خزعبلات؛
میخوام خودمو از پنجره پرت کنم پایین.
البته میتونم با استاد هم این کارو بکنم.
یک ساعت و نیم فقط حرف زد نه کتاب معرفی کرد نه حتی اسم و فامیلشو گفت و خودشو معرفی کرد نه حضور غیاب کرد وا😭
تازه میخواد هر هفته هم برامون جبرانی بزاره😭😭
حوصله تعریف کردن ندارم ولی امروز صبح واقعاً داشتم از استرس میمردم و خیلی روزم بد شروع شد.
داشتم قبل از خواب برای امیررضا یه کتاب داستان میخوندم.
و داستان اینجوری تموم شد که پری دریایی قصه ما که عاشق شاهزاده شده بود و بخاطرش رفته بود پیش جادوگر تا اونو تبدیل به انسان کنه و بتونه با شاهزاده ازدواج کنه و پری دریایی هم در ازای این کار صداشو به جادوگر داده بود، بخاطر شاهزاده که با یکی دیگه ازدواج کرد خودکشی کرد و مرد.
آخه لامصبا این چه قصه ایه. حتی منم بعد از خوندنش افسردگی گرفتم چه برسه به اون بچه😭