دیشب یزد رو به طرز فجیعی زدن و یه دختر هشت ساله بخاطر شوک و ترس ناشی از صدای اون انفجار شهید شد:))))
هدایت شده از فاموتیدین.
یه " لطفا توی لوبیا پلو دنبه نریزید " چیه که این خانواده از من دریغ میکنن.
خزعبلات؛
یه " لطفا توی لوبیا پلو دنبه نریزید " چیه که این خانواده از من دریغ میکنن.
مامانم هر دفعه که نسبت به این مسئله اعتراض میکنم:
تو که همیشه میخوردی و دوست داشتی🗣
خزعبلات؛
علی شریفی زارچی کاش پسوندش رو برمیداشت آخه حتی خود زارچیا و یزدیا هم گردنش نمیگیرن
علی شریفی زارچی❌
علی بیشرف زارچی✅