eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
+
باور بفرمایید این حجم از اضطراب برای بدن کوچک و نازنازیِ من زیاده.
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری کنید.
منم خیلی منتظر محرمم ولی هر سال فقط میشینم کنج خونه و کربلا رفتن و هیئت رفتنای بقیه رو نگاه میکنم و حسرت میخورم:)
هر چی دارم فکر میکنم میبینم ما جز شما کسیو نداریم آقای امام حسین..
اگه شما مارو دوست نداری ولی ما شمارو دوست داریم آقا
کی رو جز شما داریم مگه؟ کیه که انقدر خوب مثل شما بهمون پناه بده و دست نوازش بکشه رو سرمون؟
خزعبلات؛
بچه ها واقعاً خوش به حالتون که انقدر منتظر محرمید تا برید هیئت و روضه و اینور اونور،گریه و عزاداری ک
میدونید بچه ها؟ اصلاً بحثِ اینکه شرایط رفتن رو ندارم نیست ؛ بحث سر اینه که آدم اگه با لیاقت باشه و اگه اهل بیت بپذیرنش ، میره... هر جوری که باشه میره... این حسِ اینکه منو نخواستن و نمیخوان منو داره میکشه..
ولی همین گناه های کوچولو موچولو کم کم یسری چیزا رو از آدم میگیره ؛ آدمو از یسری چیزا دور میکنه ؛ اون حس و حال خوبو ازمون میقاپه و ما متوجهش نیستیم.
گاهی وقتا برای این که غذا های خونه ی مادربزرگ اسراف نشه،ننه جون قربونش برم یکم از قورمه‌سبزی اضافه اومده از دیروزو با یکم از قیمه ی پریروز قاطی میکنه و میریزه تو حلقمون. وایب اینجا دقیقا شبیه اون غذای ترکیبیِ خوشمزس که در عین حال که ترکیب عجیبیه و پر از تضاده،ولی به دل میشینه و پر از خاطرس برام.