eitaa logo
مجموعه علمی،فرهنگی معارج
1.8هزار دنبال‌کننده
520 عکس
93 ویدیو
129 فایل
مجموعه ی مجازی ،آموزشی و فرهنگی معارج ⭕ هدف: نشر معارف وعلوم دینی در سطوح مختلف (بدون هیچ گونه وابستگی) #عقلی #نقلی #طب ⁦🎗️⁩بدون #وابستگی ⁦⁦⁦🎗️ ⁦ 🔖ادمین: @Hekmat_hasan ⭕صفحه ما⭕: https://moarej.blog.ir/ ⭕حامی معارج ⭕👇👇 @Hami_mareg
مشاهده در ایتا
دانلود
Shabe Nime Shaban-PDF.pdf
3.5M
شبِ سرنوشت ساز. «سه دستورالعمل برای حاجت روایی در شب نیمه شعبان» @Elteja 📚 مفاتیح الجنان - بحارالانوار ج۹۴، باب۵۷.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باسلام . زمان کم متصل غیر قار است و هیچ جز ان به جزء دیگر ان شرافت عقلی ندارد ان هم فرضا ان شرافت عظیم لذا شرف الزمان و هکذا مکان . لذا از همه دوستان امشب التماس دعا دارم امشب بمنزله لیله القدر است مارا دعا کنید حسن خواه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃🍀🍃🍀🍃 🍀🍃🍀 🍃 🔶شرح مناجات شعبانیه به تدریس جلسه اول https://eitaa.com/kellasetegadi/1348 جلسه دوم https://eitaa.com/kellasetegadi/1357 جلسه سوم https://eitaa.com/kellasetegadi/1386 جلسه چهارم https://eitaa.com/kellasetegadi/1399 جلسه پنجم https://eitaa.com/kellasetegadi/1407 جلسه ششم https://eitaa.com/kellasetegadi/1415 جلسه هفتم https://eitaa.com/kellasetegadi/1465 جلسه هشتم https://eitaa.com/kellasetegadi/1477 جلسه نهم https://eitaa.com/kellasetegadi/1490 جلسه دهم https://eitaa.com/kellasetegadi/1501 🔴پاسخ استاد ایت الله احمد درباره سند مناجات https://eitaa.com/kellasetegadi/1469 🔥ادامه دارد.... 💯 کانال فلسفی مون رو به دوستان اهل دانش تون معرفی کنید: 🆔@kellasetegadi
مجموعه علمی،فرهنگی معارج
#جلسات_شواهد_الربوبیه 👤#حسنخواه 🎧#جلسه 38 📜#شاهد_ سوم _اشراق_ دوم 🗓1400/01/09_گیلان 🆔 @kella
مربوط به شاهد سوم اشراق دوم خط اخر در هستي شناسي الهي، موجودات چهار قسم اند: 1. موجوداتي ناقص وفاقد بسياري از كمالات كه با عوامل بيروني كامل مي شوند. 2. موجوداتي ناقص كه در مسير تكامل از خود مايه مي گذارند و به تعبيري خودكفايند. 3.موجوداتي كامل آفريده شده. 4. موجودي كه هر كمالي را به شكل نامحدود داراست و كمبود موجودهاي ديگر را هم تأمين مي كند. اوّلي را ناقص مي نامند؛ دومي را مكتفي يا مستكفي؛ سومي را تام؛ چهارمي را فوق التمام. «ناقص» مانند درخت كه ابتدا كامل نيست و آب، هوا، نور و مواد غذايي مي طلبد و با اين علل و عوامل خارجي رشد مي كند. «مكتفي» مانند فرشتگاني كه با عبادت خداي سبحان به كمال خودشان مي رسند و اين عبادت را او به آنها ياد داده است و از بيرون فرا نمي گيرند. «تام» مانند عرش، كرسي و عقول مجرد كه تمام كمالاتشان را در آغاز آفرينش دارند. «فوق التمام» (برتر از همه) همان ذات اقدس الهي است كه اوّلاً همه كمالات را به شكل نامتناهي داراست و ثانياً نيازهاي همه و همه نيازها را برطرف مي كند 📚منبع: کتاب تفسیر انسان به انسان۲۹۳ از علامه ایت الله العظمی جوادی املی 🆔 @kellasetegadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا