eitaa logo
حقایق پاک (اَلْكَلِمُ الطَّيِّبُ)|مهدی شبان
214 دنبال‌کننده
662 عکس
260 ویدیو
86 فایل
إِلَيْهِ يَصْعَدُ #الْكَلِمُ_الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُه #حقایق_پاک به همراه #عمل_شایسته،عامل #صعود است. نوشته های «مهدی شبان»؛ طلبه عصر امام خمینی ره ارتباط با بنده: @meh_shaban مکتب امام خمینی، خانه طلاب جوان، فقه حکومتی، عصر اقامه
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خانه طلاب جوان
📽 آیین رونمایی از کتاب «دستور از خمینی» (روایتِ تبلیغی متفاوت) با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی): یکشنبه(فردا) 1400/03/02؛ ساعت: 16:30 🏡 : قم، بلوار غدیر، کوچه ۸، مدرسه هدایت 🎥 پخش زنده از طریق صفحه آپارات خانه طلاب: http://aparat.com/KhaneTolab 📚 لینک خرید کتاب: https://b2n.ir/d70981 🇮🇷 (ع) 🇮🇷 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔰این کتاب تجربه ای از یک تبلیغ گفتمانیست طلاب و دانشحویان و فعالان فرهنگی، غنیمت بشمرند. چند سال قبل دوستان خانه طلاب، تجربه یک تبلیغ تشکیلاتی و گفتمانی را داشتند و با استفاده از بستر انتخابات، سعی در تبلیغ گفتمان مفاهیم اساسی انقلاب داشتند. 🔰از متن کتاب: گوش کردم تا بفهمم رئیس کلانتری که مدام به ما نگاه می‌کند پشت تلفن چه می‌گوید. می‌گفت: آقا! نه به خدا قسم! این‌جوری نیست. ما الآن عکس و فیلم‌هایش را می‌فرستیم شما ببینید. الآن هر دو نفر پیش خود من نشسته‌اند... یک تماس که تمام می‌شد، هنوز چند دقیقه نگذشته، دوباره تلفن زنگ می‌خورد و رئیس کلانتری بازهم شروع می‌کرد به توضیح دادن که: نه آقا! شکنجه چیه؟! اهانت چیه؟ نه به قرآن این‌جوری نیست!... و دوباره گوشی را می‌گذاشت. بیست‌دقیقه‌ای گذشت. دو نفر دیگر هم آمدند. یکی لباس شخصی که نماینده اداره اطلاعات بود، یکی هم نماینده دادستان. یکی از آن‌ها به مهدی گفت: شما از چه کسی مأموریت گرفته‌اید که آمده‌اید این‌جا؟! مهدی جواب داد: من از خمینی ماموریت دارم شما از چه کسی مأموریت گرفتید؟!... . 🔰کتابِ "به دستور خمینی" روایتی مستند و حقیقی از حضور تبلیغی گروه جهادی خانه طلاب جوان در شهر اراک است. کتاب حاضر، روایت مستند تجربیات تازه،‌ جالب، آموزنده و قابل تحلیل و پژوهش از اولین حضور سیاسی-اجتماعی یک گروه جهادی در کف خیابان‌های شهر است. @m_shaban
حاج قاسم مجازی.pdf
765.6K
📚 مجموعه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین علیه السلام 3⃣ : حاج قاسم به توان 80 میلیون ( ظرفیت سردار دل ها در انتخابات 1400) در این جزوه سعی شده، با استفاده از ارتباط عاطفی و قلبی ایحاد شده بین حاج قاسم و آحاد مردم، اتصال فکری با این عزیز نیز محقق گردد. چراکه این فکر او را حاج قاسم کرده، و این همه برکات آفریده است. حال اگر همگان، علاوه بر این دلدادگی قلبی به سردار دلها، در مسیر او نیز بفهمند و حرکت کنند، ایرانی پر از حاج قاسم خواهیم داشت. و فتوحات در همه عرصه ها، قطعی خواهد بود. ⁉️ چرا باید در انتخابات جا پای حاج قاسم بگذاریم؟ ⁉️ اگر حاج قاسم بود برای انتخابات چه می کرد؟ ⁉️ اصول انتخاب اصلح از منظر حاج قاسم چیست؟ ⁉️نسبت نظام ارزشها و آرمانها از نظام افراد و اشخاص چیست؟ 💻 برای دریافت محصولات و اطلاع از سایر فعالیت های ستاد به آیدی @mellat_emam_hosein در پیامرسان ایتا پیام بفرستید. 🇮🇷 (ع)🇮🇷 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f 🔰🔰🔰 @m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
1_1027754124.pdf
609.3K
📚 مجموعه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین علیه السلام 4⃣ : گفتگویی پیرامون ورود طلبگی به انتخابات ( توضیح چیستی، چرایی و چگونگی فعالیت های ستاد ملت امام حسین ع ) ⁉️ آیا لزومی دارد که طلاب درس و بحث را رها کرده و وارد عرصه انتخابات شوند؟ ⁉️ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم تر است یا انتخاب اصلح؟ ⁉️ راهکارهای عملیاتی حضور طلاب در صحنه انتخابات چیست؟ 💻 برای دریافت محصولات و اطلاع از سایر فعالیت های ستاد به آیدی @mellat_emam_hosein در پیامرسان ایتا پیام بفرستید. 🇮🇷 (ع)🇮🇷 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از خانه طلاب جوان
📢📢 فرا خوان جذب نیرو ◀️ "با رویکرد تبیین و دعوت به در انتخابات" جهت تبلیغ در مسجد مقدس جمکران... 📋 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @mellat_emam_hosein در پیام رسان ایتا پیام بفرستید. 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
قسمتی از وصیت نامه سردار دلها: نکته‌ای کوتاه خطاب به سیاسیون کشور دارم: چه آن‌هایی [که] اصلاح‌طلب خود را می‌نامند و چه آن‌هایی که اصولگرا. آنچه پیوسته در رنج بودم این‌که عموماً ما در دو مقطع، خدا و قرآن و ارزش‌ها را فراموش می‌کنیم، بلکه فدا می‌کنیم. عزیزان، هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به‌نحوی تضعیف‌کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید؛ مرزها را تفکیک کنید. 🔰🔰🔰🔰 @m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
📣📣 بیانیه ستاد ملت امام حسین (علیه السلام) در خصوص احراز صلاحیتهای و موضع گیرهای مرتبط با آن 🇮🇷 (ع)🇮🇷 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌺طرف کاندیدش تأیید نشده و ناامیدگشته، بعد رطب و یابس بهم میبافه که مردم به این خاطر رأی نمیدند. 🌺بعداین ناامیدی را تو جامعه تزریق میکنه. 🔅بعد بجای حمله به بانیان وضع موجود یعنی دولت ناکارآمد، شورای نگهبان را موردحمله قرار میده تا مردم را دلسرد از نظام کنه 🌺‏شرایط خیلی مشابه ‎ ۸۸ شده. 🔅برخی خواص، که بصیرتِ تشخیص حق ازباطل را در اوضاع غبارآلود فتنه ندارند،با ژست حق‌طلبانه، همراه این گردوغبار میشوند و با کوبیدن برطبل ناامیدی،بجای بصیرت افزایی،خود همراه فتنه میروند. 🌺دوران ‎ و پاکسازیست. 🔅مواظب باشیم، «باطل»، سوارِ نکته «حق»مان نگردد. @m_shaban
توصیه اخلاقی مقام معظم رهبری و ضابطه‌مندی کنش‌گری سیاسی در ایام انتخابات 🔰شرح‌حدیث | از جدل بیهوده و و عیب‌جویی و طعنه‌زنی پرهیز کنیم 🔹يا اَباذَرٍّ! لا تَكُن‏ عَيّاباً وَ لا مَدّاحاً وَ لا طَعّاناً وَ لا مُمارياً. 🔸پیامبر (ص) به اباذر فرمود: ای اباذر! عیب‌جوی این و آن نباش! که مدام انسان این و آن را تعییب کند، عیب این را بگیرد، عیب آن را بگیرد، عیب آن [دیگری] را بگیرد عیّاب یعنی کثیرالتّعییب؛ بعضی‌ها این جور هستند دیگر؛ مرتّباً در فکر این هستند که یک عیبی از کسی پیدا کنند و آن را ذکر کنند... 🔸نقطه‌ی مقابلش هم این است: مدّاحِ این و آن نباش! همین طور مدام تعریفهای زیادی، بیش ‌از حد؛ این هم مَنهی (نهش شده) است در این روایت. مدح زیادی هم همین جور است، حالا یک وقت انسان منصفانه در مقامی که لازم است تمجیدی از کسی میکند امّا اینکه همین طور مدام مدح یکی را بکند یا مدح همه را بکند یا مبالغه‌آمیز درباره‌ی کسی حرف بزند و مدح بکند، ممنوع است؛ بخصوص مدح صاحبان قدرت و ثروت که عیب آن و زشتی آن خیلی بیشتر هم هست. 🔸طعنه‌زن به این و آن [نباش]. طعنه‌زنی غیر از عیب‌جویی است. کارهای افراد را طعنه میزند، یک چیزی را در یک کسی مستمسک قرار میدهد. می‌بینیم دیگر این روزها طعنه زدن به این و آن متأسّفانه رایج است بخصوص در این مطبوعات و روزنامه‌ها و مانند اینها. یک کسی یک حرفی زده که مثلاً یک‌ خرده‌ای به نظر مبالغه‌آمیز می‌آید؛ این را به یک شکلی، [مثلاً] مسخره‌آمیز تیتر کنند در روزنامه و بزرگ کنند. 🔸️ و اهل جدل هم نباش. «ممارات» یعنی مجادله کردن، مباحثه‌های بیخودی؛ سر یک چیزی کوچکی یا بحث علمی یا بحث غیر علمی مدام سر و کله زدن و مدام بحث کردن و مدام استدلال کردن و مانند اینها. خب همه‌ی حرفهای دنیا را میشود یک دلیلی برایش ذکر کرد، و بر همه‌ی دلیلهای دنیا هم میشود یک اشکالی ــ وارد یا ناوارد ــ وارد کرد؛ این [یکی] به آن اشکال کند، آن به این اشکال کند؛ تمام‌شدنی نیست. ۱۳۸۵/۵/۱۵ ▪️شرح حدیث اخلاق توسط رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه @m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢📢 بپا خیزید که لیلة القدر انقلاب نزدیک است... 📽 بخش هایی از مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین (علیه السلام) 🇮🇷 🇮🇷 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
✅8 پیشنهاد ساده برای دعوت به رای 1⃣یک. فریاد بزنید رای می دهم را فریاد بزنید. زیاد بودن را به رخ بکشید و به چشم بیاورید. ضدانقلاب می خواهد گرفتار مارپیچ سکوت شوید. احساس کنید در اقلیت اید و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و خودسانسور و ساکت شوید. 2⃣دو. آدرس شوید همه فکر و ذکرتان شود تبلیغ "راه هست". آدرس تغییر شوید. آدرس برون رفت از وضع موجود. هر نامزدی که راه حل داشت سردست بگیرید. فرق نمی کنید چه کسی. موضوعاتی را انتخاب کنید که به زندگی و سفره مردم نزدیک باشد. تلاش شب و روز ضدانقلاب تنها یک چیز است: بن بست است. 3⃣سوم. افشاگر باشید هرکس و هرجا که مردم را دعوت به رای ندادن کرد افشا کنید. کلیدواژه افشاگری نیز اینست: "دلسوز نیستند". هرکس با ژست دلسوزی گفت: "رای ندهید" جاهل نباشد، منافق است. 4⃣چهارم. غیرتی باشید در تولید ادبیات غیرتی باشد. واژه های پرقدرت استفاده کنید. شل از انتخابات دفاع نکنید. مردم سالاری مثل خاک وطن است؛ حرمت دارد. ضدانقلاب تلاش می کند انتخابات را در ذهن تان رقیق کند تاذهن کمتر درگیر شود. 5⃣پنجم. یادآور گذشته باشید خاطره این 8 سال را تداعی کنید. توضیح دهید که "اگر روحانی نبود" چنین و چنان نبویدم. مهمتر از یادآوری تلخی ها، علت ها است. اینکه دولت چه خطاهائی کرد که منجر به 8 سال خاطره آزاردهنده برای مردم شد. ضدانقلاب تلاش می کند این خاطرات تلخ را با خطای تعمیم به پای ساختار بنویسد تا مردم از صندوق قهر کنند. شما برعکس، علت خطاها را بدون بزرگنمایی دقیق کنید و نقش دولت و روحانی را تصریح کنید. 6⃣ششم. تفاوت ها را نشان دهید نامزدهای موجود یک تفکر ندارند. اختلاف ها معنا دارست. عادت کردیم در دوقطبی های تخیلی نامزد انتخاب کنیم. این خطاست. اختلاف ها را نشان دهید. کمک کنید مردم تفاوت سلایق را در رقابت موجود احساس کنند و نماینده خود را بیابند. 7⃣هفتم. آرای خاکستری را بیابید آرای سیاه و ضدانقلاب را رها کنید. فقط اهل تردید و آرای خاکستری. بند دو و پنج برای این گروه است. از نزدیکان و دوستان و فامیل شروع کنید. 8⃣هشتم. جانفدا بسازید گروه سخت تبلیغی درست کنید. گروه هایی که حاضر باشند برای مشارکت تلاش کنند. برای ایجاد انگیزه، مبانی مردم سالاری دینی را در همین زمان کوتاه از زبان امامین انقلاب تولید و به اشتراک بگذارید و برای جانفداها و گروه وفاداران ایجاد انگیزه کنید. مهمتر از اصلحیت، جمهوریت است. رقیب اصلی نامزد جریان انقلاب، قهر مردم است. ایندوره برای مشارکت تراکت پخش کنید. @mahdian_mohsen
هدایت شده از خانه طلاب جوان
در زمین که میکاریم مجازی.pdf
10.57M
📚 مجموعه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین علیه السلام 5⃣ : در زمین که میکاریم؟ (غفلت از نقشه ی دشمن در انتخابات 1400) ⁉️ کاندید غیر اصلح با مشارکت بیشتر یا کاندید اصلح با مشارکت کمتر؟ ⁉️ نقطه تمركز دشمن در اين انتخابات چيست؟ ⁉️ نقشه دشمن در تغيير سبك تصميم گيري، از طريق كاهش مشاركت چگونه است؟ 💻 برای دریافت محصولات و اطلاع از سایر فعالیت های ستاد به آیدی @mellat_emam_hosein در پیامرسان ایتا پیام بفرستید. 🇮🇷 (ع)🇮🇷 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🔰تقويت اراده جامعه، در كش و قوسِ نفسِ اماره و نفس ِمطمئنه 🔰 1️⃣جامعه یک است که مثل یک انسان دارای قوای مختلفی است، هم «نفس اماره» دارد هم «نفس مطمئنه» و هم «نفس لوامه»(نفس سرزنشگر) 2️⃣یک انسان الهی وقتی که _حق را بر می گزیند، «شیطان بیرونی» و «نفس اماره»، شروع به گریبانگیری با او می کنند، گاهي مستقيم مي جنگد و گاهي با سوارشدن بر جهلش، او را مبتلا به گناه مي كند و شخص آن خطا را تكرار مي كند اما اگر روح ايمان از وجود اين انسان رخت بر نبسته باشد، از طريق «نفس لوامه»، احساس ندامت مي كند و با خودش مي جنگد. البته گاهی بر او پیروز می شود و گاهی هم شکست می خورد، تا سرانجام در درگیری بین «نفس لوامه» و «نفس اماره»، انسان به «نفس مطمئنه» برسدكه دیگر، «نفس اماره» نتواند چندان بر او اثر گذارد. 3️⃣ ای هم که روح کلی اش، را انتخاب کرده است حتما این فراز و فرودها را دارد. گاهی «نفس اماره» اش غلبه می کند و يا از سر غفلت و جهل دست به انتخابي مي زند و دچار خطا می شود اما باز «نفس لوامه» جامعه، او را متوجه اشتباهش می کند تا اینکه كم كم، «نفس مطمئنه» جامعه حضور و ظهور بيشتري پيدا كند. 4️⃣البته، گاهی غلبه «نفس اماره» و پیروزیهایش آنچنان زیاد می شود که دیگر جهتگیری فرد و جامعه به سمت «باطل» عوض می شود. (تغيير جوهري جامعه) 5️⃣پدیده به عنوان ، چنین جایگاهی در پیکره واحد یک اجتماع الهی دارد. این جامعه در بهمن 57، جهت حق را انتخاب كرد. اما این جهتگیری به این معنا نیست که او دیگر هیچ اشتباهی نمی کند و از شیطان شکست نمی خورد. بلکه تازه کار شیطان شروع شده است، اما مهم این است که چون جهت به سمت نور است، به زودی با نگاه به قله، متوجه اشتباهات شده و بلند می شود و تجدید قوا می کند. بماند كه خيلي از خطاها، تطبيقِ اشتباه است، نه انتخابِ مستقيمِ «غيرِحق». 6️⃣شاید راز امید وافر رهبر انقلاب به مردم، با وجود اشتباهات زیاد و مشکلات متعدد و مفاسد فراوان، همین نکته باشد که ایشان در باطن این ملت، فطرت الهی را می بیند، فقط باید این غبار ظاهری که بر این چهره نشسته است، کنار زده شود تا این باطن نورانی امت شکوفا شود. 7️⃣براي مبارزه و غلبه «نفس لوامه» بر «نفس اماره»، نیازبه یک است(طبق روايات) تا درمواقع عادی که فرد يا جامعه هنوز با خطا مواجه نشده است او را سازد و خطرات انتخاب اشتباه را به او گوشزد کند و فرد و جامعه پيدا كنند و شكست از شيطان كمتر شود. این واعظ درونی در جامعه، نخبگان فرهنگی و اجتماعی و دینی و انقلابی هستند. اگر اینان نزدیک به پیکره جامعه شده باشند، زودتر می توانند جامعه را از اشتباهات گذر دهند و اگر از مردم، دوری کنند، تکرار اشتباهات زیاد خواهد شد و حتی احتمال تغییر جوهره جامعه نیز وجود دارد. 8️⃣اما چنانچه این واعظ درونی قویتر عمل کند و روشنگری و آگاه سازیش بیشتر باشد نه مقطعی و زودگذر، پیروزی نهایی دست یافتنی تر می گردد و حتی ممکن است به حدی باشد که تا قبل از مواجهه با صحنه بعدی انتخاب، آن چنان از درون مصونیت بخشی گردیده باشد که فریبِ شیاطینِ وسوسه گر و اغواگرِ درون و برون را نخورد بلکه با بصیرت تمام اغواگری آنها را رصد كند كه اینجا شکست شیطان است، یعنی جایی که ، آشکار گردد. 9️⃣بنابراين نبايد به خاطر احتمالِ انتخاب اشتباه مردم، ايشان را از اعمال ِاراده در انتخاب مسئولان منع كرد. اتفاقا خسارت بالاتر از انتخابِ «غير اصلح»، كم رنگ شدن اراده مردم است. اين اراده هر چقدر بيشتر، سر صحنه باشد ولو اينكه خطا هم كند، مي تواند به بازسازي خود بپردازد و در راه پيشرفت كشور دخيل گردد، اما مصيبت روزي است كه حس مسئوليت پذيري و نفوذ اراده مردم به حاشيه رود و مردم فكر كنند كه تنها با انتخاب يك مسئول يا رئيس جمهور تمام كارها حل مي شود و خود به كناري بروند و تماشا كنند. 0️⃣1️⃣اگر جامعه، مشاركت كمي در انتخاب مسئولين داشته باشد و نوعي خمودگي و بي خيالي نسبت به جامعه پيدا كند، خسارت اين جامعه بسيار بالاتر از خسارت انتخاب «غير اصلح» است. وقتي جامعه، خودش را دخيل در حركت مي بيند، متوجه اشتباهات مسئولين مي گردد و اين باعث پختگي جامعه در انتخابات بعدي مي شود و در طول زمان منافع اين تقويت اراده جمعي جامعه بر خسارات ناشي از اشتباهاتشان، فائق مي آيد و كم كم با رشدِ بصيرت چنين جامعه اي، آسيب جهل ها و غفلت هاي ناشي از تبليغات رسانه هاي معاند يا منافق و جريانات آن ها،كم مي شود و انتخابهايش به سمت اصلح كشانده مي شود. در اين صورت، اصلاحات با نزديكيِ هويت واحد ومنسجم جامعه به نفس مطمئنه محقق مي شود. 🔅پس در انتخابات پيش رو نبايدبه بهانه جلوگيري از راي آوردن غير اصلح،از مشاركت حداكثري غفلت كنيم. 📝مهدي شبان 🇮🇷 ع 🇮🇷 http://eitaa.com/m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
✅ دوره حضوری اسلامی و در انتخابات ویژه طلاب ساکن قم 1⃣ تبلیغ چهره به چهره (بازار، همسایه و فامیل، روستا و ... ) 💬 استاد حسین کاظم زاده 2⃣ چهارپایه‌ خوانی 💬 استاد علی مهدیان 3⃣ تبلیغ در پارک و معابر عمومی 💬 استاد زین العابدین 🖇 علاقمندان به شرکت در این دوره برای اطلاعات بیشتر نسبت به و برنامه، مشخصات خود را به آیدی @mellat_emam_hosein در پیام رسان ایتا ارسال کنند. 🇮🇷 ع 🇮🇷 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
هدایت شده از پاتوق بچه شیعه ها
حساس و مهم و جدی درباره انتخابات: 🔹 حمله داعش به سوریه، درست زمانی آغاز شد که دشمنان احساس کردند مردم سوریه با نظام حاکم، همراه نیستند. 🔹 آوارگی مردم سوریه، ویرانی زیرساخت ها، کشته و مجروح شدن شدن هزاران نفر و ... حاصل ده سال جنگ و خونریزی بود که با یک اعتراض ساده آغاز شد اما القاء شکاف بین مردم و حاکمیت سوریه منجر به این فاجعه بزرگ شد. سالها باید بگذرد تا سوریه فقط به جایگاه قبلیش بازگردد. 🔹اما همین چند روز پیش بود که مشارکت ۸۰ درصدی مردم سوریه در انتخابات همه را شوکه کرد. 🔹 مردم سوریه هزینه های زیادی دادند تا فهمیدند امنیت گاهی با دادن سر حاصل می شود و گاهی با دادن رای. انتخابات محل احساساتی شدن و اظهار گلایه و قهر کردن نیست. فقط نگاه کنید که دشمنان قطعی ما مثل سعودی‌ها و صهیونیستها چطور دعوت به رای ندادن میکنند و درباره این تشویق آنها حساس باشیم و تفکر کنیم. لطفا بفرستید برای کسانی که هنوز برای رای دادن مردد هستند. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• پاتوق بچه شیعه ها در واتساپ https://chat.whatsapp.com/BaNPw5VqKjGAP6TVGtNsnQ
هدایت شده از  مرآت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینیم | 🔰 حاج قاسم سلیمانی: نظام اگر آسیب دید، نماز آسیب می‌بیند، دین آسیب می‌بیند؛ به این دلیل امام حفظ نظام را اوجب واجبات و واجب تر از نماز دانستند. ✍ استفاده از مطالب کانال، بدون ذکر منبع آزاد است... 📮 می‌توانید محتوای انتخاباتی بدون لوگو را، جهت نشر در کانال، به آیدی @mohtavaen ارسال کنید. 🗳 با ما همراه باشید... 👈 (ایتا | روبیکا | تلگرام) @mohtava_1400
هدایت شده از خانه طلاب جوان
⏳زمان مطالعه: 3دقیقه و 40ثانیه 🔰تقويت اراده جامعه، در كش و قوسِ نفسِ اماره و نفس ِمطمئنه 1️⃣جامعه یک حقیقت واحد است که مثل یک انسان دارای قوای مختلفی است، هم «نفس اماره» دارد هم «نفس مطمئنه» و هم «نفس لوامه» 2️⃣یک انسان الهی وقتی که جریان حق را بر می گزیند، «شیطان بیرونی» و «نفس اماره»، شروع به گریبانگیری با او می کنند، گاهي مستقيم مي جنگد و گاهي با سوارشدن بر جهلش، او را مبتلا به گناه مي كند و شخص آن خطا را تكرار مي كند اما اگر روح ايمان از وجود اين انسان رخت بر نبسته باشد، از طريق «نفس لوامه»، احساس ندامت مي كند و با خودش مي جنگد. البته گاهی بر او پیروز می شود و گاهی هم شکست می خورد، تا سرانجام در درگیری بین «نفس لوامه» و «نفس اماره»، انسان به «نفس مطمئنه» برسدكه دیگر، «نفس اماره» نتواند چندان بر او اثر گذارد. 3️⃣جامعه ای هم که روح کلی اش، حق را انتخاب کرده است حتما این فراز و فرودها را دارد. گاهی «نفس اماره» اش غلبه می کند و يا از سر غفلت و جهل دست به انتخابي مي زند و دچار خطا می شود اما باز «نفس لوامه» جامعه، او را متوجه اشتباهش می کند تا اینکه كم كم، «نفس مطمئنه» جامعه حضور و ظهور بيشتري پيدا كند. 4️⃣البته، گاهی غلبه «نفس اماره» و پیروزیهایش آنچنان زیاد می شود که دیگر جهتگیری فرد و جامعه به سمت «باطل» عوض می شود. 5️⃣پدیده انتخابات به عنوان لیلةالقدر انقلاب، چنین جایگاهی در پیکره واحد یک اجتماع الهی دارد. این جامعه در بهمن57، جهت حق را انتخاب كرد. اما این جهتگیری به این معنا نیست که او دیگر هیچ اشتباهی نمی کند و از شیطان شکست نمی خورد. بلکه تازه کار شیطان شروع شده است، اما مهم این است که چون جهت به سمت نور است، به زودی با نگاه به قله، متوجه اشتباهات شده و بلند می شود و تجدید قوا می کند. بماند كه خيلي از خطاها، تطبيقِ اشتباه است، نه انتخابِ مستقيمِ «غيرِحق». 6️⃣شاید راز امید وافر رهبر انقلاب به مردم، با وجود اشتباهات زیاد و مشکلات متعدد و مفاسد فراوان، همین نکته باشد که ایشان در باطن این ملت، فطرت الهی را می بیند، فقط باید این غبار ظاهری که بر این چهره نشسته است، کنار زده شود تا این باطن نورانی امت شکوفا شود. 7️⃣براي مبارزه و غلبه «نفس لوامه» بر «نفس اماره»، نیازبه یک واعظ_دروني است(طبق روايات) تا درمواقع عادی که فرد يا جامعه هنوز با خطا مواجه نشده است او را مقاوم سازد و خطرات انتخاب اشتباه را به او گوشزد کند و فرد و جامعه مصونيت پيدا كنند و شكست از شيطان كمتر شود. این واعظ درونی در جامعه، نخبگان فرهنگی و اجتماعی و دینی و انقلابی هستند. اگر اینان نزدیک به پیکره جامعه شده باشند، زودتر می توانند جامعه را از اشتباهات گذر دهند و اگر از مردم، دوری کنند، تکرار اشتباهات زیاد خواهد شد و حتی احتمال تغییر جوهره جامعه نیز وجود دارد. 8️⃣اما چنانچه این واعظ درونی قویتر عمل کند و روشنگری و آگاه سازیش بیشتر باشد نه مقطعی و زودگذر، پیروزی نهایی دست یافتنی تر می گردد و حتی ممکن است به حدی باشد که تا قبل از مواجهه با صحنه بعدی انتخاب، آن چنان از درون مصونیت بخشی گردیده باشد که فریبِ شیاطینِ وسوسه گر و اغواگرِ درون و برون را نخورد بلکه با بصیرت تمام اغواگری آنها را رصد كند كه اینجا شکست شیطان است، یعنی جایی که فریبکاری دشمن، آشکار گردد. 9️⃣بنابراين نبايد به خاطر احتمالِ انتخاب اشتباه مردم، ايشان را از اعمال ِاراده در انتخاب مسئولان منع كرد. اتفاقا خسارت بالاتر از انتخابِ «غير اصلح»، كم رنگ شدن اراده مردم است. اين اراده هر چقدر بيشتر، سر صحنه باشد ولو اينكه خطا هم كند، مي تواند به بازسازي خود بپردازد و در راه پيشرفت كشور دخيل گردد، اما مصيبت روزي است كه حس مسئوليت پذيري و نفوذ اراده مردم به حاشيه رود و مردم فكر كنند كه تنها با انتخاب يك مسئول يا رئيس جمهور تمام كارها حل مي شود و خود به كناري بروند و تماشا كنند. 0⃣1️⃣اگر جامعه، مشاركت كمي در انتخاب مسئولين داشته باشد و نوعي خمودگي و بي خيالي نسبت به جامعه پيدا كند، خسارت اين جامعه بسيار بالاتر از خسارت انتخاب «غير اصلح» است. وقتي جامعه، خودش را دخيل در حركت مي بيند، متوجه اشتباهات مسئولين مي گردد و اين باعث پختگي جامعه در انتخابات بعدي مي شود و در طول زمان منافع اين تقويت اراده جمعي جامعه بر خسارات ناشي از اشتباهاتشان، فائق مي آيد و كم كم با رشدِ بصيرت چنين جامعه اي، آسيب جهل ها و غفلت هاي ناشي از تبليغات رسانه هاي معاند يا منافق و جريانات آن ها،كم مي شود و انتخابهايش به سمت اصلح كشانده مي شود. در اين صورت، اصلاحات با نزديكيِ هويت واحد ومنسجم جامعه به نفس مطمئنه محقق مي شود. 🔅پس در انتخابات پيش رو نبايدبه بهانه جلوگيري از راي آوردن غير اصلح،از مشاركت حداكثري غفلت كنيم. 📝مهدي شبان 🇮🇷 ع 🇮🇷 💠 خانه طلاب جوان 🔰 http://eitaa.com/khanetolab
🔹 ۲۵ رمز موفّقیت در بیانات امام صادق علیه السلام 🔸 از امام صادق علیه السلام روایت شده است که فرمودند : «طلبتُ الجنّة، فوجدتها فی السّخاء؛ بهشت را جست وجو نمودم. پس آن را در بخشندگی و جوانمردی یافتم.» «و طلبتُ العافیة، فوجدتها فی العزلة؛ و تندرستی و رستگاری را جست وجو نمودم. پس آن را در گوشه گیری (مثبت و سازنده) یافتم.» «وطلبت ثقلاً لمیزان، فوجدتها فی شهادة ان لا اله الّا الله و محمّد رسول الله؛ و سنگینی ترازوی اعمال را جست وجو نمودم. پس آن را در گواهی به یگانگی خدای تعالی و رسالت حضرت محمّد(ص) یافتم.» «وطلبت السرعة فی الدخول الی الجنّة، فوجدتها فی العمل لله تعالی؛ سرعت در ورود به بهشت را جست وجو نمودم. پس آن را در کار خالصانه برای خدای تعالی یافتم.» «وطلبتُ حبّ الموت، فوجه ته فی تقدیم المال لوجه الله؛ و دوست داشتن مرگ را جست وجو نمودم. پس آن را در پیش فرستادن ثروت (انفاق) برای خشنودی خدا یافتم.» «و طلبت حلاوة العبادة، فوجدتها فی ترکال معصیة؛ و شیرینی عبادت را جست وجو نمودم.پس آن را در ترک گناه یافتم.» «و طلبت رقّة القلب، فوجدتها فی الجوعو العطش؛ و رقّت (نرمی) قلب را جست وجو نمودم.پس آن را در گرسنگی و تشنگی (روزه) یافتم.» «وطلبت نورالقلب، فوجدته فی التفکر و البکاء؛ و روشنی قلب را جست وجو نمودم. پس آن را در اندیشیدن و گریستن یافتم.» «وطلبت الجواز علی الصراط، فوجدته فی الصدقة؛ و (آسانی) عبور بر صراط را جست وجو نمودم. پس آن را در صدقه یافتم.» «و طلبت نور الوجه، فوجدته فی صلاةاللیل؛ و روشنی رخسار را جست وجو نمودم. پس آن را در نماز شب یافتم.» «و طلبت فضل الجهاد، فوجدته فی الکسب للعیال؛ و فضیلت جهاد را جست وجو نمودم. پس آن را در به دست آوردن هزینة زندگی زن و فرزند یافتم.» «و طلبت حب الله عزّوجل، فوجدته فی بغضا هلال معاصی؛ و دوستی خدای تعالی را جست وجو کردم. پس آن را در دشمنی با گنهکاران یافتم» «و طلبت الرئاسة، فوجدتها فی النصیحة لعبادالله؛ و سروری و بزرگی را جست وجو نمودم. پس آن را در خیرخواهی برای بندگان خدا یافتم.» «و طلبت فراغ القلب، فوجدته فی قلة المال؛ و آسایش قلب را جست وجو نمودم. پس آن را در کمی ثروت یافتم.» «و طلبت عزائم الامور، فوجدتها فی الصبر؛ و کارهای پر ارزش را جست وجو نمودم. پس آن را در شکیبایی یافتم.» «و طلبت الشرف، فوجدته فی العلم؛ و بلندی قدر و حسب را جست وجو نمودم. پس آن را در دانش یافتم.» «و طلبت العبادة فوجدتها فی الورع؛ و عبادت را جست وجو نمودم. پس آن را در پرهیزکاری یافتم.» «و طلبت الراحة، فوجوتها فی الزهد؛ و آسایش را جست وجو نمودم. پس آن را در پارسایی یافتم.» «و طلبت الرفعة، فوجدتها فی التواضع؛ برتری و بزرگواری را جست وجو نمودم. پس آن را در فروتنی یافتم.» «و طلبت العزّ، فوجدته فی الصدّق؛ و عزّت (ارجمندی) را جست وجو نمودم. پس آن را در راستی و درستی یافتم.» «و طلبت الذلة، فوجدتها فی الصوم؛ و نرمی و فروتنی را جست وجو نمودم. پس آن را در روزه یافتم.» «و طلبت الغنی، فوجدته فی القناعة؛ وتوانگری را جست وجو نمودم. پس آن را در قناعت یافتم.» «و طلبت الانس، فوجدته فی قرائة القرآن: و آرامش و همدمی را جست وجو نمودم. پس آن را در خواندن قرآن یافتم.» «و طلبت صحبة النّاس، فوجدتها فی حسن الخلق؛ و همراهی و گفت وگوی با مردم را جست وجو نمودم. پس آن را در خوش خویی یافتم.» «و طلبت رضی الله، فوجدته فی برّ الوالدین؛ و خشنودی خدای تعالی را جست وجو نمودم. پس آن را در نیکی به پدر و مادر یافتم.» 📚 منبع : مستدرک الوسائل، ج ۱۲، ص ۱۷۳-۱۷۴، ح ۱۳۸۱۰ @m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
مجازی ابتلائ اهل ایمان (2).pdf
889.8K
📚 مجموعه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین علیه السلام 1️⃣ : انتخابات ابتلاء اهل ایمان (نگاه توحیدی به پیروزی و شکست در انتخابات) ⁉️آیا کار از دست خدا خارج شده است و امیدی برای تغییر وجود ندارد؟ راه تغییر کدام است؟ ⁉️آیا سرپا ماندن انقلاب با این همه توطئه دشمن، معجزه نیست؟ ⁉️آیا معجزه الهی درمورد مادر حضرت موسی ع که صندوق را به آب بیندازد، در انقلاب تکرار شده است؟ ⁉️آیا عبور از گردنه عظیم انتخابات، می تواند به قیمت تمام شدن دشمنی‌های استکبار در عالم باشد؟ 💻 برای دریافت محصولات و اطلاع از سایر فعالیت های ستاد به آیدی @mellat_emam_hosein در پیامرسان ایتا پیام بفرستید. 🇮🇷 ع 🇮🇷 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«مَن خٰافَ الله َ أَخافَ الله ُ مِنهُ کُلَّ شَی ءٍ»‏‎ 🔰تحلیل سردار از نحوه قدرت یافتن حضرت امام ره.🔰 خواستاران قدرت بشنوند.... @m_shaban