eitaa logo
الله
15 دنبال‌کننده
761 عکس
534 ویدیو
37 فایل
ابن سینا : جَلَّ جنابُ الْحَقِّ عَنْ أنْ یَکونَ شَریعَةً لِکُلّ وارِدٍ ادمین کانال: https://eitaa.com/emamhoseinjan
مشاهده در ایتا
دانلود
حکایت مکاشفه شیخ رجبعلی خیاط.mp3
4.49M
🔹حکایت مكاشفه مرحوم شيخ رجبعلی خياط درباره حضرت سيد الكريم شاه عبد العظيم حسنی؛ به خاطر کدام عمل حضرت شاه عبدالعظیم حسنی ، ثواب زیارت ایشان همانند زیارت حضرت امام حسین(ع) است... 🎙حاج آقای ابوفاطمه @shia12t
سردار سلامی پیام ترور محسن فخری را اینگونه بیان کرد..ترور دانشمند و پدر امنیت و علم ما در روز جمعه بیان گر دو مساله است اول کمرنگ کردن طرح انتقام سپهبد سلیمانی در وعده هایی است که خود دشمن میداند کمتر از۲۵ روز دیگر محقق میشود همانگونه مستحضر هستید انتقام سخت این بار خروج آمریکا از منطقه است که خود رهبر معظم یک سال وقت دادند و اینک هدف موشکها و پهبادهای ما بر ۲۰هزار هدف قفل شده است تنها خود اسرائیل میداند ما کی و کجا را هدف داریم مراکزی را خواهیم زد که عکسها و فیلمهای آن را باید نشان دهند تا جهان بداند این طوفان یک مرکز مهم نظامی، علمی تحقیقاتی یا یک پایگاه مهم انتقال تسلیحات وپرورش نیروی نظامی بوده است هم کیلومتر و هزاران مایل هم شاید آن طرف تر از وسعت ذهن کند شما باشد طرح دوم دفاع یا عکس العمل دشمن انهدام هزاران ناو حمال تانک و هواپیما و تجهیزات است هیچ شلیک بی هدف نیست به کشورهای حاشیه نشین هشدار میدهم پاسخ هر شلیک از هر نقطه کشور شما تمام آن منطقه را نابود میکند آسمان شما جولانگاه پرندگان شکاری و رادار گریز با شلیک ۱۰۰درصد دقیق از عمق ۱۰۰۰کیلومتری فضا خواهد بود به عربستان و بن سلمان احمق هشدار میدهیم سپاه قدس سیطره نظام پوشالی شما را جوری برهم میزند وبه اهلش می سپارد که یک شب قبل در کاخها سالم و شب بعد مشخص نیست کجا دربند مجاهدین باشید انتقام تمام کودکان یمن را از ال صعود خواهد گرفت پاسخ تمام توهمات شما یکجا خواهد داده شد آمریکا جرات نزدیک شدن به هیچ کشتی حامل سوخت ما را نداشت ما جنگ را با ارسال کشتیهای حامل سوخت ۶ماه قبل آغاز کردیم ما جنگ را با نابودی عین الاسد آغاز کردیم ما جنگ را با ارسال محموله های نظامی به لبنان سوریه یمن و فلسطین آغاز کردیم پاسخی ندیدیم تا جهان را وادار به خواهش برای شروط مذاکره کنیم به شما مردم قول میدهم یک دانشمند مارا زدن ما هیچ جای جهان را برای ترامپ و نتانیاهو امن نمی گذاریم در آخر از عموم مردم ایران خانواده شهید عزیز و سازمان و وزارت دفاع این حمله ناجوانمردانه را بر کارنامه سیاه من سلامی بگذارند اگر با تمام توان و برنامه کامل و ازپیش موفق انتقامی در خور این دانشمند رقم نزنیم آرام باشید و منتظر ساعت صفر باشید. *سردار سلامی در ساختمان وزارت دفاع ۴ساعت بعد از ترور شهید فخری.*
استاد امامی: تسبیح آدمی اینست که غیر تسبیح مشاهده نکند. @laelahaellahu
«شكستن حريم توحيد» 🔻برخى عقايد كه توده مردم ما در مسائل مذهبى پيدا مى‏ كنند ريشه‏ در جهالت مردم دارد. 🔻فرض كنيد جانماز درست مى‏ كند، فكر مى ‏كند كه اين جانماز را قشنگ‏تر كند، عكس يك گنبد و بارگاهى روى آن، همان جا كه مى‏ خواهند سجده كنند مى‏ كشد. 🔻يا روى مُهرى كه مردم مى‏ خواهند سجده كنند مى‏ آيد عكس گنبد و بارگاه مى ‏كشد يا «اللَّه، محمد، على، فاطمه، حسن و حسين» مى‏ نويسد، 🔻يعنى حريم هايى را كه خود اسلام براى توحيد قائل شده براى اينكه مردم نلغزند حفظ نمى‏ كنند. 🔻باید گفت : گرچه خود اين نوع کارها شرك نيست اما حريم توحيد را شكستن است. ♦️چرا اسلام مى‏ گويد كه وقتى مى‏ خواهى به نماز بايستى اگر چراغ يا آتشى جلويت باشد اين امر مكروه است؟ چراغ يا آتش جلو من باشد يا نباشد [چه تأثيرى دارد؟] 🔻مى‏ گويد براى اينكه وقتى چراغ يا آتش جلويت است عمل تو اندكى شباهت پيدا مى‏ كند به عمل كسى كه دارد آتش را تقديس مى‏ كند. 🔻براى اينكه آن حريم محفوظ بماند، همين صورت ظاهر- كه تو در مخيله‏ ات هم تقديس آتش خطور نمى‏ كند- مكروه است و بهتر است نباشد. 🔻يا اگر انسانى در قبله تو نشسته است مكروه است كه آن‏طور نماز بخوانى. 🔻اگر عكسى مقابل روى تو هست، روى آن را بپوشان. ♦️اينها مسائلى است كه خودش فى حد ذاته شرك نيست ولى حريم توحيد را مى‏ شكند. 🔻توحيد يك مقدار حريم دارد. 🔻وقتى كه حريم توحيد شكسته شود كم كم مردم ندانسته وارد خود شرك مى‏ شوند. به تدريج [به آن شى‏ء] اصالت مى‏ دهند. 🔻وقتى مدتى گذشت و عكسى در قبله بود، مى‏ گويند حالا كه عكسى اينجا هست چه بهتر كه عكس پيغمبر جلو نمازمان باشد، نمازمان بهتر مى‏ شود، يا عكس على جلو نمازمان باشد. 🔻كم كم [معتقد مى‏ شوند كه‏] عكس على را از جلو نماز نبايد برداشت. به تدريج ديگر خدا فراموش مى ‏گردد و فقط «على» مى‏ شود. آن شرك است. ♦️اين يك مكانيسم خيلى عادى و ساده روان‏شناسى دارد 🔻و لهذا افرادى مثل مرحوم آقاى بروجردى شديداً اشكال مى‏ كردند [كه چنين كارهايى انجام شود. زمانى كه‏] به مشهد رفته بودند، 🔻به وعاظ مشهد خيلى صريح دستور مى‏ دادند، آنها هم بالاى منبر مى‏ گفتند كه آقا چنين دستور داده ‏اند. 🔻 خيلى تصريح و تأكيد مى ‏كرد كه كسانى كه به حرم مى‏ روند اگر مى‏ خواهند آن عَتَبه را ببوسند ببوسند ولى پيشانى‏شان را روى عتبه يا ضريح نگذارند، 🔻با اينكه اگر انسان پاى ضريح برود و صورت يا پيشانى ‏اش را به ضريح بچسباند قصد سجده كردن ندارد، ولى چون يك شباهتى به سجده پيدا مى ‏كند [گفته‏ اند اين كار را نكنيد.] چون سجده برای خدا، گذاشتن اين پيشانى است بر روى خاك و زمين، يك عملى كه كوچك‏ترين شباهتى هم به آن دارد صورت نگيرد، يعنى اين حريم محفوظ بماند. 🔻وقتى كه اين حريمها محفوظ نماند كم كم منجر به شرك مى‏ شود. ▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (فلسفه تاريخ(1 - 4))، ج‏15، ص: 945-944- با تلخیص و ویرایش. 💠 https://eitaa.com/joinchat/4189257799C6d4078839b
📌فرق بين تصوف و عرفان‌ از منظر امام خمینی ⚠️صوفيه و عرفا، وتصوف و عرفان كه كثيراً ما زبانزد ماست ، بسا فرق بين موارد استعمال آنها رعايت نمى‌شود، با اينكه تفاوت هست؛ 👈چون عرفان به علمى گفته مى‌شود كه به مراتب احديت و واحديت و تجليات به گونه اى كه ذوق عرفانى مقتضى آن است، پرداخته و از اينكه عالم و نظام سلسله موجودات ، جمال جميل مطلق و ذات بارى است بحث مى‌نمايد و هر كسى كه اين علم را بداند به او گويند. 👈كسى كه اين علم را عملى نموده، و آن را از مرتبه عقل به مرتبه قلب آورده و در قلب داخل نموده است، به او گويند ، مانند علم اخلاق، و اخلاق عملى كه ممكن است كسى علم اخلاق را كاملًا بداند و مفاسد و مصالح اخلاقى را تشريح نمايد، ولى خودش تمام اخلاق فاسده را دارا باشد به خلاف كسى كه اخلاق علمى را در خود عملى كرده باشد. 📛لذا اهل اين فن به محيى الدين عربى محقق گويند و محقق گفتن آنها به او، مثل محقق گفتن ما به صاحب شرايع‌ نيست كه معنايش اين باشد كه مطالب علمى فقهى‌ را تحقيق نموده است، ✨بلكه مراد آنها از اطلاق محقق بر محيى الدين، اين است كه او شرايط خلوات و تجليات و آن رشته سخنانى را كه دارند از مقام عقلانى به مرتبه قلب تنزل داده و در نفس خود به حقيقت رسانده است. lib.eshia.ir/11202/2/156 📒تقريرات فلسفه امام خمينى ،ج2 ،ص156 کانال فلسفه و عرفان در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/1963720741C05b59f4cf3 در تلگرام👇 https://t.me/joinchat/AAAAAEoynX4984BHbIWGow
part40.mp3
4.19M
🌹🌹🌹حقیقت یکی را از مشایخ شام پرسیدند از حقیقت تصوف گفت پیش ازین طایفه ای در جهان بودند به صورت پریشان و به معنی جمع اکنون جماعتی هستند به صورت جمع و به معنا پریشان چو هر ساعت از تو به جایی رود دل به تنهایی اندر صفایی نبینی ورت جاه و مالست و زرع و تجارت چو دل با خدایست خلوت نشینی علیه الرحمه🌺 https://eitaa.com/joinchat/1963720741C05b59f4cf3
🔸این ثانیه های گذرا صبر ندارند 🔹شبهای مناجات و‌دعا صبر ندارند 🔸سستی نشود قاتل اوقات شریفت 🔹هشدار که عمر‌گذار صبر ندارد 🔸کو قبله ی دلهای خداجوی سحرگاه 🔹از هجر مگو،اهل ولا صبر ندارند 🆔@eshgh_bazi_khoda
«إِنَّ رَبَّكُمُ...» (۱) عبارت از آخر آدم است، نفخ روح است، توحید احدی صمدی است. (۱)اعراف/۵۴ ۱_۹_۱۳۹۹ 🌸 🕋 @tohideahadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 کلیپ صوتی: «از اصلاح نفس، نمی‌شود دست برداشت!» ✅حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔸ممکن نیست بدون کاری [از] پیش برد، [یا] برای جامعه‌ کاری بکنیم، همان رفیق نیمه‌راه خواهیم بود، خداحافظی می‌کنیم باهم، در وقت وقتش. 🔸 بالأخره، حالا چه کار باید بکنیم؟ همان کاری که گفتیم؛ از اصلاح نمی‌شود دست برداشت!! 🔸خیلی خب، حالا اصلاحِ فعلی ما در چیست؟ همان در برگشت از کارهایی را که ما می‌دانیم [ غلط است]، در داخل یا در خارج انجام می‌دهیم؛ با خارجی‌ها ارتباط پیدا می‌کنیم، ارتباطی که بر لَهِ (به نفع) آنها است، نه ارتباطی که بر لَهِ[و به نفع] ما باشد. 🔸 وإلاّ با این «قرآن» واضح، با این اشباه(مشابه) « » [یعنی] « » و « »، با این‌ها دیوار اگر مأذون بود (اجازه داشت)، تصدیق می‌کرد حرف مارا، با ما می‌شد. [حالا] چطور شده ما اینجا مانده‌ایم، دست گدایی به یک [عده] وحوش، حیوانات، درنده‌ها، دراز می‌کنیم؟! میل داریم به ما قرض بدهند. 🔸 فلهذا[ بنابراین این کارها] کارهایی است که خودمان کردیم!! نیست، غیر از اینکه نکنیم، فیمابعد(ازین به بعد) نکنیم. بشناسیم خودمان را، بشناسیم! خودمان نگذاریم [عده‌ای] از داخله ما در بیایند و علیه ما کارهایی بکنند. 💻 مشاهده این مطلب و مطالب مشابه از طریق لینک زیر در سایت رسمی مؤسسه نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت(ره):🔻 http://bahjat.ir/fa/content/10642 ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir
🍂🌹 از حکیمی پرسیدند: معنی زن چیست؟ با تبّسم گفت: لوحی از شیشه است که شفّاف بوده و باطنش را می توانی ببینی. اگر با مدارا او را لمس کنی درخشش افزون می شود و صورت خود را در آن مى بینی اما اگر روزی آن را شکستی جمع کردن شکسته هایش بر تو سخت مى شود اگر احیاناً جمعش کردی که بچسبانی بین شکسته هایش فاصله می افتد و هر موقع دست به محل شکستگی بکشی دستت زخمی میشود. 💎زن اینچنین است پس آن را نشکن. @tahzibfeyzie
علامه حسن زادهٔ آملی حفظه الله: 📝وقتی خدمت استادم، علامه طباطبایی بودیم و خدمتشان عرض کردم آقا جان از زمان صاحب فتوحات و فصوص، محی الدین ابن عربی، تا الان و در این چند قرن چی شده که یک نفر نتوانسته یک صفحه مثل قلم او حرف داشته باشه؟ در جواب فرمودند: بفرمایید یک سطر! 💿شرح تمهید القواعد،جلسهٔ بیستم،دقیقهٔ ۱۸ @shakhehtoba
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علاوه بر تجمع امروز صبح میدان روح الله امروز عصر راهپیمائی خودروئی از حرم تا جمکران برگزار شد واقعا پر شور و قشنگ بود🌹 نشون داد مردم ساکت نیستن بی‌تفاوت نیستن به خون شهیدشون لطفا منتشر کنید تا همونجوری که خبر اقدام دشمن منتشر شد، خبر اقدام مومنین انقلابی هم پخش بشه و مشتی باشه بر دهن امریکا و اسرائیل... ‌🆔 https://eitaa.com/oshaghalhosein_ARBAEEN
🍂🌹 از حکیمی پرسیدند: معنی زن چیست؟ با تبّسم گفت: لوحی از شیشه است که شفّاف بوده و باطنش را می توانی ببینی. اگر با مدارا او را لمس کنی درخشش افزون می شود و صورت خود را در آن مى بینی اما اگر روزی آن را شکستی جمع کردن شکسته هایش بر تو سخت مى شود اگر احیاناً جمعش کردی که بچسبانی بین شکسته هایش فاصله می افتد و هر موقع دست به محل شکستگی بکشی دستت زخمی میشود. 💎زن اینچنین است پس آن را نشکن. @tahzibfeyzie
دو چیز انسان را نابود میکند : مشغول بودن به گذشته مشغول شدن به دیگران هر کس در گذشته بماند آینده را از دست می‌دهد! و هر کس نگهبان رفتار دیگران باشد، آسایش و راحتی خود را از دست می دهد @tahzibfeyzie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو که نازنده بالا دلربايي تو که بي سرمه چشمون سرمه سايي تو که مشکين دو گيسو در قفايي به مو گويي که: "سرگردون چرايي؟!" 🔹🔹 بميرُم تا تو چشم تر نبيني شرار آه پر آذر نبيني چنان از آتش عشقت بسوزُم که از مو رنگ خاکستر نبيني 🔹🔹 دلُم دردي که دارد با که گويد گنه خود کرده تاوان از که جويد دريغا نيست همدردي موافق که بر بخت بدُم خوش خوش ببويد 🔹🔹 گل وصلت فراموشم نگردد وگر خار از سر گورم برويد 🔹🔹 سيه بختُم که بختُم واژگون بي سيه روزُم که روزُم تيره گون بي شدُم محنت کش  کوی محبت سيه روزُم که روزُم تيره گون بي زدست دل که يا رب غرق خون بي 🔹🔹 زعشقِت سوختُم اي جان کجايي بماندُم بي سرو سامان کجايي نه جاني و نه غير از جان چه چيزي نه در جان، نه برون از جان کجايي؟ 🔷🔹بابا طاهر عریان🔹🔷 @laelahaellahu
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظام هستی و هدف دار بودن آن ... . علامه حسن زاده آملی (سلمه الله تعالی) . @shakhehtoba
🍀🌹 👈 یقین اسم اعظم است صاحب یقین دارای اسم اعظم است. و این اسم اعظم، شجره طوبای وجودش را به ثمر می رساند، می شود مَلَک و بالاتر از مَلَک، می شود بهشت. _____________________________ ◀️بزرگترین کانال اختصاصی علامه حسن زاده آملی🔰🔰 @samad1001 http://eitaa.com/joinchat/4000645139Cde96dd3d95
(384).mp3
918K
🍀🌹 🍀🌹 ⏳زمان: ۱:۳۴ دقیقه ____________ ◀️بزرگترین کانال اختصاصی علامه حسن زاده آملی🔰🔰 @samad1001 http://eitaa.com/joinchat/4000645139Cde96dd3d95
استاد امامی(حفظه‌الله): بیش‌تر لغزش‌های بشر ریشه در آن دارد که دارایی پیامبران (ص) را دارایی نمی‌شمارد. ازاین‌رو درپی دستیابی به آن بر نمی‌آید. اما امور حسی و علمی را دارایی پنداشته و همه تلاش خود را برای دست‌یابی و گسترش آن به‌کار می‌گیرد. انسان باید بپذیرد که پیامبران (ع) یک دارایی واقعی داشتند که برتر از حس و علم است. گرچه انسان در آغاز نمی‌تواند برتری نبوت را به‌تفصیل دریابد، اما اجمالا به‌کمک عقل می‌تواند این دارایی را باور کند. اگر باور کرد آن‌گاه درپی تحصیلش بر می‌آید وگرنه دنبال آن نخواهد رفت؛ «ذَٰلِكَ الْكِتَابُ لَا رَيْبَ فِيهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِينَ * الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَيُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ». ایمان به غیب همان باور به دارایی نبوتی است که پیامدهای آن عبادات ظاهری است. عبادات دستورالعمل‌هایی است که نور نبوت را در آدم شکوفا کند. اما نخست باید آن‌را باور کنیم. اینکه حضرت سجاد (ع) در شب ۲۷ رمضان از آغاز تا انجام شب، از خداوند «تجافی از دار غرور» و «الموت» را درخواست می‌فرمود برای ما یک درس است؛ زیرا بهترین انسان در بهترین زمان، بهترین درخواست را خواهد داشت. و بهترین درخواست همین گذر از فریب دنیا و بازگشت به دامان حقیقت است که همه این‌ها با موت عرفانی [فنا] رخ می‌دهد. ما باید در این تقاضای حضرت سجاد (ع) بیاندیشیم و از اصرار ایشان دریابیم که یک دارایی برتری درمیان است که فراتر از حس و علم است. باور این نکته کلید راهیابی به بیت نبوت خواهد بود. @sooyesama
مقامات و مکاشفات و کرامات، دلالت بر کمال سالک و عدم آن ندارند. بل‌که اقتضای شاکله و نوع نفوس است که برخی زیاد خواب می‌بینند و برخی کم، برای بعضی باب مکاشفه باز است و برای بعضی بسته؛ و چه‌بسا این امور سد راه تعالی سالک شود و عطش او را برای تحصیل توحید فرو نشاند یا سالک را مبتلای به خودبینی کند و به ورطهٔ هلاکت کشاند. لذا سالکانی که سلوک آنان ساده و عاری از این خوارق عادات است، کم‌خطرتر و بهتر به مقصود می‌رسند. (نور مجرد ، ج۱، ص۳۷۸) @sooyesama
این سوال برای بسیاری افراد هست که چطور نزد امام زمان مشرف شویم و ایشان را زیارت کنیم؟ ملاقات بدن زیارت دور است چون بدن سایه است. حقیقت آدم جان آدم است که توحید است. ارث انبیاء و اولیاء توحید است و توحید دارایی قیامتی و حقیقی است که مخصوص آدم است. پس زیارت آن بزرگوار عبارت از داشتن توحید است. اگر واجبات را انجام دهیم و محرمات را ترک کنیم امام زمان را زیارت کرده ایم. معنی ظهور حضرت هم این است که توحید آن حضرت را پیدا کنیم. اگر توحید او را پیدا نکردیم و حضرت ظهور کرد در مقابل او می ایستیم مثل عمر سعد که اگر چه امام حسین را دید اما چون توحید حضرت را نداشت در مقابل او ایستاد. @sooyesama @madresehbagherain
در گذشته هر خانه‌ای نان خود را خودش تولید می‌کرد. گندم را آرد می‌کردند و به تنور می‌زدند و نان می‌پختند. گاهی مقداری از خمیر داخل تنور می‌افتاد و لابلای خاکسترها برشته می‌شد. آن‌را به بچه‌ها می‌دادند که هنگام بازی بخورند. یکی از این بچه‌ها در آینده سلطان شده بود و به رغم غذاهای لذیذ قصر، هنوز به همان خمیرهای برشته علاقه داشت. بستگان او را نصیحت می‌کردند که این غذای پست لایق مقام سلطان نیست، اما ذائقه او با همان خمیر ناچیز انس گرفته بود. داستان آدم نیز چنین است. او به عالم طبیعت انس گرفته در حالی‌که عرش و فوق عرش منتظر او هستند؛ تو را ز کنگره عرش می‌زنند صفیر ندانمت که در این دامگه چه افتادست اکنون کسی باید آدم را متوجه مقام والایش بنماید. پیامبران (ع) کارشان همین است. پیامبران می‌گویند: اندک اندک زین غذاها باز بُر کین غذای خر بود نی آن حُر گر خوری یکبار از آن مأکول نور خاک ریزی بر سر نان تنور ملک داعی نیز همین وظیفه را دارد. او در شبهای ماه رجب، و شبانه روز ماه رمضان، آدم را به حقیقت عرشی خویش فرا می‌خواند. @sooyesama
این کسالت‌ها در انجام وظایف برای چیست؟ چرا آدم حال ندارد نماز بخواند؟ این بخاطر آن چیزهایی است که وارد آدم می شود. حالا آدم یا غذای سنگینی خورده یا غذای حرامی خورده یا مثلاً حرف حرامی شنیده است. حرف‌های حرام مزاج آدم را بهم می‌زند . چه آدم حرف حرامی بزند، چه حرف حرامی بشنود... گفت پیغمبر که نَقل جاهلان همچو سبزست بر مزابل ای فلان بر چنان سبزه هر آن کو بر نشست بر نجاست بی‌شکی بنشسته است @sooyesama @malakedaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 مناظره عالم سنّی با پیرزن شیعه 🔰 ماجرای ادعای ابن جوزی، از علمای ، و رسوایی او توسط یک پیرزن •••✾❀🕊🕋🕊❀✾••• ❅ @mohsenin_ir ❅ •••✾❀🕊🕋🕊❀✾•••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مناظره آیت الله قزوینی با مفتی اعظم عربستان در موضوع توسل و استغاثه
امام رضا (ع): الصَّمْتُ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْحِكْمَةِ إِنَّ الصَّمْتَ يَكْسِبُ الْمَحَبَّةَ إِنَّهُ دَلِيلٌ عَلَى كُلِّ خَيْرٍ. سکوت دری از درهای حکمت است. سکوت محبت [دیگران] را جلب می‌کند و راهنمای هر نیکی است. (تحف العقول، ص۴۴۲) @sooyesama
از حب دنیا می گوید... 🆔@eshgh_bazi_khoda
گر مرا هیچ نباشد، نه به دنیا نه به عُقبا چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید @beytolghazal
🔸 حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره هنگام خروج از مسجد رو کردند به یکی از روحانیونی که در جمع ایستاده بود و فرمودند: 📞 تلفن می‌کنید به مرحوم والد؟ وقتی برایش حمد و سوره می‌خوانید، [مثل آن است که] به او تلفن می‌زنید! 📚 درس خارج حج، ١٧ آبان ١٣٨۵ ☑️ کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت قدس‌سره ✅ @bahjat_ir