان علیه‏السلام ، آویشن بود. او می‏فرمود: «آویشن برای معده، پُرزی همانند پُرز پارچه‏ های مخمل می‏شود». 📚منبع: الكافی، جلد 6، صفحه ۳۷۵ @islamiteb313 .
‌. 🔰 روزی یک سیب 🍎 🔻خداحافظ دکتر 👨‍⚕✋ @islamiteb313 . ‌
‌. 🔰روزی ۵ تا دونه بادام 🔻خداحافظ سرطان ✋ @islamiteb313 . ‌
. 🔰‌روزی یک عدد لیمو 🍈 🔻خداحافظ چربی ✋ @islamiteb313 . ‌
. 🔰‌روزی ۵ تا سنجد 🔻 🔻خداحافظ پوکی استخوان🦴 ✋ @islamiteb313 ‌ .
. 🔰روزی یک قاشق چایخوری عسل 🍯 🔻خداحافظ سموم بدن 🧫 ✋ @islamiteb313 ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تقویم یکشنبه ۱۳ خرداد# سال۱۴۰۳ و ۲۴ ذی القعده  هجری قمری# مصادف# با ۲ ژوئن میلادی # روز یکشنبه# طبق روایات# متعلق است به علی علیه السلام #و فاطمه زهرا الله علیها.  شده# تا اعمال نیک و خیر خود# را در این روز به مقدس هدیه کنیم ثواب دوچندان گردد.🌸🌸 صدقه اول صبح فراموش نشود رفع نحوست کند. مسافرت . خوب نیست و در صورت ضرورت# همراه باصدقه باشد.# طبق روایات #، اصلاح مو #(سر و صورت) این روز ماه قمری ، # باعث اصلاح امور# می شود. یکشنبه# برای گرفتن# ناخن، روز مبارک #و مناسبی نیست# و طبق روایات# ممکن است موجب برکتی زندگی گردد.# مباشرت امشب ( شب دوشنبه) خوب است و فرزند حاصل از ان به قسمت و روزی خود راضی باشد انشالله. یکشنبه# برای بریدن# و دوختن لباس روز مناسبی . یا والاکرام # ۱۰۰ مرتبه
. زندگی فقط رسیدن به اهداف نیست زندگی مسیرِ آرامش است آرامشت را بساز در راهِ رسیدن‌های بی‌جا نجنگ گاه کوتاه بیا و آرام بگیر سلام صبح یکشنبه تون زیبا 🌱 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ هر روز یک هدیه از طرف خداست 🔹گاهی ما منتظر معجزات بزرگی در زندگی هستیم، اما واقعیت این است که زنده‌بودن ما یک معجزه است که خداوند هر روز به ما عطا کرده است. 🔸عقل سالم و فرصت زندگی و بسیاری از نعمت‌هایی که برایمان عادی شده‌اند، همگی معجزه هستند. 🔹ممکن است بگوییم امروز هم یک روز معمولی‌ست، در حالی که اصلاً چیزی به اسم یک روز معمولی نداریم. 🔸هر روز یک هدیه از طرف خداست. 🔹امروز فرصت داریم که اشتباهات گذشته را جبران کنیم، بر خوبی‌ها تمرکز کنیم، یاد خداوند را در دلمان زنده کنیم، به خدا توکل کنیم، قدردان چیزهای ساده زندگی باشیم و از زندگی لذت ببریم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. 🔰 معرفی بیماری آپاندیس ✍ورمی در درون است در روایات به «دبیله» تعبیر شده است. اگر منفجر شود کمتر کسی زنده می‌ماند. در عربی «المسران الاعور» یعنی روده کور یا روده یک چشم گفته می‌شود. غده های لنفی وجود دارد که با ورم کردن آن ها باعث بسته شدن آپاندیس یا سفت شدن یا پیچ خوردن می‌شود. @islamiteb313 .
. 🌀 عامل بیماری آپاندیس 🔸با نفوذ نوع خاصی از میکروب، آپاندیس عفونی می‌شود. بنابر روایات این بیماری ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و ماندن غذا لای دندان است. با باقی ماندن غذا لای دندان میکروبی به وجود می‌آید که باعث این بیماری در آپاندیس می‌شود. .
. 🔰اگر غذای لای دندان ها خورده بشود، شخص مبتلا به آپاندیس می‌شود. خلال های بازاری عمدا از چین فرستاده می‌شود برای خراب کردن دندان ها فرستاده می‌شود زیرا از نی ساخته شده است و پیامبر(ص) فرمود با نی خلال نکنید زیرا باعث وبای دندان و خرابی دندان ها می‌شود. چوب زیتون برای خلال خوب است و از همه بهتر گیاهی است به نام گیاه خلال که در خوزستان است که با آن خلال می‌شود. .
. 🌀 علائم بیماری آپاندیس 🔸دل درد شدید در حوالی و دور ناف، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، شدید شدن درد هنگام سرفه و عطسه کردن، تب خفیف، حساسیت ربع تحتانی شکم، انقباض غیر ارادی و سفت شدن جداره قدامی شکم .