Karbalaکربلا و رازی که شهدا متوجه آن بودند در بستر «ایمان» و «امید».mp3
15.07M
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃
🏴.اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
📝 عنوان : کربلا و رازی که شهدا متوجه آن بودند در بستر «ایمان» و «امید»
🕌سه راه سیمین مسجد الانبیا
https://nshn.ir/21_bZlKJQxl2Nb
⏱زمان: شنبه تاریخ : (1402/4/31)
#استاد_اصغر_طاهرزاده
🗓جلسه اول
📚 متن مورد بحث ↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14210
🎥 فایل تصویری👇🏽
https://eitaa.com/matalebevijeh/14226
🌾اشارات درجلسه به⬇️
👈مکتب حاج قاسم
https://eitaa.com/matalebevijeh/14216
🔴برهوت در حال گسترش است↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14206
☄️#حاج_قاسم :امروزقرارگاه حسین بن علی،ایران است... بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگرماند، دیگرحرمهامیمانند.↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14228
https://eitaa.com/matalebevijeh/5036
https://eitaa.com/matalebevijeh/12282
🌹 «شهدا و غفلت دشمن از آینده نظام اسلامی» 🌷
https://eitaa.com/matalebevijeh/11596
📝 #شرح #غزلیات #حافظ(عنوان: ما و آغازی دیگر در این محرم !)↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14218
#محرم
#شهدا
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
+aparat | +Instagram | +Telegram | +Eitaa
کربلا و رازی که شهدا متوجه آن بودند.pdf
530.6K
💓 #استاد_طاهرزاده :
🖌سلام علیکم در رابطه با ماه محرم و اینکه با نظر به کربلای دیروز بتوانیم در امروز تاریخ خود حاضر شویم فرازهای سی وپنج گانه ای تنظیم شده که در جلسات مربوط به ماه محرم بعضی از فرازهای آن خدمت رفقا تقدیم و شرح داده میشود . با این همه آن فرازها را تقدیم میکنم به امید آنکه عزیزان در فضای کلی آنها قرار گیرند و موجب شود تا باب تفکری نسبت به محرم امروزین تاریخمان برایمان گشوده شود. انشاالله
روش کار با فرازهای ارسالی به این صورت هست که رفقا پس از طرح مقدمه آن فرازها دو یا سه از فرازها را با مخاطبان خود در میان میگذارند و روی آن بحث میکنند. البته بعضی از رفقا آن قسمتی را که مورد بحث قرار میدهند تکثیر کرده و در اختیار مخاطب قرار میدهند ولی اگر مطلب در کانالی باشد که بتواند به متن آن نیز رجوع کنند انشاالله موثر خواهد بود. موفق باشید
#محرم
🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
+aparat | +Instagram | +Telegram | +Eitaa
May 11
🇮🇷 #تولد_آوینی_ها
🦋 باز آوینی ها در حال تولد می باشند...
📄 پرسش و پاسخ هایی زیبا، دلنشین و در عین حال دقیق و بسیار مهم درباره نوع حیات و حضور تاریخی ای که در این زمانه به کمک حاج قاسم ها و آوینی ها باید داشته باشیم...
که ان شاءالله بناست هر از گاه، از طریق کانال مطالب ویژه آن نوع پرسش و پاسخ در دسترس مخاطبان مشتاق قرار بگیرد.
✅ جهت مشاهده چهل و هشتمین پرسش و پاسخ با این موضوع، به پی دی اف زیر مراجعه بفرمایید
👇👇👇
41.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | افق گشوده شده در مقابل شهید و آینده توحیدی
🔺گفتوگوی اختصاصی بنیاد مکتب حاج قاسم با استاد اصغر طاهرزاده - (بخش اول)
افق گشوده شده در مقابل شهید و آینده توحیدی که منجر به «ولایت الهی» در جامعه میگردد، امر مهمی است و قرآن در این رابطه میفرماید:
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ فَرِحينَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ يَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ وَ أَنَّ اللَّهَ لا يُضيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنينَ»(آلعمران/آیات 169 تا 171)
#محرم
📲 @Soleimany_ir
کربلا و رازی که شهدا متوجه آن شدند- جلسه چهارم.mp3
11.21M
.
🎙کربلا و رازی که شهدا متوجه آن بودند
▪️روضه و گفتگو با محوریت یادداشت #استاد_طاهرزاده
با شرح و تبیین حاج آقا نجات بخش
جلسه چهارم، چهارم محرمالحرام ۱۴۴۵
#روضه_سها
@soha_sima
غزل شماره 126.pdf
108.2K
📝 #شرح #غزلیات #حافظ
💠عنوان: ما و آغازی دیگر در این محرم !
#️⃣ شماره:صدوبیست وشش
#غزل
✅ #استاد_طاهرزاده
غزل شماره 126.docx
26.6K
📝 #شرح #غزلیات #حافظ
💠عنوان: ما و آغازی دیگر در این محرم !
#️⃣ شماره:صدوبیست وشش
#غزل
✅ #استاد_طاهرزاده
جلسه نود و هفتم در راستای بنیان های حکمت حضور در جهانی میان دو جهان - Copy~1.mp3
39.41M
📅 1مرداد ماه 1402
📍خانه طلاب
🎵#فایل_صوتی
#جلسه_نود_و_هفتم
#در_راستای_بنیان_های_حکمت_جهانی_میان_دو_جهان
https://lobolmizan.ir/sound/835
https://eitaa.com/kotobtaherzadeh/1105
👤باحضورآقایان
#استاد_طاهرزاده
موسویان
مرکزی
متقی
شاهچراغی
حسینی
شیخ انصاری
خانمها
رفیعی
شاه سنایی
📚 متن مورد بحث 👈👈👈👈↙️
https://eitaa.com/khanehtolab/748
⏭ لینک جلسه قبلی (96) : 👈👈👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/14172
🌾اشارات جلسه ⬇️
✅ راز شادی امام حسین در قتلگاه
https://eitaa.com/kotobtaherzadeh/1183
1. ارائه مقاله "چگونه بشر خدا شد؟" دکتر مهدی بنایی
2. صوتهای شرح سوره هود توسط حاج آقا موسویان
https://eitaa.com/sabbar_ir/2093
3. صوتهای شرح متن "کربلا و رازی که شهدا درک کردند" حاج آقای نجات بخش
https://eitaa.com/matalebevijeh/14217
4. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع طلاب
https://eitaa.com/matalebevijeh/14147
5. 📝 #شرح #غزلیات #حافظ
https://eitaa.com/matalebevijeh/14218
6. حاشیه استاد بر کتاب بلای بی تاریخی دکتر داوری
7.کربلا و رازی که شهدا متوجه آن بودند در بستر «ایمان» و «امید»
https://eitaa.com/matalebevijeh/14209
8. کتاب هایدگر واپسین جولیان یانگ
@khanehtolab
24.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«جهلِ مقدس»
جانِ من است او،هی مزنیدش
آنِ من است او،هی مبریدش
سنگ نیارید،تیغ نباریدآینه است او،چون شکنیدش
آینه یعنی؛صورت ومعنی،جلوه ساقی،صوت مغنی.
این بدن کیست؟بوی تن کیست؟خسته وخونین! پیرهن کیست؟این تن مولاست،یوسف زهراست، تشنه وتنهاست،سرمبریدش.پای مکوبید،ای سم اسبان!تاب ندارداین تن عریان. راه مبندیدخیل تماشا!اسب نتازیدبرتن مولا.های جماعت!باده به دستید؟نامه نوشتید؟عهدشکستید؟ماودل تنگ، خصمِ بدآهنگ،طعنه وشمشیر،هلهله وسنگ.باتوچه کردند؟!خرقه واطلس،زهدریایی!جهل مقدس!جهلِ جماعت،بازتو راکشت.برده به یغما،خاتم وانگشت.
💠#استاد_طاهرزاده:
🖌بنده هیچ سالی نمی توانم ازاین شعروازاین شوری که مداح محترم داردبگذرم.رفقارانمیدانم.وای ازجهل مقدس که تاکجاهاخطرناک است. خطردیندارانِ کج اندیش آن است که تمام صفات خوب رادرقالب دین وپوشش دین،ولی درست در جایی برعکس آن جایی که دین بدان اشاره دارد، جای میدهند.تنهاکسانی میتواننداز رهنمودهای قرآن برای تعالی بهره بگیرندکه سودای آن رادر برداشته باشند
به گفته جناب مولوی
زان که ازقرآن بسی گمره شدند زان رسن قومی درون چه شدهاند
مر رسن رانیست جرمی ای عنود چون توراسودای سربالانبود
درجامعه جاهلی همه صفات زشت،هرچندمردم آنها رامرتکب میشدندبدبود،ولی خطردرجامعه دینی این است که دین،ابزارتوجیه زشتیهامیشودواین همان بلایی بودکه حضرت امام حسین«علیهالسلام» متذکرآن شدندوفرمودند:«إِنَّ النَّاسَ عَبِيدُالدُّنْيَاوَالدِّينُ لَعْقٌ عَلَي أَلْسِنَتِهِم»مردم بنده دنياشده اندودين ازسرزبان آنهافراترنمیرود.وکربلایعنی رجوع به ایمانی دیگرکه اکبرطبری هانماددینداری آن نباشند.