eitaa logo
| مقداد قنبری |
233 دنبال‌کننده
45 عکس
40 ویدیو
2 فایل
طلبه‌ام و خادم هیأت اباعبدالله علیه السلام کارشناسی ارشد مشاوره پژوهشگر حوزه خانواده به ویژه دنیای نوجوان دغدغه‌هایم را اینجا سیاهه می‌کنم. برای گفتگو: @meqdad_qanbari کتابخانه: https://behkhaan.ir/profile/Meqdad_Qanbari
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ دریایی از خون مظلوم... ٱللَّٰهُ أَكْبَرُ ٱللَّٰهُ أَكْبَرُ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلٰهَ إِلَّا ٱللَّٰهُ برای و بیدار ماندن ما انسان‌ها، چه خون‌ها ریخته شد. ▪️ از سال ۱۱ قمری و خون مظلومه‌ای که در کوچه‌های مدینه جاری شد، ▪️ تا خون‌های سال ۶۱ قمری در بیابان کربلا ▪️ تا خون جوانانی برخواسته از دامان خمینی در سال ۱۳۵۷ ▪️ تا خون شهدای نورانی از دانشگاه انسان سازی دفاع مقدس ▪️ تا خون مدافعان حرم ▪️ تا خون شهیدِ ۱:۲۰ دقیقه نیمه شبِ ۱۳ دی ۱۳۹۸ ▪️تا خون‌های مظلومان این روزها و شبها، خصوصا امشب در المعمدانی غزه فلسطین ... خون مظلوم بی ثمر نخواهد ماند. وقت بیداری‌هاست... @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«عملیات همچنان ادامه دارد و تاریخ راه خود را از میان ظلماتی که بر دنیا سایه انداخته است به سوی می‌گشاید...» آه مظلوم تو را می‌خواند... سید مرتضی @MeqdadQanbari
هدایت شده از استاد ماهری
خلاصه بیانات حجت الاسلام روضه هفتگی پنجشنبه ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۲ شَذَراتُ الْمِنبَر ـ﷽ـ خداوند متعال صراحتا در قرآن می‌فرماید که من انسان رو خلق کردم که تا میتوانم به او مهربانی کنم . این نگاه به خلقت عالم معمولا نایاب است ، خداوند متعال ما را نیافریده است که ما را اذیت کند دلیل اذیت شدن ما در زندگی ناشی از این است که ما در زندگی جاهایی رو اشتباه می‌رویم و گرنه خداوند انسان رو خلق کرده که انسان از مسیر بندگی خدا اوج لذت را ببرد . در مسیر بندگی سختی و رنج هست ولی ما از این سختی ها لذت می‌بریم . ما در رنج آفریده شدیم ولی برای رنج آفریده نشدیم لقد خلقنا الانسان فی کبر . اگر در رنج ، رنج می‌بریم اشکال هست . در این دنیایی که فرمودند (محفوفا بالمکاره بسته بندی شده است با مشکلات و سختی‌ها) اگر در این دنیا رنج ببری اشکال هست . خداوند ما را آفریده تا در دنیا و آخرت لذت ببریم اما این لذت یک راه بیشتر ندارد ، آن هم راهی است که خداوند متعال مشخص میکند . این که درد ما درمان نمی‌شود دلیلش این است که به نسخه عمل نمی‌کنیم . انسان برای رنج نیست ولی در رنج است . فقط با یک فرمول میتوان در رنج بود ولی رنج نبرد ، در رنج بود ولی لذت برد . جنگی که الان بر علیه ما برافروخته شده است اصل مسئله اش این است که لذت واقعی دنیا فرمولش چیست؟؟؟ ای کسانی که خدا و دین و سبک زندگی دینی را حذف میکنید برای لذت آیا به آن رسیدید ؟؟؟ کار شیطان فریب دادن است و گرنه آب دست خداست . وَ مَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلَّا غُرُورًا (نساء ۱۲۰) راز لذت بردن از زندگی یک فرمول دارد که حضرت علی علیه السلام میفرمایند که( لا حَیاةَ إِلّا بِالدِّین زندگی جز یا دین نیست) بدون دین زندگی اصلا معنایی ندارد . قرآن کریم می‌فرماید يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ ۖ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ (انفال ۲۴) زندگی دنیا یعنی مهارت لذت بردن در دل رنج : در بلا هم میبرم لذات او مات اویم مات اویم مات او چگونه دین به ما آموزش میدهد در دل رنج لذت ببریم ؟؟ دین چشیدنی است لذت بخش است تکلیف نیست از تکلیف شروع می‌شود ولی در تکلیف توقف پیدا نمیکند. سال گذشته مقام معظم رهبری بعد از اتفاقات سال گذشته فرمودن که : اگر این ها مسئله زن رو در کشور مطرح کردند برای دلسوزی نسبت به زنان ما نبود ، اینها کینه زن مسلمان را به دل دارند . چرا ؟؟؟ چون اگر معلوم شود که زن مسلمان چه لذتی از زندگی میبرد هیچ کس پرده حیایش را نمیدرد ، لذتی که یک زن در پوشش حیا دارد زنی که در پوشش حیا نیست تصوری از آن لذت ندارد. به همین دلیل کینه زن مسلمان را دارند . تمام دعوا ها هم سر این است که لذتی که زیر خیمه اباعبدالله برده میشود عمومی نشود چون آنگاه هیچ کدام از کالاهای قلابی شیاطین خریدار ندارد . خداوند به ما دستورات دینی میدهد که ما لذت زندگی را ببریم ، طعم چشیدن دستورات دینی چیست ، چگونه میشود بیشترین لذت را از دین برد ؟؟؟ باید به یک نکته توجه داشت که رنج های زندگی تمام نمیشود فقط تبدیل میشوند . دَارٌ بِالْبَلَاءِ مَحْفُوفَةٌ جایی است که با بلا آمیخته شده( خطبه ۲۲۶ نهج‌البلاغه ) با ناموس عالم که درد است در نیوفت. این حقایق عالم است اما در دل این درد گوهری نهفته است که آن هم لذت واقعی حیات است . چه جور می‌شود که دین لذت بخش باشد ؟؟؟ یکی از مهم ترین شروطی که دین لذائذش را بچشاند این است وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ (عنکبوت۶۹) هرکس جهاد کند در راه ما ، ما هم طعم دین را به او میچشانیم . نمک زندگی مبارزه در مقابل دشمنان خدا است. جهاد یعنی نقطه گذاری در مقابل کاری که دشمن خدا انجام میدهد . به همین دلیل پیامبر می‌فرماید اگر کسی بمیرد در جهاد نباشد یا در فکر جهاد نباشد او در شعبه ای از نفاق از دنیا رفته است . اوج لذت حاج قاسم این بود که او می‌دانست کابوس دشمنان انقلاب است . اولا تنها راه لذت از زندگی در رنجها دین است و بیشترین راه لذت بردن از دین مجاهدانه دین داری کردن است یعنی دین ما برای دشمن خدا زخم ایجاد بکند . حضرت امام با انقلاب اسلامی این بستر را فراهم کرده است ، قبل از انقلاب اسلامی روضه فقط روضه بود اما بعد از انقلاب اسلامی روضه میشود سلاح . بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که به ما فرصت داد تا ما بتوانیم بیشتر جام زهر به دشمنان خدا بچشانیم . و دلیل این لذت بخشی کربلا این است که همه کربلا مجاهده است . ما هرچه داریم از روضه ها داریم که ثمره این ها سلحشوری است ، کینه نسبت به دشمن خداست . 🍃 اللهم عجل لولیک الفرج 🍃 🏷 [ @sarallah_zanjan ] [@YASERMAHERI]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبوری و توکل؟! مصداق عینی ایمان؟! چشم را باز کن، چرا که آیات پرفروغ الهی را اکنون باید از افق دید. انسانِ غرق در باتلاق ، حتی آنکه در مسیر پرتلاطم و نورانیِ حق است، مبتلا به خطر غفلت، جهل و است. و اما خداوند، اینگونه مسیرهای رشد و تعالی را برای انسانِ آزاده نشان می‌دهد. خونِ جاری شده در امروزِ مُلکِ رسولان حق، ، پرتوی از بلندای کوهِ راسخ است که می‌درخشد، و قلب‌های انسانِ امروز را از غبارِ بیدار می‌کند. کلید غلبه در میدان حق علیه باطل، و است؛ بِدان. @MeqdadQanbari | مقداد قنبری 🇰🇼🇰🇼🇰🇼🇰🇼🇰🇼🇰🇼
«این وصیت‌نامه‌ها را بخوانید» از آخرین پیام‌ها .... شهدای غزه در آخرین فعالیت مجازی‌شون چیا نوشتن!؟ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
ازم پرسید این همه راه اومدی فقط برای چند دقیقه؟! گفتم آخه هوای اینجا فرق میکنه؛ نفَس ، قلب مرده‌ی آدم رو زنده میکنه؛ اینجا نشاط و حیات جاریه. زیبایی صفا و اخلاصِ بچه‌ها دیدنیه؛ از درونشون میجوشه. وقتی دلمون از دنیا و رنگ‌های دروغینش میگیره، فقط اینجا آروممون میکنه. وقتی حمله انبوهِ دشمنان بیرون و درون، اَمان نمیده، هیچ سنگری مثل هیأت نمیتونه نجاتمون بده. توی کُنج خلوتِ هیأته که وقتی با دلتنگی، آقاجان رو صدا میزنی، گرمی دستش روی شونه حس میشه و گمشده‌ات رو پیدا میکنی. اینجا تنها پناهگاهه وقتی از فرار میکنی. «یا نَفسُ مِنْ بَعدِ الحُسینِ هُونٖی» قطعه‌ای‌ از‌ بهشت هیأت بروجن - چهارمحال بختیاری آبان ۱۴۰۲ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 و تو مپندار که فلسطین نام شهریست میان شهرها؟ ۱۴۰۲ صوت با هوش مصنوعی اما مفهوم با هوش توحیدی 🔷 حتما دوستان ببینیم و کلمه به کلمه بیاندیشیم. «اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَرَج» @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 جلسه داوری نهایی «اولین فراخوان » 🔲 آغاز فعالیت‌های دبیرخانه دائمی هیأت و کودک در راستای هم‌افزایی هیأت‌های کودک سراسر کشور 💠 سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر @www1542org 💠 هوای مادری @havayemadari 💠 هیأت و کودک @heyatkoodak @meqdadqanbari | مقداد قنبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💖 من فکر میکردم من عاشق توأم اما تو عاشق منی ... 💖 من فکر میکردم با پای خود آمدم ... این عاشقانه را باید مکرر چشید. او فرمود: نوشته‌جات او را مکرر، خوانده و هربار بهره و فیض تازه‌ای از آن گرفته‌ام. من را نیز به صحنه و نبرد و خط مقدم ببر... @MeqdadQanbari | مقداد قنبری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همیشه سوال میکردم که ؟ چه چیزی مهم است و من را نجات می‌دهد؟ و چیست؟ «آخرین وصیتتان به شاگردان سلوکی را بفرمایید تا بنده ابلاغ کنم...» ▫️ روایت آخرین دیدار مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور(ره) با حضرت علامه (ره) از زبان استاد فیاض‌بخش ▫️ ۲۴ آبان، چهل‌و‌دومین سالگرد عروج ملکوتی آن عالم ربانی و معلم توحید @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
پرکشیده سوی بالا بال‌ها تن زده اندر زمین چنگال‌ها @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 من برای فلسطین باید کاری کنم؟ چگونه؟ 💬 پاسخ را «خضر عدنان» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی می‌دهد: "اگر حسینی نیستی در راه شهادت، زینبی باش... در راه تبلیغ و اطلاع‌رسانی... این کمترین کار در راه دفاع از سرزمین و مقدسات است". سلام الله علیها ▫️ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری .
خداوندا!! پاهایم جرأت عبور از صراط را ندارد، من آنها را در بین الحرمین برهنه دواندم، در سنگرها خمیده جمع کردم و در دفاع از دینت دویدم، جهیدم، خندیدم و گریستم افتادم و بلند شدم.... امید دارم آن جهیدن ها و خزیدن ها و به حُرمت آن حریم ها آنها را ببخشی. ▫️ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
💌 مَثَل هیأت، مَثَل قلب 🔻 مَثَل در جامعه ایمانی، مَثَل قلب در بدن انسان است. بدن از اعضای مختلفی تشکیل شده‌ است، اما یک قلب دارد که رگهای مختلفی از این قلب تا جزئی‌ترین اجزای بدن کشیده شده‌اند. 🔻 الگوی هیأت در نهایت باید این‌گونه شود یعنی اثر و کار هیأت تا جزئی‌ترین اجزا دیده شود. همین الگوی رگ‌ها در اعضای بدن انسان را می‌توان در هیئت نیز پیاده کرد. رشته‌های عصبی به‌ نحوی و رگ‌های خونی به‌ نحوی دیگر تأثیرگذاری را ایجاد می‌کنند و رشته‌های عصبی اطلاعات و اخبار و حسگرها را شکل می‌دهد؛ این نحوه ارتباط می‌تواند در بیمه کردن در برابر نیز بسیار مؤثر باشد؛ بنابراین چه خوب است که خادمان هیأت‌های بزرگ و محله‌ای، شرایط برگزاری هیأت‌های خانگی را برای مردم تسهیل کنند. 📚 برگرفته از کتاب خیمه خادمی، صفحه ۱۰۱ ▫️ @Abedini | استاد عابدینی ▫️ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
🏴مراسم سلام‌الله‌علیها ، 🔰سخنران: حجة‌الاسلام و المسلمین قنبری 🎙 بانوای گرم حاج امید حقیقت 📆 از پنج‌شنبه ۲۳ آذر ماه، بمدت چهار شب بعد از نماز مغرب و عشاء 📌خیابان قرنی، مسجد حضرت فاطمه زهرا علیها السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ▫️@Arshiv_Zeynabion_Brujen | هیأت زینبیون شهرستان بروجن ▫️ @MeqdadQanbari | مقداد قنبری
هدایت شده از ققنوس
«مداحی و حرف‌هایی تازه در سطح حکم‌رانی» (۱ از ۲) سال ۸۹، در دیدار شاعران با رهبر انقلاب، شعری خواند که طلیعه‌ای طلایی داشت: «دریغ است از ولی، اما ولی تنهاست بی‌مردم علی، آری علی، حتی علی، تنهاست بی‌مردم» و البته شاید این بیتِ طلایی، عمومی‌ترین و مردمی‌ترین بیت این مثنوی بود و باقی ابیات، از لهجه ثقیل استاد در امان نبودند... و شاید به همین خاطر، بر سر زبان‌ها نیفتادند و‌ تکرار نشدند، اگرچه همان بیت اول، به قدر کافی توجه‌ها را جلب می‌کرد، اما انگار هنوز فصل شنیدن این شعر نرسیده بود... باید چندسالی می‌گذشت و معلم، درس‌های دیگری را هم برای‌مان مشق می‌کرد، باید مبانی حکم‌رانی مردمی را بیش‌تر و بیش‌تر مرور می‌کردیم، فهم‌مان و باورمان از مردم را بالاتر می‌بردیم تا می‌رسیدیم به فصل ... تا دوباره این بیت بر صدر شعر دیگری بنشیند و شاید این‌بار گوش‌ها آماده‌تر باشند برای شنیدن... 💠💠💠 ۱۳سال بعد، ایام فاطمیه اول، همان نقل ۷۵روز که مشتریانِ کم‌تر و البته خاص‌تری دارد، بالاخره آن قطعه‌ای که باید، خوانده شد... در شهری که باید... در گلزارشهدای زنجان... در مجلسی همه‌چیزتمام، در هیأتی کامل... از جایگاه و‌ فضاسازی گرفته تا صوت و فیلم‌برداری و... با عشق، جایگاه را طراحی کرده... جایگاهی باشکوه، حماسی، انقلابی و ازهمه‌مهم‌تر هیأتی... انگار ساخته شده برای چنین اجرایی... با دقت تمام پای صوت نشسته تا بهترین صدا را ثبت و ضبط کند... و آن جلو شور و نظم جلسه را درخور اجرایی بی‌نقص آماده کرده‌اند... و... همه چیز مقدمات یک اجرای باشکوه را فراهم می‌آورند و آن کار که باید اجرا می‌شود... 💠💠💠 هرچند در این سال‌ها بارها و‌ بارها شرایطی پیش آمده و خواسته‌ام چندخطی درباره‌اش بنویسم، اما هربار خویشتن‌داری کرده‌ام... بیش‌تر نگران خودش بودم که محل کید بدخواهان و‌ حسد بددلان قرار نگیرد... آخرین‌بار شب عاشورای امسال بود... در ماشین عراقی که نشستیم به سمت نجف، آن‌جا که گوشی، نه آنتنی برای تماس داشت و نه اتصالی برای اینترنت، میدان استفاده به افاده بدل شد...صفحه یادداشت را باز کردم و شروع کردم به نوشتن... نوشتم و نوشتم و خوش‌حال بودم از این‌که بالاخره طلسم شکسته شد... فکرکنم به قاعده ایتا چند قسمتی می‌شد... مانده بود دستی به رویش بکشم و منتشر کنم که با ده‌ها متن و صدها و هزاران فایل دیگر، همراه گوشی پرکشید و باز قسمت نشد... این‌بار هم با هزار «وان‌یکاد...» با احتیاط قلم برمی‌دارم... 💠💠💠 فاطمیه اول گذشته بود و در مسیر مسافرت‌های بینِ‌شهری، گوش‌دادن به کارهای فاطمیه، مسیر را کوتاه می‌کرد... هم به‌مثابه کارگردان رادیویی، صوت‌ها را انتخاب می‌کرد و در نوبت پخش قرار می‌داد... لابه‌لای کارها، یک قطعه میخ‌کوبم کرد! با تمام کارهای قبل و بعد متفاوت بود، به روح‌الله گفتم دوباره بگذار... دوباره... و بازهم... هرچه بیش‌تر گوش می‌دادم باور می‌کردم اتفاق متفاوتی رقم خورده... شاید در مدت کوتاهی، ده‌ها مرتبه گوش دادم... فیلم جلسه را که دیدم، تحیر و تحسینم مضاعف شد... تعجب می‌کردم چرا در این مدت، سروصدایی به پا نشده؟ چرا دیر دارم می‌شنوم؟ تا بالاخره بعد از حدود دوهفته، تبلیغ قطعه «بی‌مردم» را دیدم و خیالم راحت شد بچه‌های هیأت حواس‌شان بوده و برای این کار برنامه‌ای دارند... اوج ماجرا هم تکرار این اثر در بود... ادامه دارد... ✍ @qoqnoos2
هدایت شده از ققنوس
«مداحی و حرف‌هایی تازه در سطح حکم‌رانی» (۲ از ۲) این کار یک نبود، کاری هم نبود، کار به تنهایی هم نبود، حاصل سال‌ها تأمل و اندیشه و مباحثه و برآیند طرح ذهنی چندساله و خروجی یک نظام فکری بود... سال‌هاست جلسات فاطمیه، محمل روضه‌های سوزناک و مرثیه‌های جان‌گداز است... که داغ فاطمیه داغی‌است بی‌تسلی... این‌که در اوج این درد جان‌کاه، مرثیه را این‌گونه با حماسه آمیخته کنی و با شکوه و صلابت حق شعر را ادا کنی، اتفاق کمی نیست... این‌گونه از نقطه اوجی است که به نظر بسیار بیش‌تر باید از آن صحبت کرد، شاید باید کمی از آن فاصله بگیریم تا متوجه شویم امروز در میانه یک نقطه عطف، وسط یک جهش تاریخی و ارتقاء معنادار عرصه ستایش‌گری قرار گرفته بودیم... ارتقاء رتبه، جایگاه و شأن مداحی، هم از حیث قالب و هم محتوا... از منظر محتوایی، ورود مداحی به میانه گفت‌وگوهای جدی در حوزه مردم‌داری و حکم‌رانی اتفاق بزرگی است. این‌که مداحی، در سطح حکم‌رانی حرف‌های جدی برای گفتن دارد و می‌تواند منشأ آثار عمیقی باشد، حرف تازه‌ای است که می‌تواند جان‌های آماده بیش‌تری را با این جهان معنوی پیوند دهد... محتوا و قالب به خوبی هم‌نشین شده‌اند و در هم آمیخته‌اند... این حماسه‌خوانی جایی خطبه‌ای غرّاء می‌شود، اما از شور و احساس نمی‌افتد، از هنرمندی و ظرافت خالی نمی‌شود که سرشار است... رسماً خطبه‌خوانی است، اما شاعرانه... این مقتدرانه‌خواندن، به مخاطب جان دوباره‌ای می‌دهد، هویت‌بخش است، شور او را ناخودآگاه به حماسه بدل می‌کند، مجلس از تب‌وتاب نمی‌افتد، گرفتار شعارزدگی نمی‌شود، در اوج شور و عاطفه و احساس، بلندترین مضامین معرفتی را تکرار می‌کند... و این کم معجزه‌ای نیست... به‌ویژه آن‌که به سبک جلسات اصیل ترک‌ها، پایه میکروفون را دوباره برقرار کنی، دستانت را از بند هرچه هست آزاد کنی... چه‌قدر تسلط مداح بر جلسه بیش‌تر می‌شود، چه‌قدر زبان بدنش هنرمندانه‌تر می‌شود... چه‌قدر بهتر این ابیات ادا می‌شود: ای نهضت بیداری! یافاطمةالزهراء! در بطن زمان جاری! یافاطمةالزهراء! هرچند به تنهایی... یافاطمةالزهراء! تو امت مولایی! یافاطمةالزهراء! بالاوپایین رفتن دست‌ها، معنای دیگری پیدا می‌کند، همه چیز در راستای القای معانی به مخاطب، قرار گرفته‌اند... لحظه‌ای احساس می‌کنی چونان ، اشاره دست‌ها جمعیت را به حرکت درمی‌آورد... همه جمعیت اجزاء و اعضاء این هم‌آفرینی بزرگ شده‌اند... همه نقش‌آفرین‌اند... همه می‌خوانند، همه می‌سوزند... به نظر حقیر این کار فاخر رسماً عبور از مجادلات مبتذل درباره بود، این‌بار به‌جای آن‌که به برود، استودیو به تماشای هیأت نشسته، مگر در استودیو قرار است چه اتفاقی برای مداح به تنهایی بیفتد که این‌جا با این همه جمعیت نیفتاده است؟ بگذارید کمی بدتر بگویم!... آهسته می‌گویم... بدا به حال آنانی که لذت حضور در چنین جلسه‌ای را نچشیده‌اند و شوری چنین را ندیده‌اند و در جست‌وجوی گم‌شده خود سر از کنسرت‌های شهوت‌ناک درآورده‌اند... خوشا به حال بچه‌های زنجان که توفیق حضور در چنین جلسه‌ای را دارند... الحق که این اجرا عصاره چندین جلسه منبر و سخن‌رانی، بلکه فشرده یک مکتب بود؛ شاید تاکنون هیچ نوایی را این‌قدر گوش نداده بودم: حتی اگر که حق، حتی اگر که نور چشمی نبیندش محروم می‌شود حتی اگر امام، حتی اگر علی امت جفا کند مظلوم می‌شود علی، آری! علی، حتی! علی تنهاست بی‌مردم ولی در خواب گمراهی بماند بی‌علی مردم ای نهضت بیداری! یافاطمةالزهراء! در بطن زمان جاری! یافاطمةالزهراء! هرچند به تنهایی... یافاطمةالزهراء! تو امت مولایی! یافاطمةالزهراء! یافاطمةالزهراء! یافاطمةالزهراء! میزان اگر علی‌است، تحت ولایتش دنیا و آخرت، آباد می‌شود مولا اگر که اوست، هرکس که با علی‌است از بند هرچه هست، آزاد می‌شود اگر دستان مردم بود، نمی‌شد دست او بسته اگر پهلو، اگر بازو، ولی زهرا نشد خسته ای قله حق‌خواهی! یافاطمةالزهراء! تو دست یداللهی! یافاطمةالزهراء! ای خطبه طوفانی! یافاطمةالزهراء! حق هستی و می‌مانی یافاطمةالزهراء! یافاطمةالزهراء! یافاطمةالزهراء! @qoqnoos2