eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
23.5هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
590 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
برطرف کننده یبوست روان کننده خارج کننده اخلاط و سموم بدن قیمت عمده ۳۸ قیمت تک ۴۵ @aseman400
. 🔰زخم روده: 🔸داروی زحیر 🔸قرص خون 🔸جامع امام رضا علیه السلام با عسل 🔸تزریق جامع با عسل در صورتی که زخم در انتهای روده باشد. @islamiteb313 .
. 🔰ورم روده: 🔸هفت برگ کاسنی تازه شب ها مصرف شود. 🔸دم نوش برگ سنا سه شب در میان 🔸طریفل 🔸کمون .
. 🔰سندرم روده تحریک‌پذیر: 🔸مصرف نان برنجی 🔸داروی صفرابر 🔸تقویت عصب 🔸جامع امام رضا علیه السلام با آب 🔸سویق گاورس .
. 🔰سرطان روده بزرگ یا کولون: 🔸داروی کمون 🔸مرکب دو 🔸دم نوش برگ سنا سه روز در میان 🔸 مصرف زیاد انجیر در روز 🔸مصرف سبزی کاسنی .
. 🔰کولیت زخمی یا کولیت روده: 🔸قرص خون 🔸مصرف کاسنی 🔸انجیر 🔸اسفرزه 🔸تزریق عسل با داروی جامع امام رضا علیه السلام 🔸مصرف جامع امام رضاعلیه السلام با آب👈 اگر همراه با اسهال باشد. 🔸دم نوش سنا سه روز در میان میل شود👈درصورت عدم اسهال @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تقویم نجومی# اسلامی 🔰 پنج شنبه:# ◀️۷ تیر ۱۴۰۳ ◀️ ۲۰ ذی الحجه ◀️۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ روز پنجشنبه# طبق روایات# متعلق است به امام حسن# عسکری علیه# السلام. شده تا# اعمال نیک وء خیر# خود را در این# روز به پیشگاه مقدس# ایشان هدیه تا ثواب دوچندان# نصیبمان . 🌸🌸 ولادت امام کاظم علیه السلام مبارک باد. 🌸🌸 صدقه اول صبح فراموش نشود. مسافرت خوب است# همراه باصدقه باشد. 🔰 طبق روایات،# اصلاح مو ( سر و صورت ) این روز از ماه قمری خوب است باعث ایمنی از بلا می شود. مباشرت امشب ( شب جمعه ) خوب است و فرزند حاصل از ان از یاران امام زمان علیه السلام شود انشالله. 🔰 پنج شنبه# برای گرفتن ناخن،# روز خیلی خوبی# است و موجب# رفع درد چشم،# صحت جسم و# شفای درد است.# پنجشنبه برای بریدن #و دوختن لباس نو روز خوبیست .# ذکر پنجشنبه# لا اله الا الله الملک الحق المبین#
. ســــ🌸ـــلام 🌸صبحتون بهترین 🍃و خوشرنگ ترین صبح دنیا 🌸 با لحظه هایی پراز خوشی 🍃 و آرزوی سلامتی برای شما 🌸روز و روزگارتون شاد و زیبا 🍃صبح زیبای پنجشنبه تون بخیر باشه @islamiteb313 .
🔅 ✍ کور خود و بینای مردم 🔹روزی از روزهای بهاری باران به‌شدت در حال باریدن بود. خب در این حالت هرکسی دوست دارد، زودتر خود را به جایی برساند که کمتر خیس شود. 🔸رندی از پنجره به بیرون نگاه کرد و همسایه خودش را دید. او می‌دوید تا زودتر خودش را به خانه برساند. 🔹رند پنجره را باز کرد و فریاد زد: آهای همسایه! چیکار می‌کنی؟ خجالت نمی‌کشی از رحمت خدا فرار می‌کنی؟ 🔸مرد همسایه وقتی این حرف رند را شنید، دست از دویدن کشید و آرام‌آرام به‌سمت خانه رفت. در حالی که کاملا موش آب‌کشیده شده بود. 🔹چند روز گذشت. این بار رند خود در میانه باران گرفتار شد. 🔸به‌سرعت در حال دویدن به‌سوی خانه بود که همسایه سرش را از پنجره بیرون آورد و گفت: آهای! خجالت نمی‌کشی از رحمت خدا فرار می‌کنی!؟ چند روز قبل را یادت هست به من می‌گفتی چرا از رحمت خدا فرار می‌کنی؟ حال خودت همان کار را می‌کنی؟ 🔹رند در حالی که سرعت خودش را زیادتر کرده بود، گفت: چرا یادم هست. به همین خاطر تندتر می‌دوم که زیادتر رحمت خدا را زیر پایم نکنم. 🔸هستند کسانی که از زمین و زمان ایراد می‌گیرند، اما برای رفتارهای خودشان هزار و صد توجیه ذکر می‌کنند.
. فردا که هرکس به شفیعی برد پناه چشم تمام خلق به موسی‌بن‌جعفر است 💠میلاد امام کاظم(ع) مبارک @islamiteb313 .
34.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. «رأی خواهم داد» «در سمت درست تاریخ خواهم ایستاد» پیام آزادگان جهان به ایرانیان حتما این کلیپ رو ببینید @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ماجرای یک رأی که باعث مظلومیت بیشتر امام علی(ع) وجامعه مسلمین شد. «همه این اتفاقات نتیجه رأی تو بود !!!» در انتخاب خلیفه سوم ، توسط شورایی ۶نفره رأی گیری شد و چون آرا مساوی شد ، ختم کلام و نقش تعیین‌ کننده برعهده عبدالرحمان بن عوف باشد یعنی او حق «وتو» داشت و به هرکسی رأی می‌داد، همون خلیفه مسلمین می‌شد! .
. عبدالرحمن ابتدا نزد مولا امیرالمومنین آمد و گفت به شرط ((عمل به قرآن)) و ((سنت پیامبر)) و ((سیره شیخین)) به تو رأی می دهم و تو خلیفه خواهی شد!!؟ امیرالمومنین فقط عمل به قرآن و سنت پیامبر(ص) را قبول کرد و عمل به سیره شیخین (ابابکر وعمر) را نپذیرفت. پس عبدالرحمن به سراغ عثمان رفت و او هر ۳شرط را بی درنگ پذیرفت!!! .
. بعد از آنکه عثمان خلیفه شد فوراً بنی‌امیه را بر امور مسلمانان مسلط کرد به گونه‌ای که حضرت امیر در تعبیری می‌فرمایند: «بنی امیه چونان شتران گرسنه که به علفهای بهاری رو می آورند بر بیت‌المال مسلمین چیره گشتند..» در نتیجه در زمان خلافت عثمان خیلی مشکلات و بلاها به سر جامعه پهناور اسلام آمد تا جایی که مردم علیه او شورش کردند و به رغم مخالفت و حتی مقابله امیرالمومنین، عثمان در آن شورش کشته شد!!! .
. نکته: قبل ازشورش عده‌ای از اصحاب رفتند که عثمان را نصیحت کنند مثل ابوذر، عبدالله بن مسعود و خود عبدالرحمن بن عوف، که خلیفه باهر کدام به نحوی برخورد ناشایست کرد. ابوذر را تبعید کرد عبدالرحمن ابن عوف را کتک زد و بیرون کرد و... بعداً عثمان برای دلجویی به عیادت عبدالرحمن رفت که عبدالرحمن از او روی برگرداند و گفت: «مابه تو رأی ندادیم که با جامعه مسلمین این کارها را بکنی، قرار ما این نبود...» .
. در ادامه امیرالمومنین به عیادت عبدالرحمن رفته وانتخاب غلط او را یادآور شده و فرمودند: «همه این اتفاقات نتیجه رأی تو بود» عبدالرحمن گفت: من پشیمانم و از رأی خود به خلیفه روی گردانم و راضی به هیچیک از اقدامات وی نیستم. مولا علی علیه‌السلام دربیان اینکه پشیمانی دیگر فایده ندارد، فرمودند: «تو در تمام اقدامات او شریکی! چه بخواهی! چه نخواهی!» انتخابات مهمی پیش رو داریم فراموش نکنیم که: رأی ما مسئولیت آور است. پس با آگاهی و بصیرت رای بدهید. .
. یادی کنیم از شمارش آراء صندوق های رای انتخابات سال ۹۶ مدافعان حرم در سوریه @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
     👇تقویم# نجومی# شنبه👇   شنبه ۹ تیر ۲۲ ذی الحجه# ۱۴۴۵ ۲۹ ژوئن# 2024 روز شنبه# طبق روایات# متعلق است به #رسول_اکرم_#(ص). سفارش# شده تا اعمال# نیک و خیر خود# را در این روز به پیشگاه ایشان کنیم# تا ثواب دوچندان گردد.🚫 صبح شنبه صدقه فراموش نشود. مسافرت خوب است همراه باصدقه باشد. مباشرت امشب ( شب یکشنبه) برای سلامتی جسم مفید است. طبق روایات، (سر و صورت) این روز از ماه ؛ باعث فقر می شود. شنبه# برای گرفتن_ناخن، روز# مناسبی# نیست و طبق روایات# ممکن است بیماری در# انگشتان گردد.# شنبه# برای بریدن و دوختن،#نو روز مناسبی نیست.# 📿 ذکر روز شنبه# : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه# 📿 ذکر بعد# از نماز صبح ۱۰۶۰ که موجب غنی و بی نیاز شدن .
. صبح هایمان بی شک میتواند زیباتر باشد اگر تنها دغدغه زندگیمان مهربانی باشد جای دوری نمیرود... یک روز همین نزدیکی ها لبخندمان را چند برابر پس خواهیم گرفت شاید خیلی زیباتر... صبح شنبه تون بخیر 🌱🌱 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ زباله‌های درون 🔹بوی رایحه خوش از کسی که زباله حمل می‌کند، برنخواهد خواست. 🔸تا زباله‌ها را دور نریزی و خود را نشویی این بو، هم خودت و هم دیگران را آزار می‌دهد. 🔹زباله‌های درون نیز چنین است، باید آن‌ها را از وجود خود بزدایی. 🔸زباله‌هایی همچون منت، حسادت، حرص، تعصب، خشم، رقابت، مقایسه، تنفر و... 🔹مراقبه و آگاهی، شما را به پاکسازی درونی سوق می‌دهد.
. 🔰به جای تنقلات، « عناب » در اختیار کودکتان بگذارید! این میوه خوشمزه، سیستم ایمنی را تقویت و از بدن در برابر بیماریهای زمستانه محافظت میکند، حافظه را تقویت و کم اشتهایی را برطرف میکند @islamiteb313 .
. 📚 🔰 👈 اختلال در خواب . 👈 مشکل در دستگاه گوارش . 👈 امکان افزایش وزن . 👈 از دست دادن توده عضلانی . 👈 افت انرژی . 👈 بد خلقی . 👈 ریزش مو و... (حتما شب ها شام بخورید، حتی اگربسیارکم باشد). @islamiteb313 .