eitaa logo
Modiryar | مدیریار
212 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
803 ویدیو
3 فایل
• پایگاه جامع مدیریت www.modiryar.com • مدیرمسئول دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی @mahdiyarahmadi • مشاور @javadyarahmadi • اینستاگرام https://www.instagram.com/modiryar_com • تلگرام telegram.me/modiryar • احراز ارشاد http://t.me/itdmcbot?start=modi
مشاهده در ایتا
دانلود
Modiryar | مدیریار
✅ #برنامه_ریزی_معکوس؛ رویکردی مؤثر برای رسیدن به هدف #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @mod
؛ رویکردی مؤثر برای رسیدن به هدف ✅ بیشتر ما موقع ، معمولا برنامه‌ی خود را از اول شروع می‌کنیم و به سمت پایان برنامه می‌رویم؛ یعنی اینکه ابتدا باید چه کنیم، بعد چه؟ بعد از آن چه؟ و الی آخر و اینکه هر گامی تا چه تاریخی باید تکمیل شود؟ ✅ این شکل معمولِ تعیین است که خیلی هم خوب کار می‌کند و وقتی با قوانین طلاییِ تعیین هدف ترکیب شود، تبدیل به فرمولی انگیزه‌بخش خواهد شد که کمک می‌کند با تمام قوا به پیش بروید. 🔺رویکردی جدید 🔻 ✅ اما روش ساده‌ و کمتر استفاده شده‌ی دیگری هم برای تعیین هدف وجود دارد که می‌تواند به همین اندازه قدرتمند باشد. نام این روش برنامه‌ریزی معکوس، هدف گذاری معکوس یا است و اغلب اوقات در حیطه‌ی تحصیلات و آموزش استفاده می‌شود. ایده‌ی اصلی این است که با هدف نهایی‌تان شروع کنید و بعد به صورت معکوس از آنجا به سمت توسعه‌ی برنامه‌ی خود حرکت کنید. ✅ با شروع از آخر و حرکت به سمت اول برنامه، می‌توانید خودتان را از نظر ذهنی برای آماده کنید، گام‌های خاصی را که باید بردارید؛ مشخص کنید و تعیین کنید که دقیقا باید در کجای برنامه‌، پرانرژی یا خلاق باشید تا بتوانید به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. ✅ این روش خیلی شبیه یک ارائه‌ی خوب است؛ در ارائه‌ی خوب، شخص ارائه‌دهنده همان ابتدا می‌گوید که قرار است به کجا برسد. بنابراین همین‌طور که پیش می‌رود، شما می‌توانید مفاهیم را به شکلی آسان‌تر دنبال کرده و درباره‌ی آنچه گفته می‌شود تفکر انتقادی داشته باشید. اگر قرار باشد نکات اصلی بحث را تشخیص دهید، انرژی مورد نیاز خود را برای دنبال کردن ارائه از دست خواهید داد. 🔺 🔻این فرآیند بدین شکل کار می‌کند: 🔴 گام ۱ خود را بنویسید. دقیقاً می‌خواهید به چه چیزی برسید و تا چه تاریخی به آن دست خواهید یافت؟ ▪️مثال: «تا ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸، مدیر حسابداریِ شرکت کارگزاری خاوران خواهم شد.» 🔴 گام ۲ ✅ بعد از خودتان بپرسید قبل از آن، به چه نقاط عطفی باید برسید تا بتوانید به هدف نهایی‌تان دست یابید. چه کارهایی باید انجام دهید و تا چه زمانی باید انجام‌شان دهید تا در جایگاه رسیدن به هدف نهایی قرار بگیرید؟ ▪️مثال: «تا ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷، برنامه‌ی آموزشی که از سوی مدیریت شرکت کارگزاری خاوران ارائه شده را با موفقیت به پایان می‌رسانم.» 🔴 گام ۳ ✅ سپس کمی بیشتر به سمتِ عقب حرکت کنید. قبل از آن هدف یکی مانده به آخر، چه دستاوردی باید داشته باشید؟ ▪️مثال: «تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، درخواستم برای شرکت در برنامه‌ی آموزشی مدیریت را ثبت می‌کنم، موفقیت‌هایم در سِمت حسابدار را شرح می‌دهم و در این برنامه پذیرفته خواهم شد.» 🔴 گام ۴ ✅ همچنان به سمت عقب کار کنید. چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید که به هدف قبلی رسیده‌اید؟ ▪️مثال: «تا ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۶، دومین سال حضورم به عنوان حسابدار در شرکت را با موفقیت به اتمام می‌رسانم و جایزه‌ی بهترین حسابدار سال را از آنِ خودم می‌کنم.» 🔴 گام ۵ ✅ به همین صورت حرکت معکوس را ادامه دهید تا اولین مرحله‌ای که باید به اتمام برسانید را پیدا کنید. ▪️مثال: «تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ اولین سال حضورم به عنوان حسابدار در این شرکت را به پایان می‌رسانم و برای عملکردم مبنی بر به عهده گرفتن مسئولیت خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال از سوی مشتری‌ها، پاداش دریافت می‌کنم.» ✅ وقتی برنامه‌ معکوسی را می‌خوانید، چندان متفاوت با برنامه‌های معمولِ رو به جلو به نظر نمی‌رسد، اما ایجاد چنین برنامه‌ای بسیار تفاوت دارد. باید خودتان را وادار کنید که از چشم‌انداز کاملا جدیدی نگاه کنید؛ این کاملاً جدید به شما کمک می‌کند تا چیزهایی را ببینید که در صورت استفاده از فرآیندی با ترتیب رو به جلو و معمول استفاده می‌کردید، ممکن بود آنها را نادیده بگیرید. ✅ این کار می‌تواند به شما کمک‌ کند تا از صرف زمان برای فعالیت‌های غیرضروری یا ناکارآمدی که در مسیر هدف‌تان قرار دارند، اجتناب کنید. علاوه بر این، نقاط چالش‌برانگیز موجود در برنامه را هم برجسته می‌کند و نشان می‌دهد که مشخصا باید در چه جاهایی باشید تا بتوانید گام بعدی را با موفقیت پشت سر بگذارید. www.modiryar.com @modiryar
✅ تقویت کارآفرینی؛ مهمترین عامل رشد اقتصاد شهری   ✅ از منابع مهم و پايان ناپذير اقتصاد شهر است. منبعی كه به توان خلاقيت انسانها برميگردد. از يكسو ارزان و از سوی ديگر بسيار ارزشمند و پايان ناپذير است. از جمله اثرات كارآفرينی در اقتصاد شهر ايجاد اشتغال و رشد اقتصادی آن است. در این خصوص مدیریت شهری باید نقش تسهیلگری را در رشد کارافرینی ایجاد کند.   ✅ تعامل با کارآفرین باید در ۲ جنبه پرورش کارآفرین و کمک به کارآفرینان موجود صورت پذیرد. باتوجه به اینکه نیازهـای این دو بخش کاملا باهم متفاوت است، نحوه تعامل با آن دو نیز متفاوت است. در بعد پرورش کارآفرین، وظیفه ،کمک به القای روحیه کارآفرینانه در میان افرادی است که پای به عرصه کارآفرینی نگذاشته اند.   ✅ از سوی دیگر کمک به موجود، وظیفه ای متفاوت و حتی دشوارتر از پـرورش کارآفرینان جدید را بعهده مدیریت شـهری می گذارد. کارآفرینان موجود بدلیل تجربه، فراهم بودن امکانات و دسترسی به منابع جاری، سرمایه بالفعلی تلقی می شوند که بسیاری از هزینه های راه اندازی کارآفرینان جدید را ندارند.   ✅ بنابراین کمک بـه حفظ و پرورش هر یک از آنها بسیار با ارزش است. با راه اندازی سیستم های حمایت مالی از کارآفرینان همچون صندوق های سرمایه گذاری و ایجاد سکوهای تامین مالی جمعی و همچنین اعطای وام و در نظر گرفتن معافیت های مالیاتی، ایجاد فرصت کسب و کار مثل سپردن پروژه و کار به آنان و فراهم کردن منابع،  میتواند باعث نوآوری و و درنهایت رشد کارافرینی شود. www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
✍ منطق و احساس #منطق #احساس #موفقیت #احساسات #پایگاه_جامع_مدیریار www.modiryar.com @modiryar
منطق و احساس   ▪️منطق و احساسات چالش روزمره در تصمیم گیری اند و ما براساس منطق یا احساس خود انتخاب می کنیم. ما هر روز تصمیمات زیادی می گیریم. این انتخاب ها ممکن است کم بنظر برسند، اما سرنوشت ما را رقم می زنند. هر بار که انتخاب می کنید مغز چپ با مغز راست می جنگد. سمت چپ می گوید منطقی کنید. در حالی که سمت راست می جنگد و سبب می شود محتوای قلب خود را دنبال کنید.   ▪️مثلاً شما قصد خرید ماشین دارید. در حال فکر کردنید که اگر کم مصرف باشد آنرا خریداری کنید. شما نگران فضا و اقدامات ایمنی آن هستید.ناگهان، چشم شما یک ماشین زیبا با رنگ زیبا را جلب می کند. شما هرگز اتومبیلی به این زیبایی ندیده اید. قلب شما می تپد و اولویت های شما از بین رفته است. تمام آنچه می خواهید آن ماشین است. این نمونه بارز تفکر احساسی مقابل است.   ✅ تفکر منطقی چیست؟   منطق ابزاری برای تدوین نتیجه گیری منطقی بر اساس مجموعه داده خاصی است. منطق عاری از احساسات است و بصورت خاص با اطلاعات در خالص ترین شکل آن سروکار دارد. زیرمجموعه های زیادی در مطالعه منطق وجود دارد، از جمله منطق غیررسمی، صوری، نمادین و ریاضی.   ✅ تفکر احساسی چیست؟   ▪️احساسات حالات فیزیولوژیکی مرتبط با سیستم عصبی است که توسط تغییرات ایجاد می شود و به طور مختلف به افکار، احساسات، واکنش های رفتاری و درجه ای از لذت یا ناخشنودی مربوط می شود. احساسی بودن می تواند با عناصر مختلف ارتباط داشته باشد. اگر از یک حالت عاطفی به یک وضعیت نزدیک می شوید، می تواند درک شما از طرف مقابل را مختل کند یا حتی به دلیل عدم منطق، هوش شما را از بین ببرد. احساسات ناشی از سیگنالی است که از قلب شما به مغز می آید. واکنش در برابر احساسات به سختی چیز خوبی است.   ✅ متفکران احساسی در مقابل متفکران منطقی   ▪️اگر متفکر منطقی هستید، خود را براساس داده ها، شواهد و افکار منطقی می گیرید. شما براحتی تحت تأثیر احساسات خود قرار نمی گیرید. در حالی که، اگر یک متفکر احساسی هستید، تصمیمات خود را براساس ارزش ها و احساسات می گیرید. شما اغلب موقعیت ها را احساس می کنید، بنابراین به موضوعات ظریف کمتر آشکار توجه می کنید.   ✅ انواع منطقی   ▪️منصفانه و منطقی ▪️به تحلیل منطقی علاقه داشته باشید ▪️براساس منطق و حقایق تصمیم بگیرید ▪️حقیقت را ارزش گذاری کنید   ✅ انواع احساسی ▪️مراقب، گرم و عاطفی ▪️به افراد و احساسات علاقه مند هستند ▪️براساس قلب آنها تصمیم بگیرید ▪️می توانم احساس دیگران را احساس کنم ▪️برای احساسات و دیپلماسی ارزش قائل شوید   ✅ ذهن منطقی در مقابل ذهن عاطفی   ذهن شما ۳ حالت است؛   1⃣ : ▪وقتی به موقعیتی نزدیک می شوید از ذهن منطقی خود استفاده می کنید. ذهن منطقی شما درباره واقعیات تصمیم میگیرد.   2⃣ : ▪️این به ایجاد تعادل بین منطق و نیمه احساسی کمک می کند. ذهن کمک می کند تا احساسات خود را تشخیص داده و احترام بگذارید. در حالی که معقولانه روی آنها عمل می کند.   3⃣ : ▪️وقتی احساسات شما افکار و رفتار را کنترل می کنند، از ذهن استفاده می شود. ممکن است بدون فکر کردن در مورد نتیجه ، بی هدف عمل کنید.   ✅ عشق در مقابل منطق   ▪️عشق و منطق متفاوتند. عشق منطقی نیست. با عشق، کوچکترین اعمال می تواند عمیق ترین تأثیر را داشته باشد. سبب می شود بدون سوال عمل کنید و بدون درخواست جنگ کنید. اما منطق یک واقعیت و هدفمند است. آیا اگر منظمی و هدفمند دوست داشته باشید، دوست دارید؟ ▪️منطق عشق توسط شور، شادی و مراقبت پنهان است. افراد منطقی می توانند برای یک رابطه بسیار منطقی باشند. اگرچه برای درک بهتر  هنوز می توان از منطق در یک رابطه استفاده کرد. اما مسئله منطقی بودن بیش از حد در عشق اینست که اغلب شما می توانید سرد و دور به نظر برسید. منطقی بودن بیش از حد در مشاجره با شریک زندگی ممکن است باعث شود به نظر برسد که اهمیتی نمی دهید.   ✅ منطقی در مقابل رابطه عاطفی   ▪️اغلب در روابط یک شریک منطقی تر دیگری احساساتی تر است. اگر باشید، میتوانید با حقایق دیدگاه خود را در مورد شرایط توضیح دهید. این ذهن منطقی شماست که بازی می کند. نیت خوب است اما این رویکرد می تواند به همسرتان احساس کند که "شنیده نمی شود". این می تواند احساس بی اهمیت بودن ایجاد کند.   ✅ منطقی در مقابل عملی   ▪️منطقی و عملی متفاوت هستند زیرا منطق با اصطلاح تفکر عملی مخالف است. مبتنی بر نظریه ها و واقعیت ها است، در حالی که عملی مبتنی بر اعمال و عمل است. افراد عملی تصمیم خود را در مورد اعمال و افکار می گیرند. آنها این ایده را که عملکرد افکار توصیف یا بازنمایی است رد می کنند. آنها با عمل به راه حل های خود برای آزمایش، مشکلات خود را حل می کنند. www.modiryar.com @modiryar
📖 ، ۴۷۸۶ در باب همنشینی دانشمندان ۞ جالِسِ العُلَماءَ يَزدَد عِلمُكَ، ويَحسُن أدَبُكَ، وتَزكُ نَفسُكَ ۞ با دانشمندان، همنشینی کن تا دانش ات افزون گردد، و ادبت نیکو شود، و تزکیه نفس یابی www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسائل پیش رو ✍ #دکتر_مهدی_یاراحمدی_خراسانی 🔺منبع: #قدس_آنلاین، 🔻سه‌شن
شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسائل پیش رو ✍ 🔴 بخش اول:    ✅ شورای عالی انقلاب فرهنگی که با اهدافی متعالی برای توسعه و احیای و انقلابی تشکیل شد علی رغم تلاش های صورت گرفته نتوانسته در سطحی که برازنده ی نامش و یا شایسته ی استعداد فرهنگی کشور است قرار گیرد. هدف از تشکیل ستاد -که بعداً با تکیه بر ضرورت انقلاب و تحول در حوزه فرهنگی کشور انقلاب فرهنگی نامیده شد- زمینه سازی گسترش، نفوذ و تعمیق فرهنگ اسلامی و تزکیه اخلاقی در جامعه از طریق مبارزه با مادی پرستی و سیطره فرهنگ شرق و غرب بود.   ✅ حال کافیست برای بررسی میزان تحقق این اهداف نگاهی گذرا به جامعه ی پیرامون خود داشته باشیم و ببینیم چه بلاهایی بر سر اخلاق و فرهنگ اسلامی در جامعه آمده تا جایی است که رهبر انقلاب از تعبیر استفاده می نماید. شاید یکی از مهمترین دلایل این امر فاصله گرفتن این نهاد از اهداف اهم خود و یا عدم به روز رسانی سامانه ی ارتباطی و قیمومیت نظری آن با نهادهای اجرایی حوزه ی فرهنگی باشد.   ✅ به راستی چرا بعد از چهار دهه که از شکل گیری انقلاب می گذرد چنین نهاد مهمی بجای پرداخت جدی در ارتباط با مسائلی اساسی همچون سیاستگذاری کلان در ، شناسایی نیازهای فرهنگی کشور، ارائه راهکارهای عملیاتی برای مواجهه با شبیخون فرهنگی و مسائلی در این سطح، می بایست در گیر و دار کارهایی جزئی از قبیل انتصاب روسای دانشگاه ها باشد؟ شاید مسئولین دبیرخانه این نهاد در مقام پاسخگویی بلافاصله بتوانند گزارشی ارائه دهند که بر اساس آن مصوبات زیادی در ارتباط با این مقولات وجود دارد اما واقعیت آن است که هیچ گاه این مصوبات ضمانت اجرایی لازم را نداشته و در برخی موارد حتی روند پیگیری مصوبات آن و یا مواخذه حوزه های اجرایی که در چارچوب منویات این نهاد حرکت نکرده اند انجام نشده است.   ✅ به راستی کدامیک از نهادهای کلان فرهنگی کشور در حوزه های آموزش، رسانه، فرهنگ و سایر مجموعه های ذیربط، در عمل خود را موظف به حرکت در مسیر سیاستگذاری کلان کشور و یا در مقام پاسخگویی به این نهاد می دانند؟ کافیست نگاهی دقیق تر به خروجی در حوزه های سینما، صدا و سیما ویا حتی خروجی های دانشگاه های کشور داشته باشیم تا دریابیم به چه میزان حرکت فرهنگی کشور بر مبنای ریل گذاری های این نهاد صورت می پذیرد!   🔴 طرح یک سئوال اساسی ✅ سوال اساسی که بعد از گذشته چندین سال در ارتباط با عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی ذهن انسان را مشغول می سازد این است که با توجه به اینکه این نهاد، ستادی و نه صفی است و به دلیل نداشتن بودجه و توان اجرایی، تنها مصوباتی دارد که اجرایی شدن آن هم از ضمانت جدی برخوردار نیست و همچنین با توجه به گستره ی تبلیغات و هجمه های فرهنگی بیگانه آیا اساساً توان هدایت و راهبری در کشور را دارد؟ بی شک امروزه مفهوم فرهنگ و جریانات و اثرات فرهنگی در سطح جامعه با معنا و سرعت متفاوتی تعریف و تبیین می گردد.   ✅ به بیان دیگر از آنجا که اصولاً از جنس مقولات بوروکراتیک نیست پس با تشکیل ستاد، صدور بخشنامه و یا دستورالعمل های اجرایی اثرگذاری لازم را نخواهد داشت. به بیان ساده تر فرهنگ با امور اجرایی وزارت خانه ها و یا منطق نهادهای نظامی و امنیتی متفاوت است. لذا باید بجای جستجو در نهادهای اجرایی و اداری آن را در حوزه های اساسی مربوط به خود؛ تفکر، هنر، شعر، ادب و مقولاتی از این دست جستجو کرد. براین اساس بايد در مسیر تحول اساسی مديريت فرهنگي چند مسأله مهم مورد توجه سیاستگذران کلان فرهنگی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد:   ✅ اول:‌ نشان می دهد که در دو یا سه دوره، ایرانیان تمدنی را بنا گذاشتند که می‌توانیم آن را به عنوان ظرفیت قوی، هم به لحاظ دینی و هم به لحاظ ملی درفرآیند مدیریت تمدن آینده بشری محسوب کنیم. متأسفانه از حدود سه قرن گذشته که آخرین دوره تمدنی ما بود این ظرفیت به یغما رفت. این ظرفیت‌های ما به صورت نرم و با تمهیداتی که جناح کفر و طاغوت برای تسلط و تثبیت اندیشه خود در دنیا از جمله خاورمیانه و ایران انجام داده بود، تا حدود زیادی به تاراج رفت.این مسأله تاریخی یک عدم باور، عدم همدلی و عدم همفکری به وجود آورد که موجب گسست تمدنی و نوعی فراموشی تاریخی در حافظه ملی شد.   ✅ دوم: جامعه ما -خصوصاً در بخش برگزیدگانی که متولی اصلی مدیریت فرهنگی هستند- جامعه کم‌تحملی است. این تحمل و آستانه تحمل باید بالا برود. درکشور سیاسی و محلی تحلیل می شود. در صورتی که نباید حرکات فرهنگی با بحث‌های قبیله‌ای، سیاسی و جناحی پیوند پیدا کند.   ادامه در پست بعدی 👇 www.modiryar.com @modiryar
Modiryar | مدیریار
شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسائل پیش رو ✍ #دکتر_مهدی_یاراحمدی_خراسانی 🔺منبع: #قدس_آنلاین، 🔻سه‌شن
شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسائل پیش رو 🔴 بخش دوم:سوم: مسأله ؛‌ هرچند در این حوزه توانسته‌ایم در بیش از چهار دهه انقلاب عناصری را هم در حوزه دانشی و هم در حوزه اجرایی تربیت کنیم و از فقر مدیریتی تا اندازه زیادی فاصله گرفته‌ایم اما هنوز نسبت به گستره و اهداف مدیریت فرهنگی فاصله زیادی داریم.   ✅ چهارم:‌  «چالش نرم‌افزاری» مسأله دیگری است که متأثر از شکاف تاریخی ماست. به بیان دیگر تاراج ظرفیت تمدنی، در حوزه دانشی، الگوسازی، شاخص‌سازی و کشور نمود پیدا کرده است. تا زمانی که ما نرم‌افزارهای لازم را برای مهندسی نداشته باشیم دچار فقر خواهیم بود.   ✅ پنجم: ساختارهای ما در ناکارآمد است، منظور از حوزه فرهنگ تنها دستگاه‌های خرد و کلان فرهنگی حاکم برکشور نیست حتی ساختارهای فرهنگی حاکم بر نظام اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما هم باید متأثر از فرهنگ دینی و درخدمت مدیریت فرهنگی باشد.   ✅ ششم: از جمله مسایل مهم ابزارهای منطقی، روشی و الگویی است. در بحث شاخص‌ها نیز ما ضعیف هستیم و در روش‌ها و الگوهایمان از منابع وارداتی استفاده می‌کنیم. برای تبیین فرهنگ دینی از شاخص‌هایی استفاده می‌کنیم که وابسته به سازمان ملل، یونیسف، یونسکو و... است! ما هنوز فاقد الگو هستیم.   ✅ كلام آخر اینکه به هرحال بالاترین نهاد در عرصه سیاستگذاری فرهنگی کشور است، که متأسفانه آن طور که باید و شاید، در عرصه فرهنگ و آموزش، نقش آفرین نبوده و سازمان ها و نهادهای فرهنگی دیگر که باید سیاست های شورا را اجرا می کردند، عمدتاً توجه و اهتمام چندانی به تحقق سیاست های مصوب این شورا نداشته و لذا به طور مستقل به کارها و سیاست های خود می پردازند. پس ضروری است این شورا در دوره جدید چه از نظر ساختار و سامانه های ارتباطی، چه از نظر اثرگذاری و چه از نظر سطح مسائل مورد بررسی تازه گردانی و به روزرسانی شود.   🔺منبع: ، 🔻سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰، کد خبر ۷۷۷۲۶۴   http://www.qudsonline.ir/news/777264/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D9%88 www.modiryar.com @modiryar
سو استفاده به احسن وجه 🔺منبع: ، 🔻شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰، کد خبر ۱۰۴۸۴۸۳   https://www.javann.ir/004Txb www.modiryar.com @modiryar