eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔺بازداشت چند افسر سوریه به اتهام افشای اطلاعات برای شهادت عضو سپاه 🔸️ یک رسانه سوری نوشت چند افسر ارتش سوریه به اتهام افشای اطلاعات که منجر به شهادت یک عضو ارشد سپاه شد؛ بازداشت شدند. 🔹رسانه سوری می گوید این نظامی ایرانی به نام داوود جعفری هنگام یک ماموریت اطلاعاتی در منطقه قنیطره در نزدیکی مرز سوریه با اسرائیل مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید .
هدایت شده از 
دستگیری ۱۵۳ دلال ارز در تهران 🔹رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران: از حدود یک ماه پیش تا کنون دست‌کم چهار مرحله از طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به اجرا درآمده که در جریان ۱۵۳ نفر از اخلالگران و دلالان بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش به اختیار تمیز ۱۳۷ ۵۸ ثانیه. 🌹دانش آموزان ابتدایی بعد از ۳۰ سال دور هم جمع میشن که با معلم خودشون دیدار کنن. یکی از دانش آموزان که حالا دکتر فوق تخصص قلب شده، به بهانه انداختن خودکار ، پای معلمش را می بوسد.
هدایت شده از 
رتبه‌ی ارتش ایران، بالاتر از آلمان و کره شمالی 🔺 پایگاه تخصصی «گلوبال فایر پاور» در رتبه‌بندی ارتش‌های خاورمیانه، ایران را در جایگاه سوم خاورمیانه قرار داد. در این رتبه بندی، جمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جهان بالاتر از ارتش آلمان، لهستان، اسپانیا، کره شمالی، کانادا، سوئد، هلند و پرتغال قرار دارد. 🔘 در رتبه بندی جهانی، این سایت ترکیه را در رده یازدهم از مجموع ۱۴۵ کشور، مصر چهاردهم و رژیم صهیونیستی در رتبه چهارم خاورمیانه و هجدهم جهان پایین‌تر از ایران قرار داد. 🔸وب سایت «گلوبال فایر پاور» در رتبه بندی سالانه نیرو‌های نظامی در سطح جهانی و منطقه‌ای بر عوامل متعددی از جمله وضعیت کنونی توان نظامی، مالی، لجستیکی و جغرافیایی تکیه دارد و مساحت کشور‌ها و پیشرفت فناوری آن‌ها را در نظر می‌گیرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید 🔸امام حفظه الله: اغتشاشات اخیر بدون شک خیانت بود 📆۱۹ دیماه ۱۴۰۱
هدایت شده از 
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️شیطان چگونه باطل را برای انسان تزیین می کند؟ (بخش دوم) 🔹آیه ۲۴ سوره نمل نیز به اشاره دارد؛ در این آیه چنین آمده است: «وَجَدتُّهَا وَ قَوْمَهَا يَسْجُدُونَ لِلشَّمْسِ مِن دُونِ اللهِ وَ زَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ فَصَدَّهُمْ عَنِ السَّبِيلِ فَهُمْ لَا يَهْتَدُونَ». این آیه از زبان هدهد است؛ هنگامى كه به سرزمين ملكه سبأ آمد و تمدّن عظيم و درخشان آنها و حكومت آن زن (بلقيس) را بر آنان مشاهده كرد، و مسائل را براى سليمان نبی (ع) بازگو نمود. سپس افزود: «او و قومش را ديدم كه براى خورشيد سجده مى كنند، نه براى خدا؛ و را در نظرشان داده، و آنها را از راه [حق] بازداشته؛ از اين رو هدايت نمى شوند». 🔹اين تعبير نشان مى دهد كه حتى هدهد، اين پرنده اى كه در عالم خود عقل و هوشى دارد، به مسأله حجاب هاى معرفت و شناخت اجمالا آشنا بود، و میدانست تزيين‌ هاى شيطانى مى تواند پرده بر فكر انسانى بيفكند، او را از شناخت حقيقت باز دارد، و درهاى هدايت را به روى او ببندد و از رسيدن به سر منزل مقصود مانع شود. همچنین در آیه ۳۸ سوره عنکبوت، سخن از قوم عاد و ثمود و سركشى ها و طغيانگرى ها و سپس نابودى آنها است. ضمناً شهرهاى ويران شده و مساكن نابود گشته‌ی آنها را كه اعراب حجاز در مسافرت هايشان به سوى يمن و شام از كنار آن مى گذشتند (يكى سرزمين قوم عاد، و ديگرى سرزمين قوم ثمود) به عنوان آيينه عبرت به آنها نشان مى دهد. 🔹سپس به علت اصلى هلاكت و نابودى آنها اشاره كرده مى فرماید: را براى آنها داده بود، و با اينكه ظاهراً چشم بينا و عقل و خرد داشتند، پرده بر ديد و دركشان افكند و از راه حق بازداشت؛ «وَ زَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ فَصَدَّهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَ كَانُوا مُسْتَبْصِرِينَ». جمله «وَ كَانُوا مُسْتَبْصِرِينَ»؛ (آنها بينا و آگاه بودند) به گفته بسيارى از مفسّران به اين معنا است كه آنها داراى عقل و شعور و قدرت استدلال بودند و مى توانستند حق را از باطل تشخيص دهند؛ ولى [بر اثر وسوسه هاى شيطان] غافل شدند و در حقايق تدبّر ننمودند. [۱] 🔹در تفسير الميزان نيز آمده است كه آنها با الهام فطرت، راه حق را مى دانستند، ولى ، اعمالشان را زينت داد و آنها را از راه حق بازداشت. [۲] بعضى نيز گفته اند منظور آگاهى از حق به وسيله دعوت انبياء و تعليمات آنها است. [۳] هر كدام از اين تفسيرهاى سه گانه مورد قبول باشد ـ و يا همه آنها، چون منافاتى در ميان آنها نيست ـ گواه بر مقصود ما است كه حجابى بر عقل و فكر انسان مى شود. ... پی نوشت‌ها: [۱] مجمع البيان فى تفسير القرآن، طبرسى، ج ۸، ص ۴۴۵؛ تفسير روح البيان، حقى بروسوى، ج ۶، ص ۴۶۸، سوره عنكبوت، آيات ۳۶ الى ۳۸ [۲] الميزان فى تفسير القرآن، طباطبايى، سيد محمد حسين، ج ۱۶، ص ۱۲۷ [۳] مفاتيح الغيب، فخرالدين رازى، ج ۲۵، ص ۵۶، سورة العنكبوت، آيات ۳۸ الى ۳۹ 📕پیام قرآن، مکارم شیرازی، ناصر، دارالکتب الاسلامیه، چ نهم، ج ۱، ص ۴۰۴ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از 
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️اهمیت و ضرورت غرب‌ شناسی (بخش دوم) 🔸 به معنای شناخت فرهنگ ساری و جاری غرب است، که از آغاز حیات فرهنگی سیاسی غرب تاکنون در ارتباط با مجموعه های متشکلی از انسان ها، با مواضع ویژه جغرافیایی، با مقاطع برجسته تاریخی و با دوره های خاصی از سیاست و حاکمیت، همواره در تحول و دگرگونی بوده است. هدف از مطالعات بازشناسی محورها، اصول و است. لذا مطالعات از اهمیت زیادی برخوردار است و آثار و فواید فراوانی را به همراه خواهد داشت. 💠آشنایی و آگاهی از تحولات جهان پیرامون 🔹شاید بتوان گفت اهمیت و ضرورت مطالعات غرب‌ شناسی به اهمیت و ضرورت آگاهی از جهان سیاسی و فرهنگی روز باز می‌گردد. گسترش روزافزون حجم اطلاعات و سرعت شگفت انگیز ارسال و انتقال پیام های فرهنگی، سیاسی و بازرگانی، همچنین تأثیر شگرف شگردهای اطلاعاتی - تبلیغاتی رسانه های عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات، بر کسی پوشیده نیست. بدیهی است به هر اندازه که دنیای ما گسترده تر میگردد، ارتباط میان آحاد و جوامع بشری وسیع تر میشود و به موازات ارتباطی که روز به روز با عمق بیشتری صورت میپذیرد، لازم است سطح آگاهی ما از خط مشی ها، شیوه ها و جهات ارتباطی با دیگران ارتقا یابد. 🔹در این راستا هرچه بر میزان آگاهی و شناخت خود از اوضاع جاری زمان بیفزاییم، در برخورد با حوادث مختلف فرهنگی، سیاسی و... آسیب ناپذیرتر خواهیم ماند. همانگونه که امام صادق (ع) فرمودند: «العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس؛ [۱] کسی که به اوضاع زمان خویش آگاه باشد، اشتباهات بر او هجوم نمی‌برند». چنین شیوه و برخوردی میتواند راهگشای برخورد ما با مسائل مختلف در برهه های مختلف باشد، و براستی اگر به این دستور نورانی عمل کنیم و نسبت به اوضاع و احوال زمانه خویش شناخت لازم را پیدا کنیم، در حوادث و رویدادهای مختلف در نخواهیم ماند و مسیر خویش را به خوبی پیدا خواهیم نمود. ... پی نوشت؛ [۱] اصول کافی، ج ۱، ص ۳۱ منبع: پرسمان
هدایت شده از 
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️اهمیت و ضرورت غرب شناسی (بخش سوم) 🔸 به معنای شناخت فرهنگ ساری و جاری غرب است، که از آغاز حیات فرهنگی سیاسی غرب تاکنون در ارتباط با مجموعه های متشکلی از انسان ها، با مواضع ویژه جغرافیایی، با مقاطع برجسته تاریخی و با دوره های خاصی از سیاست و حاکمیت، همواره در تحول و دگرگونی بوده است. هدف از مطالعات بازشناسی محورها، اصول و است. لذا مطالعات از اهمیت زیادی برخوردار است و آثار و فواید فراوانی را به همراه خواهد داشت. 💠دشمن شناسی و آشنایی با اهداف، شیوه ها و نقشه های غرب در قبال اسلام و نظام اسلامی و برخورد منطقی با آن و خنثی نمودن توطئه ها 🔹اکنون بیش از هر دوره دیگر، کانون فرهنگ و ارزشهای الهی - انسانی ما در تیررس نقشه های شوم قرار گرفته است، به گونه ای که با اندک بی توجهی و ، ممکن است در کام فرهنگ غرب گردیم و در چرخش سیاست جهانی کردن فرهنگ، نسبت به اصالت ارزش های خویش بیگانه شویم. به یقین در کنار آگاهی و شناخت از مبانی دینی، شناخت مبانی فکری و نظری غرب و آشنایی با اهداف آنان در برخورد منطقی با آن و خنثی نمودن تأثیرات آن، بسیار راهگشا خواهد بود. 🔹در شرایطی که ، فرهنگ و به ویژه نسل جوان ما را هدف قرار داده است، و با ترویج و تحمیل با ابزارهای گوناگون سعی در تخریب هویت فرهنگی، ملی و ایمانی جوانان و جایگزین کردن آن با هویت غربی دارد، جوانان ما باید با حفظ هوشیاری کامل آگاهی لازم را نسبت به توطئه های فرهنگی - سیاسی غرب به دست آورند. بنابراین و مبانی فکری و نظری و راهکارهای عملی آن برای مقابله با نظام اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است، و در مقابله با ، اولین گام شناخت دشمن و اهداف و شیوه های او به منظور مقابله با آن است. 🔹مقام معظم رهبری فرمودند: «سیستم تبلیغاتی دشمنان، رادیوهای بیگانه و اذناب و دنباله های آنها در داخل تلاش میکنند با ممزوج کردن حق و باطل، ملت ایران را در مورد آینده مأیوس کنند و از الگو شدن نظام اسلامی جلوگیری نمایند و در برابر این هجوم، باید با شناخت زمان، درک زبان ارتباطاتی روز و آگاهی به نیازهای مخاطب، به روشنگری صحیح و اقناع کننده پرداخت و با دفع مستدل و مستحکم، شبهه ها را زدود». [۱] مقام معظم رهبری در جای دیگری فرمودند: «ملت و دولتی تسلیم میشود که را درست نشناسد یا دچار فساد و بدبختی باشد، اما اگر بود آن وقت شعارها، شعارهای روشن و آگاهانه‌ای خواهد بود». [۲] ... پی نوشت‌ها؛ [۱] دشمن شناسی از دیدگاه مقام معظم رهبری - انتشارات سطر، ص۲۶؛ بیانات معظم له ۷۹/۷/۱۱ [۲] پرسش و پاسخ از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی - مؤسسه فرهنگی قدر ولایت - ص ۱۶۴؛ بیانات معظم له ۷۸/۸/۱۲ منبع: پرسمان
هدایت شده از 
⭕️گناه مانع از اجابت می‌شود 🔹از امام علی علیه‌ السلام منقول است: «الْمَعْصِيَةُ تَمْنَعُ الْإِجَابَةَ؛ مانع از اجابت می‌شود». همچنین در دعای کمیل به خداوند متعال عرضه می‌دارد: «اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الذُّنُوبَ الَّتِی تَحْبِسُ الدُّعَاءَ؛ خداوندا آن گناهانی که سبب برآورده نشدن دعا می‌شود، بر من ببخش». 📕بهجت الدعاء، مورد سفارش آيت‌الله بهجت منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره)
هدایت شده از 
🔺️‏از عبارت دوگانه "باتوم-تبیین" رهبری زود عبور نکنیم. 🔹️تبیین اساس است و باتوم اضطرار، 🔹️تبیین حل کردن است و باتوم جمع کردن، 🔹️ریشه تبیین دانایی و ریشه باتوم بازوست. 🔹️تبیین چاره است، باتوم مربوط به نبود چاره است. 🔹️تببین قاعده، باتوم استثناست ♦️نتیجه تبیین بلند مدت،نتیجه باتوم کوتاه مدت است.
هدایت شده از 
دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) به مناسبت روز مادر نگاه و ذوق و ابتکار این هنرمند ستودنی است. علاوه بر زیبایی های به تصویر کشیده یک خانواده، مادر در قلب تصویر، پدر پشت و پناه مادر و فرزندان خندان و دلگرم پیرامون مادر... و نکته مهم و فرامتن تصویر.... نقشه ایران. ایران جانان که چون مادر قلبی است تپنده، ایران سرزمینمان... و در این آشوب بازار، چنین تصاویری ناخودآگاهمان را هوشیار میکند 🇮🇷 وطن یعنی ............. پر کردن این جای خالی را به شما میسپارم.
هدایت شده از 
. ♻️ دستور دادستانی برای برخورد قانونی با کشف حجاب و حامیان کشف حجاب معاون دادستانی کل با انتشار این متن از تصمیمات جدید قوه قضاییه در برخورد با کسانی که با هنجارشکنی می‌کنند و در اماکن عمومی حاضر می‌شوند، خبر داده است. باید از قوه قضاییه بابت این اقدام قانونی و قاطعانه تشکر کرد. وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضاییه در برخورد با جرم کشف حجاب ✅ جرم «کشف حجاب» یکی از جرائم مشهود است و ماموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آیین دادرسی کیفری، مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی نمایند. اخیراً طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با جرم کشف حجاب برخورد نماید. ✅ در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز اعلام شده است که در اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی بر اقدامات ضابطان در زمینه برخورد با جرم کشف حجاب نظارت نموده و در اجرای ماده ۱۱ و بند (پ) ماده ۲۳۵ قانون مذکور از روسای دادگاه‌ها بخواهند علاوه بر جزای نقدی، مرتکبان جرم کشف حجاب را به مجازات‌های تکمیلی و تبعی نیز محکوم کنند و به روسای کل دادگستری سراسر کشور نیز اعلام شده است به قید فوریت برنامه‌ریزی لازم را برای برخورد جدی و بازدارنده با جرم کشف حجاب به عمل آورند. ✅ مجازات اصلی جرم کشف حجاب به موجب تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ ده روز تا دو ماه حبس می‌باشد. اما از آنجا که در اجرای سایر مقررات مجازات حبس کمتر از سه ماه الزاما باید تبدیل به مجازات جایگزین حبس شود، با در نظر گرفتن مواد ۲۳، ۲۶، ۶۵ و ۸۷ قانون مجازات اسلامی دادگاه‌ها می‌توانند کسانی را که مرتکب جرم کشف حجاب می‌شوند علاوه بر پرداخت جزای نقدی به تحمل یک یا چند مورد از مجازات‌های تبعی و تکمیلی مانند تبعید، منع از اشتغال به حرفه یا کار معین، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، منع از خروج از کشور، الزام به انجام خدمات عمومی رایگان، منع از عضویت در احزاب، گروه‌ها و دستجات سیاسی یا اجتماعی، توقیف وسایل دخیل در ارتکاب جرم ( مانند بستن محل کسب و توقیف وسیله نقلیه، توقیف رسانه) الزام به یادگیری حرفه، شغل یا کار معین و... به مدت ۶ ماه محکوم نماید. ✅ مجازات جرم کشف حجاب از جمله مجازات‌های درجه ۸ است، بنابراین به موجب مواد ۳۴۰ و ۴۲۷ قانون آیین دادرسی کیفری به این جرم مستقیما در دادگاه کیفری دو رسیدگی می‌شود و رای دادگاه قطعی و غیرقابل تجدید نظر می‌باشد. ✅ مجازات جرم تشویق و ترغیب دیگران به کشف حجاب بسیار سنگین‌تر از جرم کشف حجاب است، چرا که تشویق و ترغیب به کشف حجاب یکی از مصادیق بارز تشویق به فساد محسوب می‌شود و مجازات تشویق به فساد به موجب بند (ب) ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی یک تا ده سال حبس می‌باشد بنابراین دادگاه‌ها مکلفند کسانی را به هر طریق دیگران را ترغیب به کشف حجاب می‌نمایند به مجازات فوق الذکر محکوم کنند. عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برملا شدن دروغ مادر متهم محمد قبادلو در مقابل زندان برای مظلوم نمایی ــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍دعوتید به جشن عروسی ❤️ برادر و دوشیزه رحمانی ❤️خواهر و رضا علیمرادیان 💐همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) 🌟زمان:چهارشنبه۲۱دی ماه ساعت۱۵ 🌟مکان:مترو بهارستان،نرسیده به سرچشمه ،کوچه شهید صیرفی پور،مجموعه سرچشمه 📌با حضور خواهر مادر❤️ 📌با حضورجانباز مدافع حرم
هدایت شده از 
🔺عبور ناو البرز از مقابل ناو سهند 🔹️ در بازدید رئیس جمهور از رژه یگان های نمونه نیروی دریایی ارتش 🔸منطقه دوم دریایی نداجا / بندر جاسک / 6 آذر 1401 ـــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
⭕️ آقای فرخ‌نژاد فیلمنامه سقوط نخونده بودی یا پولش چرب بود؟! که قبول کردی مامور امنیتی/حاکمیتی سوپر حزب‌اللهی بازی کنی؟ ـــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
🔻محاکمه بازیکن فوتبال مطرح فرانسوی به دلیل توهین به همجنسبازان! 🔹اینجا هم سلبریتی های دوزاری و شاخ های مجازی بد ترین توهین ها را به ارزش های اسلامی می کنند و از جنبش دین ستیز فواحش حمایت می کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد! ـــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
▫️یكی از نام‌های دارای افتخار در تاریخ ما، به همان اندازه‌ای كه واقعیت دارد، امیركبیر است. امیركبیر در كشور ما سه سال در رأس دولت بوده است. معلوم می‌شود سه سال وقت خیلی زیادی است. همه‌ی كارهایی كه امیركبیر انجام داده و همه‌ی خاطرات خوبی كه تاریخ و ملت ما از این شخصیت دارد، محصول سه سال است. بنابراین چهار سال، وقت كمی نیست، وقت خیلی زیادی است، به شرط اینكه از همه‌ی این وقت به نحو درست استفاده شود. ۱۳۸۳/۰۳/۲۷
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر مالیات بر عایدی سرمایه تصویب شود، خودرو، سکه،ارز و مسکن از کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی تبدیل می‌شود میثم ظهوریان پژوهشگر سیاستگذاری عمومی: دستگاه حاکمیتی پر از افرادی است که از طبقات بالای اقتصادی هستند و به همین دلیل منافعشان با تصویب مالیات بر عایدی سرمایه همخوانی ندارد 🗣نودِ اقتصادی
هدایت شده از 
🔴 تکرار تجربه گذشته ‏خبرها و سیاست‌های تکراری اقتصادی (حراج دولتی سکه طلا و دستگیری دلالان (خرد) دلار و...) به وضوح نمایانگر عدم تغییر محسوس و کلان دولتی دعرصه اقتصاد کشور است✋️
هدایت شده از 
بسم‌الله... 🖱 رسانه‌های انقلابی اگه دست از سر جنازه روحانی و هاشمی بردارند، تازه میشوند. جهاد تبیین هزینه میخواد... 💬افــــق نـــــو...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ کوبنده و مستدل مقام معظم رهبری به هاشمی 11 فروردین 1395 اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است. (هاشمی قطعا ناآگاه نبوده پس ...) - این حرف‌ها شبیه حرف‌های برخی اعضای دولت موقت است که اوایل انقلاب می‌گفتند جنگنده‌های اف-۱۴ را که خریده‌ایم به آمریکا پس بدهیم، به دردمان نمی‌خورد! در آن موقع ایستادگی و افشاگری کردیم و چندی بعد که صدام به ایران حمله کرد معلوم شد چقدر به این ابزارهای دفاعی نیاز داریم.
هدایت شده از 
28.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحلیل های آبکی و خطرناک مرحوم هاشمی اصرار بر برجام 2 و حذف 2 درصد بودجه نیروهای مسلح حذف موشک حذف کلیه توان بازدارندگی ایران دربرابر آمریکا حساب توئیتری منتسب به ایشان در جمعه 6 فروردین عبارت «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها» را ضمن توئیتی منتشر کرد و بعدا که حضرت اقا صریح از خیانت صحبت کردند گفتند تقطیع شده... مدعی شدند که اصلش این بوده: الحمدلله که ایشون رهبر کشور نبودند و الا الان ایران لیبی شده بود...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن ایرانی،سربلند درهمه میدانها،آن هم باحجاب اسلامی🌸🌸🌸🌸
هدایت شده از 
📣 💢 اکران ویژه آنلاین مستندهای زیر در ششمین روز از 🔻🔻 🔹 به نام پدر 🔸 خوبان عالم 🔹 مدرسه‌ای در دوردست 🔸 کاپرا کجاست 🔹 هپکوتیزم 🔸 دنیای واقعی 🔹 مردی با آرزوهای بزرگ 🔸 مادیون 🔹 نیوجرسی 🎥 برای تماشای فیلم‌های بالا با اینترنت نیم‌بها، روی نام هر کدام بزنید و وارد شوید. ⏰ تماشای این آثار تا ۲۴ ساعت پس از شروع سانس ادامه دارد.