مطالب ویژه
🔅زنده باد دولت بی گفتمان 💡آیا از بی گفتمانی دولت سیزدهم می شود استقبال کرد؟ [3 از 3] 🔹تمامی دولتهای
💎#استاد_طاهرزاده🔻
📝 عنوان : راز دشواری فهم دولت سیزدهم
🖌با سلام. چه اندازه مسرور شدم از مقاله «زنده باد دولت بیگفتان» که جناب آقای دکتر حمید ابدی فرمودند: «آیا از بیگفتمانی دولت سیزدهم میشود استقبال کرد ؟» حقیقتاً اینکه متذکر میشوند دولتهای دارای گفتمان چه اندازه از ذات انقلاب اسلامی فاصله داشتهاند و این بی گفتمانی دولت سیزدهم چه اندازه به ذات انقلاب اسلامی نزدیک است .مرا به یاد این گفته جناب مولوی انداخت که میفرماید
گر شوم مشغول اشکال و جواب/ تشنگان را کی توانم داد آب
در این مقاله بحث در آن شد که چگونه با نظر به تمنای اصیل انقلاب اسلامی میتوانیم انقلاب اسلامی را در این تاریخ دقیقتر درک کنیم. فرمودند: آیا روایتی از تمنای جامعه ایران در طلیعه گام دوم انقلاب وجود دارد ؟ و در این رابطه بحث آینده ایران و آینده جهان را به هم پیوند دادند، به خصوص که جهان امروز در مورد آینده به تردید افتاده است و از آن طرف دریچهای به سوی دیدن و فهمیدن جهان برای ما ایرانیان باز شده. آری حقیقتا با دولت سیزدهم امکان آنکه جهان را و آینده آن را ورای شیفتگی نسبت به جهان مدرن بنگریم، نکته مهمی است و حقیقتاً ایران در جهان ،یعنی سرنوشت و آینده ایران با سرنوشت و آینده جهان امروز پیوند خورده و به نظر بنده این است آن حضور تاریخی که در دل انقلاب در حال ظهور بود و ما منتظر آن بودیم.
این نکته بسیار مهمی است که دولت سیزدهم به جای دنبال کردن یک گفتمان سیاسی به واسطه شخصیت آقای رئیسی ، حامل فرهنگ سیاسی خاصی است و این به عنوان نخستین دولت گام دومبه حساب می آید البته با پیچیدگی مسائل واقعی جمهوری اسلامی.
بنده عنوان مقاله آقای دکتر ابدی را « راز دشواری فهم دولت سیزدهم » گذاشتم که در عین بی سر و صدا بودن مبنایی را به میان آورده است که در واقع ذات انقلاب اسلامی در آن نهفته است و به گفته ایشان گفتمانهای تکوینی به جای گفتمان های برساختی نشسته است و این همان چیزی است که جهان آینده از طریق انقلاب اسلامی به آن می اندیشد.☘️
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
May 11
✅برنامه پیاده روی کاروان سراج ازنجف به کربلا
⏱ساعت هفت و نیم یکشنبه
12شهریوراز ابتدای وادی السلام شروع پیاده روی به
سمت کربلا طبق برنامه عمودها↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14460
🍃🍃
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌باز اربعین 4
باسمه تعالی
21- امام حسین«علیهالسلام» مردی که هیچ رغبتی به سروری بر دیگران نداشت، مهرورزی و بخشش را والاترین ارزشهای انسانی میدانست، در عین شجاعت و بیباکی و عدم ترس.
کیست که نداند در حرکت به سوی کربلا با مردی روبهرو هستیم که در او «شجاعت» و «حکمت» در حدّ کفایت موجود است تا ما در امروز خود در نسبت با او به خود بیندیشیم؟ گوش جان به او بسپاریم تا آهستهآهسته نغمهای به گوش جانمان برسد که هرگز سستی و دونمایگی و تحقیر دیگران با فضیلت و یگانگی با دیگر انسانها نمیسازد. آن یگانگی که این روزها در رخداد اربعینی میتوان در نسبت همه با هم، بهخصوص در نسبت خادمان و زوّار احساس کرد.
ما آمدهایم تا در این رخداد اربعینی با جهانی سراسر دروغ، در هر لباسی که باشد، همانند مولایمان مقابله کنیم تا انقلاب اسلامی با باطن نورانی خود که وجدان تاریخیِ بشریت را فراگرفته، همچنان ادامه یابد و وجدان انسانها را به خود آورد که راه نجات، راهی نیست که زالوصفتانِ به جان انقلاب اسلامی افتادهاند تا بمانند، پیشه کردهاند بلکه راه، راهی است که خادم و زوّار در بستر تاریخی که با انقلاب اسلامی ذیل حضور شهدا شروع شده، آن را یافتهاند. حضور در پیادهروی اربعینی تمرین حضور در راهی است که شهدا در خود تجربه کردند.
مطالب ویژه
✅برنامه پیاده روی کاروان سراج ازنجف به کربلا ⏱ساعت هفت و نیم یکشنبه 12شهریوراز ابتدای وادی السلام ش
22-- تمام تلاش امام حسین«علیهالسلام» آن است که گفت و شنودی ذیل قرآن به جامعه برگردد و مردم با توجه به این امر در کنار همدیگر قرار گیرند و برای برگشت چنین سنتی از هر فداکاری و ایثاری نباید فروگذار کرد. مثل ایثاری که خدّام در اربعین این سالها به عهده گرفتهاند.
اگر صلحاندیشی گوهری است که در نهضت امام حسین«علیهالسلام» حرف اول را میزند و حقیقتاً چنین است، باید متوجه بود ذیل سایه صلحاندیشی، آزاداندیشی ظهور میکند و سوء تفاهم و تنگنظری جای خود را به همدلی و تفاهم میدهد و در نتیجه جامعه توحیدی به معنای واقعی آن ظهور میکند.
23- اگر امری غیر از این حضور را حضور میدانید، که حضور در تاریخی است جدید در بستر انقلاب اسلامی به سوی انسانترین انسان، یعنی حضرت سیدالشهداء«علیهالسلام» به گمانم بیجا در این راه گام نهادهای، زیرا آن کس که نوآفرینی میخواهد، ابتدا باید بر هر آنچه پشتکردنی است، پشت کند تا راهی در مقابلاش گشوده شود که نهاییترین حضور است با نظر به انسانیترین انسان.
24- این حضور که در حرکت اربعینی این سالها به میان آمده، حضوری است به عنوان اعلان جنگی فراگیر، بر ضد همه آموزههای دروغین، جنگ با ارزشهای باطلی که تحجّر و تجدد هر دو مسبب آناند. پیکاری ضد تمامی سستیها با خیزش انسانهایی که به مولایشان امام حسین«علیهالسلام» اقتداء کردهاند که خویشتن را برای نشاندادن حقیقت قربانی کرد.
هستند انسانهایی تنپرور و فروتن که شگونِ بد میزنند زیرا مردم را نمیفهمند، اما این حضور، حضور در تاریخی است که با انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه مییابد تا نظامی هر چه مردمیتر به میان آید. وقتی مردم خود را در حرکت اربعینی احساس کردند که چه اندازه به هم نزدیک است حتی اگر از کشورهای مختلف و نژادهای مختلفی باشند.
مطالب ویژه
22-- تمام تلاش امام حسین«علیهالسلام» آن است که گفت و شنودی ذیل قرآن به جامعه برگردد و مردم با توجه
25- حضور در رخداد اربعینیِ این سالها، حکایتی است از درک تمنّایی که انسان در این زمانه در درون خود احساس میکند و به دنبال راهی است تا آن تمنّا را در آن راه احساس کند، تمنّای هویتی قدسی در عین حضور جهانی، امری که تا دیروز اگر حرکات دینی خود را در منظر مردم انجام میدادی، صورت ریا به خود میگرفت و امروز نوعی سلحشوری و حماسهسازی است برای حضور در آیندهای دیگر، غیر از آیندهای که جهان مدرن نسبت به آن گرفتار تردید شده.
26- رخداد اربعینی این سالها، پنجرهای شده برای آنکه ما شیعیان، بهخصوص ما ایرانیان، تا جهان مدرن را درست بفهمیم، جهانی که تا دیروز با نوعی شیفتگی به آن مینگریستیم. در حالیکه امروز متوجه شدهایم جهان در وضعیت جدیدِ خود بیرون از ایران نیست و نقش ایران در بستر انقلاب اسلامی نسبت به آینده جهان پیوند خورده است و در این راستا و با توجه به این حضور، مردم ما در پیادهروی اربعینی حاضر میشوند.
27- انسان آخرالزمانی، انسانی است که از سیطره اندیشههای معمولی که امکان تشکیک در آن هست، رهایی یافته تا با اصلترین اصلها روبهرو شود که انسانیت کامل است، انسانیتی که بالاتر از آن ممکن نیست. یعنی اولیای الهی در نمادهایی همچون علی«علیهالسلام» و سیدالشهداء«علیهالسلام»، و لازمه چنان حضوری عبور از هر آن چیزی است که در آن توهّمات ساخته ذهن پنهان است، حضوری که مانع میشود تا انسان در گرداب نومیدی و انکار فرو غلتد. امری که این روزها میتوان در حرکرکت اربعینی آن را تجربه کرد.
28- انسان آخرالزمانی هرچه میتواند از بستر هستی خود که عین اتصال به خالق هستیها است، اندیشههای تازه که مطابق روح نهاییترین انسان است می آفریند، نه آنکه به مطالبی بپردازد که باور به آنها آسان باشد ولی در آن مطالب جواب نهاییترین طلب حاضر نباشد. آیا میتوان به کربلا و به امام حسین«علیهالسلام» نظر کرد و در بستر هستی خود که عین اتصال به خالق هستیها است، ظاهر گشت تا گفتی به عمق همه بودن، بر زبان آید و خود را در آن کلمات احساس کنیم؟ کلماتی که حکایت حضور توحیدی انسان است.
29- کجا است حضوری که انسان بتواند در آن حضور دو گامِ پی در پی بردارد و همچنان استوار، آزاد از توهّمات به راه خود ادامه دهد؟ تا بیش از آنکه بخواهد تنها بر خودخواهیهای فردی خود غلبه کند خود را بیش از این حرفها ادامه دهد با گستردگی تمام. آیا اگر کربلا نبود امیدی برای حضور چنین انسانهای آزادی در این زمانه میرفت؟ پیادهروی اربعین برای عبور از آن است که همچنان خود را محدود کردهایم به خوبیهای فردی و نتوانستهایم با حضور در تاریخی که با انقلاب اسلامی پیش آمد، بیش از اینها شویم. آن نوع خوبیها که تا دیروز داشتیم، بد نبود ولی برای این زمانه و برای عبور از منافع فردی و عبور از شهرتهای کاذب، کم است وگرنه خواسته یا ناخواسته انسانهای آزادهای را که فرزندان انقلاباند، مجبور به استعفا میکنیم. و البته باز این انقلاب اسلامی است و حضور اربعینی مردمی که برای حضور در آینده این انقلاب «ز هرچه رنگ تعلّق پذیرد آزادند» ما برای حاضرشدن به حضوری عمیقتر گام در این راه گذاشتهایم. امید است فردا با نمایندگانی روبهرو شویم بسی بلند قامتتر.
💠عنوان: باز اربعین ↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14531
#اربعین
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
-------------------------<><>
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمتر خبر داریم که چه اتفاقاتی داره توی جهان میفته
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌حقیقتاً همینطور است که اگر انسان به نهایی ترین حضور خود در قله انسانیت و معنویت نظر کند، محال است جز مکتبی که انسان را متذکر حضور ائمه معصومین به عنوان عالیترین حضور و عالی ترین ایمان نکند. و این است قصه آینده بشریتی که بنا است در عین ایمان، در جهان حاضر شود زیرا تا قلّه های انسانی مدّ نظر بشر جدید قرار نگیرد، باز حیرانی و باز یأس. آیا آینده از آنِ اسلام شیعی نیست؟☘️
@BaraayeMaadar
💠عنوان: باز اربعین ↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14531
#اربعین
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
baz arbaeen.mp3
8.53M
#کلیپ_صوتی
#باز_اربعین
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
بیانات استاد اصغر طاهرزاده در رابطه با ایام اربعین با تلفیق مداحی کربلایی مهدی رسولی
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
-------------------------<><>
باز اربعین 1.MP3
37.68M
.
🎙نشست؛ باز اربعین
باحضور #استاد_طاهرزاده
جلسه اول، 5 شهریورماه ۱۴۰۲
1- باز اربعین، اربعینی که به معنای حضور دیگری است، به گستردگی حضوری که حضور در همه تاریخ است نسبت به انسانیتِ گستردهای که هرکس با اُنس با دیگر زوّار در خود احساس میکند.
2- هر سال و هر اربعین، نحوه بودنی است در مواجهه با افقی که بیمنتها است، بدون دوگانگیِ دوری و نزدیکی نسبت به آن افق و آن حضور.
3- وای اگر در این زمانه که زمانه نسیتانگاریها است، کربلا و اربعینی اینچنینی در میان نبود، آنهم برای افرادی مانند ما که هیچ چیز برایمان در این دوران قابل سکنا نیست و هیچ جا و جایگاهی نمیتواند جواب طلبمان را بدهد مگر حضور دیل شخصیت قدسی حضرت سیداالشهداء«علیهالسلام».
4- هر سال اربعینی دوباره، یعنی امیدی دیگر و باز «حیرت» از این همه حضور. به همان معنایی که جناب مولوی در گزارش چنین حضوری فرمود: «حیرت اندر حیرت آمد این قصص». حیرتِ حضور در عین سرگردانیِ عقل از اینهمه عظمت. حضور در نسبت با انسانها در عین احساس انسانیت خود در یگانگی با آنها.
5- آیا راز تقابل غرب و غربزدگان با رخداد اربعینیِ اینچنینی در این تاریخ، به جهت احساس پوچی و نیستانگاریِ آزاردهندهای نیست که اینان در خود احساس میکنند؟ و این یعنی به ظهورآمدنِ تقابل دو جبهه، یکی جبهه گرفتار روزمرّهگی و سرگردانی و دیگر جبهه راهیافته به ابعاد متعالیِ انسانی که متوجه حضور اکنونِ بیکرانه خود شده است تا در تاریخی دیگر حاضر شود که دیگر تاریخ دنیای استکبار نیست و حضور در رخداد اربعینی این سالها عملاً حضور در جبههای است که جبهه مقابله با غرب و غربزدگان است.
✅برنامه پیاده روی کاروان سراج ازنجف به کربلا
⏱ساعت هفت و نیم یکشنبه
12شهریوراز ابتدای وادی السلام شروع پیاده روی به
سمت کربلا طبق برنامه عمودها↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14460
🍃🍃
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌باز اربعین 5
باسمه تعالی
30- آنانی که کنار مردم نیستند در اینجا یعنی در این حضور اربعینی، جایی ندارند. اینجا جای نیکانِ دادگری است که زمین را به آسمان متصل میکنند تا سیاست را با دیانت همراه نمایند.
درخششی در جان انسانهایی که قدرت را با عدالت همراه میکنند پدید آمده تا آینده، نه آینده اربابان باشد و نه آینده بردگان؛ آیندهای باشد که نماد آن امام شهیدی است که فرمودند: «أَلَا وَ إِنَّ الدَّعِی ابْنَ الدَّعِی قَدْ تَرَکنِی بَینَ السَّلَّةِ وَ الذِّلَّةِ وَ هَیهَاتَ لَهُ ذَلِک مِنِّی هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»؛ این فرومایه(عبیدالله بن زیاد)، فرزند فرومایهای دیگر(زیاد بن ابیه)، مرا بین دو راهیِ کشتهشدن با شمشیر و یا قبول خواری قرار داده است؛ هیهات که ما زیر بار ذلّت و خواری برویم». و دیدند که آن امام راه سومی را انتخاب کرد که باید آن راه را راه مردم نامید و از اینرو شما در رخداد اربعینیِ این سالها تنها مردم، آری! تنها مردم را مینگرید که به میان آمدهاند تا مردمسالاری دینی را محقق کنند، با حضوری که فاصله زیادی با دموکراسی غربی دارد.
مطالب ویژه
✅برنامه پیاده روی کاروان سراج ازنجف به کربلا ⏱ساعت هفت و نیم یکشنبه 12شهریوراز ابتدای وادی السلام ش
[در پاسخ به گنجینه]
- راستی چرا حرکت مردمیِ رخداد اربعینیِ این سالها به مذاق غربگراها نمیسازد؟ غربگرایانی که حاضر بودند آمریکا و اروپا سالهای متمادی، هرکس را که مایل بودند بر ما حاکم کنند و همچنان اجازه ندهند مردم سرنوشت خود را خودشان به دست گیرند؟ آیا جز این است که این غربگرایان با مردم، آری! با مردم و با استقلال کشور دشمناند؟ به طوری که هویتی برای این مردم قائل نیستند. حال مائیم و آیندهای که مردم در حال حضور در مناسبات اجتماعی هستند. به طوری که ملاحظه می کنید چگونه فرهنگ اربعینی قواعد و ساختارهای اقتصاد متعارف را به چالش کشیده است، و قواعد بازار و تجارت و رابطه عرضه و تقاضا و نیز سود و زیان کارکرد متفاوتی به خود گرفته. و نفع شخصی جای خود را به نفع اجتماعی و ایثار داده است. در این فرهنگ خدمات اجتماعی فقط وظیفه دولت نیست.، عرضهکنندگانی که توان رقابت ندارند از بازار خارج نمیشوند. هدف عرضهکننده فقط کسب سود نیست و هدف تقاضاکننده نیز فقط مطلوبیت مادی نیست. اقتصادی که پیوند با فرهنگ دارد؛ از نوع توحیدیاش! این است آنچه در پیش است در تاریخی که ادامه تاریخ غربزدگی ما نیست.
32- آری! وقتی خداوند در بعضی از زمانها از الطاف خود، به جهت غفلت انسانها از اولیای الهی خودداری میکند، انسانها از زمان و تاریخ خود بیرون میافتند و برای اینکه در این غفلت نمانند، نادانسته به تکرار عادات و مشهورات و مطالب گذشته میپردازند در حالی که اگر آن مطالب، دیروز هم معنایی داشت، اکنون که از دیروز گسیخته است و با فردایی هم که در پیش است، نسبت ندارد، از معنای اصلی تهی شده و حال که به یک معنا ارزشهای گذشته بیمعنا شدهاند، مائیم و حضور در تاریخی که بازگشتِ بشر جدید است به خدا در دل انقلاب اسلامی و رخداد اربعینی که در این سالها طلوع کرده است تا ما در امروزِ خود در اتصال به کربلا و به شخصیت حضرت سیدالشهداء«علیهالسلام»، در آیندهای حاضر شویم که به عنوان تاریخ آخرالزمانی به ما خبر دادهاند. آیندهای که انسان به وسعت حضور «بالحقیِ» خود در نزد خود و در نزد دیگر انسانها حاضر است در جهانی به گشودگی توحید الهی. در نسبت خود با خدا در هویت فردی و در نسبت خود با خدا در هویت اجتماعی به حکم «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا» که این همان حضور ذیل اراده الهی است در نسبت با جامعه و تاریخ.
33- پیروزی بر ارزشهای اشرافی و دنیایی با دگرشدن از طریق ارزشهای استوار و متعالی، راهی میشود تا تواناییهای انسانی و ایمانی به جامعه برگردد و بر ایمان دیروز افزوده شود با روحیهای همراه با شجاعت و بیباکی، در مقابل نیرنگ و پلیدی، تا انسانها زندگی را احساس کنند که چه اندازه انسان در این راه با نیروهای نهفته خود که همان پدیده «صبر» است روبهرو میشود و آشکارا بر بیماری ترس و عدم توکل در راه توحید فائق آید. پیروزی بر بیماری دونمایگی و حیلهگری، امری که در مسیر پیادهروی اربعین زشتی آن از هر زمان، بیشتر احساس میشود، زیرا انسان در جهانی دیگر حاضر شده است که نه جهان عُبیدالله زیاد است و نه جهان توّابینِ عقبمانده از آن حضور تاریخی. آیا برای عبور از تاریخِ سراسر نیرنگِ فرهنگ مدرنیته میتوان به راهی که در این اربعینها مقابل ما گشوده شده است، چشمپوشی کرد و آن را نفهمید؟ راهی که همه ابعاد زندگی در نسبت با همدیگر به ظهور میآید، بدون آنکه بخواهیم به نام توسعه به روش غربی، عواطف زندگی را زیر پا بگذاریم.
مطالب ویژه
[در پاسخ به گنجینه] - راستی چرا حرکت مردمیِ رخداد اربعینیِ این سالها به مذاق غربگراها نمیسازد؟ غر
[در پاسخ به گنجینه]
34- وقتی رغبت به زندگی در انسان میمیرد که زندگی را به پایینترین شکل آن که فروافتادن در توهّمات دنیایی است، تقلیل دهیم و متوجه حضوری که حضور در بیکرانه توحید است، در میدانهای ظهور انوار توحید، نگردیم و این یعنی عدم حضور در حماسهای که تندبادِ طلب، در نهاییترین حضور در این زمانه با انقلاب اسلامی و پیرو آن در رخداد اربعینی پیش آمده است. تندبادی که خداوند به حرکت در آورده تا هرکس خواست در زمانه ظهور ایمان در ایمان وارد شود، خود را به آن بسپارد بدون آنکه تفصیلاً بداند بنا است تا کجاها جلو برود. همین اندازه میتوان احساس کرد که: «پرّ کاهی است در مصاف تند باد / خود نداند در کجا خواهد فتاد.»
35- دیروز آنچه در مقابل امام حسین«علیهالسلام» سر بر آورد، کینه امویان بود بر قرشیان، یعنی بر حضرت محمد«صلواتاللهعلیهوآله» و علی«علیهالسلام» و این امام حسین«علیهالسلام» است که با صفای شخصیت خود کینهورزی آنان را آشکار میکنند تا گمان نشود آن مقابله، مقابله دو گروه از انسانهای عادی هستند، مانند جنگهایی که در طول تاریخ پیش آمده و یا پیش میآید.
امروز نیز باز همان مقابله و کینهورزی پیش آمده؛ مقابله دشمنان انقلاب اسلامی با هر انسانی که از جبهه آنان نباشد و جبههای سراسر مردمی که مأمور ترویج دوستی و ایثار است، تا معلوم شود آنکه امروز در مقابل این جبهه ایستاده، سراسرِ وجودش مملوّ از کینه است و اینجا است که فتح تاریخی شکل میگیرد، زیرا جبهه مقابل، هیچ منطقی در شعار «زن، زندگی، آزادی» ندارد، مگر اتهام و دروغ، وگرنه چرا به زنان محجبه به عنوان دشمنان خود مینگرند؟! آیا حضور مردمیِ اربعینیِ این سالها حکایتِ حضور مردمی نیست که بنا دارند: «عالَمی دیگر بباید ساخت و ز نو آدمی»؟
از خداوند تقاضامندیم ما را متوجه حضوری تاریخی که در نظر به امام حسین«علیهالسلام» در این رخداد اربعینی پیش آمده بگرداند تا متوجه ابعاد باطنی این حرکت بگردیم تا حضور آن امام شهید را با اتصال به دیروز و امروز و فردای خود بیابیم.
💠🌷👈عنوان: باز اربعین (شماره ا تا35)↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14531
#اربعین
┄┅❅📀🖥📀❅┅┅
-------------------------<><>
🌼-|@matalebevijeh
-------------------------<><>
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم یکی از روستاهای شعیبیه خوزستان در ایام اربعین چندین روز را تا مرز چذابه پیاده روی میکنند، در بین راه باید از رود دز عبور کنند، اهالی یکی از روستاهای شوش اینطور به استقبالشان می آیند...
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌اگر حضور خدا آنچنان بدیهی است که نیاز به واژهای برای تعریف و شناختن او نداریم، پس چگونه است که همواره در هر کاری میتوانیم او را احساس نماییم؟ به عنوان قابل اعتمادترین تکیهگاه و به یادآوردنیترین مطلوب. امری که در همین صحنهها شما ملاحظه میکنید که چگونه به نور الهی و به عشق اباعبدالله«علیهالسلام» این مردم اینچنین نسبت به هم یگانهاند، به همان صورتی که در پیادهروی اربعینی این سالها به خوبی میتوان آن را تجربه کرد.☘️
باز اربعین 2.MP3
42.13M
.
🎙نشست؛ باز اربعین
باحضور #استاد_طاهرزاده
جلسه دوم، 6 شهریورماه (1402)
⏭ لینک جلسه قبلی (1) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/14529
#تکیه_اربعینیها
#تجدید_نسبت
@soha_sima
باز اربعین - کامل.pdf
154.9K
📜 عنوان: باز اربعین (شماره ا تا35)
📱 نسخهٔ مخصوص موبایل
51.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تفسیر سوره مبارکه #قدر
https://lobolmizan.ir/sound/1265
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ﴿۱﴾
وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ ﴿۲﴾
لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿۳﴾
تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ ﴿۴﴾
سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿۵﴾
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈
#استاد_اصغر_طاهرزاده
🗓جلسه دوم
📆 تاریخ :(1402/6/4)
🔖 عنوان : زندگی در زمان اَنفسیِ لَيْلَةُ الْقَدْرِ
📚 متن بحث↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14442
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
⬅️⬅️ فایل صوتی 👈👈👈👇
https://eitaa.com/matalebevijeh/14499
لینک دانلود با کیفیت بالا 👇
https://aparat.com/v/8qP2H
🔘@soha_sima
🔘@matalebevijeh
🔘🏴🔘🏴🔘🏴🔘
May 11
باز اربعین 3.MP3
43.01M
.
🎙نشست؛ باز اربعین
باحضور #استاد_طاهرزاده
جلسه سوم، ۷ شهریورماه ۱۴۰۲
⏭ لینک جلسه قبلی (2) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/14536
📚👈🏻 🌷👈 متن بحث↙️
https://eitaa.com/matalebevijeh/14537
#تکیه_اربعینیها
#تجدید_نسبت
🔘@soha_sima
🔘@baaz_arbaeen | …باز، اربعین
🔘🏴🔘🏴🔘🏴🔘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مداحی سجاد محمدی
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌آری! چگونه این حضور را که حضور نهایت هاست، در وسعت حضور در نهایی ترین شخصیت یعنی حضرت اباعبدالله«علیه السلام» می توان نادیده گرفت؟ بشر آخرالزمانی، همه بودنِ خود را در وسعت زمین و به ارتفاع بلندای آسمانِ معنویت دنبال می کند. این مائیم که درست بنگریم و درست جواب دهیم. جواب دیروزین برای بشر امروز که همه خود را می خواهد کافی نیست.☘️
28.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بزرگترین و شدیدترین و خطرناک ترین امتحان
🔹بزرگترین امتحان در عصر ما يعنی عصر غیبت کبری
💎#استاد_طاهرزاده🔻
🖌نایب امام زمان (علیه السلام) است
مرد میباید که باشد شه شناس
گر ببیند شاه را در صد لباس تو بدو بشناس او را نه به خود
راه از و خیزد بدو نه از خرد☘️
🔹 عراق - بغداد | محرم ۱۴۴۵
به کانال سید هاشم الحیدری بپیوندید.
https://eitaa.com/hashemalhaidary
4_6015039614295740460.mp3
13.6M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار رئیسجمهور و اعضای هیئت دولت. ۱۴۰۲/۶/۸
💻 Farsi.Khamenei.ir