زندگی کاملاً به کام اوناییه که تو مشهد و قم و شیراز زندگی میکنن و امام رضا و حضرت معصومه و شاهچراغ دارن.
زندگی کاملاً به کام اوناییه که تو پاییز و زمستون هوای سرد و بارونی و برفی دارن.
و زندگی کاملاً به کام اوناییه که توی پاییز شوهر دارن.
خزعبلات؛
میخوام خودمو از پنجره پرت کنم پایین.
البته میتونم با استاد هم این کارو بکنم.
یک ساعت و نیم فقط حرف زد نه کتاب معرفی کرد نه حتی اسم و فامیلشو گفت و خودشو معرفی کرد نه حضور غیاب کرد وا😭
تازه میخواد هر هفته هم برامون جبرانی بزاره😭😭
حوصله تعریف کردن ندارم ولی امروز صبح واقعاً داشتم از استرس میمردم و خیلی روزم بد شروع شد.