و به لطف پاکي ِمـآدرم نشدم حـرامي و از سرم نرود که بنـدهءحیـدرم
سند شـرافتما علـيست ..
در تاریخ بنویسید ما روز و شبهاي زيادي را اینگونه با اشك و بغض و دلشوره گذراندیم ولی هیچوقت از پا نیوفتادیم.
‐دوآبـان,چهارصدوسـه
"باهم" خيلي کلمهء امنیه.
باهم حلش ميکنیم، باهم ازش ميگذریم، باهم درستش ميکنیم، اصلا بیا باهم غصهشو بخوریم.
هرچي فقط باهمدیگه.