هدایت شده از رسانه فتن (اخبار خاص)
🔴اوکراین: تقریبا تمام مهمات خود را تمام کردهایم
🔹معاون اطلاعات اوکراین اعلام کرد، ما تقریبا تمام مهمات [توپخانه] خود را تمام کردهایم و اکنون از گلولههای استاندارد ناتو کالیبر ۱۵۵ استفاده میکنیم.
🔹وی هشدار داد: اکنون همه چیز به آنچه [غرب] به ما میدهد، بستگی دارد؛ ما به ازای هر ۱۰ تا ۱۵ توپخانه روسیه، یک توپخانه داریم.
@Fetan2
هدایت شده از رسانه فتن (اخبار خاص)
6.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حمله منافقین به نمایشگاه خانواده شهدای ترور در استکهلم و چاقوکشی روی پلیس سوئد / ۱۱ نفر از مهاجمین دستگیر شدند
🔹اعضای گروهک تروریستی منافقین در جریان حمله به نمایشگاهی در شهر استکهلم سوئد، با پلیس این کشور درگیر و یازده نفر از آنان به اتهام حمل و به کارگیری سلاح سرد بازداشت شدند.
🔹 ماجرا از آن جا شروع شد که جمعی از ایرانیان مقیم سوئد با اخذ تمام مجوزهای قانونی، نمایشگاهی از تصاویر و اسناد جنایات فجیع گروهک تروریستی منافقین در ایران را در برابر دادگاه نمایشی حمید نوری برگزار کردند که با اقدامات شبه تروریستی منافقین روبرو شد.
🔹از روز گذشته عدهای از اعضای گروهک تروریستی منافقین با حضور روبروی این نمایشگاه، تلاش کردند با حمله به آن، آثار جنایتهای داعش گونه هم گروهکی های خود را از بین ببرند.
@Fetan2
آیا مکتب امام(ره) تحریف میشود؟
[صفحه ۱ از ۲]
یدالله جوانی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
🔹خطر تحریف مکاتب، اندیشهها و صاحبان هر مکتب و اندیشهای، از بزرگترین خطرها، آسیبها و آفاتی به شمار میآید که تاکنون بشر تجربه کرده و از رهگذر این تحریف، خسارتهای جبرانناپذیری را متحمل شده است.
▫️تحریف دین حضرت مسیح و دین حضرت موسی، چه بلاهایی که بر سر پیروان این دو پیامبر الهی نیاورد. تحریف دین اسلام، خسارتهای بیشماری را برای مسلمانان از صدر اسلام و دوره پس از رحلت پیامبر(ص) تا کنون، در پی داشته و میتوان گفت، ریشه اصلی مشکلات در جهان اسلام، به همین تحریفها برمیگردد. خواست خداوند متعال این بوده و هست که پیروان اسلام مکتب رسولالله(ص)، امت واحده باشند؛ اما تحریفگران مسلمانان را در اصطلاح عامیانه به 72 گروه تقسیم میکنند.
🔹تحریفگران کسانی هستند که وقتی یک مکتب و صاحب آن را در تعارض با منافع خود ارزیابی کرده و به دلیل مقبولیت و محبوبیت این مکتب و صاحبش در جامعه، نمیتوانند به طور کلی آن را نفی کرده و به کنار زنند، در راستای منافع خود به تحریف آن مکتب رو میآورند. پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، جریان تحریفگر اسلام و پیامبر، اسلام اموی را در مقابل اسلام نبوی پدید آورد. بسیاری از مصائب در تاریخ اسلام و از جمله پدیدآیی عاشورا به عنوان اعظم مصائب در آسمان و زمین، نتیجه همین تحریف است. جریان تحریفگر در تاریخ اسلام موفق شد، اسلام ناب محمدی(ص) را به حاشیه رانده و اسلامهای قلابی، بدلی و تحریف شده را در جامعه تبلیغ و ترویج کند. حضرت امام خمینی(قدسالله نفسه الزکیه)، با قیام در راه خدا، به کمک ملت بزرگوار و شریف ایران توانست بعد از هزار و چندصد سال اسلام ناب را حیاتی دوباره بخشیده و پرچم آن را در جغرافیای ایران به اهتزاز درآورد. پرسش اصلی آن است که آیا مکتب امام(ره) در معرض خطر تحریف قرار دارد یا نه؟ اگر این خطر دیده میشود و جریان تحریف در این خصوص فعال است؛ اولاً تحریفگران چه کسانی هستند و ثانیاً ما چه وظیفهای در قبال مکتب امام در وضعیت کنونی داریم؟
🔻پاسخ پرسش متأسفانه مثبت است و سوگمندانه باید گفت، بلافاصله پس از رحلت حضرت روحالله در خرداد سال 1368، جریان تحریف برای تحریف احیاگر دین اسلام در عصر جدید فعال شد و با تمام توان به تحریف و تخریب مکتب امام پرداخت و این جریان همچنان فعال است. تحریفگران مکتب امام(ره)، کسانی هستند که مکتب و آرا واندیشههای خمینیکبیر را در حوزههای گوناگون، در تعارض با منافع دنیایی خود ارزیابی میکنند.
🔻این تحریفگران شامل دشمنان خارجی و جریان ضد انقلاب، غربگرایان داخلی و حتی برخی از انقلابیون استحاله شده و همراهان امام(ره) هستند. دردمندانه باید گفت، یکی از دلایل موفقیت جریان تحریف مکتب امام(ره) در وضعیت کنونی، همراه شدن کسانی با جریان تحریفگراست که در واقع این افراد، بعضاً باید متولی این مکتب بوده و مسئولیت مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) را برعهده دارند! این افراد از یک طرف با ساختوسازهای مجلل در مرقد مطهر حضرت امام(ره)، آن سادهزیستی بینظیر حضرت امام را نشانه رفتند و از طرف دیگر، نه تنها در برابر تحریفگراناندیشه امام صدا به فریاد بلند نکردند؛ بلکه در مواردی خود با تحریفگران همراهی کرده و علیه مدافعان واقعی حضرت روحالله، به خروش آمدند!
▫️حال در چنین شرایطی وظیفه جریان مؤمن انقلابی چیست؟ این جریان در قبال مکتب امام(ره) وظیفهای بسیار سنگین برعهدهدارد و این وظیفه روز به روز سنگینتر و مهمتر و سرنوشتسازتر میشود؛ چرا که در جنگ شناختی جبهه استکبار علیه جبهه انقلاب اسلامی، تحریف مکتب حضرت امام(ره) به یک هدف راهبردی تبدیل شده است.
🔹دشمنان به این جمعبندی رسیدهاند که یکی از راههای اصلی دور کردن ملت ایران از تفکر و روحیه انقلابی، تحریف مکتب امام است. اکنون جریان تحریفگر، به دنبال تصویرسازی غلط و منفی و به دلخواه خود از رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.
🔘 روزنه؛ دریچهای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر:
https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
آیا مکتب امام(ره) تحریف میشود؟
[صفحه ۲ از ۲]
🔹در چنین وضعیتی، باید علیه دشمن شکست خورده، وارد میدان جهاد و مبارزه شد. باید با این دشمنی دشمن مبارزه کرد و نگذاشت به اهدافش برسد. ماهیت این جهاد علیه دشمنان، همانا «جهاد تبیین» است.
🔻در این جهاد تبیین، باید روشنگری کرد و با روایتهای درست از حضرت امام(ره) و مکتب او که مکتب اسلام ناب محمدی(ص) در زمانه ماست، با جریان تحریف و روایتهای نادرست و غلط او از امام(ره) مقابله کرد.
▫️وظیفه جهادگران تبیین در چنین وضعیتی، اولاً شناخت درست پیدا کردن از آرا و اندیشههای امام(ره) و بنیانهای فکری و سیاسی آن حضرت و عزیز سفر کرده و ثانیاً آشنایی کامل با زمانه بنیانگذار در دهه 60 و سیره عملی و چگونگی حکمرانی ایشان، و ثالثاً رصد جریان تحریفگر و چگونگی تحریف امام در وضعیت کنونی و رابعاً، مقابله با جریان تحریف از طریق روایت درست و تبیین صحیح از سیره نظری و سیره عملی امام است.
▫️از رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای(مدظلهالعالی)، میتوان به عنوان پرچمدار اصلی جهاد تبیین در برابر جریان تحریف طی 33 سال گذشته یاد کرد.
▫️معظمله در 33 سال گذشته در مقاطع مختلف و به ویژه هر سال در روز 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بر روی تبیین مکتب امام و شرح شاخصههای این مکتب تمرکز کرده و نگذاشتند دستهای تحریفگر حرفهای و راهزنان فکری و اعتقادی مردم در تحریف امام آنگونه که میخواستند، موفق شوند.
🔹رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد سال 1392، موضوع اصلی بحث خود را تبیین مکتب امام قرار داده و با اشاره به ابعاد سهگانه این مکتب، شامل بعد معنویت، بعد عقلانیت و بعد عدالت، هر یک از ابعاد این مکتب را تشریح کردند.
🔹رهبر معظم انقلاب در همان روزهای پس از رحلت امام(ره) با صراحت فرمودند:
«راه ما راه امام است و ما با قوت این راه را ادامه خواهیم داد.» کسانی که با راه امام و خط امام آشنا باشند، شهادت خواهند داد که در 33 سال گذشته بعد از رحلت امام(ره) رهبر معظم انقلاب با تمام توان در تمامی حوزهها و عرصهها با قوت راه امام را ادامه دادهاند.
▫️این در حالی است که جریان تحریف با تحریف امام(ره) میخواهد القا کند که بعد از امام راه دیگری پیش گرفته شد! با جهاد تبیین و جهاد روایت درست از مکتب امام(ره) است که میتوان جریان تحریفگر را شکست داد.
متن کامل یادداشت در کیهان
🔘 روزنه؛ دریچهای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر:
https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
انکار حبس امام در سلول انفرادی!
#اختصاصی|| الفلام تحریف؛ پرونده ویژه روزنه در نقد #الفلامخمینی/ یادداشت ۱۰
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
🔹آقای هدایتالله بهبودی در کتاب تحریفآمیز الف لام خمینی بخشهایی از سوابق مبارزاتی امام را مخدوش روایت کرده که یک نمونه بارز آن، انکار زندانی شدن امام در سلول انفرادی است!
▫️نویسنده الفلامخمینی چنین آورده است:
... آقای خمینی را نه در سلول مخصوص زندانیان، بلکه در اتاق بزرگ در حیات پادگان عشرتآباد زندانی کرده بودند. جلوی اتاق را هم با پرده حصیری پوشانده بودند[!]...
🔹البته مادامی که مواد خام و سرمایههای کار تاریخنگاری افراد، اسناد و مدارک ساواک و خاطرات آکنده از خطا و دروغ این و آن باشد و گزارشهای ساواک بدون استثنا برای برخی نویسندگان- العیاذ بالله- حکم آیههای قرآن را داشته باشد و تحقیق و تدبیر تعطیل شود، اینگونه وارونهنویسی و تحریف نیز دور از انتظار و شگفتآور نیست؛ زیرا از دید امثال بهبودی گزارشهای «رطب و یابس» ساواک و خاطرهگوییهای غیردقیق امروزین برخی راویان، از نوشتههای پنجاه سال پیش که زیر نظر امام و علامه شهید سید مصطفی تدوین و تألیف شده است از اعتبار بیشتری برخوردار است.
در یکی از منابع معتبر و متقدم تاریخ انقلاب اسلامی، ماجرای زندانی شدن موقت امام در سلول انفرادی چنین نقل شده است:
... امام در 4 تیرماه 42 که به پادگان عشرتآباد انتقال یافت حدود 24 ساعت را در سلول تنگی که در آن هوای آزاد، درست جریان نداشت و نشست و برخاست به دشواری صورت میگرفت گذرانید و... (نهضت امام خمینی، ج1، ص680)
🔹نویسنده محترم الف لام خمینی توضیح نداده است که این خبر را که اتاق امام در حیات پادگان عشرتآباد بزرگ بوده و جلوی اتاق را با پرده حصیری پوشانده بودند از چه منبع صادقی گرفته و روایت کرده است؟!
🔻این نکته را نیز نباید اژ نظر دور داشت که امام در پادگان عشرتآباد در محلی زندانی نبود که دیگر زندانیان میگذراندند. امام از روزی که وارد آن پادگان شد تا روزی که از آن بیرون آمد هیچیک از زندانیان یا متهمانی که در آن پادگان محاکمه شدند، اطلاعی از زیستن امام در آن پادگان به دست نیاوردند.
🔘 روزنه؛ دریچهای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر:
https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
📣 هلاکت دو افسر موساد در ابوظبی
🔹منابع ایرانی نزدیک به #سپاه پاسداران خبر هلاکت دو افسر #موساد در ابوظبی را تایید کردند و کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرد.
🔸مقامات اسرائیلی از شهروندان خود خواستند تا اطلاع ثانوی از سفر به امارات خودداری کنند/صداوسیما
🆔 @sedayehowzeh
🔴تکمیلی|دو افسر ترور شده موساد در ابوظبی از اعضای ارشد این سازمان بودند که مسئولیت تدارک یک مقر اختصاصی در ابوظبی برای انجام عملیات های خرابکارانه بر علیه دانشمندان و تاسیسات حساس ایران را برعهده داشتند.
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴 قویتر از دشمنان
پس از هلاکت فرماندهان رده بالای موساد در اربیل، دو فرمانده دیگرموساد در دبی به هلاکت رسیدند.موساد یکی از پیچیده ترین سرویس های جاسوسی دنیاست.شناسایی و به هلاکت رساندن عناصر رده بالای این سازمان مخوف در نقاط مختلف جهان،حکایت از ظهور یک سازمان امنیتی قویتر در دنیا دارد
#سپاه_قدس
✍ سید هادی
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔺روایتی کوتاه از حاشیه اقامه نماز بر پیکر مرحوم دعایی توسط رهبر انقلاب
🔹نماز مَیّت تمامشده و بهمانند دیگر مراسمهای مشابه، اصحاب عزا کمی دورتر از پیکر به صف ایستادهاند. آقا هم میروند سراغشان برای تسلیت به نزدیکان آن مرحوم. پسر مرحوم دعایی:«آرزویمان این است که سایه پدریِ شما روی سر همه ما باشد. ما فرزندان شما هستیم!».
🔹 واکنش آقا نشان میدهد که این محبت قلبی، دوجانبه است و متقابل: «همینجور است. ما هم نسبت به شما همین احساس را داریم.»
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 غنای زیست اخلاقی و عدالت اجتماعی در ایران اسلامی
📝 چند خطی در پاسخ به استاد عندلیب همدانی
🖋 محمد متقیان تبریزی
🔢 بخش نخست: رابطه قلت و کثرت
🔸 استاد عندلیب همدانی، در راستای دغدغههای اجتماعی خود، نکاتی را درباره شاخصه دینداری فرمودهاند که به نظر میرسد، ابهامات و پرسشهایی درباره آنها وجود دارد.
🔻 ایشان فرمودهاند: «هرگز نباید صرف برپایی شعائر و یا حضور در مراسم و محافل دینی توسط عدهای از مردم را نشانه دینداری اکثریت جامعه دانست».
1️⃣ آیا در مراسمات مذهبی، با «عدهای از مردم» به مثابه گروه و فرقه و جمعی خاص روبروییم که در شهر و استان و بخشی مشخص از کشور، به اقامه شعائر میپردازند، یا اینکه، آن عده از مردم، در تمام استانها و شهرها و محلات و روستاها حاضرند؛ به گونهای که هیچگاه منطقهای خالی از اقامه شعائر نیست، هرچند با تعداد افراد کمی تشکیل شود؟
گویا در ذهن استاد عزیز، عدهای از مردم، به صورت یک ترکیب جمعیتی مشخصِ منفکِ جدا افتاده از اکثریت جامعه تلقی شده است در حالیکه خود ایشان نیز بعید است چنین باوری داشته باشند.
2️⃣ وجود اجتماعاتِ متکثرِ منتشرِ در جای جای کشور، نشان از آن دارد که فضا و جو اجتماعی، دینی و مذهبی است، و اگر چنین نبود و فقط عدهای از مردم دغدغه اقامهی دین داشتند، قطعاً نمیتوانستند در بدنهی جامعه منتشر گردند و حتماً منزوی شده و به گوشهای خزیده و مناسک خود را در خلوت برپا میداشتند.
وجود فضا و جو غالب دینی نیز حکایت از آن دارد که آن «عده ای از مردم» در حقیقت مرتبط با آن «اکثریت جامعه» است و از آن بریده نیست، و حتی از آن اکثریت نیز نمایندگی میکند.
بنابراین به نظر میرسد در این تحلیل باید دقت نمود که جامعه را به موزائیکهای کنار هم چیدهشده تقلیل ندهیم، به گونهای که برخی از انسانها را تبدیل به «عده» نموده و در کنار «اکثر» به حساب بیاوریم. بلکه بدنهی جامعه یک پیکر واحد است که در این پیکره، هم عالم است و هم جاهل؛ هم عابد است و هم فاسق؛ که باید دید غلبه جو اجتماعی با کدام است؟
به عنوان نمونه پاسخ این پرسش را میتوان از اجرای سرود «سلام فرمانده» به دست آورد. وقتی که این اجرا، میتواند یک موج اجتماعی بزرگ در شهرهای متعدد بیافریند، باید به گستره این موج و ریشههای آن در دل دریا نگریست؛ نه اینکه با نظر به تعداد افراد حاضر در مراسم و شمارش آنها، چشم خود را بر اکثریتِ قرار گرفته در وراء آنها بست.
📌 ادامه دارد...
🗂 #دینداری_مردم
#شعائر_و_دینداری
@Tanbiholomah
@Manahejj
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 غنای زیست اخلاقی و عدالت اجتماعی در ایران اسلامی
📝 چند خطی در پاسخ به استاد عندلیب همدانی
🖋 محمد متقیان تبریزی
🔢 بخش دوم
💢 رابطه اقامه شعائر و زیست اخلاقی
استاد عندلیب فرمودهاند: «چگونه میتوان شعائر الهی را بدون اخلاق انسانی و عدالت اجتماعی، معیار تحقق دین در جامعه دانست، مگر هدف دین، زیست اخلاقی و برپایی عدالت نیست؟»
1️⃣ در عین باور به این نکته که اخلاق و عدالت، دو معیار از معیارهای تحقق دین هستند اما بسیار جای تعجب است که استاد، چرا «اقامه شعائر» را امری غیر از «زیست اخلاقی» میداند؟ حضور در مراسم عزاداری، جلسات مناجات و لیالی قدر، اعتکاف و توسل، نمونههای بارز اقامه شعائر هستند، آیا این اعمال، امری غیر از زیست اخلاقی هستند؟ بله، این اعمال تمامِ زیست اخلاقی انسان نیست اما غیر از آن هم نیست، پس دوگانهسازی اینچنینی، خالی از دقت است. و تعبیر درست آن است که گفته شود: علاوه بر اقامه شعائر، باید به رفتارهای اخلاقی دیگر نیز توجه نمود، و چه کسی این توصیه بجا را انکار خواهد نمود؟
2️⃣ پرسش از استاد این است که؛ اگر بنای جامعه بر زیست اخلاقی باشد، چه باید بکند؟ آیا مگر غیر از این است که یکی از مهمترین بسترهای اجتماعیِ رواج اخلاق در جامعه، وعظ و خطابه و توبه و مناجات و بکاء است؟
قطعاً ایشان هم چنین باوری دارند، پس نباید در دوگانه کاذب (اقامه شعائر یا زیست اخلاقی) قرار گرفت و بلکه، باید تأکید نمود بر اینکه اقامه شعائر، مقدمهای است برای زیست اخلاقی. و اگر هم ادعا شود که زیست اخلاقی جامعه ایرانی مبتلا به نقیصه است، نیاز به پژوهشهای دقیق دارد که در متن ایشان منعکس نشده است.
3️⃣ از درون اقامه شعائر، و از متن فرهنگ حسینی است که مجاهدت پزشکی در دوران کرونا، ایثار کریمانه با طرح مواسات، بذل مال و منال در بلایا و حوادث از سوی گروههای جهادی متولد و در سطح جامعه به شکل چشمگیری فراگیر میشود.
آیا میتوان ایثار و مجاهدت بی چشمداشت را زیست اخلاقی ندانست؟ و آیا میتوان این دو اخلاق والامرتبه را بیارتباط با اقامه شعائر -علی الخصوص شعائر حسینی- دانست؟
💢 و اما درباره عدالت اجتماعی
🔹 پرواضح است که تحقق عدالت اجتماعی، در اولین و مهمترین مرحله، متوجه مسئولین و حاکمان جامعه است، هرچند مردم نیز باید عدالتخواه باشند تا تحقق عدالت آسان گردد. حال، اگر مقام معظم رهبری (دام ظله الوارف) از عقبماندگی در زمینه عدالت اجتماعی میگویند، این امر متوجه به مدیران نظام است نه مردم. درحالیکه، موضوع دینداری، ارتباط مستقیم با بدنه و آحاد مردم دارد. پس نمیتوان وظیفه اولیه حاکمیت را به پای مردم نوشت.
و همچنین پرواضح است که؛ تحلیل عقبماندگی نظام در مقوله عدالت اجتماعی به رفتارهای فردی مدیران، نوعی «تقلیل مسئله» است. مهمترین عاملی که فقرآفرین، فسادزا و تبعیضساز است نه رفتار فردی چند مدیر بلکه «ساختارهای فسادزا» است. مدیر بانکی که تهجد و نمازشبش ترک نمیشود، نمیتواند سیستم اداره بانک را به سمت مستضعفین بچرخاند، و این سیستم است که بر او غلبه کرده و مسیر سرمایهداری را در پی خواهد گرفت.
🔹 و حال، این پرسش مطرح میشود که: در تبدیل ساختارهای فسادزا به ساختارهای عدالت آفرین، چه سهمی داشتهایم؟
حوزههای علمیه، علما و اساتید و محققین عرصه فقاهت که همواره در طول تاریخ منادی اخلاق و عدالت بودهاند، آیا سهم خود را اداء کردهاند یا اینکه بنای خویش را صرفا بر توصیه و نصیحت گذاردهاند؟
به نظر میرسد، باید به میدان درآمد و نرم افزار اداره جامعه اسلامی را از متن وحی استخراج نمود و از اسارت اندیشه غربی رهانید، و سپس، توقع آن را داشت که عدالت اجتماعی تحقق یابد. و اگر گمان بریم که با نگارش کتاب و ارائه سخنرانی و توصیهنامههای مجازی بتوانیم کاری پیش ببریم، سخت به بیراهه رفتهایم.
🗂 #دینداری_مردم
#شعائر_و_دینداری
@Tanbiholomah
@Manahejj
هدایت شده از حوزه توییت (توییتر طلاب)🇵🇸
9.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 تشییع #غریبانه آیتالله خویی؛ تجلیل باشکوه از آیتالله سید سعید حکیم!
📌 تفاوت در چیست؟!
🔹 شاید کمتر کسی در زمانه نزدیک ما، به اندازه مرحوم آیتالله خویی بر حوزهها تاثیر گذاشته باشد؛
هرطور حساب کنیم، مرحوم آیتالله خویی در کنار امام و شهید صدر، سه عالمی هستند که از نظر وزن و هیمنه علمی بیشترین نقش را در حوزه معاصر دارند.
🔹 با این حال وقتی مرگ غریبانه و مظلومانه و تشییع غریبانه آیتالله خویی و شهادت ددمنشانه و گمنامی پیکر شهید صدر! و از آن طرف شکوه بزرگترین تشییع تاریخ جهان برای امام خمینی را ملاحظه میکنیم تنها و تنها یک گزاره در ذهنمان نقش میگیرد:
✅ حوزه تا در حکومت دخالت نکند، محکوم به فنا است!
🔹 اگر نبود اقتدار حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، هنوز چه بسا صدام ملعون روی کار بود و کنار رفیق صمیمیاش پهلوی ملعون، خدای نکرده تشییع خمینی و تمام علمای اعلام نیز همینطور غریبانه برگزار میشد!
🔹 کجایند قائلین به کنارهگیری حوزه از حکومت، که ببینند به برکت اقتدار ایران و رهایی عراق از چنگال صدام و داعش (که در هر دو نقش ایران مما لاریب فیه است) برای شاگرد آقای خویی اینطور مراسم و تجلیل برگزار میشود ولی بدون حکومت مقتدر اسلامی، افراد حاضر در تشییع آیتالله خویی از ۲۰ نفر فراتر نمیروند. 😞
♨️ لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید!
@HozeTwit