eitaa logo
🌐 کفران یاور 🇮🇷
3.7هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
4.3هزار ویدیو
152 فایل
◀️اطلاع رسانی فرهنگی_تبلیغی کفران 🌐اصفهان شهرستان ورزنه ادمین ارتباطی، تبلیغ و تبادل: @Admin_kafranyavar ادمین اعلام مسائل و مشکلات کفران: @kafran_ghadir ادمین مشاوره اعتقادی و اجتماعی: @Rouhollah14
مشاهده در ایتا
دانلود
برخی از حزب اللهی‌ها و انقلابی‌ها به طنز و برخی به کنایه و تحقیر می‌گویند که «بچه مدرسه‌ای‌ها نقش اصلی در اغتشاشات اخیر را داشتند.» و این را دستمایه خنده و کوچک جلوه دادن اغتشاشات قرار داده‌اند. به نظر من خطرناک‌ترین و تاسف‌آورترین بعد اغتشاشات اخیر همین موضوع بوده است. نسل دهه ۸۰‌هایی که از آنها غفلت شده و در فضای ول و سرگردان مجازی، شخصیت و هویتی یافته‌اند که در آینده دشمن بیش از اینها از بین آنها سربازگیری خواهد کرد. این اغتشاشات را یک تلنگر جدی بدانیم و تا فرصت هست در فکر چاره باشیم. "محمد مفید"
👆واکنش برخی چهره‌ها به حوادث اخیر در یک قاب ✅ : دوستان عزیز در نقدها دقت شود که سلبریتی ها یک طبقه اجتماعی در همه جوامع هستند. در هنگام نقد و استفاده از واژه ها همه را با یک چوب نرانیم...
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🔻 نترس! 🔻از اول انقلاب، یکی از امتحانات ما، ترسیدن و مرعوب‌شدنِ برخی انقلابی‌ها در مقابل جبهۀ دشمن است 🔘 چندتا بی‌حجاب به خیابان‌ می‌آید، طرف می‌گوید: «آقا این بی‌حجابی دارد نابود می‌کند!» نه؛ هیچ چیزی ما را نابود نمی‌کند 🔘چندتا مدیر فاسد می‌آیند، طرف می‌گوید: «این مدیرها همه را ضدّانقلاب می‌کنند!» نه نمی‌توانند، مدیر خوب هم داریم؛ شلوغش نکن! 🔘 مسئله این است که تو چرا جا می‌خوری؟ و با هر مشکلی، همه‌چیز را در معرض نابودی می‌بینی؟! 🔘 منطق و عقلانیت انقلاب و عظمتی که در منطقه و جهان آفریده، خیلی قوی‌تر از این است که از عهدۀ این مشکلات برنیاید 👈ادامه متن را در کانال @Panahian_text ببینید 👤علیرضا پناهیان 🚩حرم حضرت معصومه(س) - ۱۴۰۱.۰۶.۳۱ 📢صوت: @Panahian_mp3 @Panahian_ir
7.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابتکار جالب دکتر پیروز برای افشای منطق غلط "حجاب اختیاری" حتی اگر حداقل حجاب برای ستر عورت را به این برگ انجیر بزرگ تقلیل دهیم، عده ای مقابل آن از برگ انجیر کوچکتر استفاده میکنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
🔻غرب، صاحب این خانه است: 🔸وِل‌بودنِ فضای مجازی ✍مهدی جمشیدی [1]. بنده در سال‌های گذشته در برخی از دبیرستان‌ها، "اخلاق جنسی" تدریس می‌کردم و از نزدیک و به‌صورت همدلانه و شفاف، با "انحراف‌های جنسیِ نوجوانانِ دبیرستانی" آشنا شدم. واقعیّت، "بسیار تلخ و گزنده" بود؛ به‌طوری‌که در همین لحظه نیز یادآوری شنیده‌ها و دیده‌هایم، قلبم را می‌فشارد. مطالعۀ کیفی و پدیدارشناسانۀ من نشان داد که "همۀ" انحراف‌های جنسیِ نوجوانان، از جمله خودارضایی و ارتباطات نامشروع با جنس مخالف، از "فضای مجازی" برمی‌خیزد. تصاویر و کلیپ‌ها و فیلم‌های جنسی و ...، تمام ذهنِ نوجوان ما را تسخیر کرده است، به خصوص در شبکه‌های اجتماعی. یک نوجوان می‌تواند در اتاق خواب خود، صحنه‌هایی را ‌بیند که شاید یک فرد متأهل، حتّی هرگز تجربۀ انجام آنها را نیز نداشته باشد. چه کنیم با این "شبکه‌های اجتماعیِ رهاشده"؟!! چه کنیم با این "دسترسی‌های بی‌مهار"؟! چه کنیم با این "فضای وِل"؟! شما "مسئولیّت شرعی و اخلاقیِ وضعِ کنونی" را می‌پذیرید؟! در "محکمۀ الهی"، پاسخی برای مخالف خود دارید؟! به اندازۀ همین "چند سطر"، در غوطه‌وریِ نسل جوان در فساد و گناه سهیم خواهید بود. [2]. آیا باید از این‌که فضای مجازی، که کارکردهای مثبت نیز دارد، مطلوبیّتِ "اصلِ فضای مجازی" را نتیجه گرفت یا "رهاسازیِ کلّیّتِ فضای مجازی" را؟! [3]. بخش عمده‌ای از مفاد مفسده‌انگیز و ناسالم، در "شبکه‌های اجتماعیِ بیگانه" هستند که امکان فیلتر آنها وجود ندارد و به صرف عضویّت در این شبکه‌ها، در دسترس قرار می‌گیرند. [4]. مفسدۀ "استفاده از فیلترشکن"، بیشتر از "دسترسیِ آسان به محتواهای ناسالم" است؟! آیا اگر مشروبات الکلی به صورت قاچاق وارد شدند، باید مصرف آن را آزاد گذاشت؟! [5]. اگر در عمل، "امکان محدوسازیِ فضای مجازی" وجود دارد و این کار از نظر فن‌آوری، مقدور نیست، پس چرا نگران "انسداد" هستید؟! [6]. هر اندازه هم که بودجه صرف تربیت دینیِ جامعه بشود، باز نمی‌توان نتیجه گرفت که باید "زمینه‌های فسق و فجور" را در جامعه حذف نکرد. در جامعۀ دینی، فساد نباید "رسمی" و "آشکار" باشد. [7]. سخن من "واقعیّت‌گرایانه" است نه "واقعیّت‌گریزانه". واقعیّت این است که فضای مجازیِ مبتنی بر حکمرانیِ غرب، به "بسترِ تغییرِ فرهنگی و سیاسی" تبدیل شده است و ما "از بیرون"، مدیریّت می‌شویم. این واقعیّت غیرقابل‌انکار، برای شما که ایرانی هستید، مطلوب است؟! [8]. مسئولیّتِ شرعی و اخلاقیِ مفاسدِ مترتّب بر "ول‌بودنِ فضای مجازی"، بر عهدۀ هر کسی است که به نوعی در حال "روایت‌سازیِ وارونه از انتقال مدیریّت آن از غرب به ایران" هستند؛ چه "جریان اصلاح‌طلبان"، چه "اصول‌گرایانِ عمل‌گرای وابسته به قالیباف". این دو جریان، دغدغۀ "قدرت" دارند، نه "اخلاق" و "معنویّت"، و به همین دلیل، از ایفای نقشِ طبیبِ دلسوزی که "داروی تلخ" را تجویز می‌کند، می‌گریزند، وگرنه به تعبیر استاد مطهری، "وجودِ تقاضای اجتماعی"، عرضه را مشروع و موجّه نمی‌سازد. من از "حریم اخلاق" سخن می‌گویم، نه از "منافع جریان‌های سیاسی". [9]. آن نماینده‌ای که دغدغۀ "قدرت" دارد و نه "حقیقت"، در ذهنش محاسبه می‌کند که در این "روایت‌گری‌های دروغین" نسبت به مهار و مدیریّت فضای مجازی، اگر با طرح همراهی کند، چه‌بسا در دورۀ بعدی انتخابات، بدنۀ اجتماعیِ خود را از دست بدهد و رأی نیاورد. ازاین‌رو، در برابر جوسازی‌های رسانه‌ای، "عقب‌نشینی" می‌کند و حاضر نیست برای انقلاب، هزینه بدهد. او بر سر سفرۀ انقلاب نشسته است تا شکم‌پروری کند، نه این‌که از "خویش" برای "مصالح انقلاب"، درگذرد. او "انقلاب" را برای "خود" می‌خواهد، نه "خود" را برای "انقلاب". منِ او و منافعش و خواسته‌هایش، بر همه چیز ترجیح دارد. [10]. این ماجرا نشان داد که "روایت"، تا چه اندازه می‌تواند بر "واقعیّت" غلبه کند و به "ذهنیّت عمومی"، جهت ببخشد. مهمّ نیست که در "عمل" بناست چه اتّفاقی رخ بدهد، بلکه "روایتِ" از آن، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است؛ پس باید "روایت‌پردازی" کرد و زمام و عنانِ "فکر مردم" را به دست گرفت و آنها را فریفت. این کاری است که تاکنون انجام گرفته است. و با همین "بازیِ روایتی"، می‌توان مردم را بر ضدّ تصمیم‌ها و طرح‌های انقلابی شوراند و نیروهای انقلابی را به تسلیم واداشت. به‌این‌ترتیب، هر قدم راهگشا و مفیدی که برداشته شود، با موجی از "هوچی‌گری‌های روانی" و "غوغاسالاری‌های رسانه‌ای" مواجه می‌شود و در نهایت، عقیم و ناتمام می‌ماند. 🆔@Cultural_governance
🔻🔺 دقایقی قبل علی کریمی که این روزها نقش لیدر اصلی اغتشاشات را با تحریک به زدن مامورین نیروی انتظامی، ساخت کوکتل مولوتف و.. داشت با منتشر کردن توییتی در لفافه پایان اغتشاشات را اعلام کرد
باسلام نشست گروه قرآنی والفجر کفران تلاوت و تدبر آیات صفحه 129 امشب 1401/7/8 ساعت20:15 به میزبانی برادر حسن توسلی (کریم)
8.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مسیح علینژاد رسما از جنگ و تحریم علیه ایران حمایت می‌کند و همزمان برای مهسا امینی اشک می‌ریزد. هنرمندان باید در دهان این فرد می‌زدند. دولت سعودی یک روز ۸۱ نفر را گردن زد و حالا رسانه‌اش دلسوز مردم ایران شده است.
🌀 سبک زندگی و فضایی که دشمن برای نسل جدید ایجاد کرده است. 🔻🔻🔻🔻🔻 🔻 توصیف یک دهه هشتادی متن ذیل نوشته یک جوان دهه هشتادی است در توصیف خود و فضای پیرامونش، گرچه شمولیت در مورد همه دهه هشتادی‌ها ندارد؛ اما در مورد تعداد قابل توجهی از این نسل واقعیت دارد: «بنده یک دهه هشتادی متولد ۸۲ هستم. رفیق آشوبگر دارم (دیشب پیشش بودم)؛ رفیق معترض هم دارم (تقریبا کسی نیست که معترض نباشه از جمله خودم)؛ رفیق بسیجی دارم؛ رفیق دانشجوی اطلاعات و امنیت دارم (سپاه و وزارت هر دو)؛ رفیق مخالف نظام و موافق نظام دارم و از قضا توی جمع‌های مختلف که زمین تا آسمون با هم فاصله اعتقادی دارن هستم. به‌جای اینکه در مورد دهه هشتادیا نظر بدین حرفاشونو بشنوید. حرف یه جوون توی سن من چی می‌تونه باشه؟ شاید باورتون نشه ولی اولیش سرگرمیه! ما جوونیمونو توی فجازی زندگی کردیم با پابجی و کالاف دیوتی و PS4 و PS بزرگ شدیم؛ نه؛ باهاشون زندگی کردیم؛ توش هویت پیدا کردیم. از کلش اف کلنز خلاقیت و درس استراتژی گرفتیم. با انواع سلاح‌ها و شیوه‌های پیروزی و گذران مرحله در انواع گیم‌ها آشنا شدیم و سعی کردیم به روش‌های مختلف یه مرحله سخت از یه بازی سخت رو بگذرونیم بازی‌هایی که آدم کشی روال ترین بخشش هست! اما دهه هشتادیا بزرگ شدن؛ قد کشیدن؛ الان دانشگاه میرن؛ سر کار میرن؛ ولی با یه چیزی مواجهن؛ تفاوت عظیم با نسل قبل و قبل‌تر خودشون. با چاله عظیم نداشتن هیجان و سرگرمی در زندگی واقعی و در مقابلش تصویرسازی و رؤیاپردازی شدید مجازی از یه زندگی پر از هیجان. توی فجازی هویت پیدا کردیم و اکانت اینستا و توییترمون شد همه رسمیتمون. حالا اما جامعه به ما به چشم بچه نگاه می‌کنه؛ بچه بی‌تربیت! میفرمایید تقصیر خانوادشه شده آشوبگر. عه! واقعا؟ یعنی الان دنبال مقصریم؟ بیخیال! بنظرم بحث قصور رو پیش نکشیم چون سفره این دل اگر باز بشه حرف‌هایی زده میشه که شاید حتی به بلاک شدن و بن شدن بنده منتهی بشه! نسل من چیزی از انقلاب به دستش نرسید. زمان جنگ هشت ساله امام خمینی بحرانی‌ترین وضعیت ممکن رو سپرد به کسی همسن من، الان دسته بیل هم به بنده نمیدن! درس بخون درس بخون! جدا؟ ما برخلاف نسل قبل خودمون عاقلیم و ترسی از قضاوت جامعه نداریم. درس بخونیم؟ جدا؟ چی بخونیم؟ چی بخونیم که توی این کشور بها داشته باشه؟ طولانیش نکنم؛ ♨️ این نسلی که نه چیزی از انقلاب به دستش رسیده و نه مفاهیم عمیق دینی و ارزش‌های اصیل انسانی. از هیچی نمیدونه؛ با مفهوم عفاف آشنایی نداره؛ سود و ضررشو نمیدونه. از صبح تا شب با سینما و سریال و رسانه تو گوشش کردن حجاب اجباری. از صبح تا شب با مستندسازی و شبهه‌اندازی تو منوتو اصالت انقلابشو ازش گرفتن و سال ۵۷ رو اوج جهالت مردم نشون دادن. برخلاف جمهوری اسلامی جهودای بیشرف هزارتا برنامه براش پیاده کردن. سلبریتی‌ش دعوتش کرده به گل و وید کشیدن تفاوت جنسیتی رو هم فراموش کردن و شدن اکیپ‌های دوستانه دختر و پسر بدون ذره‌ای مخفی کاری و علنی. یه سر به پارک‌ها و کافه‌ها بزنید متوجه خواهید شد. اینایی که کف خیابونن یه شبه به خیابون کشیده نشدن. فضا یه کاری باهاش کرده که درگیری با پلیس براش تفریح محسوب بشه؛ هیجان داره؛ کیف میکنه. از جهالتش گفتم تا هیجانش. قصه حجاب و گشت ارشاد بالاخره تموم می‌شه اما درد بی برنامگی سیستم برا نسل پیشران کشور همچنان بدون ذره‌ای توجه باقی می‌مونه و صداش چند ماه دیگه با یه قصه دیگه شنیده خواهد شد. اگر دستتون رسید درد دلای صادقانه بنده رو به نیابت از نسل چهارم انقلاب به اهلش برسونید. برا ظهور امام زمانمون تا آخرش پای جمهوری اسلامی هستیم و بالاخره به هر زوری شده علم رو به صاحبش می‌رسونیم.» 🔺🔺🔺🔺🔺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در جنگ صفین هردو جناح پرچم"لا اله الا الله" بر افراشته بودند. آن چیزی که حق و باطل را جدا میکند علمدار پرچم است. امروز هم همین است. علمدار پرچم ما امروز امام سید علی حسینی الخامنه ایست ‎