eitaa logo
محسن قنبریان
17.3هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
853 ویدیو
108 فایل
کانال نشر سخنان و مطالب استاد محسن قنبریان (توسط ادمین اداره میشود) . ارتباط با مدیر کانال @admin_ghanbarian . کانال دروس @doros_ghanbarian . پیج اینستاگرام instagram.com/ghanbarian.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
تعیین مرز در جبهه.mp3
6.92M
▪️ را گسترش دهید ⭕️ قسمت‌ دهم: تعیین مرز در جبهه، فقط با امام است! 🔹حجت الاسلام قنبریان در قسمت دهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین، به تبیین نیاز به حضور ولی برای تعیین مرز جبهه حق و باطل می‌پردازد. 🔹اینکه مرز کجا باشد یک چیز ثابت جاودانه همیشگی نیست؛ ... از اینجا است که ولیّ‌امر لازم داریم. بحث کنید؛ مشورت کنید؛ ولی دست آخر یک نفر باید بگوید مرز کجاست. @hoseinie_hedayat ☑️ @m_ghanbarian
50M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 «جبهه اسلام» . مروری بر سخنرانی شب اول ایام آخر صفر 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰یکشنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۳ مسجد چهارده معصوم (ع) @masjed14mausoom
11؛ غزه، مرز جبهه بندی امروز.mp3
7.15M
▪️ را گسترش دهید ⭕️ قسمت‌ یازدهم: غزه، مرز جبهه بندی امروز 🔹حجت الاسلام قنبریان در قسمت یازدهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین، به تبیین مرز جبهه امروز می‌پردازد. 🔹الان همه‌ی حواس‌هایمان باید مشغول غزه می‌بود. در ماه‌های گذشته؛ نگاه کنید چقدر اتفاق افتاده که ذهن ما را از غزه منحرف کرده است. امروز آن جا نبض اسلام است. همه باید به آن توجه کنیم و مواظب باشیم. هر روز یک ماجرایی در ایران است که حواسمان مشغول شده و آن فراموش شود. @hoseinie_hedayat ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از حامیم | رضاافشار
✅ واکنش ستاد امر به معروف به پرونده حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج/ حکم این پرونده مطالبه‌گران را ناامید می‌کند 💢 ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به حکم محکومیت حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج، معاون سابق اجتماعی ستاد امر به معروف خوزستان واکنش نشان داد و از مقامات قضایی و دادگاه ویژه روحانیت خواستار بررسی زوایای مختلف این پرونده با دقت نظر و حساسیت بالا شد. 🌐 متن کامل در: https://setad-abm.ir/fa/14865 💠 ستاد امر به معروف و نهی از منکر: 🆔 @Setadeabm
هدایت شده از حامیم | رضاافشار
🔻 متن بیانیه بدین شرح است؛ بسمه تعالی 🔹 ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای استناد به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اصل هشتم قانون اساسی وظیفه خود می‌داند در مورد اتفاق اخیر و نسبت به پرونده حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج، معاون سابق اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، نکاتی را یادآور شود؛ 1️⃣ این ستاد همواره حمایت از مطالبه‌گرانی که در مسیر قانون و بدون دخالت اغراض و سوگیری‌های شخصی و سلیقه‌ای، اقدام به پیگیری مطالبات مردمی می‌نمایند و طبعا ممکن است با موانعی از سوی برخی افراد مواجه شوند را وظیفه خود قلمداد می‌کند و نسبت به پرونده‌های مرتبط با مطالبه‌گران در سرتاسر کشور، حساس است. 2️⃣با توجه به حکم صادر شده برای این طلبه مطالبه‌گر، ستاد ضمن پرهیز از هر گونه پیش‌داوری در این رابطه، از مسئولین محترم قوه قضائیه و بالاخص دادگاه ویژه روحانیت درخواست می‌کند که با توجه به برخی ابعاد پیچیده در این پرونده و ضرورت دقت در مسئله مطالبه‌گری، یک بار دیگر موضوع را مورد بررسی قرار دهند. 3️⃣ حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج، نامی آشنا برای فعالان دانشجویی، مطالبه‌گران انقلابی و کارگران هفت‌تپه است. طلبه جوانی که در ماجراهایی چون هفت‌تپه، امیدیه و میدان میوه و تره‌بار الغدیر در کنار مردم و دانشجویان ایستاد و مبارزه با فساد را فریاد زد و پرونده ایشان در فضای ماجرایی موسوم به میدان میوه و تره‌بار الغدیر شکل گرفت که در آن ماجرا قرار بوده با فشارهایی، بارفروشان به یک میدان خصوصی فرستاده شوند که این مطالبه‌گر و همکارانشان مانع چنین اقدامی شده و شاکیان پرونده هم غالباً به این ماجرا و حواشی آن مرتبط هستند. 4️⃣ این مطالبه‌گر خوزستانی، امر به معروف و نهی از منکر را در تذکر لسانی در امور شرعی خاص حصر نکرد و جریانی اجتماعی برای گسترش عدالت و جلوگیری از ظلم به محرومان و مستضعفان و مقابله با زیاده‌خواهی‌ها بنا گذاشت. اما چه می‌شود که فضا برای فعالان فساد ستیز محدود و محدودتر شده و حتی به حبس محکوم می‌شوند؟ 5️⃣ اگر مواردی که پیرامون پرونده ایشان بیان شده، صحیح باشد، بدین معناست که طبقه مرفه آنقدر قدرت پیدا کرده که می‌تواند به راحتی و با هر روش و اهرمی در مقابل مطالبه گران و آمران به معروف دغدغه‌مند بایستد. بنابراین اگر فضای تکثر ریسمان‌سنج‌ها را ایجاد نکنیم، این طبقه زحمات مسئولان نظام اسلامی به ویژه قوه قضائیه را بازیچه اهداف خود خواهند کرد. 6️⃣ این روزها حجت‌الاسلام محسن ‌ریسمان‌سنج در زندان برای طی دوران محکومیت خود بسر می‌برد. چنین حکمی با چنین پرونده پر ابهامی نه ‌تنها مطالبه‌گران و آمران به معروف فساد ستیز را ناامید کرده، بلکه اعتبار دستگاه قضا به ویژه قضات خدوم دادگاه‌ها را نیز خدشه‌دار می‌کند که امید می‌رود با ورود رئیس دستگاه قضا از ادامه اجرای این حکم ممانعت به عمل آید. 💢 در پایان بار دیگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امیدوار است با اطلاعی که مسئولان قضایی و دادگاه ویژه روحانیت از ماجرای پرونده این روحانی جوان پاک‌دست که مطالبه‌گری انقلابی را نوید می‌داد، پیدا کرده‌اند، مداخله کرده و مانع اجرای حکم او شده و امیدآفرینی را به جامعه مطالبه‌گران انقلابی بازگردانند. 💠 ستاد امر به معروف و نهی از منکر: 🆔 @Setadeabm
12؛حجاب،مرز جبهه بندی است!.mp3
6.68M
▪️ را گسترش دهید ⭕️ قسمت‌ دوازدهم: حجاب، مرز جبهه بندی است؟ 🔹حجت الاسلام قنبریان در قسمت دوازدهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین، به این سوال پاسخ می دهد که «آیا حجاب محل مرزبندی در جبهه است؟» 🔹جبهه را درست ببند تا بتوانید سر واجب الهی بایستید!باید بگوییم همین حجاب نیمه کاره ای که دارید مقاومت فرهنگی است، سید حسن نصرالله دارد مقاومت می‌کند، بچه‌های غزه مقاومت می‌کنند. افراد شُل‌حجاب هم با همین شل‌حجابی خودشان دارند مقاومت می‌کنند! @hoseinie_hedayat ☑️ @m_ghanbarian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ 💠 چتر عدالت بر همه سیاست‌ها 🎙️ حجت الاسلام و المسلمین قنبریان | استاد حوزه و دانشگاه 🔹️ عدالت در تمام مسیر و جریان شکل‌گیری ایده یک سیاست یا مداخله تا تدوین و تصویب و نهایتاً اجرای آن باید دخالت و سریان داشته باشد. پیوست به دنبال عدالت در تمام این فرآیند است. 🔸️عدالت نه مسئله‌ای فرعی است و نه مسئله‌ای در عرض سایر مسائل. عدالت ربطه‌ی طولی با همه مسائل دارد. هر مسئله‌ای باید متأثر از عدالت باشد. در آن نقض آشکار بی‌عدالتی انجام نشود. عدالت بیشتری تأمین شود یا حداقل ضرب به عدالت نزند. 🔹️ پیوست عدالت به‌دنبال احراز موافقت یک قانون یا لایحه با عدالت است. اگرچه امکان احراز موافقت قطعی نیست اما حداقل می‌توان موافقت اطمینانی را بررسی و تأیید کرد. 🎞️ مشاهده فیلم کامل بیانات حجت الاسلام و المسلمین قنبریان در صفحه آپارات مرکز رشد (ع) ➖➖➖➖➖ ✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Rushd.ir 🆔 @rushdisu
۳-کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت.mp3
23.3M
⭕️ کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت جلسه سوم / ۱۲شهریور۱۴۰۳ حجت الاسلام قنبریان هیات لبیک مشهد • نقابت و عرافت در لغت و استعمال روایات به معنای کفالت و ضمانت هم هست! • ضعیف الایمان ها و منافقان و... را باید نقیب یا عریف کفالت و ضمانت کند - خانه حنظله بن ربیع را عریفش ویران کرد! ▫️ جمع بین خلوص و وحدت: • با جمع جبری نیست! خلوص میرود و انسجام اجتماعی هم! • با تفریق هم نه! خالص ها بروند هرکه نرفت به جهنم! • بزرگان جناح و اصناف و... باید برای نظام امامت و امت نقابت کنند! - میشد دانش آموز یا دانشجوی هتاک ۱۴۰۱ را به معلم و استادش سپرد! • در نظام امت و امامت، جناح و حزب و صنف در طول ولایت اند - هم وظیفه نظارت و النصیحة لائمه المسلمین دارند - هم تعهد و کفالت درقبال ضعاف و بریده ها! • حساب گناه از خطا جداست!/ جمع بین تکثرهای سیاسی با انسجام اجتماعی - از فتوا تا سیاست و برنامه، دیگری هم باید باشد ولو بنظر ما خطا باشد! - راه ترجیح درست، غلبه حجت و قبول امت است نه خالص سازی با حذف! - بیان رهبر انقلاب در ضرورت بودن جناح دیگر(۸۸/۴/۳۰) ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از هیئت لبیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹«برای ایجاد انسجام اجتماعی ؛ نقطه شروع کجاست؟ » 🔸بنا به سیره رسول‌الله(ص) یکی از وظایف‌ نُقَبا(حلقه های‌میانی) ایجاد انسجام اجتماعی است. برای انجام این ماموریت؛ نُقَبای زمان پیامبر(ص) از کجا شروع کردند؟ 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ حسینیه هنر @Heiat_Labbayk
15؛جبهه را به هم نزنید.mp3
7.34M
▪️ را گسترش دهید ⭕️ قسمت‌ 13: حجاب چقدر واجب است؟ 🔻قسمت‌ 14: ماکیاولیست نشوید! 🔻قسمت‌ 15: جبهه را به هم نزنید! 🔹 در قسمت سیزدهم تا پانزدهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین به سه توصیه مهم درباره جبهه سازی می‌پردازند. 🔸فراخوان دادند که کشف حجاب کنیم.! هفت تا ۱۰ درصد آن فراخوان را اجابت کردند ... ۳۰ تا ۴۰ درصد هم حجاب نسبتاً شرعی دارند. ۵۰ تا ۶۰ درصد نه کشف حجاب کردند و نه حجاب امام صادقی برداشتند.خودتان را گول نزنید! زنان ایران با آن کشف حجاب نکردند. در حالی که می‌توانستند کشف حجاب کنند. 🔸از کدام رخنه دشمن دارد می‌آید که شما را نابود و مضمحل کند. آنجا مرز است. آنجا خط اصلی جبهه‌بندی است. وقتی آنجا خط اصلی می‌شود یعنی بقیه هم باید بیایند؛ اصلاً وقتی جبهه تشکیل می‌دهید که همه را بیاورید. 🔸جبهه را برای جنگ با «أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ»ها ببندید..لازم نیست از تشیع خودتان دست بردارید؛ ولی جوری بحث نکنید که جبهه به هم بخورد. امروز جبهه اسلام باید ریشه اسرائیل را بکند. @hoseinie_hedayat ☑️ @m_ghanbarian
36.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وزیر کار و تعاون را در این مهم یاری دهیم! اول توصیه می کنم بیان گویا و رسای ایشان درباره تعاون و تعاونی را کاملا ببینید! عزیزانی که چند سال اخیر این صفحه را تعقیب کرده اند بر اساس معیارهای اسلامی و قانون اساسی و سیاست های کلی و قوانین مجلس شورای اسلامی این نکات را زیاد شنیده اند: ۱. "تنها راه" تحقق عدالت اقتصادی، گسترش مالکیت عمومی و ابزار کار برای همه است. ۲. یکی از راههای این گسترش، "تعاونی ها" هستند. ۳. تعاونی ها در سابقه تمدنی ما بر اساس شبکه و "پیوند اجتماعی مردم" بنیان داشته است و اکنون هم محتاج آن است. بعلاوه که "سهم بری اقتصادی" مردم عادی بخصوص محرومان در کنار "تشکل ها و قدرت سیاسی" شان است. این دو در تناظر باهم هستند. ۴. تحقیقات دکتر مرتضی فرهادی ما را قانع می کند که فرهنگ ایرانی تعاون پذیر است. ۸۰٪فاصله زمین تا ماه را قنات ساخته و ۴۰۰هزار واره عشایری فقط در بین زنانش داشته است! در دنیای مدرن هم این ابزار برای شکستن تمرکز ثروت و کاستن فاصله طبقاتی، کم و بیش استفاده می شود. ۵. طبق اسناد بالا دستی و قوانین مصوب ۲۵٪اقتصاد کشور از طریق "تعاونی های فراگیر" باید به "بیکاران" و "سه دهک پایین" برسد و از واگذاری های بخش خصوصی و حاکمیتی، ۳۰٪صرف تشکیل این تعاونی ها شود. سندی برای تحقق این سهم بالادست برنامه های بودجه سالانه قرار گیرد و... لکن متاسفانه با گذشت قریب ۲۰سال این سهم واگذار نشده است که یکی از علل عقب ماندگی در عدالت هم همین است. حالا که وزیر در سمت درست ایستاده باید او را در تحقق یاری کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۶شهریور۱۴۰۳ ☑️ @m_ghanbarian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 📍یکی از لوازم مهم وفاق ملی! ✅ «جمع بین انسجام‌ملی و خلوص‌دینی در جامعه نبوی!» 🏷 نقباء ضعیف الایمان ها را گردن می گرفتند و ضامن می شدند! 🔸نمی گوییم کسی بخاطر یک توئیت حق ندارد برگردد؛ آقای پزشکیان فتنه گران ۸۸ را هم خواستی اجازه دهی ، گردن بگیر! 🏷 رهبر انقلاب اسلامی درباره برداشته شدن حصر قائم مقام سابق رهبری چه گفتند؟! 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ حسینیه هنر ▪️این مطلب مرتبط را هم ببینید؛ @Heiat_Labbayk
💠 شروع ثبت نام مدرسه راهبری (دوره دوم) 🔸 بنیاد شیخ انصاری در راستای توانمندسازی طلاب و فضلای محترم برای حلّ مسائل جامعه و نظام اسلامی از میان طلاب سطوح عالی حوزه‌های علمیه؛ جهت شرکت در مدرسه راهبری حلّ مسئله ثبت نام به عمل می‌آورد. ✅ ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی: https://formafzar.com/form/3qprm 🔺 جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @Rahbari_admin پیام بدهید. 🔷 مهلت ثبت نام : 10 الی 23 شهریورماه 1403 🌐 بنیاد شیخ انصاری https://eitaa.com/joinchat/3394175529C7d75e53185
هدایت شده از هیئت لبیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 «جمع بین خلوص و انسجام ملی در مرحله نظام» 📍در مرحله نظام بایست حق را با جماعت مسلمین پیش برد؛ این بود دشواری کار امام حسن(ع). 🔸 یکی از سختی های دوران نظام ؛ دنبال کردن مسیر عدالت است آن هم با حفظ وحدت و انسجام جامعه.... . 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ حسینیه هنر @Heiat_Labbayk
۴-کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت.mp3
18.83M
⭕️ کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت جلسه چهارم / ۱۳شهریور۱۴۰۳ حجت الاسلام قنبریان هیات لبیک مشهد • تامل در استعمالات روایات: - نقیب؛ بیشتر در امور فکری، فرهنگی-سیاسی - عریف؛ بیشتر در خدمات اجتماعی و اقتصادی • هریک در نظام امامت و امت با نظام سلطانی خلفای جور کارکردی دارد و متصف به خوب و بد می شود. • شبکه وکلاء، نوعی نقابت در مرحله بین نهضت و نظام (نوعی دولت در دولت) است... - اخذ خمس از زمان امام صادق(ع)، سپردن به دست وکلاء از امام کاظم(ع) - روایات قضاوت، ولایت فقیه و هرآنچه خودگردانی واحدهای شیعی را موجب می شد... - شبکه وکلاء در نظام امامت و امت با شبکه داعیان عباسی قابل مقایسه و در مقابلش قابل ارزش گذاری است. • دو جلوه عریف: در مرحله نظام، وظیفه امام تحقق عدالت است: ۱. در جهت تقسیم منابع - روایت عریف الماء - در دستگاه جور این تبدیل به اقطاع بخشی و تیول داری می شد ۲. در جهت توزیع عادلانه درآمدها - روایت کافی - در دستگاه جور این در راستای سلطه بر مردم قرار می گرفت (سخنان ابن زیاد با عریف های کوفه در جریان عاشورا) • اشاره به نحوه ای از بازتولید این نهادها در حکومت اسلامی در دوره مدرن... ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از هیئت لبیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ✅ «فضل متوسط ؛ عقل کامل » 🔸آدم هایی که در مسجد و محله و اجتماع هایی که دارند انسجام ایجاد می کنند ؛ نقیبان اسلام و انقلاب در همان جمع می توانند باشند.... ؛ 🏷 نقیب کم داریم! آن هایی که توانش را دارند برایشان واجب عینی ست که نقش نقیب را امروز بر عهده بگیرند.... . 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ حسینیه هنر @Heiat_Labbayk
16؛خالص سازی یا جبهه سازی.mp3
8.43M
▪️ را گسترش دهید ⭕️ قسمت‌ شانزدهم: خالص سازی یا جبهه سازی؟ 🔹حجت الاسلام قنبریان در قسمت شانزدهم مجموعه کلیپ صوتی جبهه حسین، به تبیین رویکرد خالص سازی در برابر جبهه سازی می پردازد. 🔹فرض کنید پیغمبر در همان جامعه‌ چند هزار نفری می‌خواست خالص‌سازی کند، چه کار می‌کرد؟ چی برایش می‌ماند؟ آن که یک گناهی کرده، باید می‌رفت؛ آن که یک تشری شنفته، باید می‌رفت؛ آن که زکاتش را یک خرده دیر داده، باید می‌رفت؛ خب، کسی نمی‌ماند. امروز هم همین جور است. 🔹 جبهه باشید و آن وقت در درون خودتان خالصی که می‌دانید رو شایع کنید. @hoseinie_hedayat ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از رهام مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️اقتصاد مقاومتی سر سفره مردم 👈 بررسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی 🗣 حجت‌الاسلام محسن قنبریان ⚜️ رهام، رسانه اقتصاد مردمی 🎬 @raham_media
هدایت شده از هیئت لبیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹«درس هایی از اختلافات اوس و خزرج برای امروز ما » 🔸نقیب های زمان پیامبر (ص) در عین حفظ تعلقات قبیله و دسته خودشان؛ لبه های درگیری و اختلاف بین قبایل را سوهان می زدند تا توانستند اولین نماز جمعه اسلام را حتی بدون حضور پیامبر (ص) برپا کنند. 🎙حجت الاسلام والمســلمین ⏰یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ حسینیه هنر @Heiat_Labbayk
۵-کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت.mp3
28.11M
⭕️ کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت جلسه پنجم / ۱۴شهریور۱۴۰۳ حجت الاسلام قنبریان هیات لبیک مشهد • یادآوری و جمع بندی بحث و تطبیق بر زمانه خودمان... • نهاد مسجد در تاسیس اسلام، نه برآمده از قدرت و نه ثروت - وضعیت موجود و مطلوب ما • شبکه نقباء با ربیون و با عموم مردم • بازتولید عریفان در پیوند با نقیبان و حلقه های میانی: - (در توزیع منابع): عریف الماء در زمان ما میتواند تعاونی های توسعه شهری و دهیاری باشد! - (در عدالت توزیعی): میشود کمیته امداد و بنیاد برکت و... کمک ها را از طریق این شبکه مویرگی به محتاجان برساند! • حلقه های میانی راه تحقق گام دوم (سخنان ۹۸/۱/۳)... ☑️ @m_ghanbarian
❗️ هنیه "الوتر الموتور" نیست! • این تعبیر در زیارات برای سید مظلومان اباعبدالله الحسین(ع) به کار می رود. "الوتر" یعنی فرد و تنها و "الموتور"، کشته رها شده ای است که انتقام او گرفته نشده است. به تعبیر دیگر: تنها بازمانده اش، یاوری برای خونخواهی نمی یابد! تفاوت سیدالشهدا با شهدای دیگر یکی در همین است که او "الوتر الموتور" است. آنچه مختار و قیامهای لثارات الحسینی کردند، حقیقتاً انتقام خون حسین(ع) نبود؛ و الا امام زمان(عج) "الموتور بأبیه" خوانده نمی شد. جای دیگر توضیح داده ام انتقام حسین(ع) به برقراری حکومت ائمه عدل و تحقق قسط جهانی است؛ که از "امام مطلق" برمی آید.۱ ❓ آیا مهمانِ ترور شده ایران (اسماعیل هنیه)، الوتر الموتور است؟!! یا ما در خونخواهی مستضعفیم؟! • ظاهرا توان نظامی و وعده قطعی و همراهی مردمی به خونخواهیِ مهمان، او را الوتر الموتور نگذاشته است؛ لکن طولانی شدن زمان تحقق و سطح مقابله ها با جنایات بی باک صهیونیست ها می فهماند که گرچه قوی اما مستضعفیم! ❗️"چگونه جواب دهیم که جنگ فراگیر نشود؟!" این از خونخواهی شهیدان فخری زاده و سلیمانی و... با ماست! ❗️"در جنگ ترکیبی چه کنیم که هزینه ها، منافع ملی و رضایت عمومی گردد؟!!" علیرغم اقتدار نظامی مان با ماست. منعی ندارد هم "مقتدر" باشیم هم مشمول "الذین استضعفوا"! ما با همه اقتدار برای ریشه کنی نهایی ظلم و استکبار، به حجت خداییم؛ لکن اعاده حیثیت و شرف را وظیفه داریم. ...................... ۱. ر.ک: مقاله منتقم دادگر • دو مطلب مرتبط: ۱ و ۲ 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۶/۲۱ ☑️ @m_ghanbarian