eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
66.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
167 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی ارتباط با ادمین @MARTYR1 https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
" برشی بسیار دیدنی و خاطره برانگیز از مستند ( شلمچه ) با گفتاری زیبا و شنیدنی از سید اهل قلم : ‌‌‌‌‌‌شب ، گنجینه‌ی رازهای نامكشوف خلقت و بطنی است كه روز را در خود می پرورد. اكنون‌ تاریخ ، بعد از آن شب طولانی و سیاه كفر ، به طلوع فجری دیگر رسیده است و از این پس هر روزی كه می گذرد ، با نزدیك شدن به صبح دولت حق ، جهان روشن و روشن‌تر می گردد. اینجا منبع و منشأ آن نور عظیمی است كه در وسعت جهان جلوه كرده است و البته ناگفته پیداست كه جبهه نیز نور خود را مدیون شمس ولایت است ، ولایت آل محمد صلوات‌الله علیهم اجمعین. جهان هرگز باور نداشت كه اینچنین روزهایی را ببیند. سال‌ها بود كه راه و یاد انبیاء فراموش شده بود و ذخایر خدا نیز همچون ستارگانی كه در ظلمت شب می درخشند جز به چشم بیداران نمی آمدند ، تا ناگاه خورشیدی دیگر متولد شد و انفجار عظیمی از نور ، شب را شكست و اراده‌ی حق از وجود مؤ‌منینی كه لایق آیینگی بودند تجلی یافت و آخرین عصر جاهلیت نیز با انقلاب اسلامی ایران سپری شد. خفتگان هنوز از طلوع فجر بی خبرند و نمی دانند كه تاریخ در انتظار چه فردایی است. اما ای من ! تو كه نخفته‌ای؟ چشم باز كن و جلوه‌ی اراده‌ی حق را از وجود این مجاهدان راه خدا ببین... " روحش شاد و یادش گرامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# صبح روز عملیات کربلای ۵-شلمچه حوالی پاسگاه کوت سواری، پنج ضلعی،، محور لشکر ۱۹فجر استان فارس شهدا غواص دست بسته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"حتما ببینید این فیلم را شب عملیات کربلای5 اینجاست... کربلای 5-تمرین عاشورا بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۹ دی‌ ماه سال ۱۳۸۴ «حاج احمد کاظمی» به آرزوی مشهورش رسید و دل خیلی‌ ها را سوزاند هرکسی او را بیشتر می‌شناخت دلش بیشتر سوخت ؛ از همه بیشتر «حاج قاسم»
هجدهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج‌ احمد کاظمی پنجشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ گلزار شهدای تهران قطعه ۴۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بهترین روزهای عمر حاج قاسم و رزمندگان چه زمانی بود؟! 🔹 روایت حاج قاسم در سوریه در خصوص عملیات کربلای پنج را ببینیم و بشنویم. ◇ نوزدهم دی سالروز آغاز یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای دفاع مقدس گرامی باد.
🌷عشق به مدّاحی، سینه‌زنی و جلسات روضه در او موج می­زد. همیشه برای شرکت در جلسات، نفر اوّل بود. وقتی صحبت از ازدواج پیش می‌­آمد می­گفت: من حالا حالاها قصد ازدواج ندارم و اگر هم ازدواج کنم جشن نمی­گیرم، و پول مراسم را نگه خواهم داشت و به جای خرجِ عروسی با همسرم به کربلا می­رویم.
🔴 نقطه قوّت جمهوری اسلامی، مبارزه با فساد دونه دُرشت ها 🔹‌البته با فضاسازی بعضی ها از آقایون سعی شده تا این مبارزه با فساد به حاشیه برده شده و اصلا به چشم مردم نیاد..
کربلای ۵ یادآور فریاد‌های "یا زهرا " در خاک پاک شلمچه ....
شهادت مامور فراجا در درگیری مسلحانه در راسک 🔹از ساعت یک بامداد امروز درگیری مسلحانه نیرو‌های انتظامی پاسگاه جنگل راسک آغاز و پس از سه ساعت اعضای گروهک که نتوانستند به داخل پاسگاه نفوذ کنند، متواری شدند. 🔹فرماندار راسک اعلام کرد در این درگیری ۳ ساعته گروهبان «امیرحسین حسین آبادی» یکی از نیرو‌های انتظامی به شهادت رسید. 🔹تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری افراد مسلح شرور ادامه دارد.
ثبت پلاک ملی خودروهای «مناطق آزاد» آزاد شد 🔹بر اساس ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، کلیه خودروهای دارای مجوز تردد با پرداخت حقوق ورودی و عوارض متعلقه خودروهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پلاک ملی می شوند. 🔹وزارت صمت اجازه دارد نسبت به صدور مجوز ثبت پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقدام نماید.
جیش الظلم مسئول حمله به پاسگاه راسک 🔹گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار اطلاعیه‌‌ای در کانال‌های خود مسوولیت حمله به پاسگاه روستای بیدلد، جنگل واقع در شهرستان راسک را بر عهده گرفت.
پيكر سرنشینان هواپیمای آموزشی سانحه دیده کشف شد 🔹مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز: دقايقى پيش و با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته، پيكر سرنشينان هواپيماى آموزشى در منطقه سفیدارک در نزدیکی روستای وشگین کشف شد.
| 🗓 چهارشنبه ۲۰ دی (۲۷ جمادی الثانی) 📿 صد مرتبه «یا حَیُّ یا قَیّومْ»
📸 تصویر شهید امیرحسین حسین آبادی که در درگیری مسلحانه در راسک به درجه شهادت نائل آمد.
🔹۲۰ دیماه سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ میرزاتقی خان امیرکبیر گرامی باد
🎨 | 《 امیرکبیر 》 هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نخواهد کرد 🌹۲۰ دی سالروز شهادت امیرکبیر گرامی 🌹