eitaa logo
« اهل ِکربلاء »
1.3هزار دنبال‌کننده
247 عکس
69 ویدیو
2 فایل
🇮🇶 | اي حُزن ِتو در یاد ِما
مشاهده در ایتا
دانلود
و به لطف پاکي ِمـآدرم نشدم حـرامي و از سرم نرود که بنـدهء‌حیـدرم‌ سند شـرافت‌ما علـي‌ست ..
يجوري دلم مشهد میخواد انگار سال‌هاست از بابارضا دورم ..
در تاریخ بنویسید ما روز و شب‌هاي زيادي را این‌گونه با اشك و بغض و دلشوره گذراندیم ولی هیچ‌وقت از پا نیوفتادیم. ‐دو‌آبـان‌,چهارصدو‌سـه
و گاه‌ دل‌تنگ می‌شوي براي لحظه‌ئی دیدن‌ ..
"باهم" خيلي کلمه‌ء امنیه. باهم حلش مي‌کنیم، باهم ازش مي‌گذریم، باهم درستش مي‌کنیم، اصلا بیا باهم غصه‌شو بخوریم. هرچي فقط باهم‌دیگه.
سینـان قابیرقالاریوا قـوربان‌ آقـا ‐ ۱۲۸