eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
21.6هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
485 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
. هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق میزند سطر اول همیشه این است: خدا همیشه با ماست! سلام صبح چهارشنبه تون زیبا 🌺🌺 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ جای درستت را در این جهان پیدا کن 🔹لاک‌پشت در ساحل موجودی تنبل، کم‌توان، سنگین و آسیب‌پذیر است. اما در آب، تبدیل به پرنده می‌شود. 🔸روانشناسان زرد می‌گویند همه‌چیز در توست. خودت را عوض کن تا جهانت عوض شود‌. 🔹آن‌ها تاثیرِ محیط را نمی‌بینند. اینکه در کجایی؟ در کدام کشور؟ کدام استان؟ کدام شهر؟ کدام محله؟ کدام خانه؟ این‌ها را نمی‌بینند. 🔸آنچه بر انسان می‌گذرد، متاثر از عوامل درونی و بیرونی است. 🔹لاک‌پشت در آب، تبدیل به پرنده می‌شود. 🔸‌همان لاک‌پشتِ سنگین و تنبل و آرام، در آب‌های اقیانوس پرنده می‌شود. بال می‌گشاید. او خودش را عوض نکرد. 🔹امیدوارم تو هم در جای درست، در جهانِ خودت باشی و جهانت را یافته باشی. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. ❌مضرات غلبه سودا در بدن: 🔰سودا در پوست: هرگاه سودا در پوست زیاد شود بیماری کک و مک و لکه های قهوه ای و خال سیاه به وجود می آید. افزایش سودا موجب موی زائد و ضمختی مو نیز می شود. @islamiteb313 .
. 🔰 سودا در بدن: باعث بوی بد بدن و دهان بخاطر سردی و یبوست پوست خشک خشکی دست و پا بد خوابیدن و کابوس تیرگی چهره و سیاهی دور چشم اذیت شدن در سرما دوستدار گرما آشکاری مفاصل و سیب گلو سردرد کمر درد واریس بواسیر لخته بودن خون قاعدگی .
. 🔰سودا در مفاصل: باعث خشکی و در نتیجه آرتروزمی شود. و آرتروز گردن نیز بروز می کند. .
. 🔰سودا در مغز: وسواس فکری (افکار منفی) وسواس عملی فکر و خیال زیاد افسردگی استرس و اضطراب زیاد کابوس دائم با خود حرف زدن .
. 🔰سودا در روده: باعث یبوست و خشکی و در نتیجه آن بیماری هایی از قبیل بواسیر و کولیت می شود. .
. 🔰سودا در اندام_جنسی: میل جنسی زیاد است اما توان جنسی کم زودارضاء می شود. اگر سردی در اندام جنسی خیلی زیاد شود لاغری عضلانی به وجود می آورد. در زنان سودای زیاد موجب بیماری های مثل فیبروم می شود.... 🔻با اصلاح‌مزاج کامل درمان میشوید @islamiteb313 .
. کرم لیفتینگ قیمت عمده ۴۷ هزار تومن قیمت تک ۵۷ هزار تومن جهت سفارش به آیدی زیر پیام بدید @aseman400 .
. کرم بوتاکس قیمت عمده ۵۵ هزار تومن قیمت تک ۶۵ هزار تومن جهت سفارش به آیدی زیر پیام بدید @aseman400 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تقویم نجومی# اسلامی 🔰 پنج شنبه:# ◀️۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ◀️ ۶ ذی الحجه ◀️۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ روز پنجشنبه# طبق روایات# متعلق است به امام حسن# عسکری علیه# السلام. شده تا# اعمال نیک وء خیر# خود را در این# روز به پیشگاه مقدس# ایشان هدیه تا ثواب دوچندان# نصیبمان . صدقه اول صبح فراموش نشود. مسافرت خوب است# همراه باصدقه باشد. 🔰 طبق روایات،# اصلاح مو ( سر و صورت ) این روز از ماه قمری خوب نیست. مباشرت امشب ( شب جمعه ) خوب است و فرزند حاصل از ان از یاران امام زمان باشد انشالله. 🔰 پنج شنبه# برای گرفتن ناخن،# روز خیلی خوبی# است و موجب# رفع درد چشم،# صحت جسم و# شفای درد است.# پنجشنبه برای بریدن #و دوختن لباس نو روز خوبیست .# ذکر پنجشنبه# لا اله الا الله الملک الحق المبین#
. ســــ🌸ـــلام 🌸صبحتون بهترین 🍃و خوشرنگ ترین صبح دنیا 🌸 با لحظه هایی پراز خوشی 🍃 و آرزوی سلامتی برای شما 🌸روز و روزگارتون شاد و زیبا 🍃صبح زیبای پنجشنبه تون بخیر باشه @islamiteb313 .
🔅 ✍️ بر خويشتن بدى نكن 🔹شخصى به خردمندی نوشت: به من چيزى از علم بياموز! 🔸خردمند در جواب گفت: دامنه علم گسترده‌تر است ولى اگر مى‌توانى بدى نكن بر آن كه دوستش می‌دارى. 🔹مرد گفت: اين چه سخنى است كه مى‌فرمایید. آيا تاكنون ديده‌ايد كسى در حق محبوبش بدى كند؟ 🔸خردمند پاسخ داد: آرى! جانت براى تو از همه چيز محبوب‌تر است. هنگامى كه گناه مى‌كنى بر خويشتن بدى كرده‌اى. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. 🔰بیماری دیستروفی عضلانی 🔻غلبه سودا و بلغم 🟢علائم: ▫️فلج شدن عضلات ▪️ترشح آنزیم سازنده عضلات @islamiteb313 .
. 🔰درمان غذایی: 🔹شیرگوشت 🔸فرنی 🔹مویز 🔸شربت امام رضا(ع) 🔹سرکه و روغن زیتون(خورشت حضرت زهرا«س») 🔸خوردن صاف کننده ها مثل:انار، کاسنی، عناب... 🔹سرکه انگبین .
. 🔰درمان دارویی: 🔸هاضوم 🔹سودابر 🔸قطره جامع مرزنجوش 🔹شافیه با آب مرزنجوش 🔸سویق شسته و نشسته .
. 🔰درمان یداوی: 🔹دعا و عوذه 🔸حجامت 🔹دعای مشلول ده مرتبه خوانده شود. .
. 💢خونسازهای طبیعی برای افراد دیابتی 🔺سوپ گندم و جو 🔻مصرف سبزی تره 🔺بادکش و روغن مالی کتف و ساقین 🔻توت سفید و شیره توت 👌توت و شیره ی توت هر دو خونساز هستند ↩افرادی که دیابت دارند و کم خون هستند می توانند شیره ی توت مصرف کنند ↩سرکه توت و شیره ی توت برای دیابتی ها توصیه می شود @islamiteb313 .
. 💥نخـــــوداب غـــــذای خونــــــساز 🥣نخوداب گرم و تر است و خونساز ☄تولید خون صالح ☄تقویت کننده بدن ☄تقویت کننده استخوان ☄تقویت کننده جنسی 👈نخود نفاخ است و ریح فاسد را از بدن خارج کرده و ریح صالح تولید می کند 👈برای تولید ریح صالح ، آب نخود خیسانده رو دور نریزید و نخوداب را با همان آب بپزید 👈افرادی که معده ضعیف دارند ؛ نخود را خوب بجوند و از کمی پودر دارچین و زیره استفاده کنند @islamiteb313 .
. 📌روغـــن حـــیوانی برای زخم و سوختـــگی 🖌روغن زرد یکی از درمان های طبیعی برای سوختگی است 🖌روغن زرد باعث کاهش التهاب و تورم پوست می شود و آن را نرم و مرطوب نگه می دارد 🖌برای بهبود سوختگی و قرمزی پوست نوزاد که ناشی از ادرار سوختگی است یکی از درمان های مجرب، مالیدن روغن زرد گاوی است @islamiteb313 .
. 😍زیبایی پوست با نارنج 🍊یک عدد نارنج را با گلاب میکس کنید و هفته‌ای دوبار برای جوانسازی، شادابی، رفع جوش و آکنه و التهابات پوستی روی صورت ماسک بگذارید. 🍊 آب نارنج و ژل‌آلوورا را به نسبت مساوی مخلوط و ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید، برای پاکسازی پوست و رفع جای جوش مفید است. 🍊ضماد آب نارنج و روغن زیتون برای نرمی پوست و رفع خشکی موثر است. 🍊ضماد پخته‌ی نارنج و عسل برای درمان عفونت‌های قارچی و حتی قارچ کنار ناخن بسیار مفید است. @islamiteb313 .
‍ . 🔰 🔻⇦ امروزه، تبلیغات باعث شده فکر کنیم تنها لبنیات ↫ منبع کلسیم می باشد. 🔶↫ در صورتی که منابع خوب دیگری مانند: 🔸پودر سنجد (استفاده به صورت سویق سنجد تاثیر بیشتری دارد.) 🔸بادام درختی 🔸تخم شربتی 🔸انجیر 🔸و .... درصد کلسیم بسیار بیشتری نسبت به لبنیات دارند . 🔅↫تذکر: پوکی استخوان از سنین پایین شکل می گیرد و در سنین بالاتر خودش را نشان میدهد. @islamiteb313 .
. 🔰 کرم ضد آفتاب قیمت عمده ۴۲ هزار تومن قیمت تک ۵۲ هزار تومن جهت سفارش به آیدی زیر پیام بدید @aseman400 .
. 🔰 کرم آلوورا قیمت عمده ۴۲ هزار تومن قیمت تک ۵۲ هزار تومن جهت سفارش به آیدی زیر پیام بدید @aseman400 .