eitaa logo
مَن‌یَنتَظِر || سید‌هادی‌‌اشرفیان
377 دنبال‌کننده
200 عکس
407 ویدیو
13 فایل
«و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر » دنیا تاریکه ولی هدف ما روشنه! «الله نور السماوات و الارض» (مطالب و نکاتی که به دلم میشینه یا از دلم بر میاد ، با شما سرورانم به اشتراک میگذارم إن شاء اللّٰه) | مَنْ یَنْتَظِر |🕊️ آی دی این مسکین : 👤 @ashrafian
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اِشکال از نظام یا افراد؟! مرحوم آیت الله مصباح یزدی رضوان‌الله علیه . این کلیپ علت انتقام گیری ضد انقلاب از ایشان را نشان میدهد . | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊 https://eitaa.com/manyantazer1
📌در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد شمر هم سینه میزند... «امام موسی صدر» https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 مهر آیت الله سید صادق روحانی شکسته شد 🔸 شب گذشته، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت هفتمین شب ارتحال حضرت آیت الله روحانی در مسجد امام حسن عسکری( ع) شهر مقدس قم، مهر ایشان شکسته شد. ♨️ سنت شکستن مهر بعد از درگذشت مراجع و علما از دیرباز مرسوم بوده و این کار به معنای تعطیلی دفاتر و مسائل مربوط به مرجعیت است. سنتی که مجد و عظمت روحانیت را به همراه دارد. 🔹️ این سنت مهم حوزوی، در واقع زمینه هرگونه سوء استفاده مادی و معنوی احتمالی آقازادگان، وابستگان، نزدیکان و اعضای دفتر مرجع درگذشته را مسدود می‌سازد و ضمنا تکلیف مقلدان را نیز مشخص می‌کند؛ اقدامی که نه تنها تنقیص و جسارت به نزدیکان و وابستگان نیست بلکه مهمترین گام در جهت صیانت از حریم و جایگاه مرجعیت تلقی می‌شود. @Manahejj
🔴اسامی و محل شهادت شهدای امنیت و ترور مهر و آبان ماه 1401 : 1. شهید طلبه آرمان علی وردی 2. شهید حسین تقی پور 3. شهید فرید کرم پور حسنوند 4. شهید امیر کمندی 5. شهید سلمان امیراحمدی 6. شهید پوریا احمدی 7. شهید مهدی لطفی : 8. شهید حسین اجاقی زنوز : 9. شهید محمدحسین سروری راد 10. : 11. شهید اسماعیل چراغی 12. شهید محسن حمیدی 13. شهید محمدحسین کریمی : 14. شهید محمد عباسی 15. شهید محسن رضایی 16. شهید مرتضی غلامیان 17. شهید سید حمیدرضا هاشمی 18. شهید محمدامین آب در شکر 19. شهید علی بیک وارازی 20. شهید محمدامین عارفی 21. شهید سعید برهانزهی ریگی 22.شهید مهدی ملاشاهی زارع 23. شهید سجاد شهرکی 24. شهید_جواد_کیخا_جهانتیغی 25. شهید رضا رضوانی 26. شهید امیرحسین نیکپور 27. شهید رسول حسینی محمد آبادی 28. ناصر براهویی : 29. شهید رضا شریعتی 30. شهید کیان پیرفلک 31. شهید اشرف نیکبخت 32. شهید آبتین رحمانی 33. شهید علی مولایی 34. سپهر مقصودی 35. میلاد سعیدیان جو : 36. شهید روح الله عجمیان 37. شهیدعلی اصغر بیگلو : 38. شهید حسین زینالزاده 39. شهید دانیال رضازاده 40. شهید محمدرسول دوست محمدی 41. شهید حسن براتی 42. شهید مسلم جاویدی مهر : شهید علی نظری : 44. شهید مجتبی امیری دوماری : 45. شهیده زهرا اسماعیلی 46. شهید علیرضا سرایداران 47. شهید آرشام سرایداران 48. شهید مجتبی ندیمی 49. شهید حسنعلی پورعیسی 50. شهید بهادر آزادی شیری 51. شهید سیدفریدالدین معصومی 52. شهید علی اصغر لری گویینی 53. شهید نوجوان محمدرضا کشاورز 54. شهید محمدولی کیاسی 55. شهید احساس مرادی 56. شهید هوشنگ خوب 57. شهید امید خوب 58. شهید رضا زارع مویدی 59. شهید طلبه محمد زارع مویدی 60. شهید امیررضا اولادی 61. شهید هادی عرفانی نیا 62. شهید نورالدین جنگجو : 63. شهید علی فاضلی 64. شهید هادی چاکسری 65. شهید محمد فلاح : 66. شهید رحیم سحابی 67. شهید مهدی اثنی عشری 68. شهید رضا الماسی 69. شهید سید عباس فاطمیه : 70. شهید غلامرضا بامدی 71. شهید حسین یوسفی 72. شهید رضا آذربار 73. شهید داوود عبداللهی : 74. شهید طلبه مهدی زاهدلویی : 75. شهید عباس خالقی : 76. شهید مجید یوسفی 77. شهید حمید پورنوروز 78. شهید حمزه علی نژاد مرز شمال غرب: 79. شهید رضا خانیچگنی 80. شهید وجیه الله آذرنگ : 81. شهید نادر بیرامی 82. شهید سرهنگ تورج اردلان 🚩 سلام خدا بر روح پاک خصوصا که مظلومانه و برای وطن مان شهید شدند.. سلام بر مادران و پدرانی که چنین فداکارانی را پرورش دادند و ننگ بر آنان که حافظان امنیت ملت ما را پرپر کردند.. 🚩 https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . 🔴 بی حجابی و آشکار سازی بدن ؛ چرا ؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ «در اسلام، زن باید حجاب داشته باشد، ولی لازم نیست که چادر باشد؛ بلکه زن می‌تواند هر لباسی را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. ... اسلام نمی‌خواهد که زن به عنوان یک شیء و یک عروسک در دست ما باشد. اسلام می‌خواهد شخصیّت زن را حفظ کند و از او انسانی جدّی و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم تا زنان، فقط شیئی برای مردان و آلت هوسرانی باشند. ... احترام و آزادی‌ای که اسلام به زن داده است، هیچ قانونی و مکتبی نداده است.»(صحیفۀ امام، ج۵، ص۲۹۴، ۷ دی ۱۳۵۷). (رحمه الله) 📌 و نکته ای قابل تامل : مسألۀ حجاب زن، گره‌خورده با «شخصیّت اجتماعیِ» اوست؛ چنان‌که معنی و دلالت مستقیمِ بی‌حجابی، «شئ‌وارگی» و «عروسک‌شدگیِ» زن خواهد بود. در این صورت، زن به «ابزار هوس‌رانیِ مرد» تبدیل خواهد شد و شأنی جز این نخواهد داشت. «شئ‌وارگی» و «عروسک‌شدگیِ» زن یعنی فروکاهیده‌شدن زن به «بدن» و این‌که وجود زن، فلسفه و غایتی جز بدن او ندارد و تمام ارزش و جذابیّتش، برخاسته از بدنش است. بی‌حجابی نیز، «آشکارسازیِ بدن» است؛ زنِ بی‌حجاب، بدن خویش را به دیدگانِ دیگران عرضه می‌کند تا از طریق بدنش، «اعتبار اجتماعی» به دست آورد و دیده شود. زنِ بی‌حجاب، شئ و عروسک است و همچون وسیله و ابزار، و ازاین‌رو، بی‌شخصیّت. https://eitaa.com/manyantazer1
تا حالا شنیدید میگن «زیاد جلو چشم باشه عادی می‌شه؟!» ✔️ کشور های چشم و دل سیر، در صدر آمار تماشای فیلم های مستهجن!! https://eitaa.com/manyantazer1
یا مثلن این رو هم ببینید ! 💢 میگن «زیاد جلو چشم باشه عادی می‌شه؟!» اینم نتیجه ی سیری چشم و دل ! https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . 🔴 چند تفاوت «گفت‌وگو» و «جَدَل» : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گفت‌وگو، زبان مفاهمه است و هیچ تمدّنی بدون گفت‌وگو شکل نگرفته و بدون آن نیز دوام نیافته است. اکنون در بسیاری از گروه‌های مجازی و محافل علمی و سیاسی، جدل فرمانروایی می‌کند و کثیری به تصوّر این‌که در حال گفت‌وگو با یکدیگرند، در ورطه‌ی مجادلات بی‌ثمر و بی‌پایان افتاده‌اند، هم‌چنان‌که در گفت‌وگوهای دو یا چند نفره. مرز میان گفت‌وگو و جدل، بسیار باریک و مبهم است لذا چند نکته ساده‌ی آن یادآوری می‌شود. ۱. هدف گفت‌وگو این است که من بدانم در ضمیر شما چه می‌گذرد و شما بدانید که درد من چیست اما جدل تشنه پیروزی است و شهوت استیلا بر طرف مقابل دارد. ۲. پایان جدل، دشمنی است و پایان گفتگو، دوستی است. ذهن و زبان جدلیون، در تسخیر سوء‌ظن به دیگران و خودشیفتگی است. اما گفت‌وگو، راهی برای کاستن از افتراق‌ها و سوءتفاهم‌هاست. بنابراین گفت‌وگو ما را به یکدیگر نزدیک‌‌تر می‌کند و جدل، دورتر و دشمن‌تر. گفت‌وگو اگر گرهی نگشاید، گره را کورتر نمی‌کند. ۳. در گفت‌وگو، میان اندیشه و صاحب اندیشه فرق می‌گذاریم. یعنی مخالفت ما با اندیشه‌ای، به دشمنی ما با صاحب آن اندیشه نمی‌انجامد. ۴. در گفت‌وگو می‌کوشیم که حرف دیگری را بفهمیم ولی در جدل می‌کوشیم که حرف خود را در گوش او فرو کنیم. ۵. اهل جدل، درد حقیقت ندارند. پس به هیچ خطا یا جفایی اعتراف نمی‌کنند. اما در گفت‌وگوی سالم، طرفین می‌پذیرند که در فلان مسئله خطا کرده‌، دچار غفلت یا مبالغه و تندروی شده‌اند. ۶. جدل، استثمار گفت‌وگو است. یعنی گفت‌وگو در جدل، بهانه‌ای بیش نیست. بدین رو اهل جدل، گاهی این بهانه را وامی‌نهند و از ابزار دیگری استفاده می‌کنند که هیچ سنخیتی با گفت‌وگو ندارد، مانند زورگویی، تهدید، نصیحت، افشاگری و تجاوز به حریم خصوصی افراد. ۷. جدل‌گرایان، معمولا زبانی درشت‌گو و پر از نیش ‌و کنایه دارند، گرچه هر درشت‌گویی جدل‌گرا نیست و هر جدل‌گرایی درشت‌گو نیست. ۸. جدل گذشته‌گرا است، اما گفت‌وگو آینده‌ساز است. در جدل، شما از راهی دفاع می‌کنید که آن را طی کرده‌اید اما در گفت‌وگو راهی را می‌جویید که آینده‌ را بسازد. از همین رو گفت‌وگو پیش‌رونده است، اما جدل، هر بار به نقطه‌ آغاز بر می‌گردد. ۹. در گفت‌وگو می‌کوشیم که چیزی بیاموزیم، اما در جدل، تلاش ما بیشتر برای شیرفهم‌کردن طرف مقابل است. ۱۰. در گفت‌وگو تابع منطقیم و فارغ از این‌که گوینده کیست بر این نکته متمرکزیم که چه می‌گوید؟ و بدون هیچ مقاومتی حرف حق را می‌پذیریم ولی در جدال، از ابتدا با گارد وارد می‌شویم و به چیزی جز غلبه و کسب نتیجه‌ی از پیش تعیین‌شده نمی‌اندیشیم. ۱۱. سماجت و افراط در کش‌دارکردن مباحث، از نشانه‌های اهل جدل است. اهل گفت‌وگو به همان آسانی که وارد گفت‌وگو می‌شوند، آن را رها می‌کنند و می‌دانند که کجا و کی باید کنار بکشند، اما جدلیون تا بالابردن پرچم پیروزی و اعتراف خصم به شکست، سماجت می‌کنند. https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سید بشیر حسینی و خاطره انگشتر 🔹حاج قاسم گفت : هر جا دختر بدحجاب دیدی برو کمکش کن ، دختر چادری همون چادرش پناهشه . https://eitaa.com/manyantazer1
"طالبان تحصیل در دانشگاه رو برای دختران ممنوع کرد.." دوستی میگفت : رسانه های دنیا به بهانه حجاب قانونی علیه ایران بسیج شدن ؛ اما برای تحصیل دختران افغانی صدا از کسی در نیومد . چرا برای حجاب غوغا کردن و برای دانش سکوت ؟ چون زنان رو برهنه میخوان نه باشعور ! https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻کدامیک از راه می رسد؟ بهار دینداری یا پاییز دینداری؟! چرا روی تضعیف دینداری ایرانیان هزینه می شود؟ 🎙حجت الاسلام رضا غلامی؛ رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی وزارت علوم ▫️اینکه گفته می شود سده‌ی اخیر، سده‌ی دور شدن مردم از دین است، حرفی بی‌اساس است. / اگر این انقلاب، موجودی بی‌اثر بود، این لشگرکشی گسترده برای رویارویی را نیاز نداشت. https://eitaa.com/manyantazer1
31.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 چرا باید محدود باشیم!؟؟ 🔹مگه قرآن نگفته "لا اکراه فی الدین" پس چرا بما زور میگید؟؟ 🔹 غرب دین رو کنار گذاشت و پیشرفت کرد... ولی ما.... 🔹 جنگ شناختی چیست!!؟ 🌾 این قسمت: 🔴 قانون رو برای مردم کی تعیین میکنه!؟ کلیپی قابل استفاده از حاج آقای علوی موحد . https://eitaa.com/manyantazer1
علامه طباطبایی (ره) : اعتبارات دنیا نوعاً وفا نمی کند و اگر هم وفا بکند تا دم قبر است و بعداز آن ماییم و ابد ما! https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز اگر قضا شد امکان مجدد آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید ، نماز آسیب میبیند ... https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . همیشه یادمان باشد که نگفته‌ها را میتوان گفت ولی گفته‌ها را نمیتوان پس گرفت چه سنگ رابه کوزه بزنی چه کوزه را به سنگ شکست با کوزه است دل‌ها خیلی زود ازحرف‌ها می‌شکنند 👤 خسرو شکیبایی https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . 🔴 نگاه سکولارانه به حضرت فاطمه (س) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عده‌ای متوجه نمی‌شوند که بخشِ اعظم شخصیتِ بی‌نظیر فاطمه زهرا (علیهاالسلام)، حیات سیاسی _ اجتماعی آن حضرت است . به‌خدا قسم سکولارانه معرفی کردنِ صدیقه طاهره (س) ، یعنی جدای از سیاست و اجتماع تعریف کردن حضرت زهرا (س) بزرگ‌ترین ظلم در حق آن حضرت است. (سلام الله علیها) https://eitaa.com/manyantazer1
👓 مردم اصفهان در لبیک به فراخوان ۶ دی ! 🙃 | مَنْ یَنْتَظِر | https://eitaa.com/manyantazer1
افسوس که عمر در بطالت بگذشت ؛ با بار گنه بدون طاعت بگذشت ؛ فردا که به صحنه ی مجازات روم گویند که هنگام ندامت بگذشت ... (رحمه الله) https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ بازنشر به مناسبت ۹دی 📹 نماهنگ | أین عمار... 🔻 رهبر انقلاب: من در سال ۸۸، مسئله‌‏ى بصیرت را مطرح کردم؛ عدّه‌‏اى این را مسخره کردند، «بصیرت» را مسخره کردند؛ مسخره نداشت، واقعیّت بود؛ الان هم واقعیّت است. 📥 سایر کیفیت‌ها👇 https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=50918
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چرا مصباح یزدی راکه استاد فکر بود را میزدند و میکوبیدند! خیزش در برابر موجِ رسمیِ تفکّرِ لیبرالیستی ۱. قدرت‌گیریِ جریانِ روشنفکریِ سکولار در نیمۀ دهۀ هفتاد شمسی و جایابی آنها در درونِ «ساختار رسمی دولت»، حادثۀ بسیار مهمی بود. در این نقطه از تاریخ بود که تمام «امکان‌ها» و «فرصت‌ها» در کنار یکدیگر قرار گرفتند و نیروهای تجدّدی، یکپارچه و آشکار، «ایدئولوژی انقلابی» را به چالش کشیدند. این موج، بسیار شبیه موجی بود که در ماجرای مشروطیّت و از سوی روشنفکران آن دورۀ تاریخی شکل گرفت. اینجا بود که مصباح، «تصمیم قاطع» خویش را گرفت و «صریح» و «بی‌پروا»، به صحنۀ نزاع و ستیز وارد شد؛ همان‌گونه که مطهری در دهۀ پنجاه شمسی، از چیزی نهراسید و خطر اصلی و عمده را تشخیص داده بود. با استقرار «دولت اصلاحات» در سال هفتادوشش و منتقل‌شدن جریان «روشنفکریِ سکولار» از عرصۀ غیررسمی به درون ساخت جمهوری اسلامی، مصباح احساس کرد که «موج سکولاریسم دولتی» شکل گرفته و نیروهای دگراندیش، تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی را از درون، «استحاله» کنند. ازاین‌رو، سلسله‌ای از سخنرانی‌های روشنگرانه را دربارۀ «بنیان‌های فکریِ اصلاح‌طلبان» آغاز کرد. این «مواجهۀ انتقادی و شفاف»، جریان رسمی و غیررسمیِ ایدئولوژی لیبرالیستی را به‌شدّت ناخشنود کرد؛ چنان‌که هرچه زمان می‌گذشت، بیشتر احساس می‌شد که مصباح، در حال بر باد دادن فتوحاتِ آنهاست و بدنۀ اجتماعی‌شان را دچار واگرایی می‌کند. «قاطعیّت» و «جدّیّت» مصباح دراین‌باره، جریان لیبرالیسم ایرانی را نیز در مبارزۀ با وی، مصمّم کرد و ازاین‌پس، مصباح به «کلیدی‌ترین شخصیّتِ معرفتی» تبدیل شد که روزانه و هفتگی، آماج «حمله‌های رسانه‌ای و تبلیغی» این جریان واقع می‌شد. در آن مقطع، هیچ شخصیّتی همچون او، مورد «هجوم» و «تخریب» قرار نگرفت. بااین‌حال، او از راه‌رفته، بازنگشت و به روشنگری و نقادی خویش ادامه داد. به‌این‌ترتیب، انبوهی از شبهه‌ها و اشکال‌ها و ابهام‌ها و ایرادهای رسانه‌ای دربارۀ مصباح شکل گرفتند و او که تا آن زمان، چندان شناخته‌شده نبود، ناگهان صدرنشین خبرها و تحلیل‌ها گردید. تقابلِ «جریانِ لیبرالیسمِ دولتی و روشنفکری» با مصباح، از جنس «دلیل» نبود و بلکه «غرض‌ها» و «سیاسی‌کاری‌ها» و «قدرت‌مداری»، بحث و گفتگو را از عرصۀ «دلیل» به عرصۀ «علّت» سوق داد و تفکّر مصباح، به دست‌مایۀ «تقطیع» و «تحریف» و «بازی‌سازی‌های تبلیغی» و «جوسازی‌های سیاسی‌کارانه» تبدیل گشت. ۲. حجم «حمله‌های تخریبی» بر ضدّ مصباح، آنچنان زیاد بود و آن‌قدر دروغ‌های کوچک و بزرگ دربارۀ او «تکرار» و «تکرار» شدند که به‌تدریج، حقایق به حاشیه رفتند و «چهره‌ای دیگر» از مصباح، ساخته‌وپرداخته شد که نسبتی با وی نداشت. ما به تجربه دیدیم که چگونه «تکرار دروغ»، موجب می‌شود که «دروغ»، بر جای «حقیقت» تکیه بزند و امکان هرگونه چون‌وچرا و تأمّلی را بستاند. چند دهه گذشت امّا نه‌فقط بسیاری از نگرش‌ها نسبت به مصباح تغییر نکردند، بلکه دیگرانی نیز به جرگۀ منتقدان وی پیوستند و آنها نیز، همان گفته‌های میان‌تهی و مغالطه‌آمیزِ جریان لیبرالیسم دولتی و روشنفکری را تکرار کردند. برای مطهری نیز چنین اتّفاقی رخ داد؛ مطهری نیز از سوی جریانی که او آنها را «ماتریالیسم منافق» خوانده بود، ترور شخصیّت شد و جز به بهای شهادتش، احیاء نشد. مصباح نیز با «لیبرالیسم منافق»، دست‌به‌گریبان شد و تا آن‌هنگام که زنده بود، تاوان این مواجهه‌اش را پرداخت و زخم خورد و طعنه شنید. وقتی «عملیّات روانی»، جایگزین «مباحثۀ فکری» می‌شود؛ وقتی «جهان غیرمعرفت» بر «جهان معرفت»، سایه‌ می‌فکند؛ وقتی به‌جای «صد جلد کتابِ مصباح»، به «مشهورات رسانه‌ای»، ارجاع داده می‌شود؛ وقتی «قدرت»، حقّ «معرفت» را تضییع می‌کند؛ وقتی «غرض‌ورزی»، «حقیقت‌طلبی» را می‌بلعد؛ و ... روشن است که چنین وضعی پدید می‌آید. امروز نیز «به مصباح ارجاع دادن»، فضیلت نیست و «در کنار مصباح بودن»، هزینه دارد. ۳. سخنرانی‌های مصباح، چند خصوصیّت تمایزبخش داشت: اوّل این‌که مصباح به‌طور «خاص» و «متمرکز»، ایدئولوژیِ غیرانقلابیِ جریانِ اصلاحات را نشانه گرفته بود و آن را «مهمّ‌ترین خطر» می‌انگاشت؛ چنان‌که هیچ کسی همچون او در برابر این موج رسمی و حاکمیّتی، ایستادگی و افشاگری نکرد. دوّم این‌که زبان انتقادیِ مصباح، «صریح» و «شفاف» بود و او «آشکارا» و «بی‌پروا»، به اصلاحات می‌تاخت. سوّم این‌که استدلال‌های او که از «تفکّر فلسفی»‌اش برمی‌خاستند، «عمیق» و «متقن» بودند. در مقابل، نیروهای اصلاح‌طلب نیز در تمام مدّت هشت‌سال حاکمیّت خویش، به شخص «مصباح» تهاجم کردند و به هیچ‌کس به اندازۀ او نتاختند. توانمندی اصلاح‌طلبان در «عملیّات روانی» موجب شد که آنها به جای مواجهۀ نظری و معرفتی، «ترور شخصیّت مصباح» را در دستور کار خویش قرار دهند. 🖊 مهدی جمشیدی @manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . سلام . یه سوال جدی و جدید ! - تاریخ «تولد دوم» تون کیه ؟ برای پاسخ 👈 @ashrafian
1_1640026943.mp3
641.4K
میدونید از جدی ترین شبهه ها و مشکلات در زمان ظهور امام زمان علیه السلام چیه ؟ پاسخ : مشکل و شبهه ی «تعدّد قرائت ها» ! مشکلی که خود پیامبر اکرم (ص) باهاش رو به رو نبود ! امام صادق (ع) فرمودند: قائم ما وقتی ظهور می کنند با مشکلی سخت تر ازمشکل پیغمبر (ص) مواجه می شوند ... 👤 صوت توضیح از از علامه ی عزیزمون مصباح یزدی (رحمه الله ) https://eitaa.com/manyantazer1