eitaa logo
«کافِ میم»
69 دنبال‌کننده
96 عکس
41 ویدیو
4 فایل
📍تحریراتی چند پیرامون موضوعات مختلف ◾لطفا نقدها و پیشنهاداتون رو به آی دی پایین بفرستید، متشکرم🌷 @MjdKazemi1997
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سیمافکر
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقلاب کردن، شوخی نیست حسین کچویان توضیح می‌دهد که هر کس می‌خواهد انقلاب کند باید ۲۰۰ سال مجاهدت کند؛ این قاعده‌ی تاریخ است نه یک دستورالعمل توصیه‌ای. 💡هر فیلم آغاز یک گفتگوست... @simafekr_com
ما سنگین میجنگیم. بی پر و بال نیستیم. تا وقتی گیر در محاسباتیم‌، پیروز نبرد نیستیم. دشمن دلخوش به محاسبات ماست.
سلسله اقدامات جبهه کفر: ۱. احیای عملیاتی سلفی گری + ۲. شورش و تسلط بر سوریه + ۳. شورش خوکامه برخی از طوایف یمن وابسته به اعراب و کاهش توان عملیاتی حوثی ها + و نهایتا حذف آنها - ۳. حذف مانع قَسَد (کردهای دموکراتیک سوریه) - ۴. اجماع جهانی جهت جذب سلفی گران در سوریه و تسلیح آنها - ۵. حذف فیزیکی حشدالشعبی - ۶. همزمان حذف نرم و قانونی حشدالشعبی با قوانین داخلی عراق - ۷. حذف نهایی حزب الله ۸. درگیری نیروهای نظامی ایران و افرایش توان عملیاتی تروریست ها و اغتشاشگران - ۹. حمله نظامی غربی ها بویژه آمریکا و اسرائیل - البته بنا بر شرایط میدان ممکنه این ترتیب ها جابجا بشوند. برا همینه که اصرار دارم سنگین جنگیدن ما یعنی صرفا رویه پدافندی ما، باید در کنارش عملیات آفندی هم طراحی و اجرا بشود. پی نوشت: + بمعنای تحقق - بمعنای عدم تحقق
هدایت شده از ☕️ @BitterCartoon
هدایت شده از مُحَلِّل
به طور کلی، اکنون تحلیلگران را می توان به دو دسته تقسیم کرد: گروه اول: که معتقد به حمله دشمن حداقل در کوتاه مدت نیستند. این گروه خود به سه دسته تقسیم می‌شوند: ۱. افرادی که دلیل تحرکات آمریکا را صرفاً یک عملیات روانی می‌دانند. ۲. گروهی که معتقدند فراتر از عملیات روانی، هدف محاصره ایران است. ۳. دسته‌ای که رویکرد عملیاتی داشته و هدف را منفعل کردن ایران و حمله به محور مقاومت می‌دانند. اما گروه دوم افرادی‌اند که حمله نظامی دشمن را در کوتاه مدت کاملاً ممکن و محتمل می‌دانند. این گروه نیز خود به دو دسته دیگر قابل تقسیم است: ۱. معتقدان به حمله محدود که باز هم به زیرگروه دیگر تقسیم می‌شود: الف. حمله محدود موثر ب‌. حمله محدود نمادین پ. حمله محدود خطرناک ۲. معتقدان به حمله گسترده کلاسیک در ادامه رویکرد هر یک بررسی می‌شود. @Muhallel
هدایت شده از راه دیالمه
آتلانتیک: ترامپ از درک ایران ناتوان است مجله آتلانتیک با انتشار تحلیلی آورده است: 🔹بعد از آنکه ترامپ وعده کمک به معترضان را داد، زمان کوتاهی فرا رسید که این کمک می‌توانست اهمیت داشته باشد. اما او هیچ کاری نکرد. طولی نکشید که حال و هوای افرادی که منتظر کمک او بودند از امید به ناامیدی تغییر کرد؛ زیرا مشخص شد تهدیدهای او توخالی هستند. 🔹و حالا هم علی‌رغم نزدیک شدن ناوهای آمریکا، یک واقعیت بدون تغییر باقی مانده است: حمله به ایران روایت وجودِ دشمن خارجی در پشت صحنه تحولات ایران را تأیید می‌کند. 🔹اتفاقاً مقابله با یک دشمن خارجی برای جمهوری اسلامی بسیار آسان‌‌تر است؛ زیرا موجب انسجام داخلی و اتحاد ملی می‌شود. ایرانیان در طول تاریخ از بیگانگانی که خواسته‌اند سرنوشت آنها را تعیین کنند، نفرت داشته‌اند. 🔹رویارویی با آمریکا یا اسرائیل، سناریویی است که جمهوری اسلامی از سال ۱۹۷۹ خود را برای آن آماده کرده است. 🌐 @Rahe_Dialameh
شاید لازم باشد دیگر خویشتن دار نباشیم و راهبرد «همه باید هزینه بدهند» را فعال کنیم.
شاید لازم باشد دشمن بفهمد امام زمان، سربازان گمنام خود را فقط از میان بچه شیعه‌ها انتخاب نکرده است.
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
پول ملی زبان بی‌کلام حاکمیت با مردم است. اگر این زبان دچار لکنت شود، هیچ خطابه‌ای آن را جبران نمی‌کند. بی‌اعتباری پول، بی‌اعتباری وعده است؛ و جامعه‌ای که به پولش اعتماد ندارد، به قراردادهای بزرگ‌تر نیز اعتماد نخواهد کرد. @syjebraily
🔴 امنیت برای همه؛ یا هیچ‌کس! 🔹به نظرم یکی از خطاهای راهبردی ایران قبل از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اسرائیل و آمریکا علیه کشورمان، تضمین امینتی به عربستان بود. حضور وزیر دفاع سعودی تقریباً دوهفته قبل از جنگ و آن استقبالِ اشتباهِ سردار شهید باقری در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از وی و تشریفات عجیب استقبال کشورمان از قصاب کودکان یمنی و نوچه آمریکا منجر شد که آمریکا از عدم اقدام ایران نسبت به پایگاه‌هایش در منطقه و همچنین تضمین جریان انرژی در خلیج فارس و تنگه هرمز اطمینان پیدا کند. 🔸حالا تماس بن‌سلمان با رئیس‌جمهور پزشکیان را در این شرایط تهدید جنگ، باید از این زاویه دید. دولت ایران نباید کوچکترین تضمین و اطمینان خاطری به سعودی و امارات و ترکیه و آذربایجان بدهد. امنیت یا برای همه، یا هیچ‌کس! 🔹وقتی این کشورها خاک، حریم هوایی و مرزهای آبی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند، چگونه ما لفاظی‌های دیپلماتیک آنها را باور کنیم و به آنها تضمین بدهیم؟! 🔸مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی این مسئله را نه فقط در پیام‌های محرمانه بلکه علناً و بطور آشکارا مطرح کنند. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
چرخش روزگار کار رو به اینجا رسوند که جماعت "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای " دارند به ترامپ و نتانیاهو التماس می‌کنند که رو بمباران و نابود کنه و عراقی ها و لبنانی ها و یمنی ها دارن میگن اگر آمریکا رو بزنه ما هم با تمام قدرت آمریکایی‌ها رو می زنیم! ای روزگار چه خوب ذات هر کسی رو نشون میدی... 📝 امیر
✉️ پیام مخاطب @GhadiriNetwork