eitaa logo
حقایق پاک (اَلْكَلِمُ الطَّيِّبُ)|مهدی شبان
224 دنبال‌کننده
641 عکس
252 ویدیو
84 فایل
إِلَيْهِ يَصْعَدُ #الْكَلِمُ_الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُه #حقایق_پاک به همراه #عمل_شایسته،عامل #صعود است. نوشته های «مهدی شبان»؛ طلبه عصر امام خمینی ره ارتباط با بنده: @meh_shaban مکتب امام خمینی، خانه طلاب جوان، فقه حکومتی، عصر اقامه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰آثار مخرب، دو قطبی سازی در فردای انتخابات🔰 🔻طرفداران کاندیداها نبایدبه آسیب دوقطبی سازی دچارشوند،خصوصا جبهه انقلاب نباید ازاخلاقمداری فاصله بگیرد 🔻هدف باید تقویت عقلانیت و رشدسیاسی واجتماعی مردم باشد،نه هراس افکنی و تقابل مردم روبروی هم. 🔻به این فکر کنیم که در فردای انتخابات قرار است همه مردم در ساخت کشور مشارکت کنند و فضای دوقطبی، ترمز جدی این حرکت است 🔻بله، میتوان از مواضع رقیب انتقاد کرد، اما در مقابل باید نقاط مثبت خود را برجسته کرد و مردم را آگاهانه به انتخاب فرد صالح، سوق داد. در ادامه اثرات دوقطبی سازی مخرب را که همه مردم و کشور را در لرخواهد گرفت را ملاحظه بفرمایید: 🔸از بین رفتن وحدت و انسجام ملی 🔸از بین رفتن وحدت و یکپارچگی حقیقی میان دولت و ملت 🔸ایجاد حواشی برای دولت آینده و از دست دادن توان حقیقی، برای حل مسایل اصلی کشور 🔸تنفر و عدم حمایت و همراهی طرفداران کاندیدای شکست خورده از کاندیدای پیروز 🔸سرخوردگی بازندگان و بی تفاوتی نسبت به مسئولیت های سیاسی و اجتماعی 🔸تقدم منافع حزب و جریان بر مصالح مردم 🔸شکاف بین نخبگان سیاسی و اجتماعی و امتداد این شکاف در جامعه 🔸قابلیت نفوذ دشمن به جامعه دوقطبی 🔸آزاد نشدن ظرفیتهای کشور و عدم پیشرفت 🔸استمرار دوقطبی و از بین رفتن فضای مفاهمه و گفتگو و عقلانیت 🔸استمرار دوقطبی و از بین رفتن امنیت روانی جامعه 🔸استمرار دوقطبی و احتمال درگیری‌های خیابانی 🔸سقوط فرهنگ سالم و معنوی و افزایش تهمت و دروغ و شایعه 🔸بدبینی و نفرت مردم به یکدیگر و از بین رفتن تقوای جمعی 🔸دلزدگی و خستگی مردم و شکننده شدن محیط جامعه ⁨⁨https://eitaa.com/m_shaban
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🗳 رهبر انقلاب، خطاب به نامزدهای انتخابات: رقیب‌هراسی نکنید؛ کشور ضرر میکند ✏️ ما در گذشته هم هر وقتی که نامزدها در مناظرات تلویزیونی و غیره روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی از انحاء ضرر کرد؛ در گذشته هم این جور بوده. این جوری نباشد که مردم را از رقیب بترسانیم که اگر او بیاید چنین خواهد شد، چنین خواهد شد. ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ 💻 Farsi.khamenei.ir
هدایت شده از بر پا
مناظره اول جلیلی_پزشکیان 🔺برای فهم مناظره و یافتن نقطه اصلی اختلاف، نه خودتان را معطل ادبیات کوچه‌بازاری پزشکیان کنید، نه ادبیات عجیب و نخبگانی جلیلی، نه خودتان را معطل "کارنامه‌ات چیست" پزشکیان کنید، نه "برنامه‌ات چیست" جلیلی، نه خودتان را معطل "کرد و ترک و سنی" پزشکیان کنید نه "زنان سرپرست خانه و روستاییان و کارگران" جلیلی. پس مساله چیست؟ 🔺مساله دقیقا و دقیقا دو راهبرد مختلف در اداره کشور است. یکی میگوید جوشش اراده های مردم، راه حل است. دیگری میگوید فروش دست‌آوردها و معامله با قدرتمندان. 🔺آنکه میگوید "جوشش اراده مردم"، باید ظرفیت‌ها و استعدادهای مردم را بشناسد، تا برای هر صنف و گروهی نقشی تعریف کند. خوب این کار ساده نیست، نیاز به ساعتها برنامه و فکر دارد. دیگری که میگوید "سرمایه ها را بفروشیم"، نیاز به متخصصین دارد چرا؟، چون تخصص، زاویه نگاه تمدن غرب است به امور مختلف، در این رویکرد اتفاقا لازم است با آن نگاه امور را بشناسیم، که بتوانیم قدرتهای دنیا را توجیه کنیم که بخرند. اصل این است، چه چیز برای فروش و معامله داریم، و چگونه معامله کنیم و بفروشیم. نگاه دنیا و زبان دنیا را لازم داریم برای فروش. به اقتصاد به فرهنگ به تربیت به تعاملات به ابزارها به سرمایه ها و.... 🔺آنکه میگوید "جوشش اراده مردم" فضای مجازی را محیط جوشش محتوا و کسب درآمد از این راه میکند، دیگری فضای مجازی برایش محیط مناسبی برای داد و ستد با بازارهای جهانی و کسب درآمد از محیطهای اقتصادیِ تحت حکمرانی قدرتهای دنیا است. 🔺آنکه میگوید "جوشش اراده مردم"، میگوید منشا اصلی قدرت من همین است، با این، هم طلبم را میگیرم، هم دشمن را از تحریم پشیمان میکنم، هم تحریم را بی فایده میکنم، دیگری که میگوید "سرمایه ها را بفروشیم" میگوید باید بگردیم در داخل هر چه داریم و به چشم غرب میآید فعلا بفروشیم ، نفت را نمیخرند، هسته ای، نشد موشکی، نشد تعاملات منطقه ای، نشد تعاملات با محور مقاومت، نشد سرپرستی تربیت نیروی انسانی، برجام یک ، برجام دو، برجام سه، اف ای تی اف، بیست سی و .... چون راه دیگری نیست پس معامله بعد معامله. طرف بشکند، رها کند، دبه کند، توهین کند، تحقیر کند، راهی به جز این نیست. پس باز هم معامله. 🔺آنکه میگوید "جوشش اراده مردم"، راه "افزایش مشارکت مردم در انتخابات" را عبور از همین جاده میداند(نقش آفرینی)، راه تنظیم آزادی را عبور از همین دالان میداند(مسوولیت)، راه اعتراض و مطالبه را قرار گرفتن در این پوزیشن میداند(ماموریت مشخص)، آن دیگری که بنایش "فروش سرمایه ها" است، کلا ساختار مدیریت شما را متهم میکند به بی عرضگی، قدرت طلبی، فساد، رانت و غیره که نشان دهد اینجا مشکل است نه راه حل، به اینجا امید نبند، راه حل در علوم غربی و تخصصی است و سپردن کشور به بیرون از اراده مردم. 🔺اینقدر گیر ندهید چطور پزشکیان دست در جیب، بدون کارنامه بدون برنامه با خیال راحت وارد شده، چون این مسیر نه به کارنامه نیاز دارد نه برنامه، همه چیزش فراهم است، آن مسیر دولت مبتنی بر جوشش اراده مردم است که باید سالها نشسته باشد فکر کرده باشد برای تمام ظرفیت‌های کشور. 🔺باید بین دو نوع امید یکی را انتخاب کنند. امید به "جوشش اراده مردم"، ایجاد قدرت درونی و گرفتن حقمان از دنیا با زور قدرت و قوت مردم، یا تدبیر و امید به "فروش سرمایه‌های مردم ایران به حاکمان دنیا" و از طریق آن کمک به رفاه و آسایش و نقش آفرینی مردم. پ.ن. جلیلی هوشمندانه و با اخلاق خوشش، به درستی، خیلی تلاش کرد دو قطبی نسازد، اما این دو راهبرد متقابل قابل جمع نیستند به هیچ وجه. لذا انتهای کار دیگر احسنت احسنت گفتن هم نتیجه نداشت. @ali_mahdiyan
همه عزیزان، خصوصا کسانیکه مشغول تبلیغ کامدید جبهه انقلاب هستند،در وسط این شلوغی ها، حتما فرصتی و لو کوتاه را برای توسل و دعا کردن قرار دهند علاوه بر توسل به حضرت زهرا در قالب حدیث کساء، قبل انجام مناظرات، دوستانی که حتل و توانش را دارند، نماز جعفر طیار را هم بخوانند https://eitaa.com/m_shaban
هدایت شده از خانه طلاب جوان
⁉️شما هم می‌ترسید جریان غربگرا بر کشور مسلط شوند؟ ⁉️نمی‌دونید چه کاری از دستتون برمیاید؟ 🔰 پیشنهاد میکنم با پویش بیست‌کال همراه شوید 1️⃣ معرفی طرح تماس با مردم 2️⃣ آموزش کار با ربات بیست‌کال 3️⃣ سناریو گفتگو با مردم 4️⃣ نمونه صوت های گفتگو با مردم 📌ارتباط با ادمین: 🆔 @admin_kht 🔹.............🔹............🔹 💫 به "خانه طلاب جوان" بپیوندید: 🌐 @khanetolab
🔖آقای دکتر جلیلی و سیاستی که عین دیانت است نوشتاری از استاد اصغر طاهرزاده باسمه تعالی ۱_ توصیه های آقای دکتر جلیلی به خواندن کتاب های «مصباح الهدایه» و «شرح دعای سحر» و «سرّ الصلوات» و «اربعین حدیث» و «شرح جنود عقل و جهل» از حضرت امام خمینی، حکایت از آن دارد که ما با سیاستمداری روبرو هستیم که تا این اندازه نسبت به مبانی عرفانی و حِکمی آگاه است. کدام سیاستمدار را در جهان می شناسیم که اینگونه باشد؟ ۲_ با توجه به نکته فوق، آقای دکتر سعید جلیلی روحی است در راستای انقلابی که سیاست و دیانت در آن آمیخته می باشد امری که بشر خسته از سیاستمدارانِ سکولار سخت بدان نیاز دارد و این یعنی نظر به آینده ای که در پیش است. ۳_ راز دفاع مستقیم و مشخص ما از آقای دکتر جلیلی بدان جهت است که او در شخصیت خود، خود را در نسبت با حضرت امام و حضور در تاریخ انقلاب اسلامی معنا کرده است. آری و این حکایت حضور آینده ما در جهان است. ۴_ دفاع از دکتر جلیلی به معنای حضور در تاریخی است توحیدی که موجب حسّ معنایِ بودن اصیل یا اگزیستانس برای انسان می شود و از این جهت میتوان گفت ما را به شور و شعف ایمانی سیر میدهد. ۵_ با توجه به جبهه مقابل دکتر جلیلی، انتخاب ایشان در واقع نظر به راهی است برای عبور از نیست انگاری و پوچی تاریخ مدرن در بستر تاریخی که با انقلاب اسلامی آغاز شد. ۶_ از آن جایی که ایمانِ عرفانی منجر به گشودگی انسان نسبت به عالم و آدم میشود؛ همان طور که نباید قاطعیت مولای مان علی«علیه السلام» را در مقابل انحرافاتی چون حکمیّت، بسته بودنِ آن حضرت قلمداد کرد؛ قاطعیت های دکتر جلیلی در مقابل لیبرالهای وطن فروش را نباید بسته بودنِ ایشان به حساب آورد. ۷_از آنجایی که هر حرکتی در رخدادهای تاریخی، آغازی است برای درخشش بیشتر آن، مواجهه با جریانی که بنا دارد پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد؛ در هر حال منجر به درخشش هرچه بیشتر ذات انقلاب اسلامی خواهد بود و نباید از نقش این نوع مواجهه ها نسبت به حضور تاریخی خود و ظرفیتی که این تاریخ دارد به خاطر چنین موانعی غفلت کرد. ۸_زیباییِ حضور در تاریخ توحیدی و حضور در رقابت هایی که در چنین صحنه هایی پیش می آید، خود به خود یک نوع معنابخشی و درک حضورِ تاریخی است. ۹_آیا از خود پرسیده‌ایم: چه آینده‌ای، آینده گمشده ما می‌باشد که زندگی آمریکایی آن را پنهان کرده است؟ آیا علت گمشدن جهان آینده ما، نظر به جهانی نیست که با غفلت از انسان و از «اصالت وجود»، پیش آمده و برای حضور در تاریخ انقلاب اسلامی باید آن را بازخوانی کنیم؟ ۱۰_حمله به اسرائیل افق دولت - ملت ایران را عوض کرد و یک گام بالا رفتیم با تصمیم بی‌سابقه‌ای که گرفتیم و اجرایش کردیم. با توجه به این امر نباید از فرصت فوق‌العاده‌ای که برای ایران پیش آمده، غفلت کرد، فرصتی که دولت‌ها می‌توانند در سال‌های آینده با درک ظرفیت‌هایی که پیش آمده از آن استفاده کنند، مشروط بر آن‌که متوجه باشیم غرب، قدرت نسبی‌اش را از دست داده و ما می‌توانیم از موضع قدرت با اروپا و آمریکا برخورد کنیم. زیرا به جهت دگرگون‌شدن جایگاه ایران، آن‌ها دیگر نمی‌توانند قراردادهای‌شان را زیر پا بگذارند. دولتی باید به میدان آید که متوجه این امر باشد، به‌خصوص که متحدان ایران در منطقه قوی‌تر شده و دست ایران پُرتر از قبل است. ادامه در پیام بعد👇 https://eitaa.com/m_shaban
🔖آقای دکتر جلیلی و سیاستی که عین دیانت است نوشتاری از استاد اصغر طاهرزاده (لینک قسمت اول) قسمت دوم 11_درک دولت شهید رئیسی از آینده تا آن‌جایی بود که می‌دانست: «گر شوم مشغول اشکال و جواب ** تشنگان را کی توانم داد آب‌‌» و از این جهت خود را مشغول مشاجرات داخلی نکرد. عمده نحوه‌ برخورد با کسانی است که معنی خود را در درگیری و تهمت می‌دانند، در حالی‌که راه ما نسبت به آینده‌ای که در پیش است، راهی است که خداوند با توجه به آن به ما فرمود: «وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا كِرَامًا» مؤمنین کسانی‌اند که به جهت اهداف بلندی که دارند چون با سخنان پوچ و بیهوده روبه رو شوند، بزرگوارانه از آن می‌گذرند. این است سبک حضور ما در آینده که آقای دکتر جلیلی به جهت درک حضور تاریخی‌شان در چنین سبکی حاضرند. ‌۱۲_ به گفته مقام معظم رهبری: «استمرار حرکت انقلابی یعنی این‌که ما هدف‌های انقلاب را در نظر داشته باشیم، در مدّ نظر قرار بدهیم و همه‌ نیازهای امروز و ‌فردا، نیازهای اکنون و آینده را که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند، در نظر بگیریم و این نیازها را به هر شکلی که می‌توانیم تأمین کنیم؛ ‌معنای این، استمرار انقلاب است؛ هدف‌های انقلابی در نظر گرفته بشود. و برای رسیدن به این هدف‌ها طبعاً نیازهایی وجود دارد که ‌این نیازها بعضی‌اش مربوط به کوتاه‌مدّت است، مربوط به اکنون است، بعضی از این نیازها مربوط به آینده است، مربوط به فردا ‌است که از امروز باید برای فردا آن را آماده کرد. این نیازها را در حدّ توانِ خودمان تلاش کنیم به وجود بیاوریم؛ این، حرکتِ تداومِ ‌انقلاب و استمرارِ انقلاب را به وجود می‌آورد.»(28/11/1400) ۱۳_ رهبر معظم انقلاب در 22 اسفندماه سال 97 می‌فرمایند: «توصیه‌ من، امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ قفل‌ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت. آنچه ‌می‌گویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّت‌های عینی است. اینجانب همواره از امید کاذب و فریبنده‌ دوری جسته‌ام، امّا خود و همه ‌را از نومیدی بیجا و ترس کاذب نیز برحذر داشته‌‌ام و برحذر می‌دارم. در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه - سیاست ‌تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای ‌دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان‌دادن واقعیّت‌ها، پنهان‌کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ‌کردن عیوب کوچک، و کوچک ‌نشان‌دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ همیشگی هزاران رسانه‌ صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و ‌البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان ‌باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را ‌از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است. نشانه‌های امیدبخش -که به برخی از آن‌ها اشاره شد- در برابر ‌چشم شما است. رویش‌های انقلاب بسی فراتر از ریزش‌ها است و دست ‌و دل‌های امین و خدمتگزار، به مراتب بیشتر از مفسدان و خائنان و ‌کیسه‌دوختگان است. دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی، در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام ‌می‌نگرد. قدر خود را بدانید و با قوّت خداداد، به سوی ‌آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید.»(22/11/1397) ۱۴_با توجه به نکات فوق، خوب است کمی به این جمله مقام معظم رهبری که خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا داشتند، توجه کنید که می‌فرمایند: «تاریخ در حال ورق خوردن است و شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.» آیا این جمله حکایت از بصیرتی نمی‌کند که هرکس باید نسبت به آن بیندیشد تا از تفکر تاریخی محروم نگردد؟ و بفهمیم وقتی به گفته رهبر معظم انقلاب: «امروز رژیم صهیونیستی در مقابل چشم مردم دنیا دارد بتدریج ذوب می‌شود، دارد تمام می‌شود.» ما با کدام آینده روبه‌روئیم و کدام ریاست جمهوری متوجه عمق راهبری چنین حضوری در این زمانه می‌تواند باشد؟ 15- مهم درک تجربه تاریخی است نسبت به حضوری که با مذاکره با آمریکا به دست آمد و دوباره نباید امید خود را به آمریکا و اروپا بست که این نوعی غفلت از تجربه گذشته است و غفلت از راهی که با دولت شهید رئیسی مقابل ما گشوده شد. 16- در آخر با توجه به آنچه عرض شد باید گفت: مهم آن است که کسانی را که به عنوان نامزد ریاست جمهوری انتخاب شده‌اند افراد دلسوزی بدانیم با سلیقه‌های مختلف، ولی برای آینده ایران و انقلاب اسلامی بنا را بر آن نمی‌گذاریم که پیروزی یک نفر به معنای شکست طرفداران نامزد دیگری است. زیرا آینده‌ای که در پیش داریم بسی فاخرتر از آن است که با امواج ساده حضور یک نامزد متلاطم شود. والسلام https://eitaa.com/m_shaban
هدایت شده از لب المیزان
༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕࿇༅⊹━┅┄ 🌸 🌸استـــاد اصغـــر طاهــــــرزاده 💠سوال شماره ۳۷۸۳۷ 💠 آقای دکتر جلیلی و درک تاریخی از انقلاب اسلامی ⁉️سلام علیکم در اصلح بودند آقای جلیلی، غیر از افق گشایی ایشان نسبت آینده انقلاب، چند شبهه اساسی نسبت ایشان و اطرافیانشان هست که خوب است پاسخ داده شود ، تا در دور دوم با قاطعیت بتوان از ایشان حمایت کرد یکی از شبهات امثال خود آقای ثابتی هستند با اون رای ندادنشان در تعیین رییس مجلس. و یا دیگر عزیزان تندرویی که دور آقای جلیلی جمع شدن و آقا در انتخابات مجلس چند بار بهشون تذکر دادند. کسانیکه با تندروی ها، نیروهای انقلاب را زخمی کرده اند و الان جزو مشاورین و نزدیکان ایشان هستند و نکته دوم بحث تعامل و اجماع سازی مدیران توسط آقای جلیلی است که آیا میتوانند این بدنه مدیرانی که از افکار ایشون بسیار فاصله دارند را مدیریت و هدایت کنند و درست به کار گیرند که اصطکاک پیش نیاد. قدرت اجماع سازی ایشان مورد تجربه قرار نگرفته است. توجه شود که جمع کردن نخبگان در بحثهای مشورتی دولت سایه، غیر از مدیریت افراد با تفکرات مختلف برای اجرای ایده های رو به جلویی که آن مدیران فهم درستی از آن ندارند. و بحث سوم، توان اجرایی ایشون است، چون تجربه مدیریتی نداشتند که کارآمدی اشان را با آن بسنجیم، این سه تا اشکال را می‌خواستیم استاد نظر دهند برای این شبهات یا واقعیتها باید پاسخ قانع کننده داشته باشیم که در هفته بعد که دور دوم میرود دستمان پر باشد تشکر ✅باسمه تعالی: سلام علیکم: عنایت داشته باشید هر آن کسی که به معنای واقعی و با حکمت لازم وارد تاریخی شد که با انقلاب اسلامی پیش آمده، با روحی که روح آن تاریخ است با مسائل مواجه می‌شود و از آن‌ها عبور می‌کند. نمونه‌اش رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری‌شان و یا شهید رئیسی عزیز. و آقای دکتر جلیلی حقیقتاً شخصیتی می‌باشند که متوجه روح تاریخی انقلاب اسلامی هستند و مراحل مختلف انقلاب را می‌شناسند و شعارهای ایشان، حکایت مهمی از دقت ایشان است نسبت به ذات انقلاب و شرایط امروزین ما. و از این جهت با توجه به این امر می‌توان به ایشان امیدوار بود و عبور از آن نوع ضعف‌ها که می‌فرمایید با چنین روحیه‌ای به خوبی انجام می‌گیرد. و از این جهت در عکس‌نوشته شماره 8 عرض شد:  اگر انسان می‌تواند متذکر این امر باشد که چگونه خداوند در رخدادهای تاریخی به او نزدیک می‌شود و تکلیف کنونی او اندیشیدن به امکان آغازی دیگر از «وجود» است؛ انسان می‌تواند متوجه آن آغاز باشد که چگونه امر قدسی طلوع می‌کند، مانند آنچه در شخصیت آقای دکتر جلیلی ممکن است.  این نوع درک تاریخی، فرق می‌کند با درک تاریخی عزیزانی مانند آقای دکتر قالیباف که در عین دلسوزی بنا دارند انقلاب را در مقابل جریان توسعه غربی یاری کنند تا ما نسبت به غرب عقب نیفتیم همان‌طور که در مقابل صدام، این عزیزان همچون سرداری شجاع به میدان آمدند و این غیر از آن است که اساساً ما در آینده دیگری از طریق انقلاب اسلامی حاضر شده‌ایم، امری که آقای دکتر جلیلی متوجه آن می‌باشند و از این مهم‌تر این‌که مردم نیز متوجه شخصیت ایشان هستند؛ وگرنه با این‌همه هجمه و دروغ و شایعه، چگونه باور می‌کردیم این‌طور به ایشان رجوع شود. موفق باشید              🌐http://lobolmizan.ir/quest/37837 🔻کانال لب المیزان ‌ 📱 @lobolmizan 🔻کانال صدای لب المیزان 📱 @sound_lobolmizan
⬅️ صفحه اول روزنامه همشهری، چهارشنبه، ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳  🔸اینجا بخوانید: 👉 l1nq.com/DW1i8 ⁨⁨🆔 @hamshahrinews
اگر هنوز مرددی، از ایمان این پیرزن برای رفع تردیدت، کمک بگیر اگر این چند روزه از کار کردن برای جبهه حق خسته شدی، این عکس را ذخیره کن و هرازگاهی نگاهش کن.... https://eitaa.com/m_shaban
رفقا با تمام کنید و و و مشارکت ۵۰ درصدی محقق خواهد شد باذن الله مَن كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوست داری در تمام روضه خوانی مداح اهل بیت حاج مهدی سماواتی شریک شوی؟ این کار را انجام بده https://eitaa.com/m_shaban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: راه من، راه مولا ‎ است. مولا علی ع: إِنِّي أَكْرَهُ لَكُمْ أَنْ تَكُونُوا سَبَّابِينَ دوست ندارم كه شما ‎ (به دشمن) باشيد. پ.ن: آیا ایشان با این سکوت و رضایت، میتواند راه مولا علی را ادامه دهد؟🤔 قضاوت با شما https://eitaa.com/m_shaban
🔺 | 🔰 پویش ختم ۱۴ میلیون از حالا تا پایان شمارش آراء، برای در استاد عابدینی: 🔸 ذکر صلوات، خلاصه همه معارف ما و ذکر جامع است؛ با این ذکر جامع که مشکل گشاست، توسل به اهل‌بیت پیدا کنیم! 🔸 در جمع‌های خانوادگی، مسجدها، هیئت‌ها و به هر صورت که ممکن است در انجام و نشر این پویش مشارکت کنیم. 🔸 هر جمع، ۱۴ هزار صلوات را ختم کنند و خوب است در انتهای هر ۱۰۰ صلوات، یک وعجل‌فرجهم هم گفته شود. 🔸 این ختم صلوات برای این است که اگر ما در انجام تکلیف کوتاهی کردیم و یا در شکر این حاکمیت الهی نقص داشته‌ایم، به برکت این صلوات بر محمد و آل محمد(علیهم‌السلام) نقص و کاستی برطرف شود. 🔰 لینک «ختم ١۴ میلیون صلوات» به نیت پیروزی جبهه انقلاب و در 👇🏻👇🏻 🌐 https://EitaaBot.ir/counter/3yj 🌐 https://EitaaBot.ir/counter/3yj ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 http://Eitaa.com/joinchat/366215168Cc0e81daf3e
♦️این توسل را برسانید به دست تمام دغدغه مندان در این ایام♦️ مکتب نجف و تعالیم آن همیشه در بزنگاه ها به کمک انسان می آید. دستور پیش رو از نمازهایی است که مورد سفارش موکد اساتید مکتب معرفت النفسی نجف اشرف علی الخصوص مرحوم علامه ی طباطبایی ره بوده است. این نماز مناسب قرائت در های_جمعه است که طبق نقل بحارالانوار توسط امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به ابوالحسین بن ابی بغل کاتب در کاظمیه تعلیم شده است. این نماز را برای تعجیل در ظهور و پیش آمدن مصلحت کشور در دو روز آینده ،همگی (پنجشنبه شب) بخوانیم و آن را غنیمت بشماریم.( وقت سحر میان نمازهای شب بهتر است) دو رکعت نماز عادی ( به نیت نماز فرج)بگذارد، بعد از آن بگوید: 💠 يا مَنْ أَظْهَرَ الْجَمِيلَ وَ سَتَرَ الْقَبِيحَ يَا مَنْ لَمْ يُؤَاخِذْ بِالْجَرِيرَةِ وَ لَمْ يَهْتِكِ السِّتْرَ يَا عَظِيمَ الْمَنِّ يَا كَرِيمَ الصَّفْحِ يَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ يَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالرَّحْمَةِ يَا مُنْتَهَى كُلِّ نَجْوَى وَ يَا غَايَةَ كُلِّ شَكْوَى يَاعَوْنَ كُلِّ مُسْتَعِينٍ يَا مُبْتَدِئاً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اسْتِحْقَاقِهَا   💠 سپس ده بار بگوید: يَا رَبَّاهْ   💠 سپس ده بار بگوید: يَا سَيِّدَاهْ  💠 سپس ده بار بگوید: يَا مَوْلَاهْ  💠سپس ده باربگوید: يَا غَايَتَاهْ  💠 سپس ده بار بگوید: يَا مُنْتَهَى غَايَةِ رَغْبَتَاهْ   💠 سپس بگوید: أَسْأَلُكَ بِحَقِّ هَذِهِ الْأَسْمَاءِ وَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ ع إِلَّا مَا كَشَفْتَ كَرْبِي وَ نَفَّسْتَ هَمِّي وَ فَرَّجْتَ غَمِّي وَ أَصْلَحْتَ حَالِي 💠 و سپس به هر صورتی که می خواهد دعا کند و حاجاتش را گفته 💠 سپس گونه راست صورت خود را روی سجده (روی مهر) بگذارد و 100بار بگوید: يا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَايَ وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَانَاصِرَايَ  💠 سپس گونه چپ صورت را روی سجده و مهربگذارد و 100 بار بگوید : أدْرِكْنِي 💠 و سپس در همان حالت مکررا می گویید الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ تا نفس قطع شود و سپس سر خود را از سجده بلند کرده و ان شالله حاجت روا خواهد شد. بحار ج ۵۱ ص ۳۰۴
نماز به امام زمان✅ 🔸ویژه برای نزول رحمت و برکت به مردم و انقلاب، در افزایش مشارکت در انتخابات و پیروزی نامزد اصلح 🔸فوق العاده مهم همان نماز امام زمان، با یک غسل قبلش و یک دعا بعدش اگر قم هستید در جمکران بخوانید 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔸در کتاب «نجم ثاقب» از کتاب «کنوز النّجاح» شیخ طبرسی نقل کرده که از ناحیه مقدّسه حضرت صاحب الزمان(علیه‌السلام) توقیع بیرون آمد که: هرکس را به خداوند تعالی حاجتی پیش آید ◀️باید بعد از نیمه شب جمعه غسل کند و به جایگاه نماز خود برود و دو رکعت نماز بخواند. ◀️در رکعت اول وقتی که به آیه «إِیّٰاکَ نَعْبُدُ وَ إِیّٰاکَ نَسْتَعِینُ» رسید صد مرتبه آن را بگوید، سپس سوره «حمد» را به پایان ببرد و یک مرتبه «توحید» بخواند و رکوع و دو سجده را بجا آورد؛ ◀️ و «سُبْحانَ رَبِّیَ الْعَظِیمِ وَ بِحَمْدِهِ» را در رکوع ۷مرتبه ◀️و «سُبْحانَ رَبِّیَ الْأَعْلَىٰ وَ بِحَمْدِهِ» را در هر سجده ۷ مرتبه بخواند ◀️ و رکعت دوم را نیز به همین شیوه بجا آورد. ◀️و پس از تمام شدن نماز این دعا را بخواند، به درستی که حق‌تعالی حاجت او را برآورده می‌سازد هر حاجتی که باشد بجز آن‌که حاجت او در قطع کردن پیوند خویشان باشد؛ و دعا این است: اللّٰهُمَّ إِنْ أَطَعْتُكَ فَالْمَحْمَدَةُ لَكَ، وَ إِنْ عَصَيْتُكَ فَالْحُجَّةُ لَكَ، مِنْكَ الرَّوْحُ وَمِنْكَ الْفَرَجُ، سُبْحانَ مَنْ أَنْعَمَ وَشَكَرَ، سُبْحانَ مَنْ قَدَّرَ وَغَفَرَ . اللّٰهُمَّ إِنْ كُنْتُ عَصَيْتُكَ فَإِنِّي قَدْ أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْياءِ إِلَيْكَ وَهُوَ الْإِيمانُ بِكَ، لَمْ أَتَّخِذْ لَكَ وَلَداً وَلَمْ أَدْعُ لَكَ شَرِيكاً مَنّاً مِنْكَ بِهِ عَلَيَّ لَامَنّاً مِنِّي بِهِ عَلَيْكَ، وَقَدْ عَصَيْتُكَ يَا إِلٰهِي عَلَىٰ غَيْرِ وَجْهِ الْمُكابَرَةِ، وَلَا الْخُرُوجِ عَنْ عُبُودِيَّتِكَ، وَلَا الْجُحُودِ لِرُبُوبِيَّتِكَ، وَلٰكِنْ أَطَعْتُ هَوايَ وَأَزَلَّنِي الشَّيْطانُ، فَلَكَ الْحُجَّةُ عَلَيَّ وَالْبَيانُ فَإِنْ تُعَذِّبْنِي فَبِذُنُوبِي غَيْرُ ظالِمٍ لِي، وَ إِنْ تَغْفِرْ لِي وَتَرْحَمْنِي فَإِنَّكَ جَوادٌ كَرِيمٌ . پس از این دعا تا نفس او وفا کند «یا کریم، یا کریم» را تکرار کند، و بعد از آن بگوید: يَا آمِناً مِنْ كُلِّ شَيْءٍ وَكُلُّ شَيْءٍ مِنْكَ خائِفٌ حَذِرٌ أَسْأَلُكَ بِأَمْنِكَ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ وَخَوْفُ‌ِ كُلِّ شَيْءٍ مِنْكَ، أَنْ تُصَلِّيَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُعطِيَنِي أَماناً لِنَفْسِي وَأَهْلِي وَوَلَدِي وَسائِرِ مَا أَنْعَمْتَ بِهِ عَلَيَّ حَتَّىٰ لَا أَخافَ وَلَا أَحْذَرَ مِنْ شَيْءٍ أَبَداً إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ، وَحَسْبُنَا اللّٰهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ، يَا كافِيَ إِبْرَاهِيمَ نُمْرُودَ، وَيَا كافِيَ مُوسىٰ فِرْعَوْنَ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَأَنْ تَكْفِيَنِي شَرَّ فُلانِ ابْنِ فُلان. . به جاى «فلان بن فلان» نام شخصی را که از او می‌ترسد و نام پدرش را بگوید و از خدا بخواهد که زیان او را دفع و وی را از او بازدارد، به درستی که حق‌تعالی گزند او را باز خواهد داشت ان‌شاء‌الله‌تعالی؛ و پس از آن به سجده رود و حاجت خود را بخواهد و به سوی حق‌تعالی زاری کند. به درستی که مرد مؤمن و زن مؤمنه‌ای نیست که این نماز را بجا آورد و این دعا را از روی اخلاص بخواند، مگر این‌که درهای آسمان برای او در برآمدن حاجاتش گشوده می‌شود و در همان هنگام و همان شب دعای او نسبت به هرگونه حاجتی که باشد مستجاب می‌شود و این به سبب احسان و لطف و مهربانی حق‌تعالی بر ما و بر مردم است. 🔻🔻برنامه ریزی کنید و این نماز و نماز توسل پیام قبل را بخوانید، دوتاش حدود ۲۰دقیقه طول میکشه 🔻همچنین این صلوات دسته جمعی را نیز انجام دهید 🔻تذکر: این نمازهای مستحبی، میتواند جایگزین نافله شب گردد. https://eitaa.com/m_shaban