eitaa logo
پایگاه خبری مفاز
2.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
285 فایل
﷽ پایگاه خبری مفاز؛ منبع اخبار فرق‌‌ضاله و ادیان انحرافی t.me/mafaz_news شامد: 1-2-757841-65-0-1 ارتباط با ما👇 @Pasokhgoo_mafaz سایت👇 www.mafaz.ir اینستاگرام👇 www.instagram.com/mafaz.ir سروش👇 sapp.ir/mafaz_news ایتا 👇 eitaa.com/mafaz_news
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مفازمدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری الشيخ مهدي الصميدعي عالم اهل سنت عراق از توطئه غرب علیه حشدالشعبی: نماینده اتحادیه اروپا از من خواست تا حشد سُنّی را تاسیس کنم و آن را مقابل حشدالشعبی قرار دهم ↙️ مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی @mafaz_media @mafaz_news
چگونگی رفتار با نوجوانانی که جذب فرقه‌ها می‌شوند پژوهشگر و کارشناس فرق با رویکرد عرفان‌ها و معنویت‌های نوپدید در نشست پاسخگویی برخط «آسیب‌های معنویت‌های نوپدید برای جوانان»: 🔹اگر بخواهیم نگاهی ماهواره‌ای به ادوار تاریخی غرب داشته باشیم، باید آن‌ها را به دوران باستان، قرون وسطی، رنسانس و مدرن تقسیم‌بندی کنیم. در این میان، دوران رنسانس و کیفیت اتصال آن به عصر مدرن برای ما حائز اهمیت است. 🔹بعضی از اتفاقات در این دوران موجب شد تا دین به محاق برود. در گام نخست به مرجعیت رسمی دینی اعتراض شد؛ برای مثال در سال ۱۵۱۷ میلادی، مارتین لوتر علیه کلیسای کاتولیک، نامه‌ای منتشر کرد و اقداماتی انجام داد. در قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی نیز مواجهه علم و دین به چشم می‌خورد. 🔹اگرچه علم در آن زمان به پیشرفت‌هایی رسیده بود؛ اما به‌دلیل آنکه جرئت حذف دین را نداشت، هریک به کار خود ادامه دادند. در گام بعدی، تعارض علم و دین به وجود آمد و افرادی همچون کانت، دین را در حد اخلاقیات تقلیل دادند؛ از همین رو مسیحیت در برابر عقل مدرن قرار گرفت. در گام بعدی تعارض علم و دین، از آنجا که علم القاگر تجربه و دانش بود، دین را زاییده توهم دانستند. در این عصر، علم اسلحه‌ای علیه دین شد. 💥پایگاه خبری مفاز💥 ʲᵒᶦⁿ↷                ➣ eitaa.com/mafaz_news
«وضعیت اقلیت ها در جمهوری آذربایجان از منظر حقوق بین الملل» رونمایی شد نشست علمی ویژه رونمایی از کتاب «وضعیت اقلیت‌ها در جمهوری آذربایجان از منظر حقوق بین‌الملل» با حضور جمعی از اساتید حقوق بین‌الملل و حقوق بشر دانشگاه‌ها و همچنین پژوهشگران و کارشناسان حوزه قفقاز و اوراسیا در «مرکز پژوهشی حقوق اقلیت‌ها» در تهران برگزار شد. کتاب «وضعیت اقلیت‌ها در جمهوری آذربایجان از منظر حقوق بین‌الملل» به قلم احمد کاظمی استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه و پژوهشگر ارشد اوراسیا در چهار بخش، شانزده فصل و ۶۰۸ صفحه به زیور طبع آراسته شده است. این کتاب با رویکرد «حقوقِ بین‌المللی» و با استفاده از منابع فارسی، انگلیسی، روسی، آذری و ترکی استانبولی و با اتکا به حدود سه دهه پژوهش و آرشیو نگارنده در این حوزه و پنج سال حضور میدانی در جمهوری آذربایجان، به بررسی وضعیت اقلیت‌های مختلف در جمهوری آذربایجان از منظر «حق موجودیت، حق بر هویت جمعی، حقوق فرهنگی، حقوق مذهبی، حقوق زبانی، حقوق اقتصادی، حق تماس، حق بر مشارکت مؤثر، حق هم‌گرایی برابری‌طلبانه و حق تعیین سرنوشت» پرداخته است. @mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
موج کره‌ای رو به افول است؛ لزوم شناخت فرهنگ هواداری در ایران هالیو کلمه‌ای در زبان کره‌ای است که به گسترش اقبال به تولیدات رسانه‌ای و فرهنگ عامه‌پسند کرە جنوبی اشاره می‌کند. این عبارت در زبان فارسی به ترجمه شده است. در دهە ۱۹۹۰ میلادی بر اساس راهبرد دولتی کرە جنوبی به جهت به‌کارگیری صنایع خلاق، شرکت‌های فرهنگی کره تولیدات خود را گسترش دادند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این جریان، مشارکت دولت کرە جنوبی در ایجاد و استفاده از صنایع خلاق برای رسیدن به ارتقای اقتصادی و سیاسی بود و به همین ترتیب آسیا یک بازار کلیدی برای فروش این محصولات به شمار می‌رفت. از کشورهای همسایە کرە جنوبی به تدریج فراتر رفت و از حدود سال ۲۰۰۷ با گسترش رسانه‌های اجتماعی تا کشورهای خاورمیانه، هند، شمال آفریقا و آمریکای لاتین مخاطبانی پیدا کرد. تنها در سال ۲۰۱۳ کنسرت‌های در تعداد زیادی از شهرها بزرگ جهان مانند لس آنجلس، نیویورک، پاریس، لندن، سائوپائولو، تورنتو و … برگزار شد و به تدریج در سال‌های بعد به ویژه در سال ۲۰۱۸ نیز به طور جدی تداوم یافت. 💥پایگاه خبری مفاز💥 ʲᵒᶦⁿ↷                ➣ eitaa.com/mafaz_news
هدایت شده از مفازمدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین شهید مدافع حرم ایرانی که بود؟ 🔹شهید «محرم ترکـ» از ابتدای شروع درگیری‌ها به سوریه رفت تا از حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) دفاع کند. او دی‌ماه ۱۳۹۰ به شهادت رسید. ↙️ مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی @mafaz_media @mafaz_news
هدایت شده از مفازمدیا
6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شکنجه و هتک حرمت شیعیان توسط نیروهای جولانی ↙️ مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان‌های انحرافی @mafaz_media @mafaz_news
پایگاه خبری مفاز
🎥 شکنجه و هتک حرمت شیعیان توسط نیروهای جولانی ↙️ مفازمدیا؛ رسانه صوتی و تصویری نقد فرق ضاله و جریان
بازداشت یکی از روحانیون شیعه سوریه توسط حکومت جولانی 💢منابع رسانه ای از بازداشت یکی از روحانیون شیعه سوری در استان حمص توسط نیروهای حکومت جولانی خبر دادند. براساس این گزارش، نیروهای حکومت جولانی با یورش به روستای نشین «الربوه» در حومه شهر حمص اقدام به بازداشت حجت الاسلام «محسن عبدالحمید» از روحانیون شیعه سوریه کردند. 💢نیروهای حکومت علاوه بر این روحانی شیعه، ده ها جوان شیعه سوری دیگر را در روستای الربوه، بازداشت کردند که از سرنوشت آنها، خبری در دسترس نیست. عملیات بزرگی طی روزهای اخیر در روستاهای شیعه نشین حومه غربی شهر حمص توسط نیروهای حکومت جولانی به بهانه تحت تعقیب قرار دادن عوامل وابسته به حکومت بشار اسد آغاز شده است که در این عملیات تاکنون ده ها شهروند غیرنظامی شیعه سوری نیروهای حکومتی جولانی شهید و زخمی شدند. @mafaz_news
همایش فییر انجمن نجات آلبانی در حمایت از خانواده‌های قربانیان تشکیلات مجاهدین؛ ماهیت اصلی مجاهدین خلق در آلبانی افشا شد تلاش‌های پیگیر انجمن نجات آلبانی در رساندن صدای مادران و خانواده‌های چشم انتظار و اطلاع‌رسانی به جامعه همچنان ادامه دارد. این کنفرانس‌ها و مستندهای مرتبط به وضوح توجهات را به سمت واقعیت‌های تلخ سوق می‌دهد و عموم مردم را از ابعاد انسانی و اجتماعی مسئله آگاه می‌سازد. تشکیلات ، که تلاش کرده‌اند تا با استفاده از تاکتیک‌های مغز شویی و فریبکارانه افراد را تحت کنترل خود درآورند، اکنون در برابر این موج آگاهی عمومی و حمایت‌های اجتماعی در موضع به مراتب ضعیف‌تری قرار گرفته‌اند و دیگر نمی‌توانند به راحتی به فعالیت‌های خود ادامه دهند و حنای آنها دیگر رنگی ندارد. @mafaz_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انجمن حجتیه حتی در مبارزه با بهائیت هم صادق نبود سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران: انجمن به ویژه آنها که مبارزه پرهزینه را نفی ‌کرده و می‌گفتند ما می‌خواهیم با مبارزه کنیم در این زمینه صادق نبودند. یعنی حتی در مبارزه با بهائیت هم وارد حوزه تسلط سیاسی بهائیان بر ایران نمی‌شدند بلکه فقط در حوزه فرهنگی ورود می کردند. به عبارت دیگر، تنها کاری که انجام می داد این بود که گروهی از جوانانی را که بر متون بهائیت تسلط داشتند آموزش می داد که مقابل درب منازلی که جلسات بهایی‌ها در آنجا برگزار و برای بهائیت تبلیغ می‌شد، بایستند و با صحبت کردن با جوانان مانع جذب آنها به بهائیت شوند. یعنی مقابله با بهائیت صرفاً در چهارچوب مسائل فرهنگی صورت می‌گرفت اما با تشکیلات سیاسی آنها کاری نداشتند. به عنوان مثال هویدا که نخست وزیر کشور بود با اسرائیل ارتباطات گسترده‌ای داشت و یکی از عوامل مهم کوچ دادن یهودیان به اسرائیل بود. او خدمات زیادی به اسرائیلی‌ها کرد اما در انجمن به هیچ وجه سخنی از این مسئله به میان نمی آمد که چرا نخست وزیر مملکت باید بهایی باشد؟ چرا امرای ارتش باید بهایی باشند؟ یا پزشک شاه چرا باید بهایی باشد؟ بیشتر مسئولان و مدیران کشور یا بهایی بودند یا با بهایی‌ها مرتبط بودند اما در این موارد هرگز اعتراضی صورت نمی‌گرفت. انجمنی ها اگر هم از مبارزه با بهائیت صحبت می کردند هرگز با تسلط سیاسی آنها بر ایران در تقابل قرار نمی‌گرفتند. ساواک هم با این مسئله مشکلی نداشت که این افراد ساعت‌ها درب منزل یک بهایی وقت صرف کنند و بعد در مسیر چند جمله ای با جوانان بحث کنند. 💥پایگاه خبری مفاز💥 ʲᵒᶦⁿ↷                ➣ eitaa.com/mafaz_news