eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
دات آی آر ❤️عکس دخترک شل حجاب در نمایشگاه کتاب که با رهبری صحبت میکرد پخش شد، برخی نوشتند دیدید حجاب مهم نیست، برخی نوشتند متاسفانه رهبری هم صورتی شده ❤️از رهبران فکری برخی انقلابیون برای من در خصوصی عکسی فرستاد از زنانی که در بیت رهبری در جلسه ای حاضر بودند، با آرایش و ماتیک و روسری قرمز و ... نوشته بود زیرش کار بیخ دارد، یعنی رهبری هم صورتی بازی در میآورد. ❤️شاید بیست سی سال پیش بود یکی از محافظین رهبری برای من تعریف میکرد در حین کوهنوردی دختر کم حجاب و پسرکی رهبری را شناخته بودند با رهبری خوش و بش کرده بودند ، بعد ایستاده بودند منتظر تا هنگامی که رهبری برگردد و دوباره ببینندش. ❤️در حین جنگ دوازده روزه فیلم دختری بدون حجاب منتشر شد که در کافه ای میگفت پای کشورم میایستم پای رهبرم هستم، مصاحبه گر پرسیده بود رهبری را با تو چه کار؟ گفته بود خودش گفت من هم دخترش هستم. ❤️عکس شهیده ای منتشر شده مکشوفه، در پوستری که خامنه ای دات آی آر منتشر کرده، این نوشته کی گفته این شهید است؟ آن گفته ای بیت رهبری صورتی فلان فلان شده، آن دیگری نوشته انحراف تا کجا. ❤️ یکی از شاگردان از آیت الله یزدان پناه در میانه جنگ دوازده روزه پرسید اینها که کشته میشوند با موشکهای اسراییل همه شهیدند؟ گفت همینکه جمهوری اسلامی را حق بدانند و اسراییل را باطل ، یعنی متصل باشند به جبهه حق، کافی است. ❤️داستان پوشش و حجاب را یک فرع فقهی نبینید، یک رخداد سیاسی و ذیل مقوله ولایت است. دو قطبی بین مردم ، قطع ارتباط با رهبری که پدر تک تک دختران و پسران ما است، روح این جریان کشف حجاب است، هر طرحی که حجاب را بر بستر قطع رابطه با امام و امت جامعه بخواهد سامان دهد ، کمک به دشمن میکند و کمک به بی حیایی در جامعه. مراقب باشیم دین را شبیه وهابیها ترویج نکنیم، دشمن با دین متحجرین همراهی هم میکند، چنین حجابی از کشف حجاب هم بدتر است. @ali_mahdiyan
گوشه‌گیر
دات آی آر ❤️عکس دخترک شل حجاب در نمایشگاه کتاب که با رهبری صحبت میکرد پخش شد، برخی نوشتند دیدید حجا
آقا، پدر امت هستند. امت باید حول محور امام، حول محور ولی جامعه متحد بشه. امت حزب الله هنوز اقدامات و بیانات رهبری رو از حیث یک مرجع تقلید یا نهایتا یک رهبر سیاسی میبینه نه یک ولی که محور آسیابه و باید همه رو دور خودش جمع کنه. سر داستان اون دختره تو نمایشگاه کتاب هم این مساله مطرح شده بود که آقا چرا تذکر حجاب ندادند. هنوز فکر میکنن اثرگذارترین اقدام تذکر لحظه‌ایه. نمیفهمن اگه جامعه متدین بشه و حتی پوشیه بندازه اما با ولایت نسبتی نداشته باشه، دوزار نمی‌ارزه. شمر هم نماز میخوند. عایشه هم با حجاب کامل به جمل اومد
بخوابیم دیگه 🚶‍♂️
شب همه بخیر بجز اونایی که فردا تعطیلن
هدایت شده از ناشناس من
📪 پیام جدید شما و آقای مهدیان یک نکته را آگاهانه در نظر نمی‌گیرید؟ آن هم اینکه در شرایط ایزوله نیستیم که حالا انقدر هم بر سر شریعت بزنیم..! از کم کاری همه‌ی ماست که باز نمرات حداقلی شده و آقا دارد همه را پاس میکند... اما آقا از ما هم وحدت و هم خلوص را خواستند! با این ادبیات، هدف گم میشه و با ادبیات صدر هم جبهه سازی نمیشه... ما نابلدانه عقب بکشیم، لیبرال‌ها طرح جایگزین پیشروی دارند... همه ما باید با حقایق نسبت‌مان را صاف کنیم... جامعه خانواده ماست و امام پدر است ولی توقف ما طولانی شد و در لحظات صعود نباید خوابمان ببرد... الان هرکس دارد هرکاری بخواهد میکند... آن دهه‌ی توقف ما را به عقب برگرداند و آثار مسئولیت‌ناپذیری ها و وادادگی ها نیز در آینده نزدیک برخواهد گشت...یا باید جهش کرد یا بدا می‌شود
گوشه‌گیر
📪 پیام جدید شما و آقای مهدیان یک نکته را آگاهانه در نظر نمی‌گیرید؟ آن هم اینکه در شرایط ایزوله نیست
اصلا حرف عقب نشینی یا بر سر شریعت زدن نیست. صحبت اینه که اقدامات آقا رو با لحاظ حیثیت ولایت ببینید. گاهی حیثیت ولایت و امامت چیزهایی رو اقتضا میکنه و حیثیت ماموم‌بودن چیزهای دیگه‌ای رو. این به معنی این نیست که از اصول عقب‌نشینی کنیم. بلکه یعنی طوری به سمت اصول (فرضا حجاب) بریم که به هدف اصلی برسیم. یا لااقل هدف رو نقض نکنیم. هدف همه کنش‌ها اینه که امت حول محور امام اجتماع کنند که نهایتا همین اجتماع حول محور امام، به اصلاح امت ختم میشه اتفاقا وقتی حیثیات مختلف رو لحاظ کنید این چیزا رو خلط نمیکنید.
بقول یزدیا گَف پُره
جبهه، جبهه بی‌گناه در مقابل گناه‌کار نیست. جبهه، جبهه شیعه در مقابل سنی یا مسلمان در مقابل غیرمسلمان هم نیست. جبهه، جبهه استضعاف است علیه استکبار. در این جبهه، زهیرِ عثمانی‌مذهب و وهبِ نصرانی هم جا دارند. دخترکان کم‌حجاب که جای خود.
یکی لفت داد 🗿