eitaa logo
مجتبی خرسندی
2هزار دنبال‌کننده
815 عکس
311 ویدیو
38 فایل
اشعار، نوشته‌ها #مجتبی_خرسندی _شعر _سرود _داستان _افتخارات _مرور خاطرات _معرفی کتاب‌ها _مصاحبه‌ها _نقدها تحلیل‌‌ها _وقایع روزمرّه _توییت‌ها _درددل‌ها _هنر گفت‌وگو
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مَدرَس/ ۸
ای آنکه در این دوران مطلوبِ طلب‌هایی [ متن کامل شعر ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم ملامت منی که بار سفر بسته بودم از آغاز نگاه خویش به در بسته بودم از آغاز برای سرخی صورت به روی هر انگشت حنای خون جگر بسته بودم از آغاز منم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به تاج پدر بسته بودم از آغاز به دشمنان خود آنقدر مطمئن بودم! که روی گُرده سپر بسته بودم از آغاز به خاطر نپریدن ملامتم نکنید که من کبوتر پربسته بودم از آغاز عجیب نیست که با مرگ زندگی کردم به قتل عمر کمر بسته بودم از آغاز اگر چه آخر این قصه بسته‌ام در را چنین نمی‌شد اگر بسته بودم از آغاز مجتبی خرسندی @Mojtaba_khorsandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فراخوان شعر
کتاب دومین جشنواره شعر نبوی.pdf
656.4K
فایل PDF کتاب برگزیده اشعار دومین کنگره ملّی «شعر و داستان نبوی زاهدان» به همراه؛ لینک فراخوان شرکت در سومین دوره؛ ❇️ https://eitaa.com/farakhanesher/2380 کانال در ایتا؛ @Farakhanesher
●‌ کانال شعر مذهبی شاعران الغوث @sher_alghoth
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از هیئت‌فاطمه‌الزهرا📍انتقال یافت
29.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📲کلیپ ویدیویی 🖤 شعر خوانی... ▶️ کربلایی مجتبی خرسندی ➕ پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ 📹 پیشنهاد دانلود هیئت فاطمه الزهرا:👇 https://eitaa.com/joinchat/111083746Ce4de3f6f90 پیج هیئت فاطمه الزهرا:👇 https://yun.ir/ul3st4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به مناسبت ای مظهر مظهرالعجایب! الغوث مظلوم‌ترین حاضرِ غایب! الغوث جز دیدن‌تو چه آرزویی داریم؟! ای رغبت لیلة الرغایب! الغوث@dobeity_robaey
هدایت شده از 📝 جوادیه 📝
AudioCutter_shahdat emam hadi 1.mp3
3.28M
▪️ ای مظهرِ مظهر العجائب الغوث - زمزمه 🔘 شهادت امام هادی (ع) 1400 📍 هیئت بین الحرمین طهران 🆔 @javadieh
هدایت شده از زاغ سفید
بسم‌الله الرحمن الرحيم شاعر: مجتبی خرسندی ای آن‌که دراین دوران، مطلوب طلب‌هایی منظور من از "یا مَن اَرجُوهِ" رجب‌هایی با خلوتیان عشق، هم‌صحبت هر روزی با اهل سحر تا صبح، هم‌ناله‌ی شب‌هایی چرخ همه‌ی عالَم، با اذن تو می‌گردد تو علت معلولی، اسباب سبب‌هایی در حسرت شادی‌ها، مانده دل ما یک‌عمر ما‌ غم‌زده‌ی هجریم، تو فصل طرب‌هایی عمری‌ست که در دل‌ها، جای تو شده خالی هرچند که در ظاهر، ذکر همه لب‌هایی در پیچ‌وخم سختی، سامان‌ْدهِ وضع ما در شور تب دنیا، آرامش تب‌هایی هم در عجب از قبل و هم در عجب از بعدیم تو نقطه‌ی آغاز و پایان عجب‌هایی... یاابانا استغفرلنا ذنوبنا انا کنا خاطئین سلامتی و تعجیل در فرج مولا عج، شفای مرضا، رفع مشکلات شیعیان و شادی روح مطهر شهدا صلوات 🎙@zaghsefid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از پرویزن
"چند نکته درباره‌ی مجموعه‌ی نقطه‌ضعف؛ سروده‌ی مجتبی خرسندی" بخش اول مجتبی خرسندی (۱۳۷۲) از شاعران جوان سنتی‌سرای روزگار ماست که تاکنون چندمجموعه از او منتشر شده و برخی اشعارش در فضای مجازی و محافل مذهبی زبانزد شده است. در کنار فضای غالب مذهبی در کارنامه‌ی شاعری او، مجموعه‌ی "نقطه‌ضعف" دربرگیرنده‌ی ۴۰ غزل عمدتا عاشقانه است که نخست‌بار در سال ۱۳۹۹/ ۲۷‌سالگی شاعر انتشار یافته و پس از آن دوبار تجدید چاپ شده؛ همچنین نامزد جایزه‌ی قیصر امین‌پور (کتاب سال شعر جوان) شده است. ویژگی‌های این مجموعه و سبک سروده‌های شاعر را در چند گزاره‌ی کوتاه، می‌توان این‌گونه معرفی کرد: ۱_ فضای سبکی اشعار گاه بیانگر پیوند شاعر با سروده‌های عراقی است و بیش از آن، جلوه‌های شعر وقوعی و آمیختگی آن با سبک اصفهانی را در آن می‌توان دید. سروده‌ها، ادامه‌ای از جریان آمیخته‌ی سبک غزل تهرانی (نواحی مرکزی) است که در شعر دوران قاجار، هویت یافته و در جریان غزل سنتی و نیمه‌سنتی روزگار ما ادامه دارد و از اصلی‌ترین شاخه‌های غزل سنت‌گرا در دو دهه‌ی اخیر بوده است. ۲_ از نظر طول غزل‌ها، اشعار بیش از اینکه زاییده‌ی عاطف‌ی شاعر و احساسات پیش‌رونده‌‌اش باشد؛ برآمده از کشف و تلاش برای مضمون‌سازی‌های شاعرانه است. این‌نکته سبب‌شده تا غزل‌ها همه در دایره‌ی ۵ تا ۷ بیت قرار گیرد که از آن میان، ۲۹ غزل شش‌بیتی بوده است. این ویژگی موید تمایل شاعر به جریان شعر نوسنتی مضمون‌گرا در روزگار ماست که بسیاری از شاعران پس از دهه‌ی هشتاد به آن متمایلند. ادامه دارد https://eitaa.com/mmparvizan
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ «السَّلامُ عَلَى مَوْلانَا أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ صَاحِبِ السَّوَابِقِ وَ الْمَنَاقِبِ وَ سَاقِی الْمُؤْمِنِینَ بِالْکَأْسِ مِنْ حَوْضِ الرَّسُولِ الْمَکِینِ الْأَمِین»🕋 📨دعوتنامه هیچ دیواری نمی‌شد مانع راه علی از شکاف کعبه و دروازه‌ی خیبر بپرس سلام علیکم فرصتی فراهم شده است تا هم نفس با شما در روز ولادت امیر عالم، هشتمین نشست شاعرانه «مدح امیر» را برپا کنیم و با مدد روح القدس به ذکر فضایل امیرالمومنین علیه السلام بپردازیم. حضور شما موجب امتنان و رونق محفل ذکر مولی خواهد بود. منتظرتان هستیم. 📌 پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵ معاونت فرهنگی-تبلیغی بنیاد فرهنگی امامت جشنواره فرهنگی هنری ارادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا