eitaa logo
کانال خادمان قرآن و عترت نورالیقین
1.2هزار دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
53 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
◀️ 27 دی ؛ شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام (1334 ه ش) ⬅️ بیست و هفتم دی، سالروز شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی، ذوالقدر از فدائیان اسلام می باشد. ↩️ شهیدان نواب صفوی و یارانش در دوران رژیم ستمشاهی با دعوت حوزه‌ها به حضور در عرصه سیاسی کشور، ایجاد ایده تشیع انقلابی و با هدف تشکیل حکومت اسلامی و تدوین قانون اساسی کشور براساس آموزه‌های قرآن دست به مبارزه با رژیم شاه زدند. ┄┄┄┅••✻••┅┄┄┄ ⬅️ چهره های شاخص فداییان اسلام   ↩️ آنها معتقد بودند: روحانیون باید سکوت در مقابل حکومت را کنار بگذارند، حکومت اسلامی جایگزین مشروطه و حکومت غربگراها شود و جنبش‌های انقلابی مسلمان در سراسر جهان متحد شوند. تدوین قانون اساسی براساس آموزه‌های قرآن و دین اسلام از برجسته‌ترین تفکرات این گروه محسوب می‌شد. 🏴25 تیر ماه 1334 بیدادگاه دژخیم به سید مجتبی نواب صفوی و سه یار فدا کارش حکم اعدام میدهد. آنان در 27 همان ماه مطابق با سالگرد شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) به خیل شهدا میپیوندند. 🌷وی به هنگام شهادت در لحظه آخر حیات با لحنی دلنواز آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نموده بانگ اذان سر میدهد و نزدیکیهای طلوع فجر به آسمانیها میپیوندد. ┄┄┄┅••✻••┅┄┄┄ ⬅️ نواب صفوی، رهبر فداییان اسلام   ↩️ شهدا در مسگر آباد به خاک سپرده میشوند. وقتی تصمیم گرفته می شود آنجا پارک شهر شود شبانه از تهران به قم انتقال یافته و در وادی الاسلام جای میگیرند.شهید نواب صفوی که در دی ماه 1326 با نیره السادات احتسام رضوی ازدواج کرده بود، طی 8 سال زندگی با هم دارای سه فرزند دختر میشوند، تولد فرزند سوم پس از شهادت اوست. روحشان شاد وراهشان پررهرو باد ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: اعراب آیه ۵۹ سوره بقره 👈فَبَدَّلَ الَّذِينَ ظَلَمُوا قَوْلًا غَيْرَ الَّذِي قِيلَ لَهُمْ فَأَنْزَلْنَا عَلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا رِجْزًا مِنَ السَّمَآءِ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ. ولی ستمكاران، سخنی را كه [بیرون دروازه شهر] به آنان گفته شده بود [پس از ورود به شهر] به سخنی دیگر تبدیل كردند [به جای درخواست ریزش گناهان، درخواست امور مادی نمودند]. ما هم بر ستمكاران به سبب آنكه همواره نافرمانی می‌كردند، عذابی از آسمان فرود آوردیم. فَ: حرف عطف، مبنی بر فتح، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. بَدَّلَ: فعل ماضي، مبنی بر فتح الَّذِينَ: اسم موصول، مبنی، محلا مرفوع، فاعل ظَلَمُوا: فعل ماضي، مبنی بر ضم. ضمیر متصل و بارز «واو»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل (جمله صله) قَوْلًا: مفعولٌ‌به برای «بَدَّلَ» و منصوب، علامت نصب فتحه ظاهری غَيْرَ: نعت برای «قَولاً» و منصوب بنابر تبعیت الَّذِي: اسم موصول، مبنی، محلا مجرور، مضافٌ‌الیه قِيلَ: فعل ماضي مجهول، مبنی بر فتح. ضمیر مستتر «هو»، مبنی، محلا مرفوع، نایب فاعل لَ: حرف جرّ، مبنی بر فتح، عامل، محلی از اعراب ندارد. هُم:ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور به حرف جرّ لَهُم: جارّ و مجرور، متعلِّق به «قِیلَ» فَ: حرف عطف، مبنی بر فتح، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. اَنزَلنَا: فعل ماضي، مبنی بر سکون. ضمیر متصل و بارز «نا»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل عَلی: حرف جرّ، مبنی بر سکون، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. الَّذِينَ: اسم موصول، مبنی، محلا مجرور به حرف جرّ عَلَی الَّذِينَ: جارّ و مجرور، متعلِّق به «أنزلنا» ظَلَمُوا: فعل ماضي، مبنی بر ضم. ضمیر متصل و بارز «واو»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل (جمله صله) رِجْزًا: مفعولٌ‌به و منصوب، علامت نصب فتحه ظاهری مِنَ: حرف جرّ، مبنی بر سکون، عامل، محلی از اعراب ندارد. السَّمَاءِ: اسم مجرور به حرف جرّ، علامت جرّ کسره ظاهری مِنَ السَّمَاءِ: جارّ و مجرور، متعلِّق به «أنزلنا» يا متعلِّق به عامل مقدر نعت برای «رِجْزًا» بِ: حرف جرّ، مبنی بر کسر، عامل، محلی از اعراب ندارد. مَا: ما مصدریه/ جمله بعدش تأویل به مصدر شده و مصدر مؤول مجرور به حرف جرّ واقع می شود : بِکَونِهِم کَانُوا: فعل ماضي ناقص، مبنی بر ضم. ضمیر متصل و بارز «واو»، مبنی، محلا مرفوع، اسم «کانوا» يَفْسُقُونَ: فعل مضارع و مرفوع، علامت رفع ثبوت نون. ضمیر متصل و بارز «واو»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل جمله فعليه، خبر «کانوا» و محلا منصوب •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از بیانات استاد ارجمند حسینی آل مرتضی و اساتید مجرب موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی (إعراب آیات بر مبنای کتاب إعراب‌القرآن‌الکریم و کلمة‌الله‌العلیا) 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: اعراب جملات (جمله تابع و جمله خبریه) 🔹تعریف: تمام اقسام جمله در حکم کلمات مبنی هستند و تمام کلمات مبنی، اعرابشان محلی است؛ پس جمله های گوناگون اگر إعرابی داشته باشند، اعرابشان محلی خواهد بود. 🔹اقسام جمله : جمله ها به لحاظ داشتن یا نداشتن محل اعراب به دو دسته تقسیم می شوند: الف) جملاتی که محلی از اعراب دارند. ب) جملاتی که محلی از اعراب ندارند. هر کدام از این جملات بر هفت قسم می‌باشند. (در اینجا با دو قِسم از جملاتی که محلی از اعراب دارند آشنا می‌شویم.) 🔹جمله خبریه: دو نوع اعراب دارند: ۱.محلامرفوع: آن در صورتی است که خبر مبتدا، خبر حروف مشبه بالفعل و خبر لای نفی جنس باشد. مثال۱: والسّارِقُ والسّارِقَةُ فَاقطَعوا ایدِیَهُما 🍃جمله «فاقطَعُوا ایدِیَهُما» خبر مبتدا (السّارِقُ) و محلا مرفوع است. مثال۲: اِنَّ اللهَ قَد بَعَثَ لَکُم طالوتَ مَلِکاََ. 🍃جمله فعلیه «قَد بَعَثَ» خبر «انَّ» و محلا مرفوع می باشد. ۲.محلا منصوب : آن در صورتی است که خبر افعال ناقصه، مقاربه و حروف شبیه به «لیسَ» باشد. مثال: وَ دَمَّرنا ما کانَ یَصنَعُ فِرعَونُ وَ قَومُهُ 🍃جمله فعلیه «یَصنَعُ» خبر «کانَ» و محلا منصوب می‌باشد. 🔹️ جمله تابع: جمله تابع که خود بر دو قِسم است: ۱: جمله تابع مفرد: جمله ای که بعد از اسم نکره قرار می‌گیرد، نعت و صفت آن اسم نکره می‌شود (الجُمَلُ بعدالنَکِرات صفاتُُ) مثال: واتّقوا یوماََ لا تَجزِی نَفسُُ عَن نَفسِِ شَیئاََ 🍃جمله فعلیه «لا تَجزِی» نعت برای «یوماََ» و محلا منصوب می‌باشد. ۲: جمله تابع جمله: جمله تابع جمله ای که محلی از اعراب دارد. غالبا توسط یکی از حروف عطف که در مباحث قبلی بیان شد از اعراب جمله قبلی تبعیت می‌کند. مثال: اِنَّهُ یَبدَوُالخَلقَ ثُمَّ یُعیدُهُ 🍃جمله فعلیه «یَبدَوُالخَلقَ» خبر «انَّ» و محلا مرفوع است. 🍃جمله فعلیه «یُعیدُهُ» عطف بر «یَبدَوالخَلقَ» و محلا مرفوع است و توسط حرف عطف «ثُمَّ» به جمله فعلیه قبلی عطف شده است. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• ✅نتیجه: در آیه ۵۹ سوره بقره: 🍃 جمله «فانزَلنا علی الذین ظلموا» توسط حرف «فاء» عطف بر جمله «بَدّلَالذین ظلموا» شده و بنابر این در اعراب از آن تبعیت کرده است و محلا مجرور می باشد که خود این جمله اعراب خود را به تبعیت از جمله «قُلنا» که مضاف إليهِ «إذ» است، گرفته است. 🍃جمله فعلیه «یفسُقون» خبر برای «کانوا» و محلا منصوب است. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از تدریس استاد ارجمند حسینی آل مرتضی و اساتید مجرب موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی (برمبنای کتب موسوعه‌ النحو و الصرف، مبادی‌العربیه ج۲، سرآغازنحو، نحو متوسطه) 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 💎 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
صبح از خداوند نشانه‌ای می‌طلبم، هدایتی روشن... و آرامشی بر قلب. هر صبح به عزمِ بهترینِ خودم بودن چشم می‌گشایم 👌و سرانجام امورم را به خداوند می‌سپارم. می‌دانم هر لحظه در پناهِ عشق الهی هستم. سلام. صبحتون بخیر و آرامش •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
*•═•••◈﷽◈•••═•* ۱۹ موضوع: بازخوانی رویداد مهم «یوم الله» ۱۹ دی ✍ در خودِ حادثه‌ نوزدهم دی هم درسهایی هست. بنده غالباً به بعضی از این حوادث، در این صحبتهایی که با مردم عزیز قم داشتم، یک اشاره‌ای کرده‌ام امّا اگر کسی یک نگاه جامع بکند به این حادثه، [می‌فهمد] حادثه‌ خیلی عجیبی است؛ این حادثه متضمّن درسهایی است. 👈 قضیّه این‌جوری شروع می‌شود که یک مقاله‌ سخیفی به دستور خود دربار یعنی به دستور آن بالابالایی‌های رژیم طاغوت ــ کار این وسطی‌ها و این پایینی‌ها نبود؛ از آن بالا ــ علیه امام و متضمّن اهانت به امام بزرگوار، که تبعید بود و در نجف بود، و  تازه هم فرزندش به شهادت رسیده بود، از دنیا رفته بود، چاپ می‌شود. مردم همدردی کردند با امام بزرگوار به‌ خاطر درگذشت این فرزند محترم و معزّز ــ حاج آقا مصطفیٰ واقعاً آدم برجسته‌ای بود ــ اینها دیدند باید یک کاری بکنند، [ولی] بی‌عقلی کردند، به دست خودشان برای خودشان مشکل درست کردند و آمدند این مقاله را منتشر کردند. فَاَتاهُمُ اللهُ مِن حَیثُ لَم یحتَسِبوا؛ از جایی که گمان نمی‌کردند، سیلی را خوردند. ⬅️ خب حالا مقاله منتشر شد. معمولاً حدود ساعت دو بعدازظهر این روزنامه چاپ می‌شد.‌ تا از تهران برسد به قم، مثلاً‌ دو ساعت هم طول می‌کشید. این مالِ کِی است؟ روز هفدهم دی. ◀️ به مجرّد اینکه این روزنامه رسید به قم و مردم نگاه کردند دیدند یک چنین چیزی است، یک عدّه بیرون آمدند؛ یعنی شروع قضیّه از هفدهم دی است. سریع عکس‌العمل نشان دادند، آمدند بیرون در خیابان، تعدادی از شماره‌های این روزنامه را گرفتند آتش زدند، اظهار نفرت کردند؛ این روزِ هفدهم است. ◀️ صبح هجدهم نوبت طلبه‌ها است؛ درس و بحث را تعطیل کردند، آمدند در خیابان به صورت دسته‌جمعی به طرف منزل مراجع [حرکت کردند]؛ تا شب حرکت طلّاب طول کشید و بارها در این یک روز، درگیری و برخورد با نظامی‌های رژیم و مأمورین رژیم رخ داد. ◀️ روز نوزدهم دی که روز اصلی حادثه است، مردم وارد میدان شدند؛ جوانها آمدند، بازاری‌ها آمدند، مردم عادی آمدند، همه آمدند. دستگاه طاغوت برای سرکوب مردم همیشه آماده بود؛ آنها هم وارد میدان شدند، یک تعدادی را شهید کردند، تعداد زیادی را زخمی کردند، عدّه‌ای را کتک زدند، بالاخره حادثه آن روز با شهید شدن و مانند اینها تمام شد، 🔸 امّا [در واقع] تمام نشد، شروع شد؛ این شروع بود. ادامه دارد ↩️ ┄┄┄┅••✻••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
ماییم و هوایِ بغض آلود فقط دلواپسی و غصّۂ مشهود فقط والله که آسان شود این سختی ها با آمدنِ حضرتِ موعود (عج) فقط! •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿 شرط حضور در جبهه 💐 همین الان هم میتونی توی صفین شمشیر بزنی. 🎙 •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ پیامبر اعظم (ص) فرمودند: زمانی بر امت من فرا رسد که به چهار چیز علاقمند شوند و چهار چیز را فراموش نمایند؛ اینها از من بیزارند و من هم از آنها بیزارم، آنها عبارتند از: 1⃣ به دنیا دل ببندند و آخرت را فراموش کنند؛ 2⃣ به مال علاقه‌مند شوند و حساب را از یاد ببرند؛ 3⃣ قصرها را دوست بدارند و قبرها را از یاد ببرند؛ 4⃣ خود را دوست دارند ولی خدا را فراموش کنند. 📚 منبع.مواعظ العددیّه •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼راهکارهایی برای غافل نشدن از نماز اول وقت 💠 دائم الوضو بودن خیلی وقت‌ها یکی از عوامل پنهان تأخیر در نماز نداشتن وضو هست، مخصوصاً برای وقت‌هایی که خونه نیستیم. 💠الگوگیری از خانواده اگه می‌خوایم بچه‌هامون اهل نماز اول وقت باشند،باید اول سجاده خودمون رو پهن کنیم وبرنامه‌هایی مثل خرید، مطالعه،بازی،مهمونی وغذا رو باوقت اذان هماهنگ کنیم. 💠بلند اذان گفتن و نماز جماعت خوندن در خونه این روش هم ما رو و هم باقی اهل خونه رو تشویق به نمازاول وقت می‌کنه.اذان گفتن رو هم می‌شه بعنوان یک مسئولیت بین افراد خانواده تقسیم کرد. 💠رفیقِ نماز اول وقت‌خوان رفیق خوب حال آدم روخوب می‌کنه و عادت‌های خوب یادمون میده.می‌شه با جمعی ازدوستان قرار بذاریم و وقت نماز همدیگر روخبر کنیم. 💠خوندن کتاب درباره اهمیت نماز اول وقت کتاب«چگونه یک نماز خوب بخوانیم»از آقای پناهیان،به خیلی از دوستان کمک کرده تا با نمازاول وقت رفیق باشند. 💠دنبال کردن سخن بزرگان آیت‌الله بهجت درباره نماز اول وقت می‌گفتن«نماز مثل لیموشیرینه. اگه از اول وقتش بگذره، تلخ می‌شه» همین یک تلنگر هست که شیرینی عبادت‌ رو با تلخی نماز دیروقت عوض نکنیم. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*•═•••🌸◈﷽◈🌸•••═•* ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ 🍃شرح بخش سوم: اشتیاق مردم (إِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ ) 🌸چه عواملی سببب محبوبیت نزد دیگران است؟ از لوازم رابطه و زندگی سالم و نیکو، برخورد نیکو با مردم و رعایت حدود است، وهرکس پا را فراتر از چارچوب اخلاق گذارد یا به حقوق مخاطب تعدی کند، در مرحله اول به خود زیان رسانده است «إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَ إِنْ أَسَأْتُمْ فَلَها...؛اگر نیکی کنید به خودتان نیکی می کنید؛ واگر بدی کنید باز هم به خود می کنید»(ااسراء، 7) مسأله مزبور نه تنها مورد تأکید اکید اسلام است بلکه برای پیروان ادیان دیگر نیز اهمیت فراوان دارد و از صاحبان آداب اجتماعی و رفتار نیکو همواره به نیکی یاد می کنند. عوامل بسیاری در جلب محبت نقش دارند از جمله: 1 ـ گشاده رویی و حُسن خلق اخلاق و برخورد نیکو در همان ابتدا آشکار می شود و بذر محبت در دل ها می کارد، با ریشه دواندن این بذر، درخت محبت پایدار و بزرگتر می شود. در عوض، مردم برای در امان بودن از شر و بدزبانی فرد بدخلق، در زمان حیاتش با او قطع رابطه می کنند و مرگش را پایان آزار و تندخویی هایش می دانند. خداوند متعال به رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:«وَ لَوْ كُنْتَ فَظًّا غَليظَ الْقَلْبِ لاَنْفَضُّوا مِنْ حَوْلِك‏؛ اگر تندخو و سخت دل بودی مردم از گرد تو متفرق می شدند».( آل عمران، 159) از امام صادق علیه السلام سؤال شد: حد حُسن خُلق چیست؟ فرمود: با مردم به نرمی و گرمی برخورد کنی، پاک و منزّه و در کمال ادب سخن بگویی و در مواجهه با برادرانت متبسّم و گشاده رو باشی».(بحارالانوار، ج68، ص389) رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله فرمود:« شما نمی‏توانيد، همه مردم را با مال خود بطرف خويش جلب كنيد با چهره باز و حسن خلق آنها را بخود مايل نمائيد». (مشكاة الأنوار، ترجمه عطاردى، ص 169) 2ـ نوع دوستی حسن معاشرت و مردم داری نیازمند خوش بینی و نوع دوستی است. برای این مهم نیاز است انسان، قلب و روح خود را چنان وسعت دهد که بتواند بی قَرَض مردم را از صمیم قلب دوست بدارد؛ چرا که پیوند قلبهاست که مهم تر و ناگسستنی تر است. امام هادی علیه السلام می فرماید:« فَإِنَّمَا قَلْبُ‏ غَيْرِكَ‏ كَقَلْبِكَ‏ لَه‏؛ دیدگاه، افکار و قلب دیگران نسبت به تو، همانند قلب خودت نسبت به آنها می‌باشد».(بحار، ج75، ص370) پس عشق حقیقی و احترام به دیگران، متقابلاً احترام و محبت به ارمغان می آورد. « وَ إِذا حُيِّيتُمْ بِتَحِيَّةٍ فَحَيُّوا بِأَحْسَنَ مِنْها أَوْ رُدُّوها...؛ هرگاه کسی شما را ستایش کند، شما نیز باید به مثل ستایشی مثل آن یا بهتر پاسخ دهید...».( نساء، 86) 3-تواضع انسانهای متکبر و از خود راضی جایی در قلب مردم ندارند چرا که خود را تافته جدا بافته می دانند و با مردم انس و الفتی ندارند؛ در حالی که انسانهای فروتن به همان اندازه که بال و پر خود را برای مردم می گسترانند، در دیده و قلب دیگران منزلت و جایگاهی رفیع خواهند داشت. امام علی علیه السلام می فرماید:«لَا وَحْدَةَ أَوْحَشُ‏ مِنَ‏ الْعُجْب؛ هیچ تنهایی ترسناک تر از عجب نیست». (نهج البلاغه) ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ 📌توجه :هرگونه نشر یا کپی برداری از تمام یابخشی ازپیام بدون ذکر نام کانال اشکال شرعی دارد. ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیروعلوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
🌿خدایا وقتی همه چیز را به تو میسپارم نور بیکران تو دردل در من جریان می یابد ☘و دعایم به بهترین شیوه ممکن متجلی می شود،،، 🍃 پس هم اکنون خود را در آغوش تو رها می کنم تا تمام آشفتگی ها و سردرگمی هایم در حضور امن و گرم تو به آرامی ذوب شوند و از میان بروند،،،، •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈•• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
لحظه‌هایی در زندگی هست که تنهای تنهایم ، تنهایی مطلق ... لحظه‌هایی که جهان سراسر بیگانه می‌شود! من می‌مانم و تو که آشنا ترینی؛ من می مانم و دنیا و خیال شیرین آمدنت!! که جهان با امید تو مرا کافی‌ست ... علیه السلام درمان دل شکسته ما برگرد اللهم عجل لولیک الفرج •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈•• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿 اعمالمان را با سرعت مافوق نور به آسمان بفرستیم 🔵 راه صحیح ، عاقلانه و پر سود پیوند زدن اعمال ناقص ما به اعمال بهترین نوع بشر حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام می باشد. چرا که کوچکترین عمل او با تمامی اعمال جن و انس و ملک قابل قیاس نیست. اگر اعمال نیک خودمان را به او هدیه کنیم شاید به همراه اعمال او که با سرعت مافوق نور به آسمان می‌رود و به عرش الهی می رسد اعمال ما هم بالا رود و مقبول درگاه احدیت گردد. 🌕 از این لحظه نیت میکنیم تمام اعمال مستحبی زندگی مان تا پایان عمر را به امام زمان ارواحنا فداه هدیه کنیم. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈•• @moassese_nooralyaghin موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا