eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.6هزار عکس
32.4هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
28.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پاسخ به ضد انقلاب | هویت هتاک به قرآن و ارتباط با جمهوری اسلامی! 😳 🎙با کلام جناب آقای @Monadizaman | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
27.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️صحنه‌ای که دل هر مسلمانی را به وجد می‌آورد/ هزاران جلد قرآن در سوئد بالا رفت.. دیروز یک قرآن را سوزاندند، امروز هزاران قرآن در مالمو سوئد بالا رفت و قرائت دسته جمعی قرآن. هرچه بخواهید قرآن را محو کنید، بیشتر شکوفا می‌شود، این است معنی *انّا له لحافظون* « بدرستیکه که ما آن را حفظش می‌کنیم.» ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔸 مدظله العالی: روی كاغذ امضا نمی‌زنم، انجيل بياوريد‌‌ 🖋 دستخط رهبر انقلاب روی كتاب مقدس خانواده شهيد مسيحی ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
آیت الله ناصری (ره): 🔳 ، ماه عجیبی است. ماه جلوه گری حسین علیه السلام است. ماه جلوه گری ولایت است؛ مخصوصاً دهه اول محرم، که چه خبر است درآن؟! در روایت دارد که خداوند در ازای شهادت امام حسین علیه السلام چهار خصلت در این دنیا به ایشان عطا کرد: ▪️ استجابت دعا را در زیر قُبّه حضرت قرار داد؛ یعنی هر کَس زیر قبه امام حسین علیه السلام دعا کند دعایش مستجاب است، ▪️ دوم اینکه شفای بیماری ها را در تربت ایشان قرار داد. ▪️ و سوم اینکه امامان بعدی را از نسل ایشان قرار داد. ▪️ و چهارم اینکه زائران او، ایامی که زائر ایشان هستند از عمرشان محسوب نمی شود. ره ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
مباحث
علیه‌السلام
مباحث
۳. ابن شهر آشوب روایت کرده که هنگام ولادت امام حسین علیه السّلام فاطمه علیهاالسّلام مریضه شد و شیر د
| علیه‌السلام ۲ فصل دوّم : در بیان فضائل و مناقب و مکارم اخلاق آن حضرت علیه السّلام از (اربعین مؤذّن ) و (تاریخ خطیب ) و غیره نقل شده که جابر روایت کرده که رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرزندان هر پیغمبری را از صُلبْ او آورد و فرزندان مرا از صلب من و از صلب علیّ بن ابی طالب علیه السّلام آفرید، به درستی که فرزندان هر مادری را نسبت به سوی پدر دهند مگر اولاد فاطمه که من پدر ایشانم. مؤلف گوید: از این قبیل احادیث بسیار است که دلالت دارد بر آنکه حسنین علیهماالسّلام دو فرزند پیغمبر صلی اللّه علیه و آله و سلّم می باشند و امیرالمؤمنین علیه السّلام در جنگ صفّین هنگامی که حضرت حسن علیه السّلام سرعت کرد از برای جنگ با معاویه ، فرمود: باز دارید حسن را و مگذارید که به سوی جنگ رود؛ چه من دریغ دارم و بیمناکم که حسن و حسین کشته شوند و نسل رسول خدا منقطع گردد. ابن ابی الحدید گفته : اگر گویند که حسن و حسین پسران پیغمبرند، گویم هستند؛ چه خداوند که در آیه مباهله فرماید:(أبنائنا) جز حسن و حسین را نخواسته ، و خداوند عیسی را از ذرّیت ابراهیم شمرده؛ اهل لغت خلافی ندارند که فرزندان دختر از نسل پدر دخترند، و اگر کسی گوید که خداوند فرموده است : (ما کان محمّدٌ ابا احدٍ مِنْ رِجالکُمْ) یعنی نیست محمّد صلی اللّه علیه و آله و سلّم پدر هیچ یک از مردان شما؛ در جواب گوئیم که محمّد را پدر ابراهیم ابن ماریه دانی یا ندانی ؟ به هر چه جواب دهد جواب من در حقّ حسن و حسین همان است. همانا این آیه مبارکه در حّق زید بن حارثه وارد شد؛ چه او را به سنّت جاهلیّت فرزند رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم می شمردند و خداوند در بطلان عقیدت ایشان این آیه فرستاد که محمّد صلی اللّه علیه و آله و سلّم پدر هیچ یک از مردان شما نیست لکن نه آن است که پدر فرزندان خود حسنین و ابراهیم نباشد.
۵. در جمله ای از کتب عامّه روایت شده که حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم دست حسنین را گرفت و فرمود - در حالی که اصحابش جمع بودند - : ای قوم ! آن کَس که مرا دوست دارد و ایشان را و پدر و مادر ایشان را دوست دارد، در قیامت با من در بهشت خواهد بود. و بعضی این حدیث را نظم کرده اند: اخذ النّبِیُّ ید الْحُسیْنِ و صِنْوِهِ یوْماً و قال و صحْبُهُ فی مجْمعٍ منْ ودّنی یا قومِ اوْ هذیْن او ابویْهما فالْخُلْدُ مسْکنُهُ معی و روایت شده که رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم حسنین را بر پشت مبارک سوار کرد؛ حسن را بر اضلاع راست و حسین را بر اضلاع چپ و رختی برفت و فرمود: بهترین شترها، شتر شما است و بهترین سوارها، شمائید و پدر شما فاضلتر از شما است . ابن شهر آشوب روایت کرده که مردی در زمان رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم گناهی کرد و از بیم پنهان شد تا هنگامی که حسنین را تنها یافت؛ پس ایشان را بر گرفت و بر دوش خود سوار کرد و به نزد حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم آورد و عرض کرد: یا رسول اللّه !اِنّی مُسْتجیرٌ باللّه و بِهِما؛ یعنی من پناه آورده ام به خدا و به این دو فرزندان تو از آن گناه که کرده ام. رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم چنان بخندید که دست به دهان مبارک گذاشت و فرمود بر او که آزادی و حسنین را فرمود که شما را قبول کردم در حقّ او، پس این آیه نازل شد (و لوْ انّهُمْ اِذْ ظلمُوا انْفُسهُمْ(18)...). و نیز ابن شهر آشوب از سلمان فارسی روایت کرده که حضرت حسین علیه السّلام بر ران رسول خدای صلی اللّه علیه و آله و سلّم جای داشت پیغمبر او را می بوسید و می فرمود: تو سیّد پسر سیّد و پدر ساداتی و امام و پسر امام و پدر امامانی و حجّت، پسر حجّت و پدر حجّتهای خدائی ، از صُلب تو نُه تن امام پدید آیند و نُهم ایشان قائم آل محمّد صلی اللّه علیه و آله و سلم است. و شیخ طوسی به سند صحیح روایت کرده است که حضرت امام حسین علیه السّلام دیر به سخن آمد. روزی حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم آن حضرت را به مسجد برد در پهلوی خویش بازداشت و تکبیر نماز گفت. امام حسین علیه السّلام خواست موافقت نماید درست نگفت؛ حضرت از برای او بار دیگر تکبیر گفت و او نتوانست؛ باز حضرت مکرّر کرد تا آنکه در مرتبه هفتم درست گفت به این سبب هفت تکبیر در افتتاح نماز سنّت شد. و ابن شهر آشوب روایت کرده است که روزی جبرئیل به خدمت حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم آمد به صورت دحیه کلبی و نزد آن حضرت نشسته بود که ناگاه حسنین علیهماالسّلام داخل شدند و چون جبرئیل را گمان دحیه می کردند به نزدیک او آمدند و از او هدیّه می طلبیدند، جبرئیل دستی به سوی آسمان بلند کرد سیبی و بهی و اناری برای ایشان فرود آورد و به ایشان داد. چون آن میوه ها را دیدند شاد گردیدند و نزدیک حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم بردند حضرت از ایشان گرفت و بوئید و به ایشان ردّ کرد و فرمود که به نزد پدر و مادر خویش ببرید و اگر اوّل به نزد پدر خود ببرید بهتر است؛ پس آنچه آن حضرت فرموده بود به عمل آوردند و در نزد پدر و مادر خویش ماندند تا رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم نزد ایشان رفت و همگی از آن میوه ها تناول کردند و هر چه می خوردند به حال اوّل برمی گشت و چیزی از آن کم نمی شد و آن میوه ها به حال خود بود تا هنگامی که حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله و سلّم از دنیا رفت و باز آنها نزد اهل بیت بود و تغییری در آنهابه هم نرسید تا آنکه حضرت فاطمه علیهاالسّلام رحلت فرمود؛ پس انار بر طرف شد و چون حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام شهید شد بِهْ برطرف شد و سیب ماند، آن سیب را حضرت امام حسن علیه السّلام داشت تا آنکه به زهر شهید شد و آسیبی به آن نرسید، بعد از آن نزد امام حسین علیه السّلام بود.
۶. حضرت امام زین العابدین علیه السّلام فرمود: وقتی که پدرم در صحرای کربلا محصور اهل جور و جفا بود آن سیب را در دست داشت و هر گاه که تشنگی بر او غالب می شد آن را می بوئید تا تشنگی آن حضرت تخفیف می یافت چون تشنگی بسیار بر آن حضرت غالب شد و دست از حیات خود برداشت دندان بر آن سیب فرو برد چون شهید شد هر چند آن سیب را طلب کردند نیافتند؛ پس آن حضرت فرمود که من بوی آن سیب را از مرقد مطّهر پدرم می شنوم هنگامی که به زیارت او می روم و هر که از شیعیان مخلص ما در به زیارت آن مرقد معطّر برود بوی سیب را از آن ضریح منور می شنود. و از (امالی ) مفید نیشابوری مرویّ است که حضرت علیه السّلام فرمود: برهنه مانده بودند حضرت امام حسن و امام حسین علیهماالسّلام و نزدیک عید بود؛ پس حسنین علیهماالسّلام به مادر خویش فاطمه علیهاالسّلام گفتند: ای مادر! کودکان مدینه به جهت عید، خود را آرایش و زینت کرده اند؛ پس چرا تو ما را به لباس آرایش نمی کنی و حال آنکه ما برهنه ایم چنانکه می بینی ؟ حضرت فاطمه علیهاالسّلام فرمود: ای نوردیدگان من ! همانا جامه های شما نزد خیّاط است، هر گاه دوخت و آورد آرایش می کنم شما را به آن در روز عید و می خواست به این سخن خوشدل کند ایشان را؛ پس شب عید شد دیگر باره اعاده کردند کلام پیش را، گفتند امشب شب عید است؛ پس چه شد جامه های ما؟ حضرت فاطمه علیهالسلام گریست از حال ترحّم بر کودکان و فرمود: ای نوردیدگان ! خوشدل باشید هر گاه خیّاط آورد جامه ها را زینت می کنم شما را به آن ان شاءاللّه؛ پس چون پاسی از شب گذشب ناگاه کوبید درِخانه را کوبنده ای. فاطمه علیهاالسّلام فرمود: کیست ؟ صدائی بلند شد که ای دختر پیغمبر خدا! بگشا در را که من خیّاط می باشم، جامه های حسنین علیهماالسّلام را آورده ام. حضرت فاطمه علیهاالسّلام فرمود چون در را گشودم مردی دیدم با هیبت تمام و بوی خوشی؛ پس دستار بسته ای به من داد و برفت . پس فاطمه علیهاالسّلام به خانه آمد گشود آن دستار را دید در وی بود دو پیراهن و دو ذراعه و دو زیر جامه و دو رداء و دو عمامه و دو کفش. حضرت فاطمه علیهاالسّلام بسی شاد و مسرور شد؛ پس حسنین علیهماالسّلام را بیدار کرد و جامه ها را به ایشان پوشانید، پس چون روز عید شد پیغمر صلی اللّه علیه و آله و سلّم بر ایشان وارد شد و حسنین را بدان زینت دید ایشان را ببوسید و مبارک باد گفت و بر دوش خویش حسنین را برداشت و به سوی مادرشان برد، فرمود: ای فاطمه ! آن خیّاطی که جامه ها را آورد شناختی ؟ عرضه داشت نه به خدا سوگند نشناختم او را و نمی دانستم که من جامه نزد خیّاط داشته باشم خدا و رسول داناترند به این مطلب ، فرمود: ای فاطمه ! آن خیّاط نبود بلکه او رِضْوان خازِن جنّت بوده و جامه ها از حلل بهشت بوده ، خبر داد مرا جبرئیل از نزد پرودگار جهانیان. و قریب به این حدیث است خبری که در(منتخب ) روایت شده که روز عید حسنین علیهماالسّلام به حضور مبارک رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم آمدند و لباس نو خواستند. جبرئیل جامه های دوخته سفید برای ایشان آورد و حسنین علیهماالسّلام خواهش لباس رنگین نمودند. رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم طشت طلبید و حضرت جبرئیل آب ریخت حضرت مجتبی علیه السّلام خواهش رنگ سبز نمود و حضرت سیّدالشّهداء خواهش رنگ سرخ نمود و جبرئیل گریه کرد و اخبار داد رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم را به شهادت آن دو سبط و اینکه حسن علیه السّلام آغشته به زهر شهید می شود و بدن مبارکش سبز شود و حضرت امام حسین علیه السّلام آغشته به خون شهید شود. عیّاشی و غیر او روایت کرده اند که روزی امام حسین علیه السّلام به جمعی از مساکین گذشت که عباهای خود را افکنده بودند و نان خشکی در پیش داشتند و می خوردند. چون حضرت را دیدند او را دعوت کردند؛ حضرت از اسب خویش فرودآمد و فرمود: خداوند مّتکبران را دوست نمی دارد و نزد ایشان نشست و با ایشان تناول فرمود؛ پس به ایشان فرمود که من چون دعوت شما را اجابت کردم شما نیز اجابت من کنید و ایشان را به خانه برد و به جاریه خویش فرمود که هر چه برای مهمانان عزیز ذخیره کرده ای حاضر ساز و ایشان را ضیافت کرد و إنعامات و نوازش کرده و روانه فرمود. و از جود و سخای آن حضرت روایت شده که ... ادامه دارد . . .
حاج شیخ جعفر ناصر دام عـزه 🔻 امروزه کسب حلال، خیلی سخت شده است! روز عاشورا وقتی که آقا علیه‌السلام برادران و اصحابشان شهید شدند، به خیمه‌ی امام سجّاد علیه‌السلام آمدند که بیمار بودند. ایشان بلند شدند و تکیه کردند و از پدر پرسیدند که کارتان با این قوم دشمن، به کجا کشید؟ 🔸 حضرت فرمودند که پسرم، این‌ها گروهی هستند که بطون و شکم‌هایشان از حرام، پر شده است. همین قدر به شما بگویم که غیر از من و تو، مردی نمانده است. 🔹 حضرت، این سطح از دشمنی را معلول رزق آلوده تعریف می‌کنند. ما طبق چه مبانی، اینقدر در معاملاتمان تسامح و عقب‌نشینی می‌کنیم؟! 🔸 بهتر است وارد نمونه و جزئیات نشوم؛ ولی رزق حلال و پاک، خیلی در تربیت فرزندان برای نسل‌های آینده مؤثر است! اگر اینجا فقط خدا را دیدی، آثارش را خواهی دید و اگر ملاحظه کردی، برکاتش را خواهی دید. ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
استاد مکرم حاج شیخ جعفر ناصری دام‌عـزّه 🔻زهیر بن قین که از اصحاب حضرت سید الشهداء هستند علی رغم اینکه مشهور است می‌گویند ایشان عثمانی بوده است گرچه در تاریخ ندارد که خود او یا شخص معتبری این حرف را زده باشد، فقط یک نفر از لشکر ابن سعد این حرف را زد که «إنّما كنت عثمانيا» و جناب زهیر هم جواب داد و گفت: بودن من در این جایگاه، در این روز، در این شدت، به تو نمی‌فهماند که من اهل بیتی هستم؟ (وقعة الطف ص ۱۹۴) 🔸 ولی جوهره زهیر طلایی است، آن جوهرۀ طلایی این‌ها را به آقا سیدالشهداء وصل کرد؛ طبیعتاً شهادت ارتقائی بیشتر به آنها داد؛ اما جوهره‌ها همه طلایی بود. شما همین زهیر بن قین را نگاه کنید ابتدا در مسیر کوفه دارد مسیر خودش را می‌رود ولی یک جلسه وقتی که خدمت آقا سیدالشهداء رسید آن‌چنان تغییر پیدا کرد که آمد به زن و بچه‌ و همراهان خود گفت تمام شد. من دیگر حسینی شدم، من دیگر رفتم، (وقعة الطف ص ۱۶۲) این اراده، این تصمیم واقعا عجیب است. 🔹 شما ببینید کسانی بودند که حتی از اصحاب (علیه السلام) یا از شیعیان، در بین مکه تا کربلا به آقا سیدالشهداء برخورد کردند، گفتند که بار داریم. به این معنا که فرض کنید رفته بودند چیزهایی خریده بودند و باید می‌بردند مثلاً به شهری، می‌گفتند بارمان را می بریم و برمی گردیم از حریم شما دفاع می کنیم. رفتند و برگشتند دیدند قضیه تمام شده است و حضرت را به شهادت رساندند. 🔸 همراهی با حضرت یک همت بلند و بالائی را لازم داشته است. ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
🎨 لوح | ✏️ رهبر انقلاب: هیئت حسینی به معنای یاد و است. یعنی باید این جور باشد: هم یاد را زنده کند، هم پایگاه و مرکز تبیین باشد. 🗓 ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
📢 اهمیت انجام تکلیف در راه خدا ✏️ رهبر انقلاب: در منزل «ازید» که چهار نفر به حضرت ملحق شدند، بیان دیگری از علیه‌السلام هست. حضرت فرمود: «اما واللَّه انّی لأرجو ان یکون خیراً ما اراد اللَّه بنا؛ قتلنا او ظفرنا». فرمود: من امیدم این است که خدای متعال، آن چیزی که برای ما در نظر گرفته است، خیر ماست؛ چه کشته بشویم، چه به پیروزی برسیم. فرقی نمیکند؛ ما داریم تکلیفمان را انجام میدهیم. 🗓 ۱۳۷۴/۰۳/۱۹ 🖼 ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
▪️ زینب کبری(سلام الله علیها)؛ الگوی زن مسلمان ◾️ رهبر انقلاب: ، خانه و شوهر و زندگی و همه چیز را برای انجام تکلیف بزرگ و فداکارانه که حیات اسلام به آن وابسته بود و بایستی انجام می‌گرفت، رها کرد. ، همه‌ی وظایف مهمّ زن را می‌تواند در عرض هم انجام دهد؛ و همه را از سلام‌الله‌علیها یاد بگیرد. هم طهارت و تقوا را - که بزرگترین خصوصیت یک زن است - و هم عزّت و کبریای مخصوص زنان را در وادی ایمان و تقوا. در روایات است که تکبّر از همه کَس بد است مگر از زن در مقابل مرد بیگانه. زن باید حالت کبریا داشته باشد و نباید حالت خضوع و تسلیم بر او مستولی شود. این هم نمونه‌ی بزرگ دیگر، که زینب کبراست. زن مسلمان، از هر طرف که ملاحظه کند، زینب کبری را شاخص می‌بیند. زینب کبری از لحاظ علمی، یک عالمه‌ی معروف به علم در جامعه‌ی اسلامیِ آن روز بود. ۱۳۷۴/۰۷/۱۲ @Khamenei_Reyhaneh ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
4_457294646997942462.mp3
3.82M
🏴 📼 فصل اول؛ امتحان ✔️ نقش @Khamenei_Reyhaneh ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
▪️ سفیرانی به‌سوی تاریخ ◾️ «فرستادگان حسین علیه‌السلام» مجموعه‌ای از بیانات رهبر انقلاب است که درباره‌ی نقش زنان و دختران قافله‌ی کربلا در گسترش پیام عاشورا ایراد شده. @Khamenei_Reyhaneh ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
📢 در هنر مرکب مداحی، ظاهر زیبا را با باطن پرمحتوا و محکم همراه کنید. ✏️ رهبر انقلاب: کار شما [مداحان] یک هنر مرکّب است، هنر هم که زیبایی است. این را ما از متون دینی‌مان داریم؛ متون دینی ما یعنی قرآن، ، صحیفه‌ی سجّادیّه و بسیاری از دعاها... در نهایتِ زیبایی است؛ این هنر شما دنباله‌ی آن هنر است. جامع بودن این هنر به این است که همه‌ی بخشهایش زیبا باشد... یعنی ظاهر، زیبا و باطن، پُرمحتوا و محکم. 🗓 ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
هدایت شده از فقه و احکام
🔸 برگزاری مراسم در ساعات اداری ⁉️ برگزاری مراسم دعای توسل و عاشورا در ساعت اداری در دستگاه‌های اجرائی به صورت هفتگی یا دهه محرم و ایام فاطمیه چه حکمی دارد؟ ✅ اگر موجب تضییع حقوق مراجعه کنندگان نشود، اشکال ندارد و اگر در این زمینه مقرراتی وجود دارد، باید مراعات شود. ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
📢 هیئت حسینی به معنای یاد و تبیین است. ✏️ رهبر انقلاب: من به شما جوانهای عزیز میکنم قدر هیئتهایتان را بدانید. من همیشه به جوانها میگویم قدر جوانی‌تان را بدانید؛ این امروز هم هست. قدر جوانی را بدانید؛ امّا قدر این هیئتها را بدانید. این هیئتها گنجینه است؛ حقیقتاً گنجینه‌ی معتبر و باارزشی است. هیئت حسینی به معنای یاد و است. هم یاد است، هم تبیین است. یعنی هیئت باید این جور باشد: هم یاد را زنده کند، هم پایگاه و مرکز تبیین باشد. 🗓 ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎙 مجموعه کلیپ صوتی «از تبیین تا قیام» | ۱. معنای نوکری امام حسین(علیه‌السلام) ✏️ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی: « امام حسین و اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) به معنی واقعی کلمه این است که انسان بتواند افکار اینها را، خطّ مشی اینها را، جهت‌گیری‌های اینها را در جامعه روزبه‌روز گسترش بدهد؛ و این [کار] است که کشور ما را و جامعه‌ی ما را و نظام ما را و مردم ما را عزّتمند و پابرجا خواهد کرد و مشکلات را برطرف میکند.» 🗓 ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ 🎧 بشنوید👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ای محرم ماه ماتم آمدی ◾ مرحوم کوثری در حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در آستانه نخستین پس از رحلت امام خمینی (ره) 🖼 Farsi.Khamenei.ir ╭──────๛- - - - - ┅╮ │🏴 @Mabaheeth 🥀 ╰──────────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا