eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
احسنت مطالب دقیقی است که کمتر به آن توجه می شود.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
احسنت مطالب دقیقی است که کمتر به آن توجه می شود.
سلام حاج آقا جنابعالی که بحمدلله استاد همه این علوم هستید. ذره پروری میفرمایید. همواره درس آموزیم و محضر همه اساتید و بزرگان و سروران عزیزم درس پس میدیم.
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️موشک به خانه کمال خرازی رسید؛ مظلومیت سیدعلی بین کارگزارانش را در ۴دقیقه ببینید! 📌رئیس شورای راهبردی روابط خارجه،آبان۱۴۰۴: «به آقای ترامپ توصیه میکنم بیائید مذاکره واقعی بکنید؛ ما فراری نیستیم از مذاکره/رویکرد مثبتی انتخاب کنید، خواهید دید چه آثاری در پی خواهد داشت!» 📌امام شهید،مهر۱۴۰۴: «مسئولان سیاسی و فعالان سیاسی، خواهش میکنم تامل کنند/مذاکره با آمریکا هیچ سودی ندارد و هیچ ضرری دفع نمیکند، برعکس ضررهای بزرگ جبران‌ناپذیر دارد/قبول چنین مذاکره‌ای نشانه تهدیدپذیری است و هیچ ملت باشرفی انجام نمیدهد و هیچ سیاست‌مدار خردمندی آن را تصدیق نمیکند/بن‌بست محض است/برای رئیس‌جمهور آمریکا مفیده و سرش را بالا میگیرد و میگوید با تهدید ایران را پای میز مذاکره کشاندم!» ✍متاسفانه در حمله آمریکایی_صهیونی به منزل دکتر خرازی، همسرشان به شهادت و خودشان دچار جراحت شدند که آرزوی عافیت داریم. اما آقای خرازی، هیچ‌وقت از شما و همفکران‌تان نخواهیم گذشت که چه عمری از ما و انرژی از رهبر ما سوزاندید بر سر تعصب مذاکره با آمریکا؛ چقدر از ساعات سخنرانی ایشان اختصاص پیدا میکرد به رفع شبهاتی که خواص درباره مذاکره پمپاژ میکردند؛ تا جاییکه مهرماه به خواهش کردن افتادند و باب مذاکره را تا ۳۰سال بعد بستند اما شما بازهم در آبان، ترامپ را دعوت به مذاکره کردید و او را سربلند! بدانید اگر فرق فرمان سیدعلی توسط خودی‌ها شکسته نمیشد، خارجی‌ها جرئت شکستن فرق سرش را پیدا نمیکردند؛ اگر از خواص ما تکصدایی بلند میشد، تاریخ گونه دیگری رقم میخورد و این خسارات جبران‌ناپذیر پیدا نمیشد! 🖋
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید /خدا چطور یک بچه سید پابرهنه ، محله های فقیر نشین‌ قم‌ رو دستشو گرفت، آورد کرد فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار داد 🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام حاج آقا جنابعالی که بحمدلله استاد همه این علوم هستید. ذره پروری میفرمایید. همواره درس آموزیم و
ظاهرا چون پیام بنده، مخالف نظر، موافقان مذاکره و تسلیم بدون قید و شرط و سلطه دشمن بود، متاسفانه از گروه حذف گردید. دبیر کل محترم لطفا دستور رسیدگی صادر فرمایند. ضمنا، مجددا پست تولیدی را باشتراک و بارگذاری مینمایم، چنانچه بهر دلیلی مطلب اینجانب نباید در گروه بارگذاری گردد، لطفا فردی که اقدام به حذف مینماید به صراحت دلیلش را بیان نماید.
✍ محسن احمدی دستجردی 👊 کهنه سرباز فدایی وطن آزموده را آزمودن خطاست⛔ 💀حمقا بدانند.👂 🇮🇷ایران بدون جنگنده ✈بر آسمان دشمن مسلط است. ♦️بدون ناو 🛳بر خلیج فارس، تگنه هرمز و دریاها مسلط است. 🔹بدون آواکس 🛩و رادار 🛰 بر تجهیزات و مخفیگاه تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی در منطقه مسلط است. 🔸بدون ساختمان کلانتری و پایگاه بسیج بر شهرها و خیابان مسلط است.... سلاحی که ما داریم شما هرگز نداشته و نخواهید داشت، حرامزادگان بت پرست اپستینی بدانید، ما خدایی داریم که بر همه شما و سلاحهایتان غلبه خواهد کرد. یدالله_فوق_ایدیهم💪 همه میدانند که شما حرامزادگان و متحدانتان نزدیک به نیم قرن است که هر چه در توان داشتید بکار گرفتید و با انواع خدعه ها و نیرنگها و فریبها و ظلمها و ستمها و تحریمها و جنگها از کلاسیک گرفته تا نفوذ و جاسوسی و اغتشاش و .... بر ما تحمیل کردید، و دیدید که هر بار با شکست مفتضحانه تر از قبل و پذیرش ذلت و خفت و خواری، ناچار و مجبور به عقب نشینی شدید، و اینبار نیز باذن الله 🤲 بدتر از دفعات قبل روایت نابودی خود را در تاریخ ثبت خواهید کرد. ما را تهدید به لشکر کشی یا هلی برد و هلی برن میکنید! این تاکتیک و استراتژی جدیدی در جنگ با ما نیست. احمق نادان، حرامزاده قمار باز، این تهدیدات سالهاست که برای ما رنگ باخته و نخ نما شده است، اگر مرد این میدانید، بسم الله، ما برای این نبرد سالهاست که لحظه شماری میکنیم، برای روزی که در دریا تن لش نجستان، طعمه کوسه ها و در زمین گورهای دسته جمعیتان را خودتان حفر کنید. ما تا محو و نابودی کامل رژیم منحوس و جعلی و اشغالگر قدس و تنبیه کشورهای متخاصم و تجزیه ایالات متفرقه آمریکا این نبرد را ادامه خواهیم داد. وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ قصص آیه ۵ ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ روز طبیعت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 چگونه «تبادل پیام» عراقچی با ویتکاف با تقویت کردن حس «ترس» و «غرب زدگی» در مسئولین، احتمال شکست در
آقای شاکری مطالبی مثل ترس که می گویید باید دقت بیشتری در استخدام کلمات داشته باشید والا اگر مسئولی ، تهدید به ترور از طریق بمباران شودد و او بتر سد به غیر از استعفا که باعث ضربه می شود چه کار کند؟