eitaa logo
مصباح خانواده ٨٠١
462 دنبال‌کننده
34.3هزار عکس
15.4هزار ویدیو
851 فایل
آدرس کانال @mesbah_family801 ارتباط با ادمین @Mesbah_801
مشاهده در ایتا
دانلود
یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱
یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱
3694.pdf
4.84M
را آنلاین بخوانید.
🌦 در غرب سواحل خزر، شمال‌شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و مرکز خزر بارش پراکنده داریم. ❄️ به علت بارش برف و کاهش دمای کمینه در اغلب نقاط کشور احتمال یخ‌زدگی و یخبندان در غرب و دامنه‌ای البرز و زاگرس پیش‌بینی می‌شود. 🌤 آسمان تهران نیمه ابری، در برخی ساعات با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
راهکارهای نجات یبوست
چرا وقتی خوابیده‌ایم دست‌هایمان خواب می‌روند؟
◽️کاری که کم کم نابودت میکنه ▫️استفـاده ی زیـاد فــضـای مــــــجازی ▫️زیاد و سخت کار کردن ▫️مـوندن در یـک رابـطه ناسالـم ▫️ارتباط با افـــراد منفـی نگـر ▫️نـداشتن استـراحت و تفریـحات منظـم ▫️مـنـفی بـافی ▫️خـرج کـردن قبل از درآمــد ▫️نـداشـتن هـدف و بـرنامـه ریـزی
تربیت در زندگی متاهلی تنها کسی که می توانیم کنترلش کنیم خود ما هستیم. اگر رابطه ناموفقی داریم. باید بیندیشیم. خود من چه می توانم انجام دهم که باعث بهبودی رابطه ام شود. نه اینکه سعی کنم دیگری را تغییر دهم.
آنچه که به فرزندمان می گوییم و از تبعاتش بی خبریم ! این لقمه رو برات درست کردم ببر مدرسه ؛ فقط خودت بخور. عروسک باربیتو نده به نگار باهاش بازی کنه چون ممکنه خرابش کنه ؛ گرون خریدم... حالا در اتاقتو قفل کن دیگه؛ بچه ها میان میرن تو اتاقت همه چیو به هم میریزن... به فرزاد نگو ماشین کنترلی خریدی لازم نیست که بدونه؛ با یه چیز دیگه بازی کنین. نزاری بچه ها به ارگت دست بزنن خرابش میکنن و ... جملاتی که به سادگی می گوییم غافل از اینکه چه آثار مخربی برای فرایند صحیح اجتماعی شدن فرزندان مان در پی خواهد داشت. با گفتن این جملات فرزندتان را دچار تضاد عاطفی شدید می کنید یعنی او نمی تواند به درستی تحلیل کند که دوستی یعنی چه و ارتباط مناسب با همسالانش را همواره در یک تضاد و محدودیت عجیب خواهد دید.
♨️ صفحه روشنگری مصباح خانواده در اپلیکیشن اپارات با کلیپ های داغ در خصوص مباحث پرتکرار افکار عمومی راه اندازی و اماده بهره برداری شده است مباحثی چون... 🔸دفاع میهن عزیزمان ایران 🔸میگه این اعدام ها سابقه نداشته! 🔸مستند برای داعش 🔸مستندات تکان دهنده‌ مدعیان زن، زندگی، آزادی 🔸دلتون نسوخت واسه مادر اون اعدامی ️ 🔸محارب کیست و حکم محاربه چیست؟ 🔸تجاوز به زنان در زندان های جمهوری اسلامی! 🔸چرا ظلم به زن در جمهوری اسلامی زیاد است؟ 🔸چرا زنان ایرانی باید حجاب اجباری داشـته باشـند؟ 🔸چرا در ایران مانند کشورهای متمدن غربی آزادی وجود ندارد؟ 🔸آیـا وجـود گشـت ارشـاد در جامعـه لازم اسـت؟ --------------- همه اینها و بیشتر در کانال اپارات مصباح خانواده aparat.com/mesbah_family1 لطفا ما را در اپارات و سایبر پلتفرم ها دنبال کنید 🅰 t.me/mesbahfamily | تلگرام 🅱 eitaa.com/m_family | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️رهبر انقلاب در دیدار اخیر: ما در قضیّه‌ی و و ترسیم واقعیّات کوتاهی داریم. 🔺️خیلی از جوانهای ما و شما قضایای بیست سال قبل را نمیدانند، قضایای منافقین را نمیدانند. 🔺️در همین شیراز، روز ماه رمضان، دم افطار، منافقین وارد خانه‌ی آن دکترِ شریفِ بزرگوار میشوند و [او را] به رگبار میبندند؛ روز ماه رمضان در شیراز! بعدها من به آن خانه رفتم. نسل جوان ما متأسّفانه خیلی از اینها را نمیداند؛ ما در این زمینه‌ها کم‌کاری داریم؛ باید عناصر هنری ما [کار کنند]. 🔺️حالا شما جوانها که اینجا هستید، هر کدامتان که در کار ، در کار رسانه، در کار تبلیغ، در کار نگارش دستی دارید، یادتان باشد که اینها جزو وظایف حتمی ما است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
! توصیه سارقان حرفه ای منازل به مردم برای حفظ امنیت خانه هایشان اگر از خانه بیرون رفتید حتما یک چراغ روشن بگذارید. در محوطه منازل دوربین نصب کنید. پس از خروج از منازل حتما درب خانه را قفل کنید. حتی اگر درب خانه ضدسرقت باشد و قفل نباشد به راحتی قابل باز شدن است. /باشگاه خبرنگاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دنیام فاطمه من تنهام فاطمه این نماهنگ زیبا و دلنشین را ببینید...
چگونه روی یخ و برف لیز نخوریم ؟
این تصویر یک فرش نیست این کنده کاری زیبایی است روی چوب
‍ ‍ ‍ خبری خوش برای همه اعضای کانال دیگه لازم نیست برای استعلام قیمت خودروی کارکرد خود از کسی سوال کنی کافیه مشخصات خودروی خود رو به این برنامه بدی تا قیمت ان رو دقیق دستت بیاد هدیه به همه عزیزان جوین شید برنامه در لینک زیر 👇 ‍ ‍https://t.me/joinchat/Pq7kqIPMnxFQroYH https://t.me/joinchat/Pq7kqIPMnxFQroYH
نکات قانونی حضانت فرزندان اشخاصی که نگهداری فرزندان حق و تکلیف آنها است : زمانی که پدر و مادر با یکدیگر زندگی می کنند نگهداری بر عهده هر دوی آنها است. اما درصورتی که پدر و مادر از یکدیگر جدا زندگی می کنند حضانت چنین فرزندانی ، چه پسر باشد و چه دختر، تا ۷ سالگی با مادر و پس از آن با پدر است و مشخص نیست حضانت تا چه سنی ادامه دارد. اما طبق فتاوای فقها و رویه قضایی مدت حضانت تا بلوغ شرعی است و بعد از این سن انتخاب با خود فرزند می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احتمال ورود موج جدید کرونا به کشور مدیر دفتر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: نگران ورود احتمالی موج جدید کرونا به کشور هستیم؛ البته پیش‌بینی می‌شود به شدت موج‌های قبلی نباشد. کرونا در هیچ جای جهان تمام نشده و هموطنان به خصوص در فضاهای بسته حتما از ماسک استفاده کنند. کرونای جدید چه علائمی دارد؟
۶ ترفند عالی برای ضد بخار کردن شیشه خودرو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مار دماغ خوکی یه مار غیر سمی که به محض اینکه احساس خطر کنه گردن خودش رو شبیه مار کبری میکنه و حمله میکنه اما اگر این استراتژیش موثر نباشه برای دفع خطر ، به پشت غلتیده و نقش مرده رو بازی میکنه تا جایی که بوی تعفن از خودش منتشر میکنه و زبونش رو از دهنش بیرون میندازه !
باغ محتشم رشت
گاهی خدا اگه طولش میده داره قشنگ‌ترش می‌کنه صبر داشته باش ان الله مع الصابرین خدا با صابران است...