eitaa logo
چشم به راه"منجی"
289 دنبال‌کننده
942 عکس
583 ویدیو
55 فایل
کانون فرهنگی تبلیغی مهدویت شهرستان آران و بیدگل ارتباط با ادمین @cheshm_be_rahe_monji لینک کانال @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بعضی آیات مهدویت در جزء ۳۰ 1️⃣ نازعات: 14-12 👈🏻 رجعت 2️⃣ انشقاق: 19 👈🏻 حکمت غیبت امام مهدی (عج) 3️⃣ طارق: 17-15 👈🏻 ظهور، پایان مهلت دشمنان اسلام 4️⃣ شمس: 3، لیل:2 👈🏻 ظهور 5️⃣ قدر: 4 👈🏻 صاحب شب قدر 6️⃣ قدر: 5 👈🏻 ظهور خورشید هدایت 7️⃣ عصر 👈🏻 دوران غیبت و زمان ظهور امام مهدی (عج) @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 صدقه اول ماه فراموش نشود 🔹 در کتاب مکیال المکارم از وظایف ما نسبت به امام عصر در وظیفه شماره ۲۳ و ۲۴ آمده است : 🔺صدقه دادن به قصد سلامتی امام 🔺 صدقه دادن به نیابت از امام عصر @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀‌مهدي ادامه حسين است و «انتظار» ادامه عاشورا و برآمده از آن. مهدي، فرزند حسين است و فرهنگ «انتظار» برآمده از فرهنگ «عاشورا» و انتظار حسينِ ديگري را کشيدن. 🍀اين دو پيوندي ديرين و مستحکم با يکديگر دارند. يکي پشتوانه فرهنگي و زمينه ساز، براي ديگري است و يکي رمز «حيات شيعه» است و ديگري رمز «بقاي آن». يکي رمز «قيام و به پا خاستن شيعه» است و ديگري عامل «حفظ و استمرار آن» 🍀«مهدي» وارث عاشورا است همچنان که «حسين» عليه السلام وارث پيامبران است. عاشورا، دريچه اي به «انتظار» است و انتظار، تجلي آرزوها و آمال کربلا. فرهنگ عاشورا، دستمايه اساسي و مايه شکوفايي و بالندگي منتظران مهدي در عصر انتظار است. 🍀پيوند «عاشورا و انتظار» و «حسين و مهدي» ، پيوند «والِد» و «ماوَلَد» و «نور علي نور» است... ۲۴ (عج) ‌@kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌼🌺🌺🌺🌺 🌕🍃 اول هر ماه 👇 💐«بسم الله الرّحمن الرّحیم»💐 💜🌿 1. دعا در زمان دیدن هلال خواندن دعاى هلال وارد شده است و أقلّش آن است که 🍁🍃سه مرتبه بگوید 👈اللّهُ اَکْبَر و 🍁🍃سه مرتبه👈 لا إلهَ الَّا الْلّه و سپس 🍁🍃بگوید:👈 اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى أذْهَبَ شَهْرَ کَذا وَ جاءَ بِشَهْرِ كَذا. 💜🌿2. قرآن ☘خواندن هفت مرتبه 👈سوره «حمد» 💜🌿3. روزه از امورى که بر آن تأکید شده، 🌸👈سه روز روزه گرفتن در هر ماه است.(اول-وسط-اخر)👌 💐🌴مرحوم «علّامه مجلسى»(رحمه الله) در «زادالمعاد» مى گوید: مطابق مشهور، این سه روز، پنجشنبه اوّل ماه و پنجشنبه آخر ماه و چهارشنبه اوّل از دهه وسط ماه است.💐🌴 💜🌿4. شب اول ماه👇 دو رکعت نماز بجا آورد، به این نحو که: در👈 هر رکعت پس از 🏵 ☘سوره «حمد» 🏵 ☘سوره "انعام" را بخواند سپس از خداوند متعال بخواهد که او را از هر ترسى و هر دردى ایمن گرداند.🌹🌹 التماس دعا 🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌼🌼🌼 @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶حسادت ‌ايمان را از بين مي‌برد، چنان که آتش هيزم را؛ جسم انسان را به خطر مي‌اندازد و از جمله ويژگي هاي منافقان است. 🔷يکي از دلايل بروز حسادت، توجه به نعمتي است که خداوند به ديگران داده است. 🔶اميرالمومنين در حديثي زيبا ميفرمايند: «ظالمِ حسود شباهت بيشتري به مظلوم دارد؛ زيرا جز رنج و عذاب دروني، چيزي برايش باقي نمي‌ماند.» 📚تحف العقول، ترجمه بهزاد جعفري، ج ۱، ص ۳۲۸ ◀️هميشه گفته اند که کيفيت خوب، باعث افزايش کميت مي‌شود؛ پس يک منتظرِ با کيفيت باش و به جاي حسادت غبطه بخور. ۱۸ (عج) ‌@kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌رعایت ☀️ای نگهت کرده آفتاب رعایت چشم تو بنموده حق خواب رعایت ❤️چرخ ز گردش بماند و گرد تو گردید کرد چو قانون آفتاب رعایت ☀️آب ز رفتار ماند و شعر تو را خواند حق تقدم نموده آب رعایت ❤️چشم سیه مست تو ز بس که خراب است مِی نکند حرمت شراب رعایت ☀️تیغ تو در قتل عاشقان شده مایل کی کند اندازه و حساب رعایت ❤️هرچه گل خوب دید، دست غمت چید خواست کند اصل انتخاب رعایت ☀️ما همگی محرمیم و غیر نه اینجاست در بر محرم مکن حجاب رعایت... (عج) ‌@kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀‌گسترش اسلام در کل جهان🍀 💠ادیان در عصر ظهور 🔶در بخش های قبلی از اقبال عموم مردمان جهان به اسلام در عصر ظهور سخن گفته شد. 🔶آری در این ایام مبارک همگان از خان گسترده قرآن بهره می برند و چهره حقیقی اسلام برای آنها نمایان می شود. 🔶تبلیغات سوء دشمنان پایان می پذیرد و زیبائی و جمال حقیقی دین ما ـ که سالها در پرده تزویر برخی برای عموم نامسمانان ناپیدا و نهان بود ـ هویدا و آشکار می گردد. 🔶این مساله در روایات زیادی مورد تاکید قرار گرفته است که برخی از آنها بیان می شوند: 💠امام صادق علیه السّلام مى ‏فرماید: «وقتى قائم ما قیام کند. اهل هیچ دینى باقى نمى ‏ماند مگر این‏که اظهار اسلام مى ‏کنند و با ایمان مشهور و معروف مى‏ گردند»[۱] 💠«تا هرکجا که تاریکى شب وارد شود، دین اسلام نفوذ خواهد کرد»[۲] 💠«همه ادیان و مذاهب از روى زمین برداشته مى ‏شود و جز دین خالص باقى مى‏ ماند».[۳] 🔶البته چنانچه در بخش های قبل بیان شد این روایات دلالت بر «غلبه اسلام» و تبدیل شدن مسلمانان به اکثریت قریب به اتفاق دارند نه «نابودی شرک» و از بین رفتن کامل سایر ادیان. 💠در تعابیر عرفی رایج است که به اکثریت، «تمام» اطلاق می شود؛ مثلا گفته می شود «تمام مردم قم شیعه هستند» در حالی که ممکن است اقلیت ناچیزی از سایر مذاهب نیز در این شهر وجود داشته باشند. [۱] ارشاد مفید، ح ۲، ص ۳۸۴ [۲] منتخب الاثر، ح ۵۷، ص ۲۱۲ [۳] یوم الخلاص، ح ۲، ص ۶۴۹ ۴۰ @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐معرفت مهدوی💐 🌿انتظار حقیقی🌿 ◀️‌اگر لطف و کرم امام زمان(عجل الله فرجه) که سنت دیرینه ای در خاندان آن حضرت است برای مردم به ویژه برای نسل جوان بیش از پیش بیان شود، علاقه و شوق جوان‌ها درباره امامشان بیشتر می‌شود. ◀️بی تفاوتی افراد متدین نسبت به اتفاقات جامعه به گمان اینکه جامعه رها شود تا حجت خدا وارد عمل شود، بسترسازی ترویج گناه و همه گیری فساد و ظلم در جامعه به زعم عمل به روایات جعلی یا ضعیف که درباره ظهور آمده و خوشحالی از بدبختی افراد جامعه و ناله‌های مظلومانه آنها به امید اینکه دادرس آنها بیاید و دادخواه آنها شود؛ از موارد انتظارهای غلط است. ◀️نگاه معصومین به موارد مطرح شده مخالف برداشت افراد متوهم می‌باشد، ایشان اذعان کردند برای جلو گیری از تفکرات منحرف و خطرناک آخرالزمانی که تا حدودی در القاء تفکرات خود پیشرفت کرده اند بایستی اقدامات متقابل و در حد وسیع صورت بگیرد. ◀️ برای برطرف کردن انتظار منفی باید نگاه‌ها را به سمت انتظار مثبت سوق داد، یعنی جامعه به جامعه تغییر کند و افراد نسبت به همدیگر دغدغه‌مند باشند و آمادگی خود و دیگران را در جهت ظهور و یاری امام زمان(عجل الله فرجه) بالا ببرند. ◀️ ارائه چهره خشن از امام زمان(ع) دومین آسیب مربوط به مهدویت است. این قسمت از القاء تفکرات انحرافی و مغرضانه را غرب بر عهده گرفته است و توسط فیلم‌ها به خورد مردم می‌دهد، از آنجا که اعتقاد و انتظار فرج را از شیعه نتوانست بگیرد دست به تخریب چهره ظهور زده است و در تلاش است که به نسل‌های جوان نشان دهد که اگر منجی بیاید نیمی از افراد به دستش کشته می‌شوند و با این روش اضطراب را در افراد بهینه کند. ◀️ برای مقابله با این اقدامات شوم انجام شده توسط اجانب باید بحث مهربانی و رأفت امام زمان(عج) را در جامعه بازگو کنیم و بگوییم امام به منزله پدری مهربان و دلسوز است که با آمدن و حضور نورانی حضرت تمام مشکلات بشریت حل و عقول افراد کامل خواهد شد. ◀️اگر لطف و کرم امام زمان(عج) که سنت دیرینه ای در خاندان آن حضرت است بلاخص برای نسل جوان بیش از پیش بیان شود، علاقه و شوق جوان‌ها درباره امامشان بیشتر می‌شود. ◀️ آسیب سوم تعیین وقت برای ظهور و آسیب آخر مرتبط کردن آخرالزمان با اتفاقات و حوادث روز دنیا است: 🔺اولا آخرالزمان چه زمانی می‌باشد؟ آن چیزی که به طور دقیق و متقن بیان شده آخرالزمان، از زمان وجود پیامبر اعظم(ص) به بعد است.پس نمی‌شود یک مقطع از زمان را آخرالزمان قلمداد کرد؛ 🔺ثانیا: اگر اتفاقات گوناگون را به بحث آخرالزمان ربط دهیم و بگوییم فلان بیماری زمینه ظهور است یا فلان رخداد جزء علائم ظهور است، با این کار ظهور و اعتقاد به آن را تضعیف می‌کنیم، به خاطر این که با سپری شدن زمان آن اتفاق یا بیماری فراگیر، ظهور صورت نگرفته و این کار باعث دل‌زدگی و بی اعتمادی مردم می‌شود. ◀️از جمله شرایط و علائم ظهور، ظلم‌ستیزی و ایجاد قسط و عدل است. اگر این تفکر در بین مردم رشد کند جامعه آماده رؤیت خورشید عظمای ولایت خواهد شد. @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌⁉️⁉️⁉️چه کار کنیم امام زمان بیاید؟ ✅ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻗﻀﯿﻪ ی ظهور امام، ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺑﺸﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﻗﻀﯿﻪ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺧﺪﺍﺳﺖ. ✅ﺍﮔﺮ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺑﺸﺮ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺧﺪﺍ ﻭﺻﻞ، ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻭ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺷﻮﺩ، ﻫﯿﭻ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﻭ ﻫﯿﭻ ﺍﺑﺮﻗﺪﺭﺗﯽ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺍﻟﻬﯽ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﻭﺍﻡ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ. ✅ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻧﻈﺎﯾﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﻢ: “ﻭَﻧُﺮِﯼ ﻓِﺮْﻋَﻮْﻥَ ﻭَﻫَﺎﻣَﺎﻥَ ﻭَﺟُﻨُﻮﺩَﻫُﻤَﺎ ﻣِﻨْﻬُﻢ ﻣَّﺎ ﮐَﺎﻧُﻮﺍ ﯾَﺤْﺬَﺭُﻭﻥَ ” ﻗﺼﺺ – ۶ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﻭ ﻫﺎﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺨﻮﺭﻧﺪ؟ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ،ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺯﻧﻬﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﺨﻔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﭘﺴﺮﺍﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﮑﺸﻨﺪ. ﺑﻨـﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋـﯿﻞ ﺑﻪ ﺍﺷـﺪ ﻋـﺬﺍﺏ ﻣﺒﺘـﻼ‌ ﺑﻮﺩﻧﺪ. ﺍﯾـﻦ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺟـﺮﺃﺕ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻨﺪ، ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺧﺪﺍ ﯾﮑﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﮔﺮﻩ ﺑﺰﻧﻨﺪ ﻭ ﻭﺻﻞ ﮐﻨﻨﺪ. “ﻓﻀﻠﺘﮑﻢ ﻋﻠـﯽ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ”. ﻟﺬﺍ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﺩﺍﺩ. ﺁﻥ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ (ﻧﻪ ﺻﺪ ﺩﺭ ﺻﺪ) ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﯾﮑﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ✅ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﯾﯿﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﮏ ﻗﺮﺍﺭﯼ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ. ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ: ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ(ﻉ)، ﺁﻗﺎ ﻭ ﺭﻫﺒﺮ ﻭ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺸﺮ ﺩﺭ ﮐﺮﻩ ﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺎ ﻫﻢ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ، ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ. ﭼﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﯽ؟ﺑﺎ ﺍﻋﻤﺎﻟﻤﺎﻥ. ✅ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﻌﺒﺎﻥ ﭼﺮﺍﻏﺎﻧﯿﻬﺎ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻣﺤﺒﺘﻬﺎ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﻌﺎﺋﺮ ﺍﻟﻬﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺑﺸﻮﺩ. “ﻭ ﻣﻦ ﯾﻌﻈﻢ ﺷﻌﺎﺋﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﻓﺎﻧﻬﺎ ﻣﻦ ﺗﻘﻮﯼ ﺍﻟﻘﻠﻮﺏ” ﺍﻣﺎ ﮐﺎﺭ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺧﻼ‌ﻗﻤﺎﻥ ، ﺍﺧﻼ‌ﻕ ﺣﺠﺔ ﺑﻦ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﺑﺎﺷﺪ . ﺭﻭﺵ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﻫﻢ ﺭﻭﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﻭ ﺍﻟﮕﻮﯼ ﻣﺎ ﺑﺎﺷﺪ، ﺑﺎ ﺍﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺷﻮﯾﻢ.ﺑﯿﺎﯾﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ... @kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌🔴اضطرار فرج🔴 🔶قدم اول در مدرسه ی امام زمان این است که ياد حضرت باشيم و اين غفلت کم شود.اين بحث‌هاي ما بهانه است که بتوانيم غفلت زدايي کنيم. آن قدم اول را برداريم. 🔶در دعا هست که خدايا مرا نسبت به ياد او فراموشي نينداز که فراموش کنم. اگر اين ياد بيايد،يواش يواش ما را به آن اضطرار مي‌کشاند. ما آن قدم اول را برمي‌داريم. حافظ در آن غزل قشنگش مي‌گويد: اي پادشه خوبان داد از غم تنهايي    جان بي‌تو به لب آمد وقت است که باز آيي 🔶در اين غزل به هر حال مفصلي که دارد يک قسمتش اين است که: اي درد تو هم درمان در بستر ناکامي   اي ياد تو هم مونس،در گوشه‌ي تنهايي 🔶اگر ما به اين ياد برسيم خودش خيلي کمک مي‌کند.اين غفلت‌هايي که متأسفانه در دنيا فراگير مي‌شود،ما بتوانيم آن غفلت‌ها را با يک چيزهايي از بين ببريم. 🔶يکي از آن چيزها ياد ولي خداست که قطعاً باعث مي‌شود که او هم دعاگوي ما باشد.هست ولي به طور خاص!عنايت خاص او بر سر ما بيايد.ما دنبال اين هستيم. انشاءالله بتوانيم در مباحثمان اين کارها را بکنيم. 🔶مرحوم کليني که رضوان خدا بر اين عالم بزرگوار باشد.شما ببينيد چقدر خوش سليقه بوده است.در کتاب کافي وقتي بحث امامت را شروع کرده است، آن قسمت «کتاب الحجة» اولين بابي که قرار داده است،اثبات حجت نيست. که بياييم حجت را اثبات کنيم.نه... اضطرار الي الحجة است. اولين بابي که مرحوم کليني قرار داده اضطرار به حجت است. نياز ما به حجت است. اگر اين نياز ثابت شد،خدا هيچ نياز اسيري را بي‌پاسخ نگذاشته است. 🔶امکان ندارد خدا يک نيازي را که خودش در ما قرار داده است،بي‌پاسخ بگذارد.نيازهاي کاذب را خدا قرار نداده است.نيازهاي کاذب نيازهايي است که در همه‌ي مردم نيست.در همه نيست.مثلاً اگر کسي خداي نکرده معتاد شود و نياز به مواد مخدر پيدا کند،علاوه به اينکه نياز به آب و خواب و غذا دارد،نيازهاي مختلف و طبيعي دارد،يک نياز ديگر هم در او پيدا شد.نياز به مواد مخدر!اين نياز کاذب است.دليلش اين است که در بقيه نيست. 🔶اگر يک نياز اصلي و واقعي بود هر انساني بايد اين را داشت.اين نياز کاذب است.اينقدر اين نياز براي خودش جا باز مي‌کند که جاي آن نيازهاي ديگر را هم مي‌گيرد. 🔶اين نياز را کاري ندارم.اما نيازهاي واقعي که خود خدا در ما گذاشته است، و نشانه‌اش اين است که در همه‌ي انسان‌ها هست،در فطرت همه هست، امکان ندارد خداي حکيم اين نياز را بگذارد،ولي ما به ازاي آن را در عالم خارج نگذارد. 🔶 لذا ما مي‌گوييم اگر اضطرار به حجت در ما ايجاد شد،قطعاً وجود حجت هست. ‌‌‌@kanoon_mahdaviat_aran_bidgol
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا