هدایت شده از از نگاه مؤذنی 🇮🇷
امروز اربعین امام شهیدمون بود و سالگرد شهادت آقا سید مرتضی آوینی...
الگوی همهٔ ما اهل هنرا..
ماهایی که لنز دوربینمون رو به نیت شهید آوینی میگیریم رو سوژه های مختلف تا یه سوژه ناب بتونیم شکار کنیم
واقعی
بدون دروغ
و پر از امید ...
امام شهیدمون
تو خیلی از دیدار ها میگفتن عزیزان امید داشته باشید
قله نزدیک است:))
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از از نگاه مؤذنی 🇮🇷
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز به یاد شهید آوینی قاب میبستیم رو پرچم های ایران و حزب الله لبنان و فلسطین و حشد الشعبی عراق و گاهی افغانستان
تو حافظه دوربین پر شد از تصویر بچه های کوچیکی که
و قطعاً یه کاره ای میشن واسه اسلام و انقلاب که هر کدومشون بعداً پرچم دار این کشور هستند:)))
نوزادی که خواب بود
بچهٔ ۳ یا ۴ ساله ای که دست خانواده ش رو گرفته بود
دختری که تازه به سن تکلیف رسیده بود
پسر نوجوانی که پرچم بزرگ دستش گرفته بود
و خانواده هایی که کنار فرزندانشون حضور داشتند ✨
ما نزدیکیم به قله
و دهه ۸۰ و دهه ۹۰ هستند که این انقلاب رو به اوج میرسونند😌
انشاءالله
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
.هوالشهید.
«از خونِ جوانانِ وطن لاله دمیده»
چند شب پیش مسجد نورباران بودیم.
کلافه بودمو سردرگم اطرافمو نگاه میکردم.
هر طرفی که متوجهش میشدم یه صدایی میومد.
دوربینو گذاشتم تو کیفم،
نشستم و گوش کردم.
از سمت راست صدای دوتا جوون که پشت ماشین ایستاده بودن، بلندگو گذاشته بودن و مداحی میخوندنُ میشنیدم.
از سمت چپ صدای مداحی حماسی،
از پشت سر هم صدای روضه به گوشم میرسید.
حس عجیبی بود.
از این طرف غمگین میشدم،
از اون طرف با صدای مداحی حماسی شور میگرفتم،
و از طرفی هم با صدای روضهای که از پشت سرم میشنیدم دم به گریه میشدم.
.
چهل شب و روز از پر کشیدن پدر مهربان امت میگذشت،
و حالم تعریفی نداشت..
دلم گریه میخواست.
اشک ریختن به پهنای صورت،
به جبران این چهل روزی که قامت خم نکردیم، سر راست کردیم و نوای خامنه ای ادامه دارد هنوز سر دادیم..
-پس گوش سپردم به صدای روضه ای که همیشه قرارِ بی قراری هامون بوده.
.
روضه خون میگفت :
وقتی میرسم خونه انقد حالم بده و دگرگونم حتی نمیتونم بچه هامو بغل کنم. به رفقا میگم بابا منم آدمم. دل دارم،
مگه چقدر تحمل دارم..
یه مجلس شهید،
دوتا مجلس شهید، سه تا... چهارتا..
میگفت، مثلا دارم روضه میخونم یهو یکی میاد میگه این مادرشه..
یکی پا میشه میگه اینم دخترشه...
.
-اما این روضه فرق داشت. بی قرار ترم کرد.
شونه هام میلرزه. گونه هام خیس میشه.
دیگه فقط صدای گریه ی روضه خونُ و میشنوم. و صدای هق هقِ ملت..
خدا به دلت صبر بده آقای روضه خون..
حتی از تعریفش منم نتونستم تحمل کنم.. ( :
#من_نوشت
#شایدکمیروایت..
اولین باری که سرِ عکاسی و تدوین گریه کردم همین چهل روز پیش بود(:
همونقدر دور و همینقدر نزدیک..
اصلا انگار همین دیروز بود آقا میومدن میگفتن ملت ایران، حماسه آفریدید.
و انگار این مدت نبودشون چهل روز نه، یکسال گذشته..
هدایت شده از تورکآی -
میخواهی بدانی غم از دست دادن تو چگونه گذشت؟!
حالا دیگر تمام شعر های غمگین جهان را میفهمم..
Hamed ZamaniHamed Zamani - Khabari Hast.mp3
زمان:
حجم:
12.9M
-جُرم است زمین گیری اگر بال و پری هست..(:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 04:48
|@ja_aksi|
"جا عَکسی!✩
-جُرم است زمین گیری اگر بال و پری هست..(: ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 04:48 |@ja_ak
از من اثری نیست که جا مانده ام اما..