eitaa logo
جهاد کبیر🇵🇸🇾🇪🇱🇧
94 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
979 ویدیو
96 فایل
#جهاد_کبیر یعنی چه؟ یعنی اطاعت نکردن از دشمن، از کافر؛ از خصمی که در میدان مبارزه‌ی با تو قرار گرفته اطاعت نکن! اطاعت یعنی چه؟ یعنی تبعیّت؛ #تبعیّت_نکن! تبعیّت نکردن در کجا؟ در میدانهای مختلف ....(بیانات ولی امرمسلمین۳خرداد ۹۵)
مشاهده در ایتا
دانلود
. تفاوت را احساس کنید . اونوقت یه عده ...... از پسِ امروز بُـوَد فردایی ...
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1717916661434040510 🗒 «جبهه‌ی دگراندیشان»، از نیروهای متفکر تا کارگزاران و رسانه‌ای‌شان، گرد هم آمدند و بیانیه‌ای تحلیلی درباره‌ی انتخابات و در چهارچوب ایده‌ی «کنشگران مرزی» نگاشته‌اند. کاش از «جبهه‌ی انقلاب» نیز طنین نظرورزی و‌ فکرپردازی برخیزد و مصلحانی در چهارچوب ایده‌ی «حلقه‌های میانی»، راه را از بیراه آشکار سازند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت استاد عزیز حجةالاسلام از دکتر سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری؛ من به ایشون رای میدهم. و ایشان را تبلیغ می کنم‌
تجدید نظر در صلاحیت ها.... 🌷💖راه شهدا ادامه دارد.... بسیار مهم ارسال پیام و مطالبه گری از شورای نگهبان... 🚨‌مطالبه از شورای نگهبان جهت عدم تایید صلاحیت کاندیداهای غیر معتقد و متعهد به اسلام ناب... (( شورای نگهبان )) 🔹️تلفن گویا : ۰۲۱۶۶۴۰۱۰۱۲ نفراتی از اعضای شورای نگهبان:👇 🔹️هادی طَحان نَظیف(سخنگو: ۰۹۱۲۴۹۴۷۱۲۷ 🔹️مُدرسی: ۰۹۱۲۷۴۹۷۹۶۲ ✔آیدی ایتا: @Alaebd 🔹️آقای اعرافی : ۰۹۱۲۵۵۲۸۳۸۱ 🔹️آیت‌الله خاتمی: ۰۹۱۲۱۵۱۹۲۶۳ ‌✅ @SHOMARE_MOBILE درخواست تجدید نظر در تایید صلاحیتها... اشتباهات گام اول را تکرار نکنیم امام خمینی (ره): بعضی تصمیمات اول انقلاب درسپردن امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص به اسلام ناب محمدی نداشتند اشتباهی بوده است... امام خمینی (ره): نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها به گونه ای غلط عمل کنیم که حزب الله عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی اش عدول می کند. سلام و عرض ادب لیبرال‌_تکنوکرات هایی را که چند سال امتحان خود را پس دادند و در عمل نشان دادند اسلام حقیقی و ناب را قبول ندارند دلسوز و میان درد مردم نیستند و با تفکر و عمل اشتباه موجب دلسردی جامعه می شوند را تایید صلاحیت نکنید! چرا که تایید این افراد عقوبت سخت اخروی و دنیایی در پی دارد....
-2064376064_1893133215.pdf
884.4K
▫️ اولین محتوای تولیدی در حوزه پاسخ به شبهات درباره دکتر جلیلی پ.ن: با دقت مطالعه فرمایید و اگر ابهامی داشت برای ادمین بفرستید تا اصلاحیه جدید بخورد و قوی‌تر شود 📌 @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون اجتماعی پلیس فتا: ۱۸ پروندۀ کلاهبرداری در خصوص بازیِ همستر تشکیل شده.
🚨🚨🚨🚨🚨بسیار مهم دوستان یک مورد خیلی مهم متاسفانه برخی از انقلابی ها ناآگاهانه تبیین و روشنگری در خصوص قالیباف و گفتن حقایق را نفی می کنند بنام وحدت و نمی دانند که اگر قالیباف بیاد چه بلایی سرمون میاد اصلا با جلیلی قابل مقایسه نیست... الان در وضعیت حساسی قرار داریم رای قالیباف بره بالا خیلی خطرناک لطفاً دیگران را آگاه کنید آیا می دانید قالیباف تکنوکرات هست و تکنو کرات یعنی👇👇👇👇👇
منبع: خبرگزاری رسا نقد شهید آوینی بر حاکمیت تکنوکرات‎ها؛ ❌🚨تکنوکراسی انقلاب را نابود می‎کند خبرگزاری رسا ـ چندی است برخی از نامزدهای انتخابات با تکرار واژه "تکنوکراسی" به دنبال احیای این تفکر در سطح جامعه و رای آوری در انتخابات هستند. به بهانه سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی نگاهی گذرا به نقد وی بر این مفهوم و بررسی مختصر این تفکر و جریانات پشت پرده آن داریم. تکنوکراسی «Technocratie» که از واژة «تکنیک» یا فنّ می‌آید به معنی حکومت دانایان فنّ یا «فن سالاری» است و عناصر تشکیل دهنده این نوع حکومت‌ها را تکنوکرات می‌گویند. تکنوکراسی پدیده جدیدی است که با پیشرفت علوم و فنون و نقش روزافزون دانش و تخصص در کار حکومت به وجود آمده و در بسیاری از کشورهای پیشرفته تکنوکرات‌ها بدون توجه به عقائد سیاسی و خصوصیات طبقاتی آنها حساس‌ترین و مهمترین کارها را به دست خود گرفته‌اند. به طور خلاصه باید گفت تکنوکرات‌ها کسانی هستند که فنّ و تکنولوژی را برتر از هر چیزی حتّی مذهب می‌دانند و فنّ سالاری را برتر از هر اصولی می‌شمارند و معتقدند صنعت و تکنولوژی بالاتر و مهمتر از هر اصلی است و فنّ سالاران مستحق حکومتند. ریشه نهال تکنوکراسیِ مدرن غرب، در قرون وسطای اروپا نهفته است که سه اختراع بزرگ موجب گسترش آن شد. اختراع ساعت که با آن برداشت جدیدی از زمان حاصل شد؛ صنعت چاپ که ورق‎های مکتوب آن به عصر نقل‎های شفاهی و سینه به سینه پایان داد و اختراع دوربین نجومی که اساس و پایه‌های اعتقادی و جهان بینی یهودیت و مسیحیت را از اعتبار انداخت. در هر صورت در اواخر قرن 18 م، تکنوکراسی گام خود را برای حرکت به پیش و گسترش سیطره خود بر جهان برداشت تا جائی که شاهد ظهور پدیده‌ای به نام تکنوپولی یا همان انحصارگری تکنولوژی هستیم. تکنوپولی در حقیقت، تکنوکراسی غلبه یافته مستبد و بلامنازع است. این امپراطور همان تکنوکراتی است که اینک حاکم تمام عیار جهان صنعتی غرب شده است. در عصر کنونی توجه آمریکا به عنوان اولین امپراطور تکنوکراسی به ژاپن و تعدادی از کشورهای اروپایی معطوف شده است که در مرحله انتقال به تکنوپولی و جابجایی و توزیع قدرت هستند. در کشور ما که حکومت بر مدار دین اداره می شود و در راس آن ولی فقیه قرار دارد بدیهی است که اجازه سلطه صنعت و تکنولوژی بر همه امورات داده نمی شود، زیرا تجربه ثابت کرده که هیچگاه تکنولوژی در فرهنگ دینی هضم نشده بلکه با هدف نابودی به آن حمله می کند، لذاست که حاکمیت الله بر همه مسائل گره گشای مشکلات و پیشبرنده قطار پیشرفت خواهد بود انقلاب اسلامی حضور طیف ها با گرایش های سیاسی و فکری متفاوت را در منصب های مختلف حکومتی تجربه کرده است. حضور تکنوکرات ها در عرصه اجرایی کشور نیز مانند سایر طیف ها در تاریخ انقلاب دیده می شود. مهندس بازرگان اولین کسی بود که حضور تکنوکرات ها را در مناصب اجرایی کشور تثبیت کرد. وی معتقد بود که نیروهای ارزشی و انقلابی باید در سطح پایین و متخصصین و اساتید در مسؤولیت های کلان کشور ایفای نقش داشته باشند. همین شد که عناصر نهضت آزادی که نقشی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشتند متصدی مسؤولیت های حساس شده و احتلافات عمیقی میان شورای انقلاب و کابینه دولت موقت به وجود آمد. مسأله حضور تکنوکرات ها در دولت بنی صدر به بهانه تخصص گرایی اعضای کابینه نیز به موضوعی جنجالی میان وی و شهید رجایی تبدیل شده بود که واکنش عناصر انقلابی نظام مانند شهید بهشتی را نیز دربرداشت. اوج تاثیرگذاری تکنوکراسی در عرصه اجرایی کشور به دولت سازندگی بازمی گردد. عناصر حزب کارگزاران که خود را در عرصه های مختلف متخصص می دانستند با تصدی پست های مختلف اجرایی تفکرات التقاطی خود را ترویج می دادند. سیاست های اقتصادی دولت سازندگی تا جایی شکننده بود که وقتی برخی رسانه ها از تورم و گرانی و فشار به اقشار کم درآمد انتقاد می کردند، کارگزاران اینگونه پاسخ می دادند که له شدن برخی از مردم زیر چرخ توسعه امری طبیعی است. رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در آغاز سال 92 و در جمع مردم مشهد با انتقاد از سیاست های اقتصادی وابسته به نفت تکنوکرات ها در دولت سازندگی فرمودند: من هفده هجده سال قبل به دولتی که در آن زمان سر کار بود و به مسؤولان گفتم کاری کنید که ما هر وقت اراده کردیم، بتوانیم درِ چاه‌های نفت را ببندیم. آقایانِ به قول خودشان "تکنوکرات" لبخند انکار زدند که مگر می‌شود؟! بله، می‌شود؛ باید دنبال کرد، باید اقدام کرد، باید برنامه‌ریزی کرد.»   منبع: خبرگزاری رسا
دولت اصلاحات نیز با دنباله روی از تفکرات تکنوکرات های کارگزاران به صورت واضح دم از ارزش های دروغین غربی زده و عملا با مبانی دینی در حکومت اسلامی مخالفت می کردند. اصلاح طلبان به بهانه تخصص گرایی و فن سالاری مبانی اندیشه های غرب را ترویج و تکنوکراسی را با تمام پیوست های ضد دینی آن دنبال می کردند.    از سوی دیگر در طول تاریخ انقلاب اسلامی اندیشمندان و نخبگان ارزشی همواره با انتقاد از سبک تکنوکرات ها در اداره کشور آن را مغایر آرمان های امام و موجب نابودی نهایی اهداف عالی انقلاب و تسلط مستکبران و زورگویان جهانی می دانستند.   سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی از شخصیت هایی بود که با افشای ماهیت واقعی تکنوکراسی در کشور آن را عاملی برای سلطه غرب بر کشورهای تازه انقلاب کرده می دانست.   آوینی معتقد بود که همه انقلاب های جهان برای بقاء در سیستم اقتصاد جهانی مجبورند که برخلاف ایدئولوژی و شعارهای اساسی خویش سیاست‌هایی اتخاذ کنند که بعضا موجب انحراف انقلاب از مسیر اصلی و نابودی آن شده است.   سید شهیدان اهل قلم در مقاله نظام‌ سیاره‌ای‌ اقتصاد در کتاب توسعه تمدن غرب اینگونه می نویسد: « نظام اقتصاد جهانی سیستم واحدی است حافظ منافع سیاسی ابرقدرت‌ها و تا کسی از این سیستم واحد اقتصادی اعراض نکند هرگز نمی‌تواند به طور کامل از سلطه‌ی سیاسی ابرقدرت‌ها خارج شود. همه‌ی رهبران انقلابی جهان بعد از پیروزی و تشکیل نظام با این واقعیت مواجه شده‌اند که باید برای حفظ خویش از بحران‌های اقتصادی، به ناچار تکنوکرات‌ها را بر مصدر امور اجرایی بنشانند و فکر نمی‌کنم کسی در این معنا تردید داشته باشد که تکنوکراسی حافظ منافع ابرقدرت‌هاست. حاکمیت تکنوکرات‌ها ـ خواه ناخواه ـ نظام‌های انقلابی را به جانبی متضاد با شعارهای اساسی انقلاب ـ آزادی و استقلال می‌کشاند و رفته رفته همان بلایی بر سر نهضت‌ها می‌آید که در الجزایر و سوریه و لیبی و کوبا و... شاهد آن بوده‌ایم.»   وی در ادامه با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا انقلاب‌ها بعد از پیروزی نتوانسته‌اند از حاکمیت تکنوکرات‌ها اعراض کنند، می نویسد: « جواب این سؤال را باید در نظام واحد اقتصاد جهانی پیدا کرد. رهبران انقلابی همواره با شعارهای پیشرفته‌ای گام در میدان گذاشته‌اند، اما بعد از پیروزی، در عمل مواجه با این واقعیت شده‌اند که سیاست قلمرو تکتازی اقتصاد است و بقای سیاسی نظام‌ها در گرو تمهیدات اقتصادی است و سراسر جهان امروز متأسفانه از این نظام واحد اقتصادی تبعیت می‌کند.»   آوینی با اشاره به نمونه های عبرت انگیز انقلاب شوروی و چین که می‌پنداشتند می‌توان با یک دیوار آهنین از بقیه‌ی جهان فاصله گرفت و به استقلال دست یافت ادامه می دهد: « آنچه بعدها رخ داد و اکنون ما در شوروی و چین امروز شاهد آن هستیم نشان داد که هیچ نظامی نمی‌تواند خود را از سیطره‌ی نظام اقتصادی جهانی خارج کند. مگر به یک شرط. مائو می‌گفت: «اگر هدف ما سرخ است، راه ما نیز باید سرخ باشد.» و ریویزیونیست های امروزی چین می‌گویند: «برای گربه چه تفاوتی می‌کند که موش سرخ بگیرد یا نه؟» آنچه دیوار آهنین چین کمونیست را ویران کرد دیکتاتوری است به نام اقتصاد که هیچ انقلاب شناخته‌شده‌ای تاکنون راه مبارزه با آن را نیافته است. روسیه چطور؟ امروزه این نکته را حتی تکنیسین ها و روشنفکران روسی مخالف نهضت ناراضیان نیز بوضوح بیان می‌کنند که در زمان تزارها، گندم صادر می‌کردیم تا تکنولوژی صنعتی بخریم، امروزه مواد اولیه مثل نفت، گاز، فلزات صادر می‌کنیم تا هم گندم بخریم و هم تکنولوژی صنعتی.»   سید شهیدان اهل قلم در ادامه مقاله خود با اشاره به این جمله معروف که «انقلاب فرزندان خویش را می‌خورد» می افزاید: « اگر ان شاء الله انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد و اسلامیت و استقلال خویش را در برابر شرق و غرب حفظ کند تنها نمونه‌ای است که از این قاعده مستثنی شده است. این ضرب‌المثل معروف که «انقلاب فرزندان خویش را می‌خورد» از همین جا نتیجه شده است که همواره انقلاب‌ها بعد از پیروزی و تشکیل نظام به صورتی ناخواسته به جانبی کشیده شده‌اند که با اصول محتوایی نهضت مخالفت داشته است.   انزوای حزب الله در نظام ما نیز نشانه‌ی خوبی نیست. هر چند که الحمد لله و المن سایه‌ی مبارک حضرت امام امت همچون ابر رحمتی بر سر ما گسترده است و ما را از بلیات و خطرات حفظ می‌کند، اما به هر تقدیر شکی نیست که اکنون در نظام ما حزب‌الله رفته رفته به انزوای سیاسی کشیده می‌شود و کارها به دل‌باختگان تکنوکراسی واگذار می‌گردد. این نشانه‌ای است از همان سرنوشت محتومی که همه‌ی انقلاب‌های جهان را وا داشته است تا فرزندان خویش را ببلعند... و خدا آن روز را نیاورد.»  منبع: خبرگزاری رسا
تاکید صریح سید مرتضی آوینی بر خطر روی کار آمدن تکنوکرات ها و تبعات آن یعنی انحراف آرمان های اصیل انقلاب و انزوای نیروهای ارزشی نکته ای به یاد ماندنی است که همه نخبگان سیاسی باید به آن توجه داشته باشند.   آوینی به ما آموخت که در معرکه های حماسه ساز انتخابات رای دادن به کسانی که مدال تکنوکراسی را حتی در مسیر توسعه! نه در هدف بر گردن آویخته اند خطری جدی است که انقلاب را تهدید می کند. https://rasanews.ir/fa/news/161021/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%85%DB%8C%E2%80%8E%DA%A9%D9%86%D8%AF خبرگزاری رسا
ویژگی‌های نامزد اصلح در بیانات امام خامنه‌ای کانال 🔻 🆔 @banooyetamadonsaz
به نام خدا بانوان عزیز ، خواهران گرامی اگر میخواهید بتوانید با بهترین استدلالات تبلیغ کاندیدای اصلح یعنی دکتر سعید جلیلی را انجام بدهید اگر بدنبال بهترین محتواهای تبلیغی برای نامزد اصلح یعنی دکتر سعید جلیلی هستید به جمع ستاد بانوان دکتر سعید جلیلی بپیوندید 👇👇👇👇👇👇 رای ما دکتر سعید جلیلی https://eitaa.com/joinchat/573440827Cffb0d2edd5
🖥 شبکه اینترنتی جهاد و جهشِ دکتر سعید جلیلی در بستر تلوبیون آغاز به کار کرد. شبکه جهاد و جهشِ سعید جلیلی بصورت ده ها عنوان برنامه با حضور کارشناسان تخصصی دولت سایه و برنامه های گفتگو محور با اقشار و اصناف را برای این ایام تدارک دیده است‌.👇👇 https://telewebion.com/candidate/jalili 🎞 آرشیو محتوای برنامه های تلوبیون دکتر جلیلی در سال ۱۴۰۰ شامل ۸۴ برنامه تخصصی با حضور کارشناسان دولت سایه: https://telewebion.com/program/0x1b2c5e5 ⬆️⬆️ 👇👇👇👇👇👇 رای ما دکتر سعید جلیلی https://eitaa.com/joinchat/573440827Cffb0d2edd5
🔴 جلیلی: با مطالعۀ شب امتحانی نمی‌شود در این بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت ♦️در ۱۱ سال گذشته عمدۀ وقت من و همکارانم در دولت سایه بر شناخت مسائل کشور و راه‌حل آن‌ها متمرکز بوده است. ♦️من درهای دفترم را به روی صدها متخصص و دانشمند باز کردم و ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور تشکیل دادم. کانال 🔻 🆔 @banooyetamadonsaz
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1718120947485609472 🗒 نطق تلویزیونی سعید جلیلی را دیدم. سخنانش ترکیب سنجیده و پخته‌ای بود از: نظر و عمل، جزءنگری و تمدن‌اندیشی، نقادی و چاره‌پردازی، معیشت و هویت، درون‌گرایی و برون‌نگری، صراحت و ادب، عقلانیت و انقلابی‌گری، تواضع و اطمینان، مرزبندی و آزاداندیشی، کارنامه و برنامه، و ... . برازنده‌ی ریاست‌جمهوری است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چهار سرفصل اصلی دولت من: انضباط مالی مشارکت فراگیر مردم در پیشرفت کشور پیشران های اقتصادی فناوری جهش آفرین ✅ پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
🚨 | دادگاه کانادا، سهل انگاری شرکت را مسئول سانحه سقوط در ایران دانست. ⭕️ دادگاه عالی استان انتاریو دیروز رأی داد که هواپیمایی بین‌المللی اوکراین (UIA) از نظر قانونی مسئول پرداخت غرامت کامل به خانواده‌های قربانیان سرنگونی پرواز PS752 این شرکت در ایران در ژانویه ۲۰۲۰ است. ⭕️ طی اطلاعات بررسی شده توسط تیم تشکیل شده توسط سه کشور کانادا اوکراین و ایران و شنود جعبه سیاه و گزارش‌های دادگاه داخلی ایران و صحبت‌های پرسنل پدافندی، مشخص شد: ⭕️ هواپیما بر خلاف تایید دستگاه‌های امنیتی ایران و با فشار خلبان پرواز کرده و در طول پرواز از مسیر مشخص شده پروازی به دلیل نقص فنی به ادعای خلبان خارج شده است. ⭕️ در این زمان اپراتور پدافندی با هواپیما به عنوان پرنده ناشناس نزدیک شونده ارتباط گرفته و یک بار هم توسط مرکز پدافند خاتم الانبیا با هواپیما ارتباط برقرار شده که مشخص شد خلبان با توجه به اینکه پیامها را دریافت کرده اما پاسخی به آن ها نداده است. ⭕️ سپس اپراتور که به دلایل نامشخصی ارتباط خود را با مرکز پدافندی از دست داده بوده طبق قوانین بین المللی در زمان ۱۰ ثانیه از ۱۵ ثانیه مقرر اقدام به پرتاب دو فروند موشک پدافندی کرده است. ⭕️ در این پرونده شرکت هواپیمایی اوکراینی به دلیل عدم بررسی فنی هواپیما و خرابی سیستم فرستنده هواپیما مقصر و محکوم شده است. 📌 @ponezs
🔻 علامه مصباح و وحدت انتخاباتی [یکم]. اینکه چند نفر در مجلسی خصوصی تصمیم بگیرند و بعد بگویند هر کس مخالفت کند، «وحدت‌شکنی» کرده است، نه روشی دینی است و نه عقلائی، بلکه نوعی «فریب‌کاری» است. هیچ دلیلی هم وجود ندارد که اگر بنده تشخیص دادم یکی اصلح است، بايد حتماً «زمينۀ رأی‌آوری» هم داشته باشد، چراکه اگر چنين شرطی وجود داشت، سلمان و ابوذر نیز نباید از اميرالمؤمنين پشتیبانی می‌کردند چون رأی نداشت! گاهی باید فرد اصلح – ولو رأی‌آوری نداشته باشد - مطرح شود تا حداقل مشخص شود هنوز بین مردم، اعتقاد و ایمان به اسلام و انقلاب اسلامی وجود دارد. آیا خوب بود از ميان کاندیداهای ریاست‌جمهوری هیچ‌کس حرفی از اسلام و انقلاب نزند و همه به فکر ارزانی اجناس و رفع تحریم‌ها باشند؟ آيا نبايد از كسی كه ولو رأی‌آوری ندارد، اما دغدغۀ انقلاب و اسلام را دارد، حمايت كرد؟ گاه اگر از چنين فردی حمايت نشود، اين پيام به دنيا صادر می‌شود كه مردم از انقلاب و ارزش‌های انقلاب‌شان خسته شده‌اند. لذا در چنين مواقعی كه هيچ‌كسی دغدغۀ انقلاب و اسلام را مطرح نمی‌كند، باید از کسی که از انقلاب حمایت می‌کند، طرفداری کرد، ولو «يقين» داشته باشيم كه رأی نمی‌آورد. http://qabas.iki.ac.ir/node/4616 [دوّم]. بايد توجه داشت تعداد نقايص، مهم نيست، بلكه كمبودها را بايد از لحاظ كيفيّت و تأثيرش در سرنوشت انقلاب ارزيابی كرد. كسی كه نسبت به «تفكر انقلاب اسلامی»، نقص داشته باشد، برای رياست‌جمهوری صلاحيت ندارد ... فتنۀ اخير، خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بود؛ برخی نه‌تنها در مقابل فتنه، موضع نگرفتند، بلكه با فتنه‌گران رابطه داشتند، لذا اين‌ها نقص‌های بسيار بزرگی است كه نمی‌توان آن را در انتخابات ناديده انگاشت. اگر قرار باشد به خاطر «وحدت»، نيروهای حزب‌اللهی و مخلص، فدای نيروهايی شوند كه دارای «نقص‌هاي مختلف» به ويژه «فكری» هستند، چنين وحدتی بی‌فايده است. http://qabas.iki.ac.ir/node/3890 [سوّم]. اگر نتيجۀ مطلوب، حاصل نشد، حتّی به‌صورت مکرّر، اين ناكامی برای «ترك وظيفه» در دفعات بعد، حجّت نیست، بلکه مؤمن بايد طبق موازين شرعی دریابد که چه تکليفی متوجّه او است، و همان را انجام دهد. اين سخن يعنی در انتخابات بعدی هم بايد همان کاري را انجام بدهيم که در انتخابات سال نود و دو انجام دادیم. ما وظيفه دانستيم که بايد به شخصی که به نظر ما «اصلح» است رأی بدهيم و به ديگران هم توصيه کنيم؛ نه این‌که مانند بعضی به خاطر انگيزه‌های مادّی و دنيوی رأی دهیم. ما با تحمّل همۀ «سختی‌ها» و «ملامت‌ها» و شنيدن همۀ «ناسزاها»، به وظيفه‌مان عمل کرديم و خدا را هم شكر مي‌كنيم و اگر فردا هم چنين تكليفی پيش بيايد، باز همان کار را «تكرار» می‌کنيم(سخنرانی در جمع اعضای هيأت علمی مؤسسه امام خمینی، ۲۶ خرداد ۱۳۹۲). [چهارم]. اگر ورود در انتخابات را با نگاه دنیاگرایانه ببینیم، ما شکست خوردیم، ولی ما تنها برای «برنده‌شدن ظاهری» در انتخابات، وارد کار سیاسی نشدیم، بلکه هدف اصلی ما، پیروزی ارزش‌های اسلامی است. اگر همۀ نامزدها فقط روی مسألۀ تحریم تکیه می‌کردند، تمام عالم می‌گفتند آمریکا پیروز شد؛ چون اینها از انقلاب‌شان دست برداشتند، و دیگر اسمی از «اسلام» و «انقلاب» و «ارزش‌های انقلابی»، از جمله «مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها» نمی‌برند. ما احساس می‌کردیم در چنین شرایطی باید نامزدی هم باشد که از ارزش‌های انقلابی سخن بگوید. حال اگر رأی آورد، چه بهتر، و اگر رأی نیاورد، دست‌کم در عالم مطرح شود که هنوز هم کسانی از «ارزش‌های اسلامی» دفاع می‌کنند. از موضع‌گیری خویش در انتخابات، هیچ احساس پشیمانی نمی‌کنم؛ خدا را شکر می‌کنیم که فهمیدیم و عمل کردیم و تحت تأثیر «جوسازی‌ها» و «فشارها» و «تهمت‌ها» واقع نشدیم. ازاین‌رو، اگر در انتخابات بعدی این جریان تکرار شود، رفتار ما هم «تکرار» خواهد شد؛ یعنی ‌باز هم ما نامزدی را معرفی می‌کنیم که از «ارزش‌های انقلابی» حمایت کند؛ حال پیروز شود، یا نشود، چون این خودش، «نتیجه» است(هفته‌نامۀ نُه دی، آذرماه ۱۳۹۲، ص۷_۱۰). [پنجم]. شاید برای انتخابات پیش‌رو از سوی برخی كسانی‌كه برنامه‌ای برای شناسايی افراد مورد نظر خود دارند، پيشنهاد «ائتلاف» برای ارائۀ لیست انتخاباتی مطرح شود؛ در برابر اين پيشنهاد می‌توان گفت ما هم طرفدار ائتلاف هستیم؛ امّا در صورتی که نتيجۀ اين ائتلاف، همفکری برای شناختن افراد «اصلح» باشد. در اين صورت اگر احیاناً در موردی، اختلاف سلیقه وجود داشت، تابع نظر اکثریّت هستیم؛ امّا نه این‌که به خاطر در اقلیّت‌بودن يک گروه، از افراد اصلح آنها دست بکشیم و بر اساس «سهم‌خواهی» عمل کنیم(در دیدار شورای مرکزی جبهۀ پایداری، ۳۱ تير ۱۳۹۸). https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
کارنامه‌ی دکتر سعید جلیلی.pdf
3.18M
بنا به درخواست اعضا کارنامه دکتر سعید جلیلی تقدیم می‌شود کانال 🔻 🆔 @banooyetamadonsaz
تا ، لینکها ومطالب مهمی که باید در مورد بدونید و نشربدید ، سنجاق می‌شه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️| نقش جریان اطلاعات در حکمرانی شناختی؛ مورد مطالعه همسترکامبت 🎙مهندس شکوهیان راد: ما از حیث سیاسی با غرب تعیین و تکلیف کردیم و شعار مرگ بر آمریکا می‌دهیم، ولی نتیجه پروتکل‌هایی که از خارج به اجرا درآوردیم این شده است که با غرب علمی تعیین تکلیف نکردیم و آن را دشمن نمی‌پنداریم. موجودیت غرب را فقط در نگاه سیاسی می‌بینیم، ولی نمی‌دانیم که ضربات اساسی را از بخش‌های دیگر غرب که دشمن تلقی نمی‌شود، می‌خوریم. پذیرش پدیده‌ی غربی به نام سلبریتیسم و دامن زدن به آن که در سالیان اخیر موجبات مشکلات متعددی شدند ازاین نمونه است و این یعنی دشمن شناسی ناقص! 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
. ⭕️مواجهه ما با پدیده ارزهای دیجیتال! در مواجهه با مسائلی چون انواع ارزهای دیجیتال نگاه ما ۱۰۰ درصد سلبی نیست، بلکه معتقدیم این پدیده مادامی خوب هست که شبکه ملی اطلاعات دارای زیر ساخت قابل قبولی باشد و فضای سایبر دارای قانون دقیق و هوشمندی باشد و همچنین متولی مشخص برای فضای سایبر وجود داشته باشد؛ در صورت عدم وجود این موارد عدم ثبات در جامعه حاکم می‌شود. فضای سایبر ثبات هر چیزی که به آن وصل شود را بی ثبات می‌کند. از طرف دیگر خود ارزهای دیجیتال هم ثباتی ندارند و جمع این دو با هم ظرفی ایجاد می‌کند که بنیان‌های نظام را می‌تواند با چالشی جدی مواجه کند. 🎙مهندس شکوهیان راد ، نشست نقش جریان اطلاعات در حکمرانی شناختی 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
4.75M
📢 بشنوید 🔶🔹 تبیین شعار انحرافی «صالح مقبول، بهتر از اصلح نامقبول» 👈 در پاسخ به تخریب‌هایی که غیرمنصفانه و به دور از اخلاق، نسبت به دکتر جلیلی مطرح شده است. 💢 محورهای موضوعی 1⃣ مبدع شعار انحرافی «صالح مقبول، بهتر از اصلح نامقبول» چه کسی است؟ 2⃣ چه کسی در سال ۱۳۹۲ با تشتت آرای جبهه‌ی انقلاب باعث شد حسن روحانی رأی آورد؟ 3⃣ آیا مقبولیت عرفی از معیارهای دین در تشخیص اصلح است؟ 4⃣ نمونه‌هایی از عملکرد مجلس یازدهم در مغایرت با مطالبات صریح و علنی امام جامعه؛ 5⃣ ما در مقابل تخریب‌های ناجوانمردانه، هیچ ابایی از تبیین و ارائه‌ی اسناد نداریم؛ 🔻 پیوست: بیانات امام خامنه‌ای خطاب به نمایندگان، مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۱ 🌐 https://www.leader.ir/fa/media/play/30966?year=1401&type=2 🔻 خبرگزاری ایسنا: دولت برای حفظ وحدت از حق خود گذشت/فشار نمایندگان بر وزارت کشور تمام می‌شود؟! 🌐 https://www.isna.ir/news/1402052415423 ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
ستادهای اینا ، ستادهای اونا ... "ما تخریب نمی‌کنیم ، بلکه گذشته های خراب رو می‌کنیم " می‌شه از بریز و بپاش های ستادهای انتخاباتی یه نفر تفاوت ره کز کجاست تا به کجا ... می‌شه از امید دشمن به روی کاراومدن یه نفر ، اون فرد تاچه حد عملکرد و داشته که باعث شده چنین طمعی در دشمن شکل بگیره ، تو اول بگو با کیان زیستی پس آنگه بگویم که تو کیستی ... می‌شه از دوستان وهم نشینان یه نفر که کیه و چه در سر داره ... همیشه گفتند و حق گفتند که سواره خبر از حال پیاده نداره ، چطورکسی که تمام زندگیش با گره کور خورده ،قادر به درک حال محرومین ومستضعفین جهان خواهد بود؟!!! نه این خط و آرمان روح الله(ره) نبود ... ‌بوده ،‌هست‌ ‌وخواهد‌بو‌د الی الأبد ... 🔴 شرح تصویر : ستادمرکزی سعیدجلیلی (ره)