eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
195 دنبال‌کننده
43هزار عکس
32.1هزار ویدیو
358 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹چگونه در این وضعیت اقتصادی از جمهوری اسلامی دفاع کنیم ؟ این روزها، یکدست شدن حاکمیت و افزایش مشکلات اقتصادی، دفاع از انقلاب را سخت کرده است. جریان انقلابی که با همۀ ظرفیت از آقای رئیسی حمایت کرد، ناباورانه به فجایع اقتصادی کشور مینگرد. حال دوستان انقلابی دو راه دارند: 🔺فرافکنی کنیم و آبروی حزب الله را فدای هم حزبی های خود در دولت و مجلس کنیم. 🔻واقعیت ها را بپذیریم و در تهدید به دنبال فرصت باشیم تا نظام پولی تمدن اسلامی را احیا نمائیم. تجربۀ متواتر ما نشان داده است، با سه گام استدلالی زیر میتوان از جمهوری اسلامی دفاع کرد و مردم را همراه ساخت : 1️⃣نظام اقتصادی مبتنی بر ریال، توسط رضاخان به ایران تحمیل شد و بحران امروز کشور ما ریشه در این نظام پولی و بانکی دارد. 2️⃣ما طاغوت سیاسی پهلوی را از ایران بیرون کردیم؛ ناچاریم طاغوت اقتصادی ریال را هم کنار بگذاریم و به نظام پولی خلقت خدا بازگردیم. 3️⃣طبیعتا نظام جمهوری اسلامی بهترین بستر برای گذار به سمت پولطلا است؛ لیکن باید خودمان دست بجنبانیم و منتظر دولت نمانیم. 🏅با این رویکرد، انقلاب اسلامی از اتهام ناکارآمدی تبرئه میگردد و فلش اتهام از ولایت فقیه، به سمت سیستم بانکی نشانه میرود. 🔗کانال موسسۀ متا
🔍مقایسۀ سه طرح اقتصادی براساس بینش تمدنی : 🔺یک طرح اورجینال غربی در تراز سند 2030 : رمزریال سال 1397 در بانک مرکزی سِیف آغاز شد و در بانک مرکزی همتی و کمیجانی و صالح آبادی و فرزین ادامه دارد. - غیرقانونی و غیرعقلائی است و مشکلات کشور را بیشتر میکند. ⭕️ یک طرح غربزده اقتصادی : دلار توافقی که 22 خرداد 1401 توسط آقای صالح آبادی متولد شده بودو بدون هیچ منطقی در 5 بهمن 1401 قبل از 8 ماهگی توسط آقای فرزین برچیده شد. % مبنای قانونی دارد و به عنوان یک راهکار برای تامین ارز عموم مطرح بود. 🏅یک طرح الگوی معیشت تمدن اسلامی : پولطلا که با انتقال مهریه به طلا آغاز شد و تلاش میشود توسط جریان اصلی اقتصادی دولت غربزده بایکوت شود ولی به خواست جامعه پیش میرود. + مبنای فقهی و عقلی و عملیاتی دارد و هر روز ضرورت آن بیشتر میشود. @MataNevesht BinesheTamadoni.ir
🔹قال رسول الله صل الله علیه وآله : إذا کانَ فی آخِرِ الزَّمانِ؛ لابُدَّ لِلنّاسِ فیها مِنَ الدَّراهِمِ وَ الدَّنانیرِ یُقیمُ الرَّجُلُ بِها دینَهُ و دُنیاهُ 🔸در دوران آخر الزمان مردم ناچار از داشتن درهم و دینار میشوند که بتوانند به وسیله آن دین و دنیای خود را استوار کنند. کنز العمال. جلد۳. صفحه۲۳۸. حدیث ۶۳۳۳ 🏅با ، دین و دنیای خود را استوار نمائید. 🔗کانال موسسۀ متا
✍️از اثر یک لقمۀ حرام تا پمپاژ حرام خواری 🔹فضل بن ربیع مى گويد؛ روزی شريك بن عبد اللّه را به دربار مهدى عباسى آوردند. مهدى عباسى به او گفت: شريك! نمى گذارم از دربار بروى، مگر يكى از اين سه كار را قبول كنى: يا قاضى القضات من بشوی، يا معلم بچه هاى من باشی و يا امروز از غذاى من ميل كنی. 🔸شريك بن عبد اللّه در فكر فرو رفت. اگر هیچکدام را قبول نمى كرد، مهدى عباسى مى گفت: جلاد گردن او را بزن! و از شهداى بلندمرتبه مى شد. اما شريك در جواب گفت: منصب قاضى القضاتى، قرار دادن خودم در لب جهنم است، پس اين را نمى خواهم. معلمى بچه هايت را هم نمى خواهم، چون اين بچه ها فردا رئيس مملكت مى شوند و مثل او ظلم مى كنند، لذا گفت: يك ناهار حرام خوردن عيبى ندارد و قبول كرد. 🔹مهدى عباسى به رئيس آشپزخانه دستور داد، از مغز استخوان و شكر، چند نوع غذا درست كنيد و بياوريد. رئيس آشپزخانه كه شاهد جريان بود، رفت و بعد از دو ساعت آمد، گفت: غذا آماده است و به مهدى عباسى آرام گفت: شريك بن عبد اللّه، اگر امروز اين غذا را بخورد، هيچگاه رستگار نخواهد شد. يعنى به قدرى معلوم بود كه آشپز هم فهميد. 🔸شريك بن عبد اللّه سنان غذاى حرام را خورد و بعد هم منصب قاضى القضاتى را قبول كرد و هم معلمى بچه ها را پذيرفت. لقمۀ حرام ، نور خدا را در باطنش خاموش کرد و او زمين گير شد. 📖وقایع الایام، شیخ عباس قمی ص۸۶ 🏛در سیستم اقتصادی ما، موتور نقدینگی روزانه بیش از 5 هزار میلیارد تومان (به ازای هر نفر 60هزار تومان) خلق پولِ حرام را در زندگی مردم پمپاژ میکند؛ اموال فقرا را به تاراج می برد و تورم 50 درصدی را بر مستضعفین تحمیل می نماید. چگونه انتظار داریم نور ایمان و انرژی بندگی در این جامعه باقی بماند تا حرف حق شنیده شود و چراغ تقوا و عفاف و عدالت کم نور نگردد ؟ @MataNevesht BinesheTamadoni.ir
35.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید؛ ✅ استفاده از ظرفیت های علم فقه دراقتصاد ❗️حضرت آیت الله جوادی آملی(حفظه الله): وضعیت بانک ها بعد از انقلاب همینطور بصورت اسلام مالی باقی مانده است... 🆔 @huseinmirzaie_ir
⁉️آیا میدانید؛ طبق قانون، ریال باید «پولطلا» باشد؟ ✍️کمپین 1000 امضا برای مطالبۀ تعهد بانک مرکزی در اجرای قانون پولی و بانکی کشور Http://fa.petitions.net/poolemelli 🏅طبق قانون پولی و بانکی کشور، قرار بوده ریال کارکرد «پولطلا» داشته باشد و هر 10هزار تومانی رسید 1 کیلوگرم طلا است. 😳 در واقع هر ریال رسید یک صدم گرم طلای خالص است که به تصریح قانون، امانت داری این رابطه برعهدۀ بانک مرکزی میباشد. 🔺اما در عمل شاهدیم که بانک مرکزی هیچ تعهدی نسبت به قانون از خود نشان نداده و نمی دهد و بواسطۀ سیاستهای اوست که روز به روز از ارزش ریال کاسته شده و می شود. ✊در شرایط وخیم اقتصادی امروز، حق ماست که ارزش پول خود را از بانک مرکزی مطالبه نماییم. 📃بدین منظور متن دادخواستی تنظیم شده تا با امضای آن در فضای مجازی گام اول را برداریم. سپس به شکل جمعی و رسمی به مرجع قضایی تسلیم نموده و پیگیری مینمائیم. امضای آنلاین پویش مطالبۀ قانون ثبات ریال با طلا : Http://fa.petitions.net/poolemelli 🙏از شما دعوت میشود به جمع امضاکنندگان این دادخواهی بپیوندید تا ان شاءالله بتوانیم فعالانه تر اقدام نمائیم. 📝مسئول پویش - سید سعید شجاعی @Sshojaei @MataNevesht BinesheTamadoni.ir
✍️از بین رفتن آسایش مردمی که پول خلقت خدا را کنار گذاشته اند. (بحران اقتصادي در انديشۀ مقريزي) 📜احمد بن علي مقريزي، از نامورترين مورخان تاريخ مصر در سده‌هاي هشتم و نهم هجري قمري است. وي در كتاب «اغاثه الامه بكشف الغمه» گزارش جالب و مختصري از ماهيت پول در تاريخ گذشته ارائه داده و ماجراهایی اقتصادی از زمان حضرت نوح تا عصر پيامبر اسلام (ص) و تا زمانه خودش بيان كرده است. مقريزي، بحران اقتصادي را ناشي از سه پديده در زمانه خود عنوان مي‌كند: 1️⃣دست‌يابي به مناصب سياسي از طريق پرداخت رشوه 2️⃣افزايش هزينه‌هاي حاکمیتی 3️⃣بي‌ارزش شدن پول از طريق رواج فلوس (سكه‌هاي مسي) مقريزي درباره وضعیت زمانه خودش مي‌گويد : پول نقد مردم ديار مصر، فقط فلوس (سكه‌هاي مسي) شده است،... اين بدعت و مصيبتي بود كه در مصر آغاز كردند كه در هيچ دين وحياني اصلي و در هيج شريعتي، مستندي نداشته است. بدعت‌گذاران هيچ الگويي در پيروي از كار كسي در گذشته نيافته و اين كارشان با سخن هيچ بني بشري همخواني ندارد. اين كار پيامدي جز از بين رفتن آسايش دنيا و زينت آن و اتلاف سرمايه‌ و ايجاد فقر و ناداني همراه با ذلت و خواري براي مردم، نداشته است. 🔹وي مي‌نويسد : بايد دانست كه سنت خداوند، از آغاز آفرينش، در ميان تمام ملت‌هاي ايران، روم، بني اسرائيل، يونان، قبط، نبط، يمن، عرب عاربه و مستعربه و... اين‌گونه بوده است كه سكه رايجي كه در داد و ستد به عنوان بهاي كالا و ارزش كار به شما مي‌رفت، فقط (دينار) و (درهم) بود و در هيچ خبر صحيح و سقيمي، در هيچ امتي از امت‌ها و يا طايفه‌اي از طوايف بشر از قديم و جديد نيامده است كه آن‌ها پول نقد (سكه) ديگري به جز درهم و دينار به كار برده باشند. 🏅به طوري كه گفته‌شده _بنا بر آنچه ابن عساكر در تاريخ دمشق روايت كرده است_ نخستين كسي كه سكه درهم و دينار زد، حضرت آدم (ع) بود و هم او گفت كه زندگي جز با اين دو ميسر نيست. پس از آن‌كه خداوند محمد (ص) را به پيامبري برگزيد، او دينار و درهم را براي اهل مكه تأييد كرد و ميزان زكات را بر همين معيار تعيين نمود. 🔖کانال موسسه متا
بیان علامه طباطبایی (ره) در مورد ماهیت پول : پول باید برای حفظ نسبت ها، معیار ارزشی ثابتی داشته باشد/طلا مقام اول را دارد! 🔸[بشر] در ميان اجناس ناياب و عزيز الوجود به پاره‌اى از فلزات از قبيل طلا، نقره و مس برخورده آن را مقياس سنجش ارزش‌ها قرار دادند و در نتيجه طلا، نقره و مس بصورت نقدينه‌هايى درآمدند كه ارزش خودشان ثابت و ارزش هر چيز ديگرى با آنها تعيين مى‌گرديد رفته، رفته طلا مقام اول را، نقره مقام دوم و ساير فلزات قيمتى مقام‌هاى بعدى را حيازت كردند، و از آنها سكه‌هاى سلطنتى و دولتى زده شد و به نامهاى دينار، درهم و فلس و نامهاى ديگرى [رسمیت یافت] 🔹و چيزى نگذشت كه نقدين، يعنى سكه‌هاى طلايى و نقره‌اى مقياس اصلى قيمت‌ها شده، هر چيز ديگر و هر عملى با آنها تقويم و ارزيابى شد، و نوسانهاى حوايج زندگى همه به آن دو منتهى گرديد و آن دو ملاك دارايى و ثروت شدند، و كارشان بجايى رسيد كه گويى جان مجتمع و رگ حياتش بسته بوجود آنها است، اگر امر آنها مختل شود حيات اجتماع مختل مى‌گردد، و اگر آنها در بازار معاملات در جريان باشند معاملات ساير اجناس جريان پيدا مى‌كند و اگر آنها متوقف شوند ساير اجناس نيز متوقف مى‌گردد 🔸پس اگر موقعيتى را كه طلا و نقره در اجتماع دارند، و رُلى را كه در حفظ قيمت‌ها و سنجش نسبت‌ها كه ميان اجناس و اموال هست به دقت در نظر بگيريم بخوبى روشن مى‌شود كه نقدين در حقيقت نمايش دهنده نسبت‌هايى است كه هر چيزى به چيزهاى ديگرى دارد، و بهمين خاطر كه نمايش دهنده نسبت‌ها است و يا به عبارتى اصلا خود نسبت‌ها است بهمين جهت با بطلان و از اعتبار افتادن آن، همه نسبت‌ها باطل مى‌شود هم چنان كه ركود در آن مستلزم ركود در آنها است. 🔹گفتار امام باقر (ع) هم كه در روايت گذشته فرمود: خدا آنها را براى مصلحت خلق درست كرد تا بوسيله آن شؤون زندگى و خواسته‌هايشان تامين شود اشاره بهمين معنا است. ( المیزان ج۹ صفحه۲۵۰ ) 🔑اندیشکده بین المللی پولطلا
🔰 چرا بهره کمتر از تورم ربا است ؟ چون وامها از هیچ خلق میشوند و بانک ۲۵٪ ربا از هیچ میخورد. وام گیرنده هم ۲۰٪ ربا از تفاوت بهره و تورم میخورد. مردم هم تورم ناشی از رباخواری بانک و وام گیرنده را تحمل میکنند. 🏅کوروش صباحی 🔖کانال موسسه متا
🔺به جای بیمه تامین اجتماعی، ماهانه ۱ گرم طلا بخرید! کامران ندری اقتصادان پیشنهاد داد: 🔹اگر یک فرد که بیمه‌ی خود را شخصا پرداخت می‌کند؛ به جای سپردن این پول به دولت، ماهانه یک گرم طلا خریداری کند، در پایان بازنشستگی خود ۳۶۰ الی ۴۰۰ گرم طلا در اختیار دارد که به پول امروز ۱ میلیارد تومان محاسبه می‌شود. 🔹بازنشستگی که دولت به فرد می‌دهد نهایتا ۱۰ میلیون تومان است، اما سود بانکی حاصل از پرداخت بیمه ۲۳ تا ۲۵ میلیون تومان می‌شود؛ به نظر شما دیگر انگیزه‌ای برای افراد جهت پرداخت بیمه می‌ماند؟ 📣 صندوق قرض الحسنه طلایی هجرت| https://eitaa.com/sandoghhejrat
هدایت شده از هاد
🔆در جنگ اقتصادی با نئولیبرالیسم، عوام نمانیم. کانال‌های زیر را برای آشنایی با مبانی اقتصاد و مباحث روز اقتصادی ایران و جهان با نگاه تمدنی و ضد نئولیبرال دنبال و به دوستانتان معرفی کنید: 🔸پرفسور مسعود درخشان: @profderakhshan 🔹حجت الاسلام محسن قنبریان: @m_ghanbarian 🔸دکتر حمیدرضا مقصودی: @hamidrezamaghsoodi 🔹دکتر سید یاسر جبرائیلی: @syjebraily 🔸حسین زمانی میقان: @hzamanim 🔸افرا/سید امیرحسین حسینی: @afra_eco 🔹اقتصاد و رسانه/حسین عباسی فر @h_abasifar 🔹هنر حکمرانی و توسعه/محمدجواد حق شناس @hokmraniirani 🔸اقتصاد کاربردی/دکتر رضا غلامی @DrRezaGholami 🔹اقتصاد انرژی/دکتر همت قلی زاده @hemmatgholizadeh 🔸آنسوتر/حجت الاسلام سید محمدرضا رضی: @seyedrazy @haad1442
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توضیحات کامل و دقیق دکتر مهدی عسگری ۶۱۷۲ درباره یک قرن تلاطم ریال 🏅برای رهایی از سیطره دلار و خلق پول بانک ها، باید پول اعتباری را به پول با ارزش ذاتی تبدیل کنیم. سرلیست تهران 🔖کانال موسسه متا
هدایت شده از هاد
*بر اساس نتایج تحقیقات برای ما معلوم است که به این افراد در تهران حتما رای نمیدهیم:* ⛔️بابک نگاهداری ⛔️محسن دهنوی ⛔️مجتبی توانگر ⛔️عطا بهرامی ⛔️علی رضا طاهری ⛔️محمدحسین حسین زاده بحرینی ⛔️محمد سعید احدیان ⛔️عزت الله اکبری تالارپشتی ⛔️محمدباقر قالیباف ⛔️مجتبی رضاخواه ⛔️بیژن نوباوه ⛔️حبیب الله حبیبی ⛔️ابراهیم حسن بیگی ⛔️ابوالفضل ظهره وند ⛔️حسن خجسته ⛔️مقداد ذکی زاده ⛔️محمد بطحایی ⛔️محمود ابوالمعالی ⛔️کمال اکبری ⛔️علی اکبر ترابی ⛔️سید محمد جواد جلالی ⛔️زهرا حجازی زاده ⛔️ایوب عطایی ⛔️وحید ابراهیم یزدی ⛔️امیر کی پور ⛔️لیلا لاریجانی ⛔️حسینعلی ضیایی ⛔️سید جواد حسینی ⛔️فیصل مرادی ⛔️پریسا دانشجو ⛔️سید مجید موسویان ⛔️صادق کرمی ⛔️سید همایون عباسی ⛔️فریدون قدیری ابیانه ⛔️زهرا عباس زاده تالارپشتی ⛔️حلیمه عالی ⛔️فرید شهاب ⛔️علی آرش رناسی ⛔️حسن صفرخانی ⛔️مصطفی زندی ⛔️حمیدرضا سیفی ⛔️امیرابراهیم رسولی ⛔️زینب قیصری ⛔️سعید سید آقا بنی هاشمی @haad1442
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یکی دیگر از نامزدهایی که باید در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مورد حمایت قرار بگیرد (کد انتخاباتی 6172) است. 🔹عسگری از معدود نمایندگانی بود که مقابل سیاست‌های غلط اقتصادی دولت ایستاد و مقابل رهاسازی نرخ ارز دلار صریحاً موضع گرفت. : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از هاد
توضیح شماره یک: کاندیداهایی که این موارد از اندیشه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و جزئی وعده‌های ایشان می‌باشد تقویت معیشت مردم و اقتصاد ملی و کاهش تورم با پول طلا امام باقر (ع) فرموده‌اند: خدا طلا و نقره را براى مصلحت خلق آفرید تا بوسيله آن شئون زندگى و نیازهای مردم تامين شود. مطابق با شرع مبین اسلام و قانون پولی کشور، هر یک ریال رسید 01/0 گرم طلا سپرده‌ و امانت سپاری شده نزد بانک مرکزی در نظر گرفته شده است و وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی با امضای خود آن را گواهی نموده‌اند. مبنای احکام اسلام بر این است که نه تنها پول نباید بدون پشتوانه باشد (مانند همین ريال) بلکه مبادلات با چنین وجهی ولو رایج حرام و نامشروع است و به معیشت و ارتزاق مردم آسیب می‌زند بلکه اساسا باید طلا و نقره پول رایج تمدن اسلامی قرار بگیرد تا هم احکام اسلامی از خمس زکات و مالیات و قرض و ادای دین و کلیه شئونات مبادلاتی مسلمین با آن انجام ضایع نگشته و عدالت در جامعه اسلامی جاری گردد. طلا و نقره پول با ثباتی که خداوند برای اجرای عدالت برای مردم تعیین نموده است، اگر این پول وجه رایج مملکتی گردد اقتصاد آن کشور کاملا تحریم گریز، تورم ناپذیر، مردمی و حامی تولید قرار می‌گیرد. بر اساس آیات صریح و روایات متقن پول در جامعه اسلامی باید طلا و نقره باشد و راکد و کنز(احتکار و انباشته) نشده تا در جامعه سرازیر گشته و در گردش قرار بگیرد تا به توانمندسازی آحاد جامعه منتهی گردد. ضمن آن که مبارزه با پدیده رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال که بیشترین مخاطره را در این زمینه به اقتصاد و معیشت مردم می‌زند از این طریق میسور است. از روحانیون پیشتاز و پرچمدار این عرصه می‌توان به مرحوم حضرت آیة الله العظمی حائری شیرازی (رض) اشاره نمود.👇🏻
توضیح شماره دو: کاندیداهایی که این موارد از اندیشه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و جزئی وعده‌های ایشان می‌باشد کانال هاد (دکتر سید یاسر جبرائیلی)/ تقویت معیشت مردم و اقتصاد ملی و کاهش تورم با: تثبیت نرخ ارز، جلوگیری از واردات بی‌رویه، تخصیص ارز حاصل از صادرات به نیازهای اولویت دار کشور، جلوگیری از فروش فولاد و پتروشیمی به قیمت دلار به بازار داخلی، مخالف گرانی‌سازی انرژی، حمایت از اقشار با پرداخت حقوق ایشان از جمله یارانه نقدی، قائل به عدم استقلال بانک مرکزی از حاکمیت، منع از خلق پول بدون پشتوانه توسط بانک‌های خصوصی، مانع از واگذاری ثروت‌ها و منابع عمومی(مانند معادن) به بخش خصوصی (غیرمردمی) شده تا صرف منافع عمومی گردد، با نظارت بیشتر و حتی برادشتن موانع و به رسمیت شناختن گروه‌ها وطوایف مرزنشین به دریافت مشارکت از ایشان برای تبدیل تهدید قاچاق به فرصتی برای ایجاد شبکه توزیع و صادرات بین المللی و دور زدن تحریم‌ها تبدیل نمود، مخالف واگذاری اختیارات دولتی به بخش خصوصی نظیر اتاق بازرگانی است، مانع شدن از ایجاد رقیب برای پول ملی👇🏻
توضیح شماره 4: کاندیداهایی که این مورد از اندیشه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و جزئی وعده‌های ایشان می‌باشد این فهرست توسط مطالبه‌گران متحصن انقلابی روبروی مجلس و میدان فلسطین که مطالبه و دغدغه‌های حوزه حجاب و فرهنگ و فضای مجازی و تأمین معیشت مردم را دارند تهیه گشته است. در این فهرست به نمایندگانی که پیگیر طرح صیانت از فضای مجازی هستند توجه خاصی شده است. در تبیین این فهرست آماده است: افراد منتخب ما، بر اساس چند معیار از جمله قانون حجاب، سند توسعه پایدار، مدیریت فضای مجازی (فیلترینگ، شبکه ملی اطلاعات و سایر موارد)، اقتصاد اسلامی گزینش شده‌اند.👇🏻
🔴حوزه انتخابی تهران ری شمیران اسلامشهر و پردیس 🔸در تهیه این فهرست انتخابی تماما سعی شده تا ملاک انتخاب مطابق و منطبق با منویات رهبری معظم انقلاب و به طور خاص بیانیه گام دوم و در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای طلوع خورشید عظمای ولایت باشد. ان شاءالله 1 مهدی عسگری ۶۱۷۲ 2 ایمان دامرودی ۳۹۱۵ 3 سید محمد مهدی عابدی 5844 4 محمد جابری ۲۸۸۴ 5 مجتبی احسانی فر ۱۲۲۹ 6 سهیل محمدشفیعی ۷۵۵۱ 7 رسول کیوان مهر ۷۲۷۷ 8 مهدی احسانی فرد ۱۲۳۱ 9 محمدحسن حسین زاده ۹۳۳۶ 10حسین جعفری مهر ۲۹۷۶ 11روح اله ایزدخواه 1973 12حسین صمصامی ۵۷۱۵ 13محمدطاهر رحیمی ۴۲۸۳ 14 امیرحسین ثابتی ۲۸۷۵ 15 باقر ابراهیمی لویه 1171 16 علی خضریان ۳۷۸۳ 17 غلامحسین رضوانی ۴۴۸۷ 18 حمید شاه آبادی 5215 19 کامران غضنفری 6377 20 پیمان فلسفی 6657 21 احمد نادری 8447 22 احمدعلی یوسفی 9252 23 سید جواد حسینیان 3511 24 سید منصور میرزایی 8394 25 صالح اسکندری ۱۵۲۵ 26 سمیه گلپور ۷۲۹۸ 27 بهروز جعفری 2946 28 مهدی جلالی مقدم ۲۹۹۴ 29 سیدمحمد رفیعی راد ۴۵۲۳ 30 سید محمود نبویان 8489 ✊🏻🇮🇷 🆔@MellateGhavi
توضیح شماره سه: کاندیداهایی که این موارد از اندیشه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و جزئی وعده‌های ایشان می‌باشد الزاما حضور کاندیدایی در فهرست آقای رائفی‌پور به معنای پذیرش حتمی شفافیت توسط نماینده احتمالی نخواهد بود.(ضمانت اجرایی قابل اعتنایی برای پایبندی به این تعهد نیست) ضمن این که نبود نام کاندیدایی در این فهرست دال بر رد شفافیت نمی‌باشد. (احتمال آن که تنها و صرفا بنا به نظر آقای رائفی‌پوردر میان این اسامی گنجانده نشده باشد کم نیست)👇🏻
با توجه به فرمایشات امامین انقلاب، مبنای هر تغییر و تحولی در کشور باید منتج به تقویت و توانمندی ملت مسلمان ایران در تمامی عرصه‌های ملی و بین المللی گردد. لذا برای کمک به همشهریان ارجمند در حوزه‌های انتخاباتی تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر، پردیس در راستای تحقق انتخاب آگاهانه تحقیق و شناخت بر همین مبنا و با احصاء و تجمیع شاخصه‌هایی که صاحب نظران در این باره معرفی نموده‌اند به بررسی کاندیداها پرداخته است. هرچند که شناخت کامل و حجت درونی هر رأی دهنده برای انتخاب اصلح در پیشگاه الهی کفایت می‌نماید. تذکر: 1.حتما تلاش کنید به ۳۰ نفر نماینده اصلح خود بر اساس معیارهای اسلام و ولی فقیه رای دهید و تا حد امکان رای سفید ندهید. 2.این افراد، بر اساس معیار از جمله قانون حجاب، موضع‌گیری در برابر سند توسعه پایدار 2030، قاطعیت در اجرای حاکمیت و حفظ استقلال کشور در فضای مجازی (شبکه ملی اطلاعات)، و حفظ استقلال کشور در حوزه اقتصادو اجرای احکام اسلامی در این زمینه (اقتصاد مقاومتی) گزینش شده اند. 3.ملاک حال فعلی افراد هست و ما مسئول انحراف این افراد نیستیم. 4.این تشخیص ماست و وحی منزل نیست؛ ادعایی بر درستی مطلقش نداریم و در تطبیق نامزدها با معیارها، برآیند را در نظر گرفتیم؛ یعنی در فرایند بررسی بعضی معیارها را به طور ۱۰۰ درصد بر برخی نامزدها منطبق نیافتیم؛ بلکه به جهت انطباق بالای آنان بر معیارهای دیگر، در مجموع به اصلح بودنشان رسیدیم. 5.انتخابات پایان کار ما با متخبین مجلس نیست، باید با ارتباط‌گیری مستمر و مطالبه‌گری ضمن حفاظت از وکلای خود در برابر دام‌هایی که خناسان و مافیاهای زر و زور و تزویر در پیش پای ایشان چیده‌اند، به راهنمایی و ارائه نظرات، پیشنهادات و مطالبات معقول به ایشان پرداخت و از هرگونه فشار برای وادار ساختن ایشان برای انجام مطالبات نابحقی چون انتصاب افراد در پست‌های دولتی، توصیه‌نامه به دستگاه‌های اجرایی و .... به طور جد حذر کرده و خود با متخلفان در این باره برخورد کرده و افشاگری نمایید.👇🏻
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
اگر رای دادن مهم نبود انقدر دشمن رای ندادن رو تبلیغ نمی‌کرد! @BisimchiMedia