eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
این ساعات و لحظات، آزمون سختیه برای مدعیان انقلابی‌گری‌... بشناسیم کسانی که نمک به زخم مردم می‌زنن و مورد توصیه‌ی آقای شهیدمون رو زیر پا می‌گذارن... ولاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم
⚫️ رهبر انقلاب خطاب به خانواده های شهدا: من به شما بگویم و به زبان بیاورم، هر وقت من فکر این را می‌کنم که این جنگ و این شهادت و این میدان‌های شرف و خون، تمام بشود و ما بمانیم و بعد یک وقتی مثلا به تصادف بمیریم -که خیلی می‌میرند-، به تب بمیریم، از تصور این فکر، خدا شاهد است آنچنان به قلبم فشار می‌آید... یک میدان مسابقه‌ی افتخار ابدی و الهی، یک میدان مسابقه بهشت، این از آدم گرفته بشود و آدم همین طور بمیرد؛ این خیلی سخت است. ای کاش و این دعایی ست که از قلب ما بر می‌آید ای کاش که مرگ ما هم مثل مرگ بچه‌‌های شما باشد. و من گمان نمی‌کنم که کسی باشد که حقیقت این جور مردن را بداند و این آرزو را نکند... ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️روایت عجیب آیت الله عابدینی در مورد سوالی که از رهبر انقلاب پرسیده شده بود 🔹یک کسی سوال کرد از حضرت آقا که بعد از شما چه‌ می‌شود؟ ▪️ حتما ببینید و برای همه ارسال کنید تا ببینند
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14041210 شهادت آقا.mp3
زمان: حجم: 2.9M
حسبنا الله و نعم الوکیل همه‌مون در شرایط حساس کنونی، شدیدا به شنیدن این صوت نیاز داریم. @abbasivaladi
هدایت شده از محمدجواد نظافت
⚫️ بسم الله الرحمن الرحیم ◾️مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً ▪️در سنت الهی، فتح بزرگ، ذبح عظیم می‌خواهد. باید خدا را دید. خدا زنده است و اوست که دنیا را اداره می‌کند و همه ما سربازان او هستیم. و قرآن به ما آموخته است که اسلام عزیز، وابسته به فرد نیست. همه از دنیا می‌روند حتی نبی مکرم؛ حتی سیدالشهداء ... از درون می‌سوزیم اما با صلابت از کشور و وطن خود و اسلام عزیزمان دفاع می‌کنیم. دشمن چشم به عکس‌العمل ما دوخته و رفتار ماست که او را تشویق می‌کند به تجزیه و ضربه سنگین باید با حضور، جلوی همه فتنه‌ها رو گرفت. مراقبت کنیم که بازیچه دشمن نشوید ... همه از خداییم و به سوی خدا می‌رویم ما به دست خدا، انتقام می‌گیریم میدان‌های اصلی شهرها رو با حضور مردم، فعال نگه داریم... 🔻کانال استاد محمدجواد نظافت 🆔 @ostadnezafat
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
این ساعات و لحظات، آزمون سختیه برای مدعیان انقلابی‌گری‌... بشناسیم کسانی که نمک به زخم مردم می‌زنن و
عزیزان! مراقب باشیم سست نشیم.. شما رو به امام حسین علیه‌السلام قسم... شهادت یعنی عاقبت بخیری، یعنی نمره‌ی ۲۰ در کلاس الهی، انقلاب و ارتش و سپاه ما، قائم به فرد نبوده و نیست، این راه تا ظهور مولا ادامه داره... ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
همه و همه فراموش نکنیم و اگر واقعا محب رهبر شهید هستیم به آخرین وصایای ایشان که خیلی تکرار کردند پایبند باشیم: وحدت وحدت وحدت. ☆شیخ فرهاد فتحی‌| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
عزیزان! مراقب باشیم سست نشیم.. شما رو به امام حسین علیه‌السلام قسم... شهادت یعنی عاقبت بخیری، یعنی
دوست و دشمن بدونه همچنان‌که خون حاج قاسم سلیمانی بعد شهادت.ش خیلی‌ها رو بیدار کرد و خون او ضامن انقلاب شد، خون امام او، آیةالله ‌خامنه‌ای هم، چنان جریانی در داخل و خارج علیه آمریکا و اسرائیل ایجاد کنه که از کرده‌ی خودشون پشیمان بشن... دشمن امروز و فردا خواهد فهمید امام شهیدمون چقدر برای مردم، عزیز بود و شهید آیت‌الله‌خامنه‌ای از آیةالله‌خامنه‌ای برای دشمن خطرناکترست. ما ملت شهادتیم... ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
_برخی بد کردن در حق آقای شهیدمون _برخی به اسم ولایت‌مداری، هزینه درست کردن برای ایشون و نظام و مردم... فقط خدا می‌دونه می‌تونن جبران کنن یانه، اما... ما صاحب داریم، امام زمان داریم... والله که قلبم داره پاره میشه همین‌طور که دارم اینا رو می‌نویسم، ولی چه کنم که حس می‌کنم الان تکلیفم اینه... منتظر تعیین جانشین آقای شهیدمون باشیم و بیعت کنیم با نائب‌الامام بعدی... و مداومت کنیم براین ذکر شریف... به نیت آرامش دل امام زمان‌مون ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم ان‌شاءالله دل‌های ماهم به تبعِ دل حجت‌خدا، آروم بشه
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
_برخی بد کردن در حق آقای شهیدمون _برخی به اسم ولایت‌مداری، هزینه درست کردن برای ایشون و نظام و مردم.
آقاجان، امیدوارم تا لحظه ی آخر این مردم رو دعا کرده باشین امیدوارم ما رو بخاطر کوتاهی‌هامون ببخشین... هرچقدر شما برامون تلاش کردین، ما جز ناسپاسی کاری نکردیم... نمیدونم چی بگم که آروم بشم...😭 فقط خدا کنه دلتون از ما پر نبوده باشه وقتی رفتین پیش یاران واقعی‌تون😭😭 ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید..‌. ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم