eitaa logo
کتابخانه ادیان
722 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
287 ویدیو
71 فایل
انتشارات و کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب تلفن:. 02532803171 09127545778 🔹سایت انتشارات www.adyanpub.com 🔹سایت کتابخانه www.lib.urd.ac.ir ارتباط با ما: @m2shojaie 🔹کانال کتابخانه در ایتا
مشاهده در ایتا
دانلود
کتابخانه ادیان
🌙 (۲۶) 🌑 شب بیست و ششم 🌟استاد محمود الزمل 🔹 توضیحات: 📜حمدی محمود الزامل در ۱۹۲۹- ۱۹۸۲م. یکی دیگر از استعدادهای درخشان مصر در عرصه نورانی تلاوت قرآن کریم است. او در خانواده‌ای قرآنی نشو و نما یافت؛ پدرش شیخ محمود محمود الزامل، امام جماعت مسجد، عمویش فارغ‌التحصیل الازهر و قاضی شهر منصوره و دایی‌اش، شیخ مصطفی ابراهیم، حافظ کل قرآن و مشوق اصلی حمدی زامل برای حفظ کتاب الهی بود. 🔻حمدی زامل در کودکی قرآن را حفظ کرد و سپس تلاوت حرفه‌ای قرآن را نزد شیخ توفیق عبدالعزیز از متخصصان علوم قرآنی ادامه داد. حمدی زامل به تلاوت ستارگان تلاوت مصر همچون محمد رفعت، محمد سلامه، علی محمود، عبدالفتاح شعشاعی و بیش از همه مصطفی اسماعیل علاقه داشت و تحت تأثیر سبک او بود. 🔻او از معدود قاریانی است که اولین‌بار و به طور همزمان در امتحان رادیو و تلویزیون مصر به عنوان قاری پذیرفته شد و از سال ۱۹۷۶ (۴۷ سالگی) تا زمان وفاتش- که زمان زیادی نبود- در مناسبت‌های مختلف همراه با قاریان معروف دیگر در رادیو و تلویزیون تلاوت می‌کرد. 🔻زامل سال‌ها از جمله قاریان مراسم تلاوت فجر مسجد امام حسین(ع) هم بود که تلاوت‌هایش بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار می‌گرفت. در خاطرات مربوط به او نقل شده است که مصطفی اسماعیل و نیز عبدالباسط از تلاوت او اعجاب می‌کرده‌اند و در یک جلسه تلاوت او به درخواست مصطفی اسماعیل یک ساعت و نیم به‌درازا کشیده است.  گویا او جز یک بار و آن هم برای حج تمتع، به سفر خارجی نرفت و شاید همین مسئله موجب شد که تلاوت‌های غنی، معنوی و کم‌نظیر او شهرت جهانی پیدا نکنند. 🔻از ویژگی‌های تلاوت حمدی زامل، تغییر ناگهانی نغمات بود؛ به گونه‌ای که در خلال بسیاری از تلاوت‌هایش پیش از اتمام یا اشباع مقامات، از قرار یک مقام به قرار یا جواب مقام دیگر وارد می‌شد و این خلاقیت و پیش‌بینی‌ناپذیری، مخاطب را همواره غافل‌گیر می‌کرد. 🔻از دیگر ویژگی‌های صدای زیبای او، تحریرهای بسیار ریز و سریع بود که به اعتقاد برخی اساتید چنان تحریرهایی کم‌نظیر بوده است. به سبب صدای منعطف و پر تحریر و توجه به القای معانی تلاوت های او جذاب و فاخر شدند. گویی در جنس صدای زامل معنویتی ویژه وجود داشت و همین سبب غنای معنوی تلاوت‌های وی شد. 🔻شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلاوت حمدی زامل، تغییر سریع زیر و بم صدا باشد، اما به نظر می‌رسد بیش از جابجایی زیر و بم صدا، با القای خوب معانی در زیر و رو کردن حال مستمعان و مشتاقان استماع کلام الهی تبحر داشت. اکنون تلاوت زیبای او را از سوره هود می‌شنویم. 🎙 آیات مبارک سوره: هود 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
🌙 (۲۷) 🌑 شب بیست و هفتم 🌟استاد 🔹 توضیحات: 📜منشاوی نامی کاملا شناخته شده در جهان اسلام و یادآور نام محمد صدیق منشاوی یکی از برترین نوابغ قرائت مصر است. 🔻پدر منشاوی هم قاری بود و مبدع سبک منشاوی. عموی منشاوی هم قاری بود در همین سبک. هنر قرائت یک هنر خانوادگی در تبار منشاوی بود. این خانواده مکتب قرائت خاص خود را داشت. محمد صدیق به سبب برخورداری از صدایی استثنایی و نبوغ موسیقایی، این سبک و مکتب را کمال بخشید و سرآمد آنان شد و مکتب قرائت این خاندان به نام او شهرت یافت. 🔻محمود صدیق منشاوی، برادر محمد صدیق منشاوی، هم قاری برجسته دیگری در این مکتب و این خاندان است. 🔻محمود صدیق در مکتب منشاوی و بسیار شبیه برادرش محمد تلاوت می کند. صدای وی نیز از هرجهت مانند صدای محمد است، به طوری که گاهی تشخیص و تفکیک آن از صدای محمد دشوار است. قدرت، حجم، تحریرها، نغمات زیبایی و حلاوت تقریبا همان است. به نظر می رسد، نفس محمود بلندتر، ولی کیفیت صوتش یک درجه پایین‌تر است. به هرروی، محمود صدیق از قراء ممتاز و مشهور مصر است كه هنوز در قيد حيات است. 🔻وى در اين اواخر به ايران سفر كرد و با آنكه از دوران اوج دور شده بود، تلاوت‌هاى گرم و پرشوری را به یادگار گذاشت. 🔻امشب تلاوت ممتاز او را از سور مطففین و قصارالسور و حمد استماع می‌کنیم. سماعا طیبا. 🎙 آیات مبارک سور: مطففین، قصارالسور، حمد 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
🌐در دست انتشار (چاپ سوم) 📚 بیایید فلسفه بورزیم: درآمدی بر تامل انتقادی و گفتگوی عقلانی/ نویسنده: ریچارد کریل / ترجمه: دکتر محمد کیوانفر / قم: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب، ۱۴۰۳ 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
🌙 (۲۸) 🌑 شب بیست و هشتم 🌟استاد 🔹 توضیحات: 📜امشب مستمع تلاوتی متفاوت خواهیم بود؛ تلاوتی با سبکی از نوعی دیگر. «سعید محمد نور» در اواسط قرن بیستم در سودان به دنیا آمد ولی به مصر هجرت کرد که مهد قرائت بود و از این رهگذر وارد عالم قرائت شد. 🔻سعیدمحمدنور سبکی منحصر به فرد ابداع کرد؛ سبکی که بین ترتیل و تحقیق در رفت و آمد است و نه آن است و نه این و هم آن است و هم این. گاهی سرعت ترتیل دارد و گاهی تأنی تحقیق. 🔻صدای سعید صدایی حزین است و از انعطاف برخوردار است و استعداد اجرای پرده های زیر و بم را داراست. اما قرائت سعید از تنوع مقامات تحقیق برخوردار نیست و غالبا رست می خواند و گاهی چهارگاه و در آمدوشد میان این دو. این سبک منحصر به فرد با صدای خاصی این قاری، معنویت و گیرایی خاصی دارد و در مصر و دیگر کشورهای اسلامی طرفداران خود را دارد‌ اگرچه گویا کسی در قرائت این سبک را تقلید نکرده است. 🔻 سعید محمدنور قاری یکی از مساجد قاهره بود و افزون بر مصر برای قرائت به عربستان و کویت نیز سفرکرده و قرائاتش ثبت و ضبط شده است. 🔻سبک وی این گونه است که چندین آیه را پشت سر هم و با سرعتی بیش از سرعت تحقیق قرائت می کند و آهسته آهسته اوج صدا را بیشتر می کند و پس از چندین آیه به اوج نهایی رسیده و از همان اوج فرود را آغاز میکند و در پایان آیه کاملا فرود می آید. گرچه گاهی وقف و ابتداهایش محل اشکال است. 🔻اکنون تلاوت او را از سوره مبارکه مریم استماع می کنیم. التماس دعا 🎙 آیات مبارک سوره: مریم 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | تلگرام 📲 @libadyan ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
🌙 (۲۹) 🌑 شب بیست و نهم 🌟استاد 🔹 توضیحات: 📜سعید مسلِّم(۱۹۳۴-۲۰۰۲م.) و به نحو کامل عنتر سعید مسلِّم که در ایران بسیاری نام او را به شیخ بدوی می‌شناسند، اعجوبه‌ای در دنیای قرائت مصر در قرن بیستم است. او در اوان طفولیت نابینا شد و در هشت سالگی و در یک سال قرآن را حفظ کرد و از ۱۲ سالگی به قرائت عمومی قرآن مشغول شد. 🔻او را به واسطه سبک تلاوتش،  باید قاری جنجالی مصر دانست. سبک خاصش در تلاوت سبب شد از سوی الازهر ممنوع القرائت شود. همین امر راه او را به رادیو قرآن مصر بست و بنابراین به رغم صدای کم نظیر وسبک حزن انگیزش نتوانست در عداد کسانی چون عبد الباسط، مصطفی اسماعیل و دیگر قله‌های تلاوت مصر قرار گیرد. گویا از وی توبه نامه‌ای در روزنامه‌هایی چون الاهرام منتشر شد که در آن از سبک خاص خود توبه کرد. البته تردیدهایی در صحت آن وجود دارد. 🔻مسلّم پس از مدتی به تلاوت در محافل خصوصی در میان علاقه‌مندان پرداخت و قاریان بزرگی چون شعبان عبد العزیز صیاد با او رفاقت برقرار کردند و کم کم به محافل عمومی‌تر راه یافت، هرچند هیچگاه الازهر، رادیو تلاوت مصر و مجامع رسمی قرآنی سبک و قرائت او را به رسمیت نشناختند. 🔻در نتیجه او یک قاری غیر رسمی و مردمی شد که به سبب جذابیتی که در صدای فوق العاده و سبک ابداعی ویژه و منحصر به فردش وجود داشت همه منع‌ها و حصارها را از میان برداشت. 🔻برخلاف خود مصر، موطن سعید مسلّم، در دیگر کشورهای اسلامی از شمال افریقا تا شرق آسیا و از تونس و ایران و ترکیه تا مالزی و اندونزی طرفداران بسیار دارد و کسانی می کوشند سبک او را تقلید کنند. 🔻افزون بر این در میان عموم پس از عبد الباسط شاید جذاب‌ترین قاری به شمار می‌آید. 🔻 قرائتش از سوره تکویر، اگر نحوه قرائت برخی کلمات و نفس گیری‌های خارج از قاعده‌اش لحاظ نشود، یک ابَر شاهکار است که در تراز قرائت سوره تکویر عبدالباسط قرار می‌گیرد؛ تلاوتی خاشع و حزین با صدایی خارق العاده و تحریرها و قفلات کم نظیر و ویژه. 🔻صدای سعید مسلم حجم و قدرت و حلاوت بسیار دارد و در پرده‌ها و اکتاوهای مختلف توانمند و با صلابت است. این صدا در حجم و مساحت و فرود و توسط و اوج  عالی است و با تحریرهای استادانه و به جایی که به کار می‌بندد تلاوت را در گوش مستمع سحر انگیز می‌نمایاند. 🔻از اشکالات قرائت او آنکه در حین تلاوت یک کلمه را به چند صورت می‌خواند که ممکن است لزوما بر قرائات اصلی منطبق نباشند، وقف و ابتداهایش در برخی مواقع به قاعده نیستند و در یک کلمه گاهی میان حروف فاصله می‌اندازد و نیز در حین تلاوت نفس می‌گیرد. اموری از این قبیل در تلاوت سبب شد تلاوت او در مصر نوعی بدعت شمرده شود گرچه همزمان کسانی دیگر او را قاری عصر نامیده و سبک او را سرشار از ابداع و خلاقیت دانستند. به هرحال، بسیاری از تلاوت های هم شاید به سبب همان ممنوعیت‌ها در دسترس نیستند. 🔻از سعید مسلم تلاوت‌های متعارفی نیز وجود دارد که در چارچوب شناخته شده قرائت قرآن اجرا شده است. امشب یکی از تلاوت های متعارف او را از سوره یوسف استماع می‌کنیم که تلاوتی شاهکار و بسیار زیبا و شنیدنی است. 🎙 آیات مبارک سوره: یوسف 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
🌙 🎁 تا ۵۰ درصد تخفیف ویژه عید سعید فطر نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد باده خرم عید است که در ساغر شد روز عید است، سوی میکده آیید به شکر که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . . 🌙 پیشاپیش حلول ماه شوال و عید سعید فطر را بر تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم روزه دار شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. 🔶به همین مناسبت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب کلیه آثار خود را از ۲۱تا ۲۵ فروردین ماه تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌نماید. 🔹علاقمندان جهت خرید می‌توانند به سایت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب به آدرس زیر مراجعه نمایند. 👇 🌐 www.adyanpub.com 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
🌙 (۳۰) 🌑 شب سی‌ام 🌟استاد 🔹 توضیحات: 📜استاد محمد عبدالوهاب طنطاوی (۱۹۴۷-۲۰۱۷م.) از قراء برجسته مصر در دوره اخير بود. او از كودكى قرآن را فراگرفت و آن را از بر نمود. از موهبت صدای بسیار ممتازی برخوردار بود و در محافل قرائت می‌کرد. 🔻قرائت حرفه‌ای را از زمان تحصیل در الازهر آغاز کرد و از دانشکده اصول الدین آن فارغ التحصیل شد. 🔻از مصطفی اسماعیل تقلید می‌کرد ولی سبک خود را یافت و به شهرت رسید و قاری برجسته‌ای شد. 🔻علاوه بر قرائت در مساجد و محافل مهم مصر از سوی کشورهای مختلف برای تلاوت دعوت شد، گرچه استقبال از خود را در ایران بی‌مانند دانست. او در ایران قرائات بسیاری به یادگار گذاشت و جان مستمعان و شیفتگان ایرانی قرآن را به رایحه قرآن معطر کرد. 🔻قاریان مصرى بسيارى در سه دهه اخير به ايران آمدند و گویا از غالب آنها اذان شیعی ثبت و ضبط شد. اما فقط برخی از آنها توانستند اذان های ممتازی بگویند. 🔻اذان طنطاوی یکی از موفق‌ترین آنهاست که از صدا و سیمای ایران پخش می شود. 🔻طنطاوی صدایی زیر و با اکتاو بالا داشت با طنینی عالی و برخوردار از موهبت تحریرزنی عالی، گیرا و نیرومند و با نفسی خوب. 🔻 وی به مقامات قرائت تسلط داشت و در اجرای قرائت بابرنامه و با آرامشی ویژه تلاوت می‌کرد. قفلات خاص خود را داشت و سبکی ابداعی داشت که گویا در آن بیشتر از مصطفی اسماعیل و غلوش اثر پذیرفته بود. 🔻قرائات بسیاری از وی برجای مانده است که برخی از آنها را می‌توان در تراز شاهکارهای جهان قرائت به شمار آورد. 🔻به یکی از این تلاوت‌های ممتاز و استادانه مرحوم طنطاوی، تلاوتی از سور شوری و طارق، گوش می سپاریم. 🎙 آیات مبارک سور: شوری، طارق. 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ عيد سعيد فطر مبارک✨ 🔹حضرت امام رضا علیه‌السلام مى‌‏فرمایند: «انما جعل یوم الفطر العید، لیکون للمسلمین مجتمعا یجتمعون فیه و یبرزون لله عزوجل فیمجدونه على ما من علیهم، فیکون یوم عید و یوم اجتماع و یوم زکات و یوم رغبة و یوم تضرع و... فاحب الله عزوجل ان یکون لهم فى ذلک مجمع یحمدونه فیه و یقدسونه»؛ 🔸روز فطر، عید مقرر شده تا مسلمانان در این روز گرد هم آیند و براى خداوند ظهور کنند و او را به خاطر نعمت‌‏هایش تعظیم کنند. پس این روز، روز عید، روز اجتماع، روز فطر، روز زکات، روز رغبت و روز تضرع و... است. پس خداوند بزرگ دوست دارد که مسلمانان در چنین روزى اجتماعى داشته و در آن، او را ستایش کرده و مقدس بدارند. (وسائل الشیعه، ج‏۷، ص‏۴۸۱، ح‏۴) 📱کانال‌های کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
🌙 (پایان) 🌑ختام مسک 🌟استاد 🔹 توضیحات: 📜این قرائت فوق العاده اکبر القراء جهان اسلام از سور بقره، طارق و شرح به عنوان "ختام مسك" برنامه به حضورتان تقدیم می‌شود. 🔻یک ابرشاهکار سرشار از هنرنمایی هنر قرائت در برترین سطح. با استادی و مهارت تمام مقام بر محتوا منطبق شده و لحن و معنا هماهنگ شده‌اند. تو گویی مجموعه‌ای از نوابغ این هنر ساعت‌ها با دقت تمام برای تنظیم و آماده سازی قرائت همفکری و همکاری کرده‌اند و ساعت‌های بسیار تمرین کرده و آنگاه آن را ارائه کرده‌اند. 🔻حقا قرائتی اعجاب انگیز است. شانه به معجزه می‌زند و شاید نتوان برای آن نظیری یافت. تحریرها بجا و به اندازه، قفلات دقیق، مقامات مناسب و منطبق، حلاوت عالی، معنامحوری تمام، متانت و آرامش کامل. به گوش جان این تلاوت آسمانی را می‌شنویم. 🎙 آیات مبارک سور: بقره، طارق و شرح 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
کتابخانه ادیان
بسمه تعالی 🔹اکنون و در این آخرین برنامه سی شب - سی تلاوت شاهکار، پیشانی شکر به آستان خدای مهربان می‌ساییم که این توفیق را به ما عطا فرمود در شب‌های این ماه قرآنی آیات نورانی قرآن را از حنجره‌های طلائی قاریان ممتاز از راه فضای مجازی به سمع و نظر شما قرآنیان برسانیم. 🔻هدف از این برنامه، اشاعه بیشتر قرآن به یاری هنر آسمانی قرائت بود که خاستگاه رایج‌ترین سبک قرائت آن کشور مصر است و برترین هنرمندان آن در قرن بیستم میلادی در این کشور ظهور کردند. سبکی در قرائت که در تمام جهان اسلام شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است. 🔻عموم مسلمانان جهان تنها با چند چهره مشهورتر از قراء مصر آشنا هستند. اما حقیقت آن است که در کشور مصر قراء زیادی که از نوابغ این هنر قدسی اند در قرن گذسته پدیدار شدند. این هنر در گوشت و پوست مردم آن دیار رخنه کرده و جزء جداناشدنی فرهنگ آنان شده و بخشی از زندگی آنهاست. در غم و شادی، در کار و استراحت، در خیابان و مسجد و از سحرگاه تا نیمه شب و از خردوکلان و از شهر تا روستا همه و همه شیفته این هنر آسمانی و جان بخش اند. 🔻در قرن بیستم ده‌ها هزار قاری در مصر وجود داشت و از این میان ده ها نفر از سرآمدان و نوابغ این هنر الهی بودند. در این ماه قرآن توفیق نصیب شد که فقط با شمار اندکی از این نوابغ آشنا شویم. خدا را بر این توفیق سپاسگزاریم و از او می‌خواهیم که توفیق بیشتری در راه اشاعه قرآن بیابیم و با جسم و جان قرآن بیش از پیش مانوس شویم. 🔸دعایمان کنید و از نقطه نظرات ارشادی تان بهره مندمان کنید. ملتمس دعا محمد جاودان 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan
🌐 (چاپ سوم) 📚 بیایید فلسفه بورزیم: درآمدی بر تامل انتقادی و گفتگوی عقلانی/ نویسنده: ریچارد کریل / ترجمه: دکتر محمد کیوانفر / قم: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب، بهار ۱۴۰۳ 🛒خرید اینترنتی از انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب 🔻🔻 http://B2n.ir/p02297 🔹تحریریه کتابخانه ادیان ✨باما همراه باشید✨ 📱کانال‌‌های ارتباط با کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان 🔻🔻 ⏮ تلفن تماس : ☎️۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱ 📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ ⏮ | سایت: 🌐 www.adyanpub.com ⏮ | ایتا 📲 http://eitaa.com/libadyan