⭕️ بازداشت و انتخابات؛ نسبت کاندیداها با نظام
🔹 شما فرض کنید امشب، تعدادی نیروی مثلا امنیتی با لباس غیررسمی و شخصی، به ستاد مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان وارد شده و پس از یکی دو ساعت جر و بحث، هر چه تراکت در محل بوده را بار بزنند و دو نفر از فعالان ستاد بهعلاوه محمدباقر قالیباف و سید رضا تقوی را بازداشت کنند.
یا اینکه فرداشب یک نیروی امنیتی و لباس شخصی، وارد ستاد مرکزی شعسا شود و هر چه کاغذ برای معرفی خود یا شمارش میزان حملات به دین و نظام اسلامی در ستاد بوده را به همراه مجید انصاری و شهیندخت مولاوردی را با خود ببرند.
در اتفاق احتمالی امشب، تا دو اسفند تیتر تسنیم و فارس و توئیتریهای متصل را پوشش میداد؛
و در اتفاق احتمالی فرداشب، تا ۱۴۰۰ گزارش ویژههای بیبیسی و صدای آمریکا!!!
🔹 اما داستان فوق، همین دیشب کاملاً واقعی برای یک جریان انتخاباتی پیش آمده و علاوه بر دو دانشجوی فعال در ستاد، دو کاندیدا نیز بازداشت شدهاند.
امروز صبح اما به جای مظلومنمایی و #شومن_بازی دسته اول و #سیاهنمایی و تخریب دسته دوم، کاندید بازداشت شده نوشته است:
«... با فشارها و برخوردها و سانسورها، نه از رو میرویم و تسلیم میشویم؛ نه قهر و لج میکنیم و از نظام بیرون میرویم. برای تغییر وضع موجود مبارزه میکنیم.»
▫️این دوستان تا همینجا هم، #برندهاند
چه چندماه دیگر روی صندلی مجلس باشند
چه همچنان در حال آموزش انقلابیگری و اصلاح برای مدعیان.
✍ محمدحسین صبوری
🆔 @jalili_vahid
✅ "رویش در صف؛ ریزش در ستاد"
🔰 بخشی از سخنان وحید جلیلی پیرامون آسیبشناسی جریان اصولگرایی
🔹امروز خطر اصلی این نیست که جامعۀ ما غیرانقلابی بشود، مردم ما غیرانقلابی بشوند؛ خطر اصلی این است که حزب اللهیهای ما غیرانقلابی بشوند.
⭕️ اصولگرایی سکولار
🔹 بعضی مناسبات که به اسم اصولگرایی در کشور حاکم شده، رسما و علنا مناسبات سکولار و ضد دینی است؛ رسما و علنا مناسبات خلاف حجت شرعی و حجت دینی است، ولی هم چنان نام اصولگرایی را یدک میکشند؛ نامهای تهی، عناوین پوچ!
⭕️ جریانات هلو – لولو
🔹 اینها اول میگویند فعلا شرایط اضطراریست و لولو ممکن است بخوردتان و چشمتان را ببندید و به ما اعتماد کنید؛ اما کمکم میبینند چه فرمول خوبی! چرا همیشه شرایط را اضطراری نگه نداریم؟! وقتی که با القای شرایط اضطراری میتوانیم از پاسخگویی فرار کنیم و حرف غلط خودمان را و آدمهای کمصلاحیت یا بعضا فاسدِ حرفگوشکن خودمان را به کرسی بنشانیم و بسیاری چهرههای حزباللهیِ اصلح و مستقل و ناهماهنگ با لابیها را حذف کنیم، چرا به خودمان زحمت بدهیم؟
در همین شهری که روزگاری بچه حزباللهیها برای دیالمهها تبلیغ میکردند، کسانی توسط عناصر موجّه، خواصِّ ظاهرالصّلاح (مراکزِ خوشنام) تأیید شدند و با شیوه های کمونیستی رأی آوردند، که بعدها ما اینها را در یك بزنگاههایی، در اردوگاه مقابل دیدیم!
🔹 یک اشعری مسلکی، یك نوع تفکر کمونیستی میآید در بین حزباللهیها نفوذ میکند و آنها را مجاب میکند که از مبانی انقلابی دست بردارند، از سلوک دینی در عرصۀ سیاست دست بردارند و گردن بگذارند به تاکتیكها و تکنیكهای یك سری آدمهای سیاست زده . تکنیسینهای به قول خودشان سیاست ورزی که توسط بعضی از نهادها، تریبون در اختیارشان قرار میگیرد، را استراتژیست ! جا بزنند.
⭕️ اولین مخالفان سلوک انقلابی؛ خودیاند
🔹امروز، روز ویرایشِ تفکر انقلابی است. روز ویروسزدایی از تفکر انقلاب اسلامی است. تا ما این ویروسزدایی را انجام ندهیم، آنقدر ضعیف خواهیم شد که نه در برابر حریفهای قَدَر که در برابر حریفهای ضعیف هم خواهیم باخت.
🔹 اصولگراهای مفَنگی امروز همان پهلوانپنبههایی هستند که به دوپینگ عادت کردند. با قدرت لابی و تشکیلات، شایستهترها را حذف کردند و نوچهبازی و قبیلهگرایی راه انداختند و حالا که عمرشان سرآمده، میخواهند از طریق تئوریزه کردن فساد سیاسیشان و تسری دادن آن به بدنۀ اجتماعی؛ احتضارشان را عقب بیاندازند.
⭕️ حزبالله باید به مبانی معرفتی انقلاب برگردد
🔹 قرآن در آخر سورۀ مجادله، حزبالله را تعریف میکند. از مهمترین ویژگیهایی که خداوند برای حزبالله مشخص میکند، این است که اینها باندی عمل نمیکنند، عشیرگی و قبیلگی رفتار نمیکنند.
🔹 برای ولیفقیه تعیین تکلیف میکنند؛ میگویند که شما از آن پراگماتیسمی که ما آن را جایگزین مبانی انقلاب اسلامی کردهایم، فراتر رفتهای! این پراگماتیستهای بیحجت، اینقدر رو دارند، که حتی میخواهند ولی فقیه را هم مجاب کنند که به مبانی غیرشرعی آنها گردن بگذارد و این قدر بر حضور حداکثری مردم تاکید نکند!
⭕️ حزباللابیها و غارت اخلاق اسلامی و انقلابی
🔹 دیگر، شما میبینید در این لابیها در این قبیلهبازیهایی که به اسم اصولگرایی شکل میگیرد، این رذائل بهوضوح به چشم میآید، هرچند بخواهیم انکارش کنیم.
برتریطلبی بی مبنا ، مسئله واقعی و جدی و یکی از مهمترین عوامل شکست در جبهۀ انقلاب است. کسانی که بدون هیچ حجتی خودشان را به شکل اتوماتیك بالاتر و دیگران را ، شهروند درجۀ دو تلقی میکنند.
کسانی بدون داشتن اصلحیت و حتی صلاحیت، با پروپاگاندا، با زور، با تشکیلات، با جنگ روانی، با وابستگی به فلان امکانات، میخواهند همچنان خودشان را برتر از دیگران قرار دهند، خوب این فساد میآورد!
آیا بعضی از مراکز و عناصر موجه، هیچ اشکالی در کارشان نیست؟ دخالتهای بیوجه و مفسدانه در انتخابات نمیکنند؟
بخش مهمی از شکستهای میدانی ما بازتاب شکستهای درونی ماست. بازتاب عقبنشینی جدی ما از مبانی شرعی و اخلاقی خودمان است.
⭕️ سؤال یکی از حضار: این جماعت ظاهرالصلاح که گفتید، وظیفۀ ما در قبال اینها چیست؟
🔹 ما بهخصوص آن زمانی که میبینیم معروفها دارند منکر میشوند و منکرها دارند معروف میشوند. آنجا حتما باید حساسیت بالاتری نشان بدهیم.
⭕️ سؤال یکی از حضار: برای پیشبرد انقلاب اسلامی چگونه باید با مردم مواجه شد؟
🔹 یکی از ویژگی متقین این است که گوشبهزنگ حرف حسابند، "وقفوا اسماعهم علی العلم النافع لهم" گوشبهزنگ حرفهای دقیق و درست هستند، این ویژگیها را باید اولا در خودمان بهوجود بیاوریم، دوما در جامعه رواج بدهیم. شما از همین فرصت انتخابات استفاده کنید برای گسترش این ویژگی متقین در جامعه.
سخنان وحید جلیلی در جمع طلاب مدرسه انقلاب اسلامی، رمضان 1396
🆔 @jalili_vahid
وحید_جلیلی_آسیبشناسی_جریان_اصولگرا.pdf
863.4K
✅ رویش در صف؛ ریزش در ستاد
🔹 متن کامل سخنان #وحید_جلیلی پیرامون آسیبشناسی جریان اصولگرایی در جمع طلاب مدرسه انقلاب اسلامی، رمضان 1396
🆔 @jalili_vahid
وحید جلیلی
از آبان ۸۱ تا اسفند ۹۸
⭕️ انقلاب راه خودش را باز میکند
وحید جلیلی:
🔹اولین خاطرهام از سعید شعرباف، برکناریاش از مسولیت بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه فردوسی است.
🔹به دنبال پیام شش آبان ۸۱ رهبری به دانشجویان، برای مطالبه عدالت، جلسهای در مسجد امام صادق (ع) در خیابان دانشگاه مشهد برگزار شد که در تبلیغاتش از اتهامات شرکت «المکاسب» نام برده شده بود که متعلق به نزدیکان آقای طبسی بود.
🔹شعرباف که از سازمان دهندگان آن تجمع بود مورد غضب برخی دوستان در سپاه که آن زمان فرماندهیاش با اخوی قائم مقام معزز آقای طبسی بود، قرار گرفت و برکنار شد.
🔹مدعیان اصولگرایی، فضایی ایجاد کرده بودند که حتی اگر در برابر لیست هوالمطلوب میایستادی و میخواستی به دکتر جلیلی به جای تیمو علی عسگری رأی بدهی هم از سوی همان عزیزان به ضد ولایت فقیه بودن متهم میشدی!
🔹اعتراض به مفاسد نزدیکان آقای طبسی رحمه الله در آن دوران، ذنب لایغفر و موجب شق عصای مسلمین تلقی میشد و عقوبت داشت.
🔹امروز که یک آقازاده محترم و یک قائم مقام مکرم ایشان در زنداناند و یک قائم مقام مکرم دیگر ایشان از ترس آقای رئیسی به خارج از کشور فرار کرده است، دوباره شعرباف به میدان آمده و این بار دیگر، نه یک دانشجوی یک لاقبا، که دکتر شعرباف شناخته شده، با سابقه روشن ولایی و فعال در تعقیب آرمانهای عدالت خواهانه و مبارزه با فساد است. فرمانده آن روز سپاه که نگران آبروی آقای طبسی_ که آن را آبروی انقلاب میدانست_ بود، اکنون رقیب اصول گرای شعرباف در انتخابات است.
🔹در روزگاری که مصلحت پرستان محافظه کار و چه بسا خوش نیت اما بدعمل، عدالت خواهی را که خواسته صریح رهبری بود، جرم و ضدیت با ولایت فقیه میدانستند! فرزندان جوان و جسور رهبری نگذاشتند این علم زمین بیفتد، تهمتها و فشارها را تحمل کردند و دوستان نادان و دشمنان عنود را ناامید کردند.
🔹حالا شعرباف اخراجی آن روز، سرلیست عدالتخواهان در انتخابات مشهد است.
خوشبختانه سپاه هم بصیرتر و انقلابیتر از هر زمانی در دو دهه اخیر است و همین کافی است که نشان بدهد انقلاب راه پیشرفت خودش را باز میکند و محافظه کاران در برابر عدالتخواهان در نهایت محکوم به شکستاند.
🆔 @jalili_vahid
📝 نه به "النصر باالرُّعب"
🔰 محور نبرد حزباللهیها با حزباللابیها
🔻 اگر اصرار بر لیست وحدت؛ از باب دشواری انتخاب سی نفر از بین صدها نفر است چرا در شرایط متفاوت؛ فیالمثل در شهرهایی که فقط یک نماینده دارند هم باز همین شیوه تعقیب میشود؟
🔻 چهل و یک سال از انقلاب گذشته است و قبایل سیاسی عزم جزم دارند که سازماندهی سیاسی جامعه را روزبهروز به مدلهای غربی نزدیکتر و از مبانی دینی و انقلابی دورتر و دستیابی به اهداف گام دوم را دشوارتر کنند.
🔻 در صد و هفتاد و پنج حوزه انتخابیه (از مجموع 211 حوزه) مردم برای انتخابِ فقط یک نماینده پای صندوق میروند و در 22 حوزه دیگر برای انتخاب 2 نماینده.
🔻 معمول این است که در هر حوزهای بیش از چهار پنج کاندیدای جدی و اصلی وجود ندارد. آیا انتخاب یک نفر از بین چهار پنج نفر، کار دشواری است؟!
🔻 واقعا با چند روز وقت گذاشتن و حرفهای نامزدها را شنیدن و آنها را با سوالهای جدی راجع به کارنامه و برنامهشان مواجه کردن، نمیشود به نتیجه رسید؟!
🔻 مگر نه این است که به برکت جمهوری اسلامی در هر فامیل و محله و مسجد و محیطی کلی آدم تحصیلکرده و اهل بررسی و پژوهش وجود دارد.
🔻 چرا باید سازوکار ترجیحی ما این باشد که زیرساخت "اتّباع احسن" شکل نگیرد و مردم مستقیما با کاندیداها مواجه نشوند و در بسیاری موارد بدون آنکه حتی یک صفحه یا یک پاراگراف در مورد شخص موردنظر اطلاعات داشته باشند تنها به واسطه معرفی از سوی یک "اتاق تاریک" (چه اصلاحطلب چه اصولگرا) نامش را به صندوق بیاندازند؟
🔻 این شیوه "النصر بالرعب" که زیر زبان هر دو جناح مزه کرده و چند دوره است مد شده و از مردم میخواهد از ترس رای آوردن اصولگراها یا اصلاحطلبها به لیست مقابل رای بدهند چه نسبتی با جمهوریتی دارد که دویست و پنجاه هزار خون پاک به پایش ریخته است؟
🔻 مگر انتخابات نباید فرصتی برای ارتقاء فرهنگ سیاسی جامعه و آگاهتر شدن مردم و بالا رفتن قدرت تحلیل شان باشد؟
🔻 هزاران دانشکده، دهها هزار مدرسه، هفتاد هزار مسجد؛ چهل هزار پایگاه بسیج؛ دهها هزار فعال اجتماعی و فرهنگی و ... در کشور، چرا در این فرصت کمنظیر؛ "یستمعون القول فیتبعون احسنه" را بشارت نمیدهند؟
🔻 "جمهوری" اسلامی اینگونه ساخته میشود؛ نه با فرار به اتاقهای تاریک و الزام مردم به انتخابهای کور.
🔻 فضای انتخابات باید فضای شوق باشد و نه رعب.
🔻 البته در هر دو حالت، مردم داوطلبانه و با تصمیم خودشان رای میدهند ولی بسته به اینکه مبنای این تصمیمسازی؛ تمهید رشد جامعه باشد یا تحکیم انحصار قبایل سیاسی؛ نتایج متفاوتی به دست خواهد آمد.
🔻 فرق میکند مردم با شوقِ تحول مثبت به سمت صندوقها بیایند یا از بیمِ تغییر منفی.
🔻 جالب است همان بازی که در پایتخت برای تنظیم فهرست سی نفره نامزدها از بین صد تا دویست کاندیدای قابل اعتنا با محوریت جناحها شکل میگیرد، به شکل غیرمنطقی، بیکم و کاست در حوزههای انتخابیه دیگر برای ارائه فهرستهای چند نفره و حتی یک نفره! تقلید و تکرار میشود.
🔻 فقط خدا میداند که جوخههای ترور نرم این قبایل سیاسی تا کنون ملت را از چند هزار نفر از فرزندان انقلابی خود، محروم کرده است.
🔻 عادت شده است که در شهرستانهایی که یک یا چند نماینده انتخاب میکنند هم؛ پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی؛ لابیها گرد بیایند و تکلیف انتخابات را پیشاپیش یکسره کنند از ترس آن که مبادا مردم گیج بشوند و نتوانند به انتخاب درست دست پیدا کنند!! جناحها و قبایل سیاسی چرا این همه از آن که مردم بشنوند و فکر کنند و مقایسه کنند میترسند؟
🔻 ظاهر کار آن است که میخواهیم کار مردم را آسان کنیم ولی حقیقت این است که میخواهند با بیرون راندن مردم از دایره بررسی و تامل و تحلیل و مقایسه کار خود را آسان کنند.
🔻 این شیوهها شاید مناسب دموکراسی باشد ولی قطعا نسبتی با جمهوریت تراز اسلامی ندارد.
🔻 در جمهوریت دینی؛ انتخابات موضوعیت دارد و فقط پلی به پارلمان نیست.
🔻 در انتخابات مردم باید بشنوند و بپرسند و بیاموزند و بسنجند و برگزینند نه آنکه بترسند و آن چه اصلاحطلبان یا اصولگرایان دیکته میکنند بنویسند.
🔻 مدل فیل و الاغ؛ ارمغان استحمارگران است و خصوصا در گام دوم و با افق تمدنسازی؛ تقلید حریصانه از این مدل؛ نشانه انحطاط و ارتجاع است و نه انقلابیگری و تحولخواهی.
🔻 در انتخابات انقلابی رای با چشم باز و با معیار و آگاهی و تحلیل و مقایسه شکل میگیرد و نه از ترس رقیب و با چشم بسته و اعتماد کور به قبایل قدرت.
🔻 ماجراهای اخیر روشن کرد یک میدان نبرد اصلی حزباللهیها در سالهای آتی با حزباللابیها خواهد بود.
🔻 حزباللهیها طرفدار "جمهوریت دینی" مبتنی بر رای مسولانه و آگاهانه و بصیرانهاند و حزباللابیها (در هر دو طرف) به دنبال رای تزیینی، غیرمسولانه و کور.
🆔 @jalili_vahid
⭕️ گام دوم با رأی به فرزندان یک لاقبای انقلاب
وحید جلیلی:
🔹صادق شهبازی برای انتخابات مجلس یازدهم از تهران نامزد شده است. او را وحید اشتری و تعدادی دیگر از بچههای جنبش دانشجویی دهه هشتاد همراهی میکنند اگر چه افراد لیستشان را نوعاً نمیشناسم و فعلاً نظری در موردش نمیدهم اما اگر تهران بودم قاعدتاً به این دو نفر رأی میدادم.
🔹آنها را نماینده قرائتی از انقلابیگری میدانم که در دهه پنجم، نیاز قطعی جمهوری اسلامی است. این فرزندان یک لاقبای انقلاب در شرایطی در تهران و بعضی دیگر از شهرستانها نامزد شدهاند که خوشبختانه یا متاسفانه قبایل موجود سیاسی تحملشان را ندارند.
🔹اگر فقط چند نفر از این جماعت وارد مجلس شوند تفاوت سیاست ورزی انقلابی با سیاست ورزی محافظه کارانه آشکار خواهد شد و «مجلس شورای اسلامی»؛ معنای تازهای در جامعه پیدا خواهد کرد.
🔹مشکل جدی محافظه کاری یا اصولگرایی همین است که از تولید معنا سترون شده است و توان تازه گردانی نظام و شکوفا کردن ظرفیتهای بالقوه انقلاب را ندارد. یک اقلیت حزب اللهی در برابر حزب اللابیها میتواند مجلس را «تأویل» کند، یعنی به اول برگرداند، چه اول را مجلس اول بدانیم با دیالمههایش و چه اول را مبنا و مبدأ و اساس، مراد کنیم.
🔹قطعاً حتی آنها که میخواهند لیستی رأی بدهند به اندازه پنج شش تا جای خالی برای کسانی که بشود از ته دل و نه از ترس لولو بهشان رأی داد، دارند. فروپاشی دوقطبی پوسیده و بی برکت موجود کلید خواهد خورد اگر پای گام دومیها به خانه ملت باز شود، انشاالله
🔹من اگر در تهران رأی میدادم صادق شهبازی، وحید اشتری، وحید یامین پور، صادق کوشکی و حمید رسایی را که مغضوب لیستهایند بر صدر برگهام مینوشتم.
✅ @jalili_vahid
✅ بسم الله الرحمن الرحیم
🔻در انتخابات مشهد به آقایان سعید شعرباف تبریزی و علیرضا خدابخشی و نصرالله پژمانفر قطعا رای میدهم و آقایان بحرینی و صفوی شاملو و صادقی سرایانی را هم در رده بعدی پیشنهاد میکنم.
در خبرگان خراسان رضوی هم به حضرت آیتالله مصباح یزدی رأی میدهم.
کارنامه و برنامه آقایان هم در صفحات مجازی جبهه عدالتخواهان مشهد و... در دسترس است که امکان مقایسه با دیگر اعزهای که نامزد شدهاند را فراهم میکند.
قاعدتاً هر فردی باید سعی خود را برای اینکه شخصا به اصلحیت نامزد مورد نظر یقین کند، انجام بدهد .
🔻با علیرضا خدابخشی بیش از بیست سال سابقه همفکری و همکاری دارم و با توجه به طراحیهایش خصوصا در حوزه اقتصاد، حضورش را در مجلس مغتنم و جریانساز میدانم. او اگرچه هیچ گاه به دنبال جلوهگری و شهرت نبوده اما در پشت صحنه برخی از مهمترین اتفاقات رسانهای و بعضاً اقتصادی کشور حضور تعیین کننده داشته است که یک نمونه آن امضای ۲۷۸ نفر از نمایندگان در پای طرحی است که او برای ارتقای زندگی شش میلیون نفر از دهکهای پایین طراحی کرده بود.
🔻در کانال اقتصاد شناسی ایران @eghtesadshenasiirani ، نزدیک به صد مسأله اقتصادی و معیشتی را با نگاهی متفاوت بررسی کرده و دهها راهکار بعضاً برای معضلات بزرگ اجتماعی -اقتصادی داده است. فقط مرور دهها پست همین کانال، اشراف و قدرت تحلیل او را در اقتصاد امروز ایران به رخ میکشد که رویکردی چارهجویانه و اجرایی هم دارد.
🔻از نخبگان مشهد میخواهم ساعتی وقت بگذارند و محتویات این کانال را که در طول حدود دو سال بارگذاری شده مرور کنند تا تفاوت شعار و وعده را با راهکار اجرایی و علمی در حوزه اقتصاد که مهمترین چالش امروز جامعه ایرانی است دریابند. ممکن است با بعضی تحلیلها یا راهکارهایش مخالف باشیم ولی اشراف و قدرت ابتکارش را نمیتوانیم نادیده بگیریم.
🔻تیم کاری خدابخشی_شعرباف میتواند تعریف تازهای از مجلس قوی و کارآمد عرضه کند و سوابق هر دو بزرگوار در طراحی، نظارت و پیگیری نویدبخش اتفاقات تازهای در قوه مقننه خواهد بود.
🆔 @jalili_vahid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ گفتگوی دکتر جمال یزدانی و هادی حاجتمند با وحید جلیلی در برنامه "گام دوم انقلاب"
🔹موضوع: جمهوریت از نگاهی دیگر
جمعه دو اسفند (امشب)
ساعت ٢٢ از شبكه افق
🆔 @jalili_vahid
فمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا...
◾️حامد عزیز پرکشید و رفت
با ناباوری، فقدانش را در آغوش میکشیم و اشک میریزیم.
◾️ بسیار شبها که تا به صبح بیدار ماند و روزها که بی دریغ و خستگیناپذیر به شب رساند به شوق کار برای خدا، برای شهدا، برای زینب سلام الله علیها.
خیالت جمع بود کاری را که بپذیرد به فرجام میرسد و مایه آبروست.
◾️ خوبیها و اخلاصها و مروتهایش با ماست.
لبخندهایش می مانَد برایمان و همتش. فصل جشنواره، داغش تازه خواهد شد هر سال؛
و " عمار " کم خواهد داشت او را تا همیشه.
گوش جان داشت به نغمه انقلاب و"راهنوا " به همتش راه گشود و پرچم برافراشت.
◾️ سالها، کارنامه همه بچههای "حسینیه هنر" دست او بود و هزاران محصول و مهمات را او باید ثبت میکرد که گم نشود در هجوم روزمرگیها و ماندگار شود و در دسترس باشد برای مجاهدان جبهه فرهنگ.
◾️ حالا اوست و کارنامهای که به شوق و افتخار میتواند تقدیم کند به موالیانش.
" زینب زینب" بگذارید درحسینیه در بدرقه حامد جلالی عزیزمان که حیاتش پیام رسانی بود ودغدغه اش آن که گم نشود صدای زینبیان درهلهله حرمله های زمان.
◾️ پروردگارا او را در رحمت خاصه خود بپذیر و استقامتمان ده در مسیری که نهایتش رضوان توست.
غفرالله له و لنا.
🆔 @jalili_vahid
وحید جلیلی
⭕️ السلام علیک یا غریب الغرباء
وحید جلیلی:
▫️ به خیال خود درهای حرم را از کربلا تا قم و مشهد به روی اهل بیت بستهاند؛ روزگاری دراز؛ خصوصاً از شروع نهضت خمینی اعلام کردهاند که اجازه نخواهند داد ائمه؛ وارد جامعه و جهان امروز بشوند. اجازه نخواهند داد خدای ناکرده فریاد استکبار ستیزی ائمه و شیعیان واقعیشان لرزه به جان طواغیت و یزیدیان زمان از لندن تا واشنگتن تا تلآویو بیندازد؛
▫️حالا همانها که قرنهاست ائمه را و مکتب را محصور میخواهند، با فحشهای رکیک، حصارهای حرم رضوی را میشکنند که امام را از محاصره دربیاورند!
یا اشباه الرجال و لارجال
حلوم الاطفال و عقول ربات الحجال
▫️این شمایید که همچون سلف فاسدتان امام را محاصره کردهاید و مکتب اهل بیت را در چنبر کاخها و کافههایتان اسیر میخواهید. و این جمهوری اسلامی است که درهای حرم را به جهان معاصر گشوده و پرچمهای اهل بیت را در سراسر جهان به اهتزاز درآوردهاست.
▫️وحشت امروز شما و اربابانتان از بسته شدن چند در چوبی و فلزی نیست. از باز شدن درهای جهان به روی مکتبی است که هفتصد سال سعی رنسانسیهای لائیک در القای تقابل "علم و دین" و "معنویت و عقلانیت" را نقش بر آب کردهاست. مکتب اهل بیتی که کهف الوری هستند چون ذویالنهی و اولیالحجایند.
▫️همانان که در حوادث واقعه شیعیان خویش را نه به جماعت اشرا و بطرا یا کاسه لیسان ملکه الیزابت، که به فقهای حافظ دین، توصیه کردهاند. بی بی شما همان است که صبح و شام، در لندن عربدههایتان را اکو میکند.
▫️به بی بی سیتان خوش باشید؛ شما را چه به بی بی دو عالم که غبار مرقد پنهانش سرمه چشم خواجه نصیرها و احمدی روشنهاست.
▫️عالم آل محمد(ص) در حلقه جهل شما و مکر اربابانتان؛ غریب الغربا خواهد بود و جرم جمهوری اسلامی آن است که این حلقه را شکسته است.
▫️اگر مالک اشتر شیعه است؛ ربیع بن خثیم کیست و اگر قاسم سلیمانی؛ حیدری است شما کیستید قاذورات!
▫️ملالی نیست. در کرنای جهل و سرنای غیظتان بدمید!
▫️حیدرحیدرتان که طنینی شیرین در گوش اهل نکراء دارد؛ همان قرآنهای بر سرنیزه است که خاطره تلخش قرنهاست شیعه را سوگوار مظلومیت علی کرده است.
▫️خواب دیدهاید اما حضرات! این شیعه صفین و نهروان دیده را؛ عربدههای جاهلانِ عمروعاص فریفته؛ خواب نتواند کرد.
▫️مشهدیها هم، شما را خوب به یاد دارند؛ روزی که در کنار مأمون به تشییع علی بن موسی آمده بودید و از همه بیشتر جزع و فزع میکردید تا مگر تفکر جاهلی"مسمومتان" را پنهان توانید کرد و ما اگر آن روز فریب شما را میخوردیم، امروز نام این شهر "مشهد" نبود که قرنهاست به قامت ایستاده تا فریبکاران و فریب خوردگان را رسوا کند؛ آنها که میخواستند ثامن الحجج را نه شهید و شاهدی برای تمام جهان و تاریخ، که مردهای معرفی کنند که هارون، نزدیکترین مسلمانان به اوست چون به کنارههای ضریحش چسبیده است!
▫️به حمایت بی بی لندنیتان دل خوش نکنید؛ شیعیان عالم آل محمد (ص) نخواهند گذاشت، مامونیان دیگر بار پرچم عزا بلند کنند.
🆔 @jalili_vahid