eitaa logo
خانه طلاب جوان
8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
304 فایل
﷽ 🌀کانال رسمی «خانه طلاب جوان» پویشی برای ترسیم #طلبه_عصر_انقلاب 💎صاحب امتیاز: ☑️ نشریه خط: @KHAT_NASHRIYE ☑️ نشریه عهد: @NASHRIYEAHD ☑️ رادیو روایت: @RADIOREVAYAT ☑️ سیر صراط: @SEIR_SERAT 👨🏻‍💻 ادمین: @admin_kht 🌐 سایت: www.khanetolab.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 دلیل اصرار جمهوری اسلامی بر آزادی قدس و از بین رفتن اسرائیل، نابودی غده سرطانی ظلم و ستم در مقیاس دولتی و جهانی هست. 📝 بعد از بین رفتن اسرائیل، برقراری عدالت راحت تر و رخ دادن ظلم در جهان سخت تر خواهد شد و این همان خواسته ی انبیاء است. 📍در این فیلم بچه های شیخ زکزاکی رو می‌بینید که کیلومترها از کشورشون دور شدن تا درس دین بخونن و برگردن تا انقلاب اسلامی رو تو نیجریه رقم بزن. بیش از ۴۰ ساله که خمینی(ره) امام مستضعفین هست و آزادی قدس، آرمان. ⏳ بماند در تاریخ : قم المقدسة ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ 🌀 دیده‌بان 🌐 @talabedideban •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
تجدید مضمون بعثت توسط انقلاب اسلامی 🔸 در ایران مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید کرد؛ یعنی خداوند متعال به ما این توفیق را داد که خطّ مستمرّ بعثت نبوی را در این دوران، با ابتکار خود، با شجاعت خود، با اندیشه‌ی بلند خود، با فداکاری خود پُررنگ کند و نمایان کند؛ 🔸 [این] همان خطّ است که خب در طول زمان کم‌رنگ بود، امام بزرگوار توانست آن را پُررنگ کند و جامعیّت اسلام را در عمل نشان بدهد، و نشان بدهد که اسلام یک دین جامع است و شامل همه‌ی زندگی انسان است؛ امام بزرگوار این را برجسته کرد؛ ابعاد اجتماعی و سیاسی دین را که به فراموشی سپرده شده بود، احیا کرد و به یاد آورد: وَ یُذَکِّرُوهُم مَنسیَّ نِعمَتِه؛ و مصداق این جمله قرار داد. 🔸 خب این انقلاب به پیروی از بعثت نبوی بر ضدّ ظلم بود، بر ضدّ استبداد بود و بر ضدّ استکبار بود، طرف‌دار مظلومان بود از هر آئینی، از هر دینی -مظلومان به معنای حقیقی کلمه- طرف‌دار محرومان بود، طرف‌دار مستضعفان بود از هر ملّتی و با هر دین و مسلکی، و در همه حال هم این انقلاب، عموم بشریّت را به صراط مستقیم اسلام دعوت کرد، و حرکت اساسی انقلاب این است. 🗓 بیانات در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید مبعث؛ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
🌀 اعتقاد به حجاب، اجباری نیست اما... 🔹 «اعتقاد به حجاب» را نمی‌شود اجبار کرد؛ کسی هست مخالفتی با این گزاره داشته باشد؟ یعنی نمی‌شود کسی را مجبور کرد اعتقاد داشته باشد پوشش و رفتار محجوبانه، کرامت را حفظ می‌کند و به او امنیت روانی و اجتماعی می‌دهد. یا مجبورش کرد اعتقاد داشته باشد نداشتنِ حجاب، مخالف حکم خداست و باعث عقوبت در دنیای دیگر می‌شود. 🔸 از طرفی، با تمام ابعادش انتخاب آگاهانه‌ی زنان و دختران است که برای حفظش زیر هجمه‌های سنگینِ تمام این سال‌ها، عاشقانه خون‌دل خورده‌اند و می‌خورند. واژه‌ی «اجبار» کنار این انتخاب زیبای مقدس، شأنش را پایین می‌آورد. اما این را هم نمی‌شود انکار کرد که در یک محیط اجتماعی، که باید رابطه‌‌های انسانی حاکم باشد، جذابیت‌های جنسی، فضای جنسی را حاکم می‌کند و حق آدم‌هایی که می‌خواهند در این محیط، فعالیتی منطقی و انسانی داشته باشند، زیر پا گذاشته شود. 🔹 این هم انکارپذیر نیست که بدپوششی و حالا دیگر به یک موضوعی تبدیل شده است که همه‌ی جریانِ زر‌ و زور و تزویر با دروغ بزرگِ ، پشتش صف‌آرایی کرده‌اند تا فرهنگ و خانواده و روان و امنیت جامعه را با همین ابزار تا مرز فروپاشی ببرند. 🔸 به‌خاطر آن حق اجتماعی و این صف‌آرایی مزورانه، واضح است باید برای پوشش افراد در محیط جامعه حدود مشخصی را تعیین کرد و با تعریف ، افراد را به رعایت این حدود ملزم کرد؛ مثل همه قانون‌های اجتماعی دیگر که هدفش حفاظت از حقوق افراد در جامعه و مرزهای فرهنگی است. اما نهادینه‌شدنِ این الزام قانونی دو تا پیش‌شرط اساسی دارد: 1⃣ اول اینکه دو موضوع «حجاب به‌عنوان یک اعتقاد» و «حدود پوشش به‌عنوان یک الزام اجتماعی» را باید از هم تفکیک کرد. تا این دو در ذهن مردم جامعه از هم جدا نشود، نه تنها هیچ‌کدامشان درست فهمیده نمی‌شود، بلکه به‌صورت فرسایشی باید به این مغالطه جواب دهیم که اعتقاد، باید اختیاری و آزادانه باشد؛ پس حجاب نباید اجباری شود. مخصوصا اینکه با این تفکیک، ارزش و جایگاه اعتقاد به حجاب به‌عنوان یک انتخاب و باور متعالی، بهتر و دقیق‌تر مشخص می‌شود؛ ارزش‌گذاری که حق زنان محجبه‌ایست که با وجود همه‌ی سختی‌ها و هجمه‌ها، مؤمنانه و با افتخار پای این اعتقاد ایستاده‌اند. 2⃣ دوم؛ باید و در واقع جامعه‌پذیری به‌عنوان یک ویژگی اخلاقی و یکی از لازمه‌های متمدن‌بودن، برای افراد در جامعه جا بیفتد. بیشتر فعالیت‌های فرهنگی حول قانون حجاب، باید روی این قسمت از ماجرا متمرکز شود. 🔹 نکته‌ی مهم اینکه چنین رویکردی، صرفا تئوریک نیست و در یکی از موفق‌ترین طرح‌های اصلاح بدپوششی در یکی از دانشگاه‌های برتر کشور مبنا قرار گرفته و نتایج مؤثر و قابل‌توجهی داشته است. ✍ نویسنده: سیده راضیه حسینی •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
👓 در سودان چه خبر است؟! 1⃣ 🔹 سودان تا سال ۲۰۱۱ بزرگترین کشور آفریقایی بود؛ و بی اغراق یکی از مهمترین کشورهای ژئوپلتیک افریقا به شمار می‌رفت؛ اتصال به بخش مهمی از دریای سرخ که دروازه ورود به مدیترانه است! دارا بودن بخش بزرگی از رود نیل! ذخایر نفت (بیستمین کشور جهان) و ذخایر بی‌شمار معادن این کشور را به کشور مهم و تعیین کننده افریقا بدل کرده بود! ❗️ بخش مسلمان نشین سودان بیشتر در شمال سودان زندگی می‌کنند و جنوب سودان بیشتر مسیحی نشین است! جالب اینجاست که جنوب سودان که دست مسیحیان است منابع بیشتری از نفت و چوب و جنگل و آب در اختیار دارد ولی شمال سودان موقعیت ژئوپلتیک بهتری دارد؛ از دیرباز با تحرکات استعمارگران شمال سودان و جنوب سودان درگیری‌هایی داشتند (درحالیکه اگر‌متحد بودند هردو می‌توانستند از مزایای یک کشور قوی و بزرگ استفاده کنند!) ❌ تا اینکه در نهایت به تحریک غرب و ضعف حکومت سودان در سال ۲۰۱۱ سودان جنوبی از سودان جدا شد و حکومت مستقلی شد و شهر جوبا را به عنوان پایتخت انتخاب کرد. و عملا بخش بزرگی از سودان جدا شد و یک کشور مسیحی نشین در جنوب سودان شکل گرفت. کشوری که با وعده‌های غرب گمان می‌کرد یک کشور مسیحی ثروتمند خواهد شد اما زهی خیال باطل! پس بخش اول این‌که در سال ۲۰۱۱ سودان تجزیه شد... 🌐 حوزه توئیت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
👓 در سودان چه خبر است؟ 2⃣ ✅ آشنایی با عمرالبشیر 🔹 سودان در ۵۰سال گذشته شاهد کشمکش‌های داخلی فراوانی بوده است؛ طولانی ترین زمان حکومت در این سالها متعلق به حاکم اسلامگرا عمرالبشیر است که از ۱۹۸۹ (ده سال بعد پیروزی انقلاب ایران) بر مسند قدرت حضور داشت و حدود ۳۰سال بر سودان حکومت کرد. و در زمان حکومت او، با تحریمهای غرب و تحریکات جنوب سودان بخش جنوبی سودان جدا شد. 🔹 عمرالبشیر گرچه مثل بسیاری از حکام عرب (اگر نگوییم‌ تمامی آنان!) دارای شخصیتی مستبد و دیکتاتور می‌باشد، اما رفتارهای ضداستکباری او و همچنین توجه زیاد او به مسائل قرآنی و فرهنگی در سودان و مبارزه اوبا فرهنگ منحط غربی و همچنین حمایت اواز بشار و مخالفتش باداعش و سرنگونی اسد، وخصوصا حمایتهایی از ایران باعث شد غربی‌ها دراقدامی کم سابقه به بازداشت یک مقام رسمی در دادگاه لاهه حکم کنند! وحکم جلب بین‌المللی عمرالبشیر صادر شود! و پس از آن با تحریمهای متعدد وضعیت اقتصادی سودان رامتشنج کنند. 🔹 هم زمان با این اقدامات وجدایی جنوب سودان، گروههای شبهه نظامی در دارفور (غرب سودان) قدرت بیشتری گرفتند وهمین امر نیز سبب تضعیف حکومت عمرالبشیر شد. 🔹 همینطور که وضع سیاسی و اقتصادی سودان رو به وخامت می‌گذاشت بخاطر خشکسالی‌های متعدد در افریقا و کم شدن آب رود نیل، سودان که مزارع پربار گندم در اختیار داشت باکاهش تولید گندم روبرو شد و به ناچار قیمت نان را به سه برابر افزایش داد! این افزایش زمینه ساز جدیدی شد که درنهایت منجر به سقوط حکومت عمرالبشیر شد... 🌐 حوزه توییت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
👓 در سودان چه خبر است؟! 3⃣ 💠 انقلاب زنانه! 🔹 پس از گرانی شدید نان و سوخت در سودان، معترضین با برجسته کردن نقش به خیابان آمدند و بجای اعتراض اصلی به گرانی، اصل حکومت عمرالبشیر را خواستار شدند! ❗️ این اعتراضات با زنانه تر کردن اعتراض و پیوستن شبکه‌های اجتماعی با حمایت غرب روز به روز بیشتر بر سرنگونی عمرالبشیر تمرکز کرد و گویی با سقوط او وضع گرانی پایان می‌یابد! نقطه عطف این انقلاب آواز خوانی یک زن سودانی به نام الا صالح بود که روی ماشین آواز می‌خواند و سخنانی با این مضمون که همیشه در سودان ها شاه تعیین می‌کنند! 🔹 این اعتراضات که بارها توسط معترضان به نام انقلاب (الثوره) خوانده می‌شد سرانجام سبب سرنگونی دولت عمرالبشیر شد و خود عمرالبشیر هم به دوسال زندان محکوم شد. پس از سرنگونی عمرالبشیر معترضین شادی مفصلی کردند و مطمئن بودند تحریمها که بخاطر مشکلات غرب با عمرالبشیر وضع شده‌اند برداشته خواهد شد و وضع اقتصادی عالی خواهد بود! پس از عمرالبشیر حکومت به دست نظامیان افتاد... (ادامه دارد) 🌐 حوزه توییت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
👓 در سودان چه خبر است؟ 4⃣ 🔹 تمام معترضین سودانی و شبکه‌های اجتماعی وانقلاب زنانه برای ساقط کردن حکومت عمرالبشیر یک دلیل مهم داشتند!با رفتن عمرالبشیر امریکاتحریمها رابر خواهد داشت و وضع عالی خواهدشد! چون ما اینهمه نفت ومنابع داریم وتنها دلیل مشکلاتمان عمرالبشیر است! 🔹 وقتی عمرالبشیرساقط شدامریکااول گفت بایدبیایید مذاکره تا ببینیم اصلامی‌تونیم به توافق برسیم یا نه! و یه مدت اونها را با مذاکره سر دواند و وضع اقتصادی روزبه‌روز بدتر می‌شد چون کل کشور در حالت انتظاربرای مذاکرات بود! ❗️ بعد از مذاکرات امریکا گفت اولاشما نظامی هستی ومن با دولت نظامی‌کار نمی‌کنم! باید حکومت باشید اونهم زیر نظر سازمان نمایشی ملل!بعد هم اصلا شما حقوق بشر رعایت نمی‌کنید! هرچی سودان شروط را قبول می‌کرد امریکا شرط جدید می‌ذاشت (چرا نذاره وقتی بدون هیچ زحمتی داره استعمار می‌کنه؟!) حتی سودان پذیرفت برخلاف خیلی از کشورهای عربی روابطش را با هم آغاز کنه! ❌ وقتی سودان حتی قرارداد عادی سازی بااسرائیل راامضا کرد به نطرتون تحریمها لغو شد و پولهای سودان هم برگشت و اقتصاد عالی شد؟! تازه امریکا تصویب کرد که سودان ۳۳۵میلیون دلار باید به ما غرامت بده! چون کلی علیه ما کار کرده وتازه وقت تسویه حسابه! خلاصه سرتون را درد نیاریم! مردم بیچاره سودان تازه ۳۳۵میلیون دلارم بدهکار شدند وبرای رفع تحریم، جنوبو که داده بودن، حکومت یکپارچه رم دادن، حکومت نظامی هم اوردن،با اسرائیل هم با کمال خفت بستن، آخرم ۳۳۵میلیون دلار بدهکار شدند! 🌐 حوزه توییت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
👓 در سودان چه خبر است؟ 5⃣ 🔹 پس از برکناری عمرالبشیر، دو گروه نظامی و غیرنظامی با هم‌ائتلافی تشکیل دادند که قدرت را به دست بگیرند؛ نخست وزیر عبدالله حمدوک جزء گروه غیرنظامی بود (همو که برای مذاکرات رفع تحریم نیز به واشنگتن رفته بود) و گروه نظامی اختلاف نظرهایی با او داشت. 🔹 سرانجام‌در سال ۲۰۲۱ ژنرال از ارتشی‌های مقتدر علیه حمدوک کرد و همه طرفداران دولت غیرنظامی را دستگیر و در کشور وضع فوق‌العاده اعلام کرد! ❗️ پس از این کودتا معترضین به خیابان آمدند و این بار با سرکوب شدیدی مواجه شدند؛ برخی آمار کشته‌ها را سه رقمی اعلام کرد ولی این سرکوب حداقل ۱۰کشته و ۱۴۰ زخمی برجای گذاشت! ( مردم بیچاره خیال می‌کردند مثل زمان عمرالبشیر است که با رقاصی دولت عوض کنند!) 🔹 پس از این کودتا توسط نظامیان دو گروه نظامی با هم قدرت را به دست گرفتند که یکی ژنرال برهان بود و دیگری صاحب یک گروه شبهه نظامی موسوم به نیروهای واکنش سریع به رهبری ژنرال محمد حمدان دقلو. (ملقب به ) محمد حمدان توسط امارات پشتیبانی می‌شد و این دو گروه با اختلاف نظرهای متعدد کنار هم باقی ماندند. 🔹 کمی‌ بعد ژنرال برهان گفت که نمی‌شود دو گروه مسلح در کشور داشته باشیم؛ و باید روندی شکل بگیره که چطور قدرت را طی دموکراسی به مردم واگذار کنیم. فلذا در آذر ۱۴۰۱: ✅ گروه‌های مدنی و نظامی در سودان بر سر یک دوره انتقالی ۲۴ ماهه توافق کردند که از زمان انتخاب نخست وزیر انتقالی آغاز خواهد شد. طبق توافق صورت گرفته، این قدرت انتقالی کاملا مدنی و دموکراتیک و بدون مشارکت نظامیان خواهد بود. همچنین در این توافق آمده است که نیروهای واکنش سریع (نیروهای حمیدتی) باید در یک دوره زمانی معین با نیروهای مسلح سودان ادغام شده و هیچ گروه شبه نظامی در این کشور تشکیل نشود. 📌 حالا کم‌کم می‌رسیم به وضع امروز، اون گروه حمیدتی ظاهرا الان می‌گه به ما ظلم شده و ما را دارند مفت از قدرت برکنار می‌کنند و اصلا ما صاحب حقیم! ژنرال برهانم که در سرکوب تظاهرات نشون داده بود خیلی حوصله این مسخره بازیا را نداره جنگنده و هلیکوپتر به خط کرده که یا ادغام می‌شید یا ادغام‌ می‌کنمتون! ❗️ و این وسط بیچاره مردمی که خوشحال بودند عمرالبشیر رفته و تحریمها هم می‌ره و ما راحت می‌شیم! مردم عزیز سودان مگر لیبی را ندیده بودید که چه بلایی سرش آمد؟! نفتش هم از شما خیلی بیشتر بود😔 ما اکثر العبر و اقل الاعتبار 🌐 حوزه توییت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
بخشی از پیام حضرت امام به‌مناسبت روز ارتش 🔹 گرچه در جمهوری اسلامی از روز مردم جدا نیست، بحمد الله تعالی ارتش آن چنان مردمی است و در خدمت مردم است، و مردم آن چنان با ارتش منسجم و پیوند ناگسستنی دارند که هر دو یک واحد را تشکیل می‌دهند و روز ارتش روز مردم است، لکن انتخاب یک روز برای ارتش به منظور تجلیل بیشتر و تقدیر، سزاوارتر و نمودارِ تکریم از چهره سلحشور و رزمنده آنان است.... 🔹 در این جنگ تحمیلی و دفاع از حق، ارتش ایران و دیگر قوای مسلح بر جهانیان ثابت کردند که مجاهدین در راه هدف و اسلام و میهن معظّم از یک قدرت غیبی ما فوق طبیعت و برتر از محاسبات کاخ‌نشینان ستمگر برخوردارند که با ارزیابی کوردلان خدانشناس نمی‌توان سنجید و با معیارهای الحادی درست نخواهد شد. 🔹 با کدامین سنجش‌ها و معیارها می‌توان «فتح مبین» را تحلیل کرد، و با کدامین معادلات می‌توان ارزیابی نمود نبرد نابرابری که یک طرف آن مجهز به تمام ابزار جنگی سبک و سنگین و برخوردار از پشتیبانی بی‌دریغ ابرقدرت‌ها و اکثر دولت‌های منطقه که با دست باز و روی گشاده تمام امکانات خویش را در اختیار آن قرار داده‌اند و تمام‌ بوق‌های تبلیغاتی جهان نیز از آن پشتیبانی نموده‌اند و همه جهاتِ تقویت در آن موجود بوده است، و طرف دیگر قوای مسلحی که ولادت او پس از انقلاب و پیروزی آن بود و ارتشش تازه از زیر سلطه مستشاران امریکایی و فرماندهان ستمشاهی نجات پیدا کرده و از رژیم طاغوتی به رژیم اسلامی انسانی انتقال یافته‌اند، و سپاه پاسدارانش و بسیجش از متن ملت برخاسته و تازه تفنگ به دست گرفته و دانشگاه‌های نظامی آن‌چنان ندیده‌اند و از ابزار جنگیِ کامل برخوردار نبوده، و تمام اسباب ظاهریِ ضعف در آن موجود بوده است و تنها ایمان به خداوند و عشق به شهادت در راه اسلام و روح ایثار و فداکاری، ابزار نبرد نابرابر اینان بود، و در ظرف قریب به یک هفته آن‌چنان قوای عظیم شیطانی را در هم کوبید و آن چنان طومار ارتش مجهز برخوردار از آرایش را در هم پیچید که فوج فوج قوای دشمن با همه تجهیزات، تسلیم یا فراری و یا مقتول گردیدند. کدام روشنفکران تحلیلگر و دانشگاهِ جنگ رفتگانِ متفکر این پیروزی معجزه‌آسا را توجیه می‌کنند؟ اگر ارتش و سایر قوای مسلح از نصرت معنوی الهی برخوردار نبودند پس این امر خارق العاده چگونه تحقق یافت؟ 🔹 آری فرق بسیاری است بین جوانانی که شب را با مناجات و قرائت قرآن و نماز و نیایش به سر می‌برند و حمله را با ذکر خدا و الله اکبر شروع می‌کنند، با آنان که شب را با معصیت خدا و روز را در جنگ با خدا آغاز می‌کنند. فرق است میان آن سنگرها که کتاب خدا و نهج البلاغه و کتاب‌های دعا در آن است، با آن سنگرها که بنا به گفته فاتحان، ابزار قمار و شراب و مسکرات و بدتر از آن در آن‌ها یافت می‌شود. و فرق است میان آنان که با اعتقاد به اینکه صاحب الزمان- روحی فداه- فرمانده آن‌هاست و جنگ می‌کنند، و آنان که صدام عفلقیِ ابرجنایتکار فرمانده آنان است. و فرق است میان آنان که خود را برادر ملت مسلمان عراق می‌دانند و هرگز به خود اجازه نمی‌دهند که به شهرها یا روستاهای برادر خود تجاوز کنند، با آنان که هر روز به هر شهر و دهکده، هر چند عرب‌نشین، که بتواند، آتش گشوده و با دعوی جنگ برای عربیت، کودکان و زنان و پیرمردان بی‌گناه را قتل عام می‌کنند. فرق است میان آنان که با اسرای جنگی خویش که در حال جنگِ با آنان به اسیری در آمده‌اند چون برادران خویش رفتار می‌کنند، با آنان‌ که با اسرایی که از ایران گرفته‌اند و اکثر آن‌ها مردم عرب روستاها یا شهر بوده و در جنگ دخالت نداشته‌اند آن چنان دژخیمانه رفتار می‌کنند که از ترس رسوایی بیشتر اکنون نیز نتوانند خویشاوندان و نزدیکان آنان را برای ملاقات بپذیرند. 🗓 صحیفه امام، ج۶، ص۲۰۰ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
✅ مبانی معرفتی اسلام 🔸 این چه چیز‌هایی است؟ در اسلام مبانی معرفتیِ شخصی، قلبی، اجتماعی، سیاسی، بین‌المللی [وجود دارد]؛ همه‌ی اینها در اسلام هست؛ یکی از مبانی معرفتی است که در اسلام مطرح شده... 🔺️رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان؛ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ 💳 فروش ویژه کتاب آزادی یعنی آزادی با 0⃣2⃣ درصد تخفیف 💻 خرید از طریق لینک زیر🔻🔻 🌐 http://Shop.Khanetolab.ir 🖇 درصورت پدید آمدن مشکل در خرید، به آیدی زیر پیام دهید: @ali4892 •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | ملت دیندار ایران 🔻 رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: رسانه‌های جورواجورِ بدخواه، اصرارشان این است که ثابت کنند ملّت ایران از اعتقادات دینی و انقلابی روگردان شده است. ➕ اشاره به حضور پرشور مردم در شب قدر، راهپیمایی روز قدس و ۲۲بهمن •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نسخه مکتوب نشریه خط با موضوع "بررسی مسئله رشد دینداری در دوران بعد از انقلاب اسلامی" و با عنوان "" 🔰 با آثار و گفتاری از: - حضرات آیات: تحریری و صدیقی - حجج اسلام: پناهیان، شیخ‌جعفرناصری، سرلک، وزیری‌فرد، صلح‌میرزایی، موسوی، اسدپور و حاجتی - آقایان: دکتر مجید شاه‌حسینی، سهیل اسعد، دکتر شهرستانی، مهدیان، صفارهرندی و جمشیدی و موزون 💳 فروش ویژه این نشریه با 0⃣2⃣ درصد تخفیف 💻 خرید از طریق لینک زیر🔻🔻 🌐 http://Shop.Khanetolab.ir 🌐 کانال نشریه علمی‌فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
📣 پاداش عبادت رمضان 🔸 رهبر انقلاب: این‌که ماه پُربرکت رمضان به عید فطر منتهی میشود، در خود مضمون و معنای متعالی و آموزنده‌ای دارد؛ یعنی صیام و قیام مردم و مبارزه آنها در طول ماه رمضان با شیطان درونی و نفس امّاره، اثرش این است که عیدی برای آنها به وجود خواهد آمد که مظهر آن عید حضور مجتمع و واحد مردم در عرصه و میدان توجّه به خدای متعال و ارتباط خاشعانه با اوست. •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شماره جدید منتشر شد... ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 🌀 همه با هم 🌀 تبیین طلبگی عملکرد دولت سیزدهم ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ ⁉️ عمل به وعده های انتخاباتی محقق شده یا نه؟ ⁉️ آیا دولت، برنامه اقتصادی دارد؟ ⁉️ قطع ارتباط با آمریکا به چه بهایی؟ ⁉️ مردم گله مندند، وظیفه طلبه ها چیست؟ 🗞 تهیه نشریه از طریق: 🌐https://shop.khanetolab.ir/ 💬 @s_m_h_ms 📲 09190491853 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
هدایت شده از خانه طلاب جوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کتاب پهلوی بدون سانسور "به مناسبت ۴ اردیبهشت، سالروز تاجگذاری رضاشاه در سال ۱۳۰۵ شمسی" 🔻 روایت‌های شنیده نشده از پهلوی پدر و پسر بر اساس آمارهای غربی 💳 خرید کتاب، از طریق فروشگاه مجازی خانه طلاب جوان با ۲۰٪ تخفیف: 🌐 http://Shop.Khanetolab.ir •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
هدایت شده از خانه طلاب جوان
✅ خانه طلاب جوان برگزار می‌کند: 💠 سلسله نشست‌های پژوهشی "امتداد" "تلاشی در راستای تبیین رابطه دستگاه استنباطی و نظریات حکومتی حضرت امام" 🖇 با حضور اندیشمندان مکتب امامی حوزه 1⃣ مهمان امتدادِ اول: حجت الاسلام زمان: سه شنبه ۵ اردیبهشت؛ ساعت ۱۷ 🏠 مکان: خانه طلاب جوان 📺 پخش زنده در: 🌐 https://www.aparat.com/KhaneTolab/live •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ما طلبه‌ها چه تحلیلی از وضعیت کشور و چه جوابی برای مردم داریم؟ 🔰در شماره جدید نشریه، وضعیت کشور و عملکرد دولت در ۳پرونده مورد بررسی قرارگرفته است: 🔸۱.ابتدای جاده ابریشم (اقتصادی) 🔹۲.به توان مردم (مردمی سازی) 🔸۳.تغییر ریل (استقلال و ظرفیت داخلی) 🔰 راه‌های تهیه نشریه 🖥 https://shop.khanetolab.ir/ 📞 ٠۹۱۹٠۴۹۱۸۵۳ 🆔 @s_m_h_ms 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
دورهمی " طلاب پادکست ساز " 🔻 این جلسه به میزبانی پادکست رادیو روایت در خانه طلاب جوان برگزار شد. ✳️ اولین دورهمی طلاب پادکست ساز با حضور افراد زیر تشکیل شد : 🎙 آقای سلیمانی از رادیو ماوا 🎙 آقایان یاوری و نصیری از رادیو مناهج 🎙 آقایان عابدینی و آقازاده از رادیو روایت ✳️ در این جلسه 2 ساعته در مورد مباحث زیر گفتگو و مباحثه انجام شد : 1️⃣ معرفی و بیان نحوه شروع به فعالیت هرکدام از گروه ها 2️⃣ بررسی ویژگی های اختصاصی این رسانه 3️⃣ بررسی موانع گسترش مخاطبین طلبه و چگونگی ترویج این رسانه 4️⃣ اندیشه ورزی برای انتخاب گام های بعدی جلسات ✴️ انشالا در جلسه ی بعد در خدمت آقای انواری از رادیو سایه‌بان و آقای ظهریبان از کانال قصه قهرمان ها هستیم. ❎ اگر شما هم پادکست میسازید و علاقه به حضور در این جلسه دارید، به ما پیام بدید : @mraghazade •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"