eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.8هزار ویدیو
68 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
نا‌عالمان عوام‌گرا ✍شاید خودشان خیلی خودشان را قبول داشته باشند، اما وقتی مشکلی را حل نمیکنند، نیستند. شاید خیال کنند اگر پشت سر عوام راه بیفتند، دیده میشوند اما مردم میفهمند این عالم آنها است یا دنباله روی آنها است. بین این دو فرق میگذارند ولو یکی سخن تلخ بگوید و دیگری کف و دست و جیغ و هورا برایش بکشند. نه تعداد فالوور مهم است نه ادا اطوار مردمی بودن، باید در جای خود باشید. درد مردم را بشناسید و حل کنید. مثل یک طبیب. مردمی بودن را با حذف جایگاه عالم بودن که امامت است، اگر میفهمید، مردمی بودن را نفهمیده اید. ✍فدای آن طلبه محجوب و با وقار بشوم که آبرو شد برای شما روحانی پر طمطراق که فقط بلدید فیلسوف مآبانه دستی به محاسن بکشید و نادانسته فقه فردی بی ربطتان به جامعه را به رخ بکشید. ✍کشف حجاب کنار حرم و کنار بیوتتان آنقدر زیاد شده که گوشهایتان ناله های رهبری که« به داد قم برسید» را هم اگر نمیشنید، حالا فقط کافی است چشم باز کنید. درمانگاه «قرآن و عترت» که فدای اسمش شوم فکر میکنید چقدر با حرم فاصله دارد؟ شکستن هنجار در قم عادتمان شده، از فروشگاه های آنچنانی و ساختمانهای آنچنانترش گرفته تا دخترکان رنگ وا رنگ هنجار شکن که خودتان هم نمیدانید با آنها چه کنید؟ جز گفتن کلیات ابوالبقا. ✍اما آن طلبه مظلوم و مقتدر، چقدر صبور، فحشها را شنید و عنان از کف نداد. مثل یک پدر که بزرگتر این شهر است و بزرگتر این کشور است، روی خط غیرت ایستاد، پا پس نکشید، اگر فیلم و عکس گرفت که مانع از حق کشی و آزادی کشی کودکان و زنانمان شود آفرین به او و اگر نه فقط با وقار و بزرگواریش که شایسته تربیت شدگان حقیقی حوزه های علمیه است. آبروی یک عده ناعالم عوامگرا را هم حتی خرید. ✍بگذارید این فیلم دست به دست شود، بگذارید در حافظه تاریخی همه بماند تا معلوم شود در این کشور آنها که غیرت داشتند بر دین و حقیقتا اهل حفظ شدن آزادی مردم بودند، چقدر اهل کرامت بودند و چقدر مظلوم بودند. ✍هم این ناعالمان عوامگرا منقرض خواهند شد. هم این هیاهوی سلیطه ها خواهد گذشت. آنچه میماند مسیر نورانی است که این روحانی قرآنی جوان ، به همه ما نشان داد. دوران ظهور و بروز غیرت دینی است. 🌹پ ن. من هم یکی مثل آن روحانی ام. فیلم میگیرم عکس میگیرم و آبروی سلیطه ها را در شهر خواهم برد به خون آرمان و روح الله قسم. ناعالمان عوام گرا هر چه میخواهند بگویند. آنها هیچ وقت مهم نبوده اند. حالا هم. @ali_mahdiyan
الحمدلله کمک های مرحله اول رمضان به مردم عزیز و مظلوم جنوب غزه رسید . 📣 این پویش همچنان ادامه دارد... سفیر پویش کمک به غزه باشیم... 🇵🇸@shahideqods
🟠 ضدانقلاب خارج کشور از هفته گذشته نشست هایی با موضوع انتخابات برگزار کرد. یکشنبه این هفته حسن شریعتمداری (گروهک گذار به دمکراتیک) و مهرداد درویش پور (چپ) با موضوع تهدیدها و چالش ها انتخابات و وظایف اپوزیسیون نشستی را برگزار خواهند کرد. آنچه تا کنون از این گروهک ها در اتاق های مجازی و محافل خصوصی به دست آمده حاوی ۲ پیام جدی است: ۱. گزینه تحریم انتخابات با توجه به هوشیاری و قوام گروه های تبیینی - تبلیغی علیه تحریم و مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات، رو‌ کنار گذاشتن ۲. به دلیل حذف عوامل نیابتی و نفوذی های همفکر با جبهه معارض انقلاب اسلامی از نهادهای حاکمیتی به گزینه مشارکت فعال و بالا آوردن گزینه غربگرا رسیدن 🔻طیف نسبتا فهیم برانداز به این فهم رسیده هرگونه آشوب اجتماعی یا فرهنگ پایه در داخل کشور به قدرتمند شدن حاکمیت منتج خواهد شد.
مردم مظلوم غزه، آبرومند ترین روزه داران نزد خدا
هدایت شده از ققنوس
«به کجا چنین شتابان!» (یادداشتی درباره مجموعه تلویزیونی ویژه ماه رمضان شبکه سه؛ ) قسمت ۱از۲ {آقا ! پسرم! چون می‌دانم با ذوق و شوق، از اولین نفراتی هستی که به این کانال کوچک پدر سر می‌زنی، ناچارم همین ابتدا متذکر شوم که شما شرعاً اجازه خواندن این متن را ندارید، مطالعه این متن برای افراد زیر هیجده‌سال ممنوع است!} 💠💠💠 بسم‌الله الرحمن الرحیم صدای ما را از دوران می‌شنوید! این‌جا شبکه سوم سیمای ملی جمهوری اسلامی ایران؛ سریال ویژه ماه مبارک رمضان، ؛ از قاب دوربین ؛ «به امید گوشه چشمی!»… 💠💠💠 چه بخواهیم و چه نخواهیم، ما امروز در دوران زیست می‌کنیم... بخواهیم یا نخواهیم، مرگ تأثیرات خود را بر ما و جامعه ما گذاشته است، بر ما، بر مردم، بر سیاست‌گذاران، بر سیاست‌مداران، بر سیاست‌بازان... همه ما آگاهانه یا ناآگاهانه، تحت تأثیر شرایط اجتماعی پس از مرگ او قرار گرفته‌ایم... بخواهیم یا نخواهیم باید این حقیقت تلخ را بپذیریم که رسماً سیر تحولات و تطورات جامعه ایران، به دو دوره و تقسیم گشته است... 💠💠💠 مقاومت فرهنگی صداوسیما بر سر حدود حداقلی شرعی و چارچوب‌هایی که در طول این سال‌ها به‌عنوان هنجار درآمده بود، در ماه مبارک رمضان، بدون هیچ اعلام قبلی فرومی‌ریزد! این چارچوب‌ها، خوب یا بد، سیاست نانوشته‌ای را برای مخاطب تلویزیون شکل داده بود، سیاستی که روایت رسمی جمهوری اسلامی درباره مرزهای پوشش و حجاب مطلوب و مجاز در جامعه بود؛ سیاست‌هایی که البته به‌واسطه دوگانگی و تعارض با سیاست‌های حاکم بر و بعدتر به چالش کشیده شده و به نمادی از اختلال در حکم‌رانی فرهنگی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای جمهوری اسلامی بدل شده بودند... و البته بعدتر هم با جنگل وی‌.اُ.دی ها یا همان سکوهای پخش فیلم، فراتر از اختلال، به ابتذال کشیده شده بودند و یک کاریکاتور مشمئزکننده و تهوع‌آور را ترسیم کرده بود... ادامه دارد... ✍️ @qoqnoos2
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
این پاسخ اصلا توجیه خوبی نیست... من ایشون رو دوست دارم اما روا نیست همه ی نقدها رو با چوب «مفسدین و عواملشان» برونن... ایشون بعنوان کارگردان این سریال، باید پاسخگو باشه نسبت به نقدها نه اینکه با این ادبیات، با منتقدین مواجهه کنه... متأسفم.
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
نا‌عالمان عوام‌گرا ✍شاید خودشان خیلی خودشان را قبول داشته باشند، اما وقتی مشکلی را حل نمیکنند، نیست
«برای محمد اسماعیلی؛ طلبهٔ ناهی از منکر» (یادداشت برادر خوبم، طلبه فاضل حجةالاسلام امین شغلی) در زده بود و من برای اثبات خوش‌قولی پدرانه، بعد از ۹۰۰ کیلومتر رانندگی ملال‌آور، حالا در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سمنان بودم. برای فرار از استرس و حال و هوای آن ساعات، به فجازی پناه بردم. آن ویدئوی کذایی تازه‌منتشرشده، با آن صدای جیغِ ممتد و مکرر زنانه را که باز کردم، به ناگاه از سالن انتظار بیمارستان، به حجره دوم زیرزمین مدرسه امام رضا(ع) در خیابان قدوسی قم، پرتاب شدم! آن‌گاه که چیزی تا اذان صبح نمانده بود و با عبای توری و پیرهن همیشه‌سفید و عینک نیم‌فریم‌اش، نیم‌متری من ایستاده بود و با لهجه لنگرودی در تلاش برای و من بود... - پاشو برادر! مگه نگفتی منو قبل اذان بیدار کن! 💠💠💠 را سال‌هاست که می‌شناسم؛ است و مسلط به روایات؛ با صدای ترتیلش می‌توان قند آب کرد. ادب و متانت و خوش‌خلقی، چند واحدی پای درس او نشسته‌اند، از آن‌هایی که زود پیرشان می‌کند. اما حقیقت آن است که گیله‌مردان بزرگ مثل و و امثالهم به قوارهٔ ما نمی‌آیند! آن‌ها همیشه زودتر حس می‌کنند، بیش‌تر درد می‌کشند و ایستاده‌تر قیام می‌کنند..‌. ما اما مجاهدان در بستریم! امثال را می‌بینیم برای جهاد تبیین آبکی‌مان و حال آن‌که آنان ! سورهٔ انسان! آن‌ها درد دارند پس هستند، آن‌ها اثر دارند، پس زنده‌اند... ما اما اهل تحلیلیم و نه ! برای تبرئهٔ خودمان امثال محمد را می‌کنیم و روایت جهاد او را با هزار اما و اگر سر می‌بریم. 💠💠💠 محمد را چگونه می‌بینیم؟ اگر قم نبود و بود! اگر خون دل نبود و خون پیکر بود! اگر موبایل نبود و انگشتر شکسته خون‌آلود بود! آن‌گاه محمد را چگونه می‌دیدیم؟ ما را آرمان و روح‌الله و علی خلیلی بار آورده‌اند و نه . از حماسهٔ محمد تا کربلای فقط به قدر تیزی یک خنجر فاصله است! به راستی چرا تنها سرخی خون است که ما را بیدار می‌کند؟ 💠💠💠 راستی که چقدر حلالیت از او طلب دارم! نه فقط برای آشپزی ناشیانه‌ای که برنج‌های محلی‌شان را شفته می‌کرد، اما هنوز بر غذای حوزه ترجیح داشت! و نه به‌خاطر موتورسواری ناشیانه‌ای که به زانویش آسیب زد، اما به رفاقت‌مان‌ نه! و نه حتی برای همه پلشت‌بازی‌هایی که حرصش را درمی‌آورد، اما غضبش را نه! بلکه به‌خاطر التماس‌هایی که برای و من و امثال من می‌کند. به‌خاطر به حق و صبرش، غافل از این‌که برای ما «قبرستان‌نشیان عادات سخیف» چیزی لذت‌بخش‌تر از خواب نیست... در کربلای خود حسینی شد! «داد از آن اختیار که ما را از حسین(علیه السلام) جدا کند»