11 آيت الله فياضي.mp3
31.07M
✅صوت سخنرانی آیتالله غلامرضا فیاضی با موضوع :
(بررسی دیدگاه فیلسوفان مسلمان دربارۀ «عالم ذرّ»)
در همایش ملی «عالم ذر» در تاریخ 10 خرداد 1400
دانلود فیلم سخنرانی 👇👇 https://www.aparat.com/v/IHBhq?playlist=1028386
#علمی_پژوهشی
#همایش_عالم_ذر
#آیت_الله_فیاضی
#مرکز_تخصصی_فلسفه_اسلامی
@mt_falsafeh
🎙🎙🎙🎙🎙🎙🎙🎙🎙
https://eitaa.com/joinchat/729677891Cc0cea1ba96
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
حدیث خوانی ج 17.mp3
12.47M
👆👆 *جلسه هفدهم* حدیث خوانی به زبان کردی کلهری
💠 4 عامل سرور آفرین در مسیر تعالی
*عامل دوم: برنامه منظم محبت به خلق.*
👈لینک شرکت در جلسه چهارشنبه ها ساعت 20
https://www.skyroom.online/ch/aq2aq2/tafsir
از طریق گزینه میهمان (Guest)
بدون کد و رمز ورود
👈گروه اطلاعرسانی جلسات ایتا
🌐 eitaa.com/Sofre_ahlebeyt
👈گروه اطلاعرسانی جلسات واتساپ
🌐 https://chat.whatsapp.com/HH4y1b0O9SqEb66n7HZxl1
🔴 بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی دقترقم با مشارکت میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای طرح ملی " مشق اجتهاد " برگزار می کند.
🔴 آشنایی با عرصه ها و روش های حدیث پژوهی
👈 نشست اول: ساختار نوین مطالعات حدیثی / ۲ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ - ۱۶
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین
محمد الهی خراسانی
🔶 نشست دوم: عرصه های نوین حدیث پژوهی / ۲بهمن ساعت ۲۰- ۱۸:۳۰
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهریزی
🔶 نشت سوم: چالشهای سند پژوهشی /۳ بهمن ساعت ۲۰ - ۱۸:۳۰
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم رحمان ستایش
🔶 نشست چهارم: چالشهای متن پژوهی / ۴ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ - ۱۶
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی
🔶 نشست پنجم: در آمدی بر روش شناسی حدیث پژوهی مستشرقان / ۴ بهمن ساعت ۲۰ - ۱۸:۳۰
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین علی راد
⏪ ثبتنام از ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ از طریق
Paziresh.dte.ir
✅گواهی معتبر برای حاضرانی که ثبت نام کرده اند صادر خواهدشد.
🔗 لینک حضور در نشست ها پس از ثبت نام برای متقاضیان ارسال خواهد شد.
🆔 @qomislamic
#تازه_نشر
▫️رابطه دین و تمدن در اندیشه متفکران مسلمان
▪️تبیین سه رو رویکرد اصلی در رابطه با #دین و #تمدن در اندیشه متفکران مسلمان :
۱- رویکرد اسلام گرای تمدنی
۲- رویکرد تمدن گرای اسلامی
۳- رویکرد تجدد گرای اسلامی
🔹 نگاشته سید رضا #مهدی_نژاد
▫️همراه با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین دکتر #الویری
▪️نشر المصطفی
▫️قیمت ۱۶۵ تومان
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
🔶 کلام و فلسفه در میراث شیخ انصاری
🎤 آیت الله سید احمد مددی:
🔹 از لابلای کتابهایی که از مرحوم شیخ انصاری فعلا در دسترس ما هست، نمیتوان خیلی روشن حکم کرد که ایشان در مسائل کلامی دارای مکتب خاص فکری بودهاند. البته یک نکته را باید توضیح داد -و همین نکته هم از بهترین مزایای شیخ است- و آن اینکه ایشان در خلال نوشتههای فقهی و اصولی خود، هیچگاه تا آنجایی که ما خبر داریم از بحث اصولی خارج نشده و اصالت آن را حفظ کردهاند.
🔸 در بحثهای اصولی، مناسبتهای مختلفی هست که خیلی از علما و اصولیان و فقها به اندک مناسبتی از بحث اصلی خارج شده و وارد بحثهای کلامی و یا فلسفی شدهاند، در صورتی که مرحوم شیخ انصاری در کتابهای خود چه فقه و چه اصول، به کلی سعی داشتهاند حتی از استعمال اصطلاحات کلامی احتراز کنند، لذا ما نمیتوانیم درست حکم کنیم که ایشان آیا در این رشته از علوم اسلامی دارای اندیشههای خاصی بودهاند یا خیر؟
🔹 فلسفه هم در حکم همان مسائل کلامی است و ظواهر امر در اینجا مثل همان بحث، نمیتوان از خلال نوشتههای ایشان مشخص کرد که ایشان در مسائل فلسفی دارای تخصص بودهاند یا خیر؟ و عرض شد که از مزایای مهم ایشان این است که بحثهای اصولی را به بحثهای فلسفی و کلامی خلط نکردهاند لیکن شواهد تاریخی در دست هست که ایشان با مسائل فلسفی آشنا بودهاند. این موارد اگر چه در شرححالهایی که از شیخ انصاری نوشته شده کمتر منعکس شده، اما ظاهرا اصل مطلب مسلم است.
🔸 استاد بزرگوارمان مرحوم آیت الله العظمی آقای بجنوردی نقل میفرمودند از مرحوم آقای شیخ اسد الله زنجانی که از علمای کاظمین بودند و از شاگردهای مرحوم میرزای شیرازی بزرگ، ایشان از استادشان مرحوم شیرازی یعنی مرحوم مجدد شیرازی، و ایشان هم از استادشان مرحوم شیخ انصاری که: مرحوم شیخ در جلسهای که بودیم توصیه میکردند به ما که شما یک دوره معقول را بخوانید، و مطلع باشید از مسائل معقول. و آنگاه فرمودند: من در مدتی که در کاشان اقامت داشتم و خدمت مرحوم ملا احمد نراقی میرفتم، از ایشان درخواست کردم که به من فلسفه درس بدهند. ایشان بخاطر گرفتاریهای فراوان امتناع کردند، و فرمودند من شخصی را به شما معرفی میکنم که به شما فلسفه درس بدهد، و آدرس منزل او را دادند.
🔹 مرحوم شیخ فرمودند: من رفتم به آن آدرس در زدم. شخصی بیرون آمد که هیئت دراویش داشت، وقتی که چشمش به من افتاد تعجب کرد، من در هیئت علما و ایشان با هیئت دراویش! من گفتم: آخوند ملا احمد من را فرستادند. اسم ایشان را که بردم تعجب ایشان کم شد و گفت: خوب، بفرمائید. گفتم من از ایشان درس فلسفه خواستم، ایشان بخاطر گرفتاریهایشان قبول نفرمودند، و گفتند بیایم اینجا که شما یک دوره فلسفه به من درس بدهید. گفت: من فعلا حال ندارم برای این کارها، لیکن چون آخوند فرمودهاند، من یک دوره مثنوی ملای روم را برای شما میگویم و در ضمن آن، یک دوره فلسفه و حکمت را هم میگویم.
🔸 مرحوم شیخ میفرماید: آن مدت که من کاشان بودم، نزد همان شخص یک دوره مثنوی را خواندم و در همان حال یک دوره مسائل حکمت و معقول را فرا گرفتم. البته قضایای دیگری هم در این باره نقل شده است. اگر این قسمت مطلب تأمل بشود، شاید بتوان گفت: اینکه مرحوم شیخ در مسائل عرفان و سلوک عملی هم توجهاتی داشتند، احتمالا اساس آن به همین سفر ایشان به کاشان برمیگردد...
📚 خارج فقه ۹۲-۹۱ جلسه ۱۲
🔵 به نقل از:
@kashkolenab
💠 کانال تخصّصی کلام اسلامی
@kalameslami
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
🔴 بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی دقترقم با مشارکت میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای طرح ملی " مشق اجتهاد " برگزار می کند.
🔶 آشنایی با عرصه ها و روش های حدیث پژوهی
🔵 نشست سوم:
چالش های سند پژوهی
👈 با ارائه: حجت الاسلام والمسلمین
محمدکاظم رحمان ستایش
🗓 یکشنبه / سوم بهمن ۱۴۰۰
⏰ ساعت: ۱۸:۳۰
🔗استودیوی دفتر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی دفتر قم
🔗 لینک ورود به جلسه
🌐 webinar.aqr.ir/qom
و
🌐 instagram.com/qomislamic
و
🌐aparat.com/qomislamic/live
و
🌐https://heyatonline.ir/heyat/3546
✅گواهی معتبر برای حاضرانی که ثبت نام کرده اند صادر خواهدشد.
🟢 حضور علاقمندان (ساکن شهر قم)در جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع می باشد⬇️
قم: چهار راه شهدا ابتدای صفائیه ساختمان آستان قدس رضوی؛ طبقه سوم سالن شیخ طوسی بنیاد پژوهشهای اسلامی...
#️⃣ #چاش_های#سند_#ستایش
#مشق
🆔 @qomislamic
*شرکت کنندگان گرامی دوره الهیات مدرن و پست مدرن*
با سلام و عرض ادب. نظر به پیامهای مکرر و مصرانه عزیزان، به یاری خدا دوره #الهیات_مدرن و #پست_مدرن به همت والای جناب دکتر #همتی در تاریخ اعلام شده برگزار میشود. ضمن تشکر از استاد محترم و دانشجویان و محققان گرامی، خواهشمند است نسبت به ثبت نام سریع برای کلاس و دوره اقدام فرمایید. ثبت نام دیرهنگام و به گاه ارایه برنامه واقعا امکان برنامه ریزی خوب را سلب میکند.
🔹ضمنا با راه اندازی یک گروه اختصاصی در پیام رسان واتساب به نام *الهیات مدرن و پست مدرن*، اسامی ثبت نام کنندگان عزیز درج شده و اطلاعات و لینکها در همان گروه تقدیم میشود.
لطفاً برای استمرار این حرکت علمی و فرهنگی مهم و ارایه دورههای جالب دیگر که رایزنی آن انجام شده است، خواهشمند است در دعوت علاقه مندان با نشر اطلاعیه و پوستر، این برنامه را کمک کنید. با تشکر
موسسه آموزش عالی حوزوی علامه طباطبایی ره کرمانشاه
◀️معرفی #کتاب «درآمدی به مطالعات قرآن و نظریه پردازی در علوم انسانی» ✅در دوره سیطره علوم انسانی برآم
🔹صوت معرفی کتاب «مطالعات قرآن و نظریه پردازی در علوم انسانی» 👇👇
فلسفه علوم انسانی 1400.11.4.mp3
28.06M
🔹صوت معرفی کتاب «مطالعات قرآن و نظریه پردازی در علوم انسانی»
▫️توسط یکی از مؤلفان محترم، حجتالاسلام والمسلمین دکتر علیرضا #محمدی_فرد استاد محترم مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
#نقل_معجزات_در_سخنرانی_ها
1️⃣بارها صحبتهای برخی روحانیون را در باب معجزات معصومین( علیهم السلام) در فضای مجازی و ... مشاهده کردهایم، صحبتهایی که معمولا بدون رعایت قواعد فنی نقل حدیث و گفتارهایی که فاقد قوانین بلاغی است.
این طلبهٔ کوچک بارها از کیفیت کنونی وعظ و خطابه انتقاد کرده و از بزرگان حوزه استمداد جستهام، الان هم متواضعانه عرض میکنم اگر فکری جدی و تصمیمی حکیمانه و قاطع در این باره گرفته نشود، وضع از آنچه که هست بدتر خواهد شد.
2️⃣اصل وجود کرامت و اعجاز برای معصومین(علیهم السلام) مسلم است و قابل انکار نیست؛ اما مهم این است که چه کرامتی، از چه منبعی، با چه سندی، در چه مجلسی، کدام مخاطبی و با چه توضیح و بیانی گفته شود. اینهاست که سوگوارانه رعایت نمیشود و موجب تمسخر و حتی بیزاری مردم از مکتب و مذهب شده است.
برخی کتابهایی که اینان از آن کتابها نقل میکنند اساسا قابل اعتماد نیستند، و یا اگر هم اصل منبع معتبر باشد، خود روایت از سند معتبری برخوردار نیست....
3️⃣باید توجه داشت که در نقل معجزات حتی نمیتوان به صرف خبر واحد صحیح هم اعتماد کرد تا چه رسد به اخبار ضعیف، چون:
اولا/ کذابان و غالیان در موضوع معجزات دروغ پردازیهای زیادی داشتهاند، و چه بسا سندسازی هم کرده باشند.
ثانیا/ مهمترین دلیل اعتبار خبر واحد، سیرهٔ عقلاست و عقلا در امر مهم و نیز گزارشهایی که مطلبی خارق العاده را بیان کند به زودی نمیپذیرند و به صرف خبر واحد و لو صحیح السند (منهای شواهد و قرائن صدق) اکتفا نمیکنند بلکه باید گزارشهای معجزات موجب قطع و یا حداقل علم عادی {= اطمینان } باشد.
4️⃣با توجه به سخن فوق روشن میشود که نقل معجزات از مثل کتاب بحار الانوار و حتی کتاب کافی بدون رعایت دقیق ضوابط فنی و نقادی کارشناسانهٔ منبع اولیه، بررسی سند و متن، ابدا قابل قبول نیست.
( البته باید بین روایت ضعیف و روایت جعلی تفاوت گذاشت که توضیح آن در این مختصر نمیگنجد.)
5️⃣حال که فریادهای خیرخواهان به جایی نمیرسد ، حال که تعدادی از افراد کم بهره از علم بر کرسی خطابه نشستهاند، حال که تقاضای افراد دلسوز از متصدیان محترم هیئتها عملی نمیشود، حال که عدهای مصرّند که عملا( و لو بدون قصد) موجب وهن دین شوند، بر شما مردم فهیم و متدین است که این گونه مطالب سست و بیپایه را به حساب دین عقلانی و متین نگذارید.
محمد عندلیب همدانی
🆔@andalibhamedani
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
حدیث خوانی ج 18.mp3
15.62M
☝️☝️جلسه هجدهم حدیث خوانی به زبان کردی کلهری
👈 موضوع این جلسه:
ایده های مهربانی و محبت به خلق ج 1
👈گروه اطلاعرسانی جلسات ایتا
🌐 eitaa.com/Sofre_ahlebeyt
نشست ظرفیت های حضور علم کلام در عرصه بین الملل
با سخنرانی دکتر یحیی جهانگیری، دوشنبه، 4بهمن1400، در مرکز تخصصی کلام امام صادق علیه السلام، واحد پردیسان برگزار شد.
استاد جهانگیری در این نشست فرمودند در عرصه بین المللی دو بال لازمه کار همه ماست:
👈باید همهی ما آگاهی از تفکر بین المللی داشته باشیم تا بتوانیم بین المللی عمل کنیم.
🖊 این که علامه طباطبایی و یا شهید مطهری بین المللی عمل کردند بخاطر تفکر بین المللی آنهاست.
ایشان فرمودند باید مطابق جغرافیای مناطق و متناسب با نیاز کشورها، کار علمی و کلامی کرد.
👈باید همهی ما ابزار بین المللی هم داشته باشیم؛ هم برای عرضه علوم اسلامی و هم برای معرفی صاحب نظران و بزرگان علوم اسلامی باید از ابزار بین المللی استفاده کنیم.🗣
👈ایشان فرمودند ما ساکت مانده ایم و در غرب و کل جهان، دیگران اسلام و شیعه را تفسیر میکنند به همان برداشتی که خودشان دارند...
ما هکتاری میدان تبیین را به دیگران بخشیده ایم در حالی که هزاران ظرفیت بی نظیر برای عرضه درست اسلام ناب در جهان وجود دارد.
🌺حضور ما در عرصه بین الملل الزامی است🌺
گروه جهادی تبیین مرکز تخصصی کلام امام صادق(ع)
@kalamcenter
@tabiin_ir
مجله علمی پژوهشی حدیثی کلامی دانشگاه اراک برای انتشار مقالات اساتید و طلاب حوزه
آدرس مجله:
THR.araku.ac.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️آیت الله جوادی آملی دامت برکاته؛
رسالت اصلی حوزه ای که خواب است...
گروه جهادی تبیین مرکز کلام امام صادق علیه السلام
@tabiin_ir
@kalamcenter
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
*فرصتی مغتنم برای دانشجویان و پژوهشگران جوان*
✒️ معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می کند:🔻
*سلسله نشست های «تجربیات پژوهشی استادان و صاحب نظران»:*
نشست هجدهم با حضور:
*حجتالاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر رضا برنجکار*
*استاد تمام دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران*
زمان:
*یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۰*
*از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲*
لینک ورود به نشست:
http://vroom.ut.ac.ir/farabi21
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
🔻پارهای از نظرات دکتر بیژن عبدالکریمی درباره حوزه و روحانیت🔻
🔸حوزههای علمیهی ما به چند دلیل نتوانستهاند نقش تاریخی خودشان را در روزگار کنونی به خوبی ایفا کنند. نخستین دلیل این است که به شدت تحت تأثیر «ذاتگرایی ارسطویی» و لذا «فاقد نگاه تاریخی» هستند. یعنی حوزههای علمیهی ما هنوز در نیافتهاند که جهان (مرادم تصویر جهان برای انسان است)، انسان، عقلانیت، علم، حقیقت و ... از ذوات ثابت و لایتغیری (در معنای ارسطویی آن) برخوردار نیستند.
🔹به بیان سادهتر، آنها درنیافتهاند که جهان ما با جهان گذشتگان، عقلانیت مدرن با عقلانیت سنتی، انسان امروز با انسان دیروز و جوامع جدید با جوامع گذشته به اعتبارهای بسیاری یکی نیست. لذا دیگر نمیتوان با عقلانیت شیخ صدوق، شیخ مفید، غزالی، خواجه نصیر، امام الحرمین و امثالهم به سوبژکتویسیم دورهی جدید و مسائل دوران مدرن پاسخ داد. من حضور ذاتگرایی ارسطو را در فقه، علم اصول، و تفسیر خودمان به خوبی احساس میکنم، آنچنان که گویی وجود مجسمهی بزرگی از ارسطو را در وسط شبستانها و حیاطهای حوزههای علمیهی خودمان میبینم. این مجسمه (به اعتبار ذاتگرایی ارسطویی) باید ویران شود، به این معنا که پیوند میان ذاتگرایی ارسطویی با فقه و اصول ما باید مورد نقد و بررسی و تجدیدنظرهای جدی قرار گیرد.
🔸حوزههای علمیهی ما به تبع کل حیات اجتماعی ما، به لحاظ «عملی» اسیر سونامی مدرنیته و عقل مدرناند، لیکن به لحاظ «نظری و مفهومی» هنوز نتوانستهاند زیستجهان مدرن را به رسمیت بشناسند.
🔹حوزویون ما سوار ماشین، کشتی و هواپیما میشوند، از تلویزیون، موبایل، اینترنت و همه مظاهر جوامع مدرن و پسامدرن استفاده میکنند، اما عقلانیت و منطقی را که در پس ظواهر این مظاهر و تکنولوژیها نهفته است درک نکرده یا به رسمیت نمیشناسند. ما ایرانیان از شبکه جهانی و اینترنت استفاده میکنیم، لیکن سرعت آن را پایین نگاه میداریم یا شدیدا آن را فیلتر میکنیم. سوار بر هواپیما میشویم اما مرزهای خودمان را بر نظام هواپیمایی جهان بستهایم. نظام انتخاباتی را در نظام سیاسی کشور میپذیریم اما نظارت استصوابی را نیز بدان تحمیل میکنیم. ما در همه جا شاهد نوعی تعارض میان عمل و نظر، میان ابزار و مفهوم و میان کاربرد و منطق هستیم.
🔸حوزههای علمیهی ما در مقام رهبران فکری و سیاسی جامعهی ما، با زیستجهان مدرن صرفا مواجههای ابزاری و نه نظری، حِکمی، متافیزیکی و وجودشناختی داشتهاند. لذا مهمترین انتقاد من به روحانیت این است که این نهاد به دلیل ارسطوزدگی و فقدان نگرش تاریخی تاکنون نتوانسته است به لحاظ نظری زیستجهان مدرن را به رسمیت بشناسد و درک خویش از جهان مدرن و جهان معاصر از نوعی تأخر تاریخی رنج میبرد.
♦️پرسش از امکان امر دینی در جهان معاصر، صفحهی ۲۶
#تازه_نشر
🔵کتاب تحلیل منطقی استدلال برای سومین بار منتشر شد.
🔸تحلیل منطقی ابنسینا از استدلال بر دو گونه است: ۱) تحلیل صوری، ۲) تحلیل مادی. تحلیل صوری استدلال یعنی واشکافی ساختارهای مشترک در پسِ استدلالهایی که در بافتارهای گوناگون دانش و اندیشۀ انسانی بهکار میروند؛ و تحلیل مادی استدلال یعنی تحلیل معرفتشناختی آن از حیث مقدمات، ساختار، و نتیجه، بر اساس سه معیار باور، صدق، و توجیه. منطق بیرونی و درونی علم، منطق پرسش، و آسیبشناسی منطق استدلال از دیگر موضوعاتیاند که ابنسینا در این بخش از اشارات بررسی میکند و کتاب تحلیل منطقی استدلال به گزارش و سنجش آنها میپردازد.
🔺این کتاب برای سومین بار همراه با اصلاحات جدید توسط انتشارات حکمت اسلامی منتشر شد و در اختیار علاقهمندان قرار گرفت.
🌐 https://hekmateislami.com/?p=12835
@hekmateislami
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
سلسله نشست های تجربیات پژوهشی(نشست۱۸) حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار.mp3
23.46M
🔉 سلسله نشست های «تجربیات پژوهشی استادان و صاحب نظران»
🔹صوت نشست هجدهم با حضور:
حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا برنجکار
یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
✅ کیفیت خوب (۲۲ مگابایت)
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
جهت شرکت در کارگاه چهارم (ارتباط اجتماعی در قرآن ) خواهشمند است در روز
🔻دوشنبه ۱۱ بهمن ماه🔻
راس ساعت ۱۹:۳۰از طریق لینک زیر به عنوان مهمان (guest) وارد شوید و نام و نام خانوادگی خود را به طور کامل درج فرمایید.
لینک شرکت:
https://neshast.seraj.ir/ch/asa2
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
#معرفى_كتاب
#کلام
💠 کانال تخصّصی کلام اسلامی
@kalameslami
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------