eitaa logo
خودآموز پایان نامه و مقاله نویسی
3.2هزار دنبال‌کننده
602 عکس
42 ویدیو
174 فایل
توجه کار موضوع دادن، نوشتن، ویراستاری ،طرح‌نویسی و ... نداریم. https://eitaa.com/solooketalabegi ادمین کانال @ali_myganj
مشاهده در ایتا
دانلود
آيت الله موسوي همداني مترجم «الميزان » فرمود: آيه الله بروجردي به مرحوم امام خميني كه مسئول و مدير حوزه بودند رو كرده وفرمودند: به طلبه ها دستور دهيد طلبه ها قلم به دست بگيرند و بنويسند، اسلام نويسنده لازم دارد و به درسهاي مرسومه حوزه اكتفا نكنند. ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
آیت الله علوى گرگانى‏ فرمودند : مرحوم آقا شيخ اسد الله تُسترى (رحمه الله) صاحب «مقابيس» يك كتاب بيشتر نداشت ولى آقا سيّد عبدالله شبّر (رحمه الله) كتابهاى زيادى داشت و هميشه كتاب مى‏نوشت. روزى آيت الله تسترى به آيت الله سيّد عبّاس شبّر رسيد و گفت: چه حسابى هست كه اينقدر ماشاء الله كتاب مى‏نويسى؟ گفت: مى‏دانى من اينها را از كجا دارم؟ گفت: نه. گفت: يك شب خوابيده بودم. در عالم رويا حضرت موسى بن جعفر (ع) به خواب من آمد و فرمود: سيد عبدالله، قلم را در دست بگير. گفتم: چشم آقا و حضرت (ع) قلم را به دست من داد و فرمود: بنويس و من هم نوشتم. به من فرمود: ما به تو عنايت مى‏كنيم كه تو نوشتن را ادمه بدهى. ايشان مى‏گفت: هر چه دارم از بركت حضرت موسى بن جعفر (ع) دارم. اين قضيه در «فوايد الرضويه» آمده است. مرحوم شيخ عبّاس قمى (رحمه الله) هم مى‏فرمود: والله، اين سيد راست گفته است. خود من اين همه كتاب نوشتم. بعضى وقت ها آنقدر گوشه اى مى‏نشستم و مى‏نوشتم كه ديگر حال نوشتن نداشتم. خيلى خسته مى‏شدم تا متوسّل به سادات و اهل بيت (عليهما السلام) مى‏شدم و دوباره توفيق نوشتن پيدا مى‏كردم. آقايان، شما را به خدا تا مى‏توانيد با اين خانواده ارتباط برقرار كنيد. به جدّم قسم، هر چيزى كه بخواهيد به شما مى‏دهند. خدا به حقّ محمّد و آل محمّد (عليهما السلام) ما را از عنايات اين خانواده محروم نفرمايد. 📕انوار اخلاقى، وصاياى پيامبر اعظم «ص» به امير المؤمنين «ع»، ج‏1، ص: 230 ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ 🙏لطفا معرف کانال باشید ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
مرا به تجربه معلوم شد در آخر كار*** كه قدر مرد به علم است و قدر علم به مال ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
. برای کسانی که قصد دارند بالاتر از حد معمول باشند، ضروری است ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
کارگاه ویراستاری مقدماتی - جلسه اول - مدرس: آقای دکتر علیپور https://hw15.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/6120958826f8810e7577716d7a232d6c13308338-240p.mp4 کارگاه ویراستاری مقدماتی - جلسه دوم - مدرس: دکتر علیپور https://aspb14.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/95f7cafed79fd6d39907ba9bd6ed773713308951-240p.mp4 کارگاه ویراستاری مقدماتی - جلسه سوم - مدرس: دکتر علیپور https://aspb10.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/a6cb933f184d1c8bf623cd6c45366a5d13309104-240p.mp4. ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
https://tarikh.inoor.ir/ پایگاه جامع تاریخ به عنوان وبگاهی تخصصی با هدف پوشش اطلاعات تمامی وقایع و رخدادهای مهم تاریخ اسلام و تسهیل دسترسی کاربران به پژوهش‌های انجام گرفته در این حوزه طراحی شده که طی فرایندی تدریجی در بخش‏های: «رویدادها»، «اَعلام»، «اماکن» و «اصطلاحات و مفاهیم تاریخی» به کاربران عرضه می‌شود. در مرحله‌ی اول توسعه‌ی این پایگاه تلاش می‌شود تمامی وقایع مهم تاریخ‌دار -که حداقل سال وقوع آن مشخص باشد- در بازه‌ی زمانی اندکی پیش از تولد پیامبر خدا (ص) تا نیمه‌ی قرن چهاردهم هجری قمری را پوشش دهد. قلمروی جغرافیایی رویدادها و زمان‌های بررسی شده در پایگاه شامل مناطق مختلف سرزمین‌های اسلامی است و تمامی اطلاعات فراوری شده از عناوین (نمایه‌های) رویداد استخراج شده است؛ بنابراین پایگاه هم‌اکنون رویداد محور (زمان محور) است و إن شاء اللّه در مراحل بعدی توسعه‌ی پایگاه به تدریج سه بانک اطلاعاتی اَعلام، اماکن و مفاهیم و اصطلاحات به آن افزوده خواهد شد. ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
چکیده و اصل مقالات حروفنگاری شده، با نرم افزار word، خط لوتوس فونت 14 تهیه شوند. چکیده مقالات، حداکثر 300 کلمه به همراه کلید واژه و اصل مقالات حداکثر بیست صفحه (A4) با رعایت اصول مقاله نویسی علمی در شکل و محتوا تهیه گردند. رعایت ضوابط مقالات علمی پژوهشی در مقالات ارسالی الزامی است. (برای اطلاع بیش تر در این زمینه، به سایت همایش مراجعه کنید.) مقالات، تحقیقی، نو و مستند به منابع معتبر و فهرست مآخذ با مشخصات کامل باشند. مطالب مقالات ارسالی، پیش از این در همایش ها و یا در مجلات، منتشر نشده باشند. مقالات و آثار ارسال شده، مسترد نخواهند شد. مقالات برتر به شکل حضوری با حضور نویسندگان در همایش ارائه خواهند شد. مقالات برگزیده مورد تقدیر قرار گرفته و در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر خواهند شد. آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: پانزده مرداد ماه 1399. آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: سی ام شهریور ماه 1399. زمان برگزاری همایش: پاییز 1399 (قم) https://dqat.ir/index.php/post/single/1249/1399-3-12-15-41 ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj برگزارکنندگان مرکز تخصصی امام خامنه ای زید عزه دار القران علامه طباطبایی (ره) آدرس دبیرخانه همایش ملی عالمان مجاهد: قم، خیابان صفائیه، کوچه 21، دارالقرآن علامه طباطبائی (رحمه الله علیه) وب سایت : www.dqat.ir | ایمیل : ikhei.qom@gmail.com | تلفن : 025378422070 | فکس : 02537842074
امام باقر علیه السلام فرمود: «العالم کمن معه شمعه تضیء للناس، فکل من ابصر شمعته دعاله بالخیر، کذلک العالم معه شمعة تزیل ظلمه الجهل و الحیره (عالم مانند کسی است که شمعی به دست دارد و راه را به مردم می نماید. پس هر که پرتو شمع او را ببیند برایش دعای خیر کند. بدین سان عالم با شمعی که در دست دارد، تاریکیهای جهل و سرگردانی را از میان می برد.) @myganj
«✅اصل یک‎دستی» ✍🏼برخی واژه‎ها (ی فارسی و غیرفارسی) در زبان فارسی با دو یا چند صورت (املا) نوشته می‌‎شوند که همگی هم‌معنی و درست هستند، 🖍برای نوشتن واژه‎های دارای دو یا چند املا، تنها باید یک املا را برگزید تا از پراکندگی در نوشتن واژه‎ها جلوگیری شود. از میان صورت‌های املایی گوناگون یک واژه که در زبان فارسی تلفظ‌های گوناگون نیز دارند، صورتی را برمی‌گزینیم که تلفظ آن در زبان فارسی معیار رایج‌تر باشد. 📕برای مثال، از میان صورت‎های «کلاژ»، «کلاج» و «کلاچ»، صورت «کلاج» را به این علت که تلفظ آن رواج بیشتری دارد، برمی‌گزینیم. ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
فهرست واژه‌های دو/ چند املایی صورت‌های املایی صورت درست یا برگزیده آخُر/ آخور آخور آذوقه/ آزوقه آذوقه آغاجری/آقاجری آغاجری آغاخان/ آقاخان آقاخان آفریقا/ افریقا آفریقا آلاداغ/ آلاداق آلاداغ اتاق/ اطاق اتاق اَترار/ اطرار اترار اُتراق/ اطراق اُتراق اتریش/ اطریش اتریش اتو/ اطو اتو اختاپوس/ اختاپوث اختاپوس ارک/ ارگ ارگ اریب/ ؤریب اریب استانبول/ اسلامبول استانبول استخر/اصطخر/اسطخر استخر استوانه/ اسطوانه استوانه استهبان/‌اسطهبان/ اصطهبان استهبان اسطبل/ اصطبل اسطبل اسطرلاب/ اصطرلاب اسطرلاب افسنتین/ افسنطین افسنتین اَلَم شنگه/ عَلَم شنگه اَلَم شنگه امپراتریس/ امپراطریس امپراتریس امپراتور/ امپراطور امپراتور انتر/ عنتر ان‌تر ایتالیا/ ایطالیا ایتالیا ایذه/ ایزه ایذه باباغورری/ باباقوری باباقوری باتری/ باطری باتری باتلاق/ باطلاق باتلاق باتوم/ باطوم/ باتون باتوم باجناغ/ باجناق باجناق بادنجان/ بادمجان بادنجان بحبوحه/ بهبوهه بهبوهه بُختنصَّر/ بُختُ النصَّر/ بُختُ نصَر بُختُ نصَر برهه/ برحه برهه بغچه/بقچه بقچه بلغور/ بلقور بلقور بلیت/ بلیط بلیت بوذرجمهر/ بوزرجمهر بوزرجمهر پاتوق/ پاتوغ پاتوق پ‌تر کبیر/ پطر کبیر پ‌تر کبیر پترزبورگ/ پطرزبورگ پترزبورگ پزشک/ پزشگ پزشک پشکل/ پشگل پشکل تائیس/ طائیس تائیس تارم/ طارم تارم تاق/ طاق تاق تاقدیس/ طاقدیس تاقدیس تالار/ طالار تالار تالش/ طالش تالش تایباد/ طایباد تایباد تایر/ طایر تایر تبرخون/ طبرخون تبرخون تبرزد/ طبرزد تبرزد تبرزین/ طبرزین تبرزین تَبَرَک/ طَبَرک تَبَرک تپانچه/ طپانچه تپانچه تپور/ طپور تپور تپیدن/ طپیدن تپیدن تُتماج/ ططماج تُتماج تخار/ طخار تخار تخارستان/ طخارستان تخارستان ترابلس/ طرابلس ترابلس تراز/ طراز تراز ترخون/ طرخون ترخون ترشیز/ طرشیز ترشیز ترق و توروق/ تاراغ و توروغ ترق و توروق ترقبه/ طرقبه ترقبه ترقّه/ طرقّه ترقّه تسوج/ طسوج تسوج تشک/ توشک/ دشک/ دوشک توشک تغار/ طغار تغار تمشک/ تمشگ تمشک تنبور/ طنبور تنبور توالش/ طوالش توالش توبیقا/ طوبیقا توبیقا توتیا/ طوطیا توتیا توس/طوس توس تهران/ طهران تهران تهماسب/ طهماسب تهماسب تهمورث/ طهمورث تهمورث تیسفون/ طیسفون تیسفون جابلسا/ جابلصا جابلسا جغّه/ جقّه جقّه جهاز/ جهیز/ جهیزیه/ جهازیه جهاز چارق/ چارغ چارق چای/ چایی چای چغندر/ چقندر چقندر چلغوز/ چلقوز چلقوز حوله/ هوله حوله ختا/ خطا ختا ختای/ خطای ختای ختمی/ خطمی خطمی خُرجین/ خورجین خورجین خردسال/ خوردسال خردسال خشنود/ خوشنود خوشنود خواف/ خاف خاف دکترا/ دکتری (با صدای «ی») دکتری دُگمه/ دُکمه/ تُکمه دُکمه دوقلو/ دوغلو دوقلو ذرت/ زرت ذرت ذوذنقه/ ذوزنقه ذوزنقه رتیل/ رطیل/ رطیلاء رتیل رشک/ رشگ رشک زرشک/ زرشگ زرشک زغال/ ذغال زغال زکام/ ذکام زکام (درست زنُن/ ذنن زنن ساروج/ صاروج ساروج ساوجبلاغ/ ساوجبلاق ساوجبلاق ستبر/ سطبر ستبر سرشک/ سرشگ سرشک سرمه/ سورمه سورمه سُغد/ صُغد سُغد سفلیس/ سفیلیس/ سیفیلیس/ سیفلیس سفلیس سقلاب/صقلاب سقلاب سوغات/ سوقات سوقات سوک/ سوگ سوگ سیگار/ سیگارت سیگار شاغول/ شاقول شاقول شالُده/ شالوده شالوده شبورغان/ شبورقان شبورقان شرایین/ شرائین شرایین شوید/ شبت شوید شیخونت/ شیخونیّت شیخونیّت عسکر/ عسگر عسکر عیسو/عیصو عیسو غدّاره/ قدّراه قداره غدغن/ قدقن قدقن غلتک/ غلطک غلتک غلتیدن / غلطیدن غلتیدن غلیان/ قلیان غلیان غورباغه/ قورباقه قورباغه/ غورباقه قورباقه فرغون/ فرغان/ فرقان فرغون فطیر/ فتیر فطیر قاتی/ قاطی قاتی قاروقور/ غاروغور قاروقور قباد/ غباد قباد قُدقُد/ غُدغُد قُدقُد قراقروت/ قراقروط قراقروت قرتی/ غرتی قرتی قرشمال/ غرشمال قرشمال قُرُق/ غُرُق قُرُق قَرلغِ/ قَرلق قَرلقِ قرمه/ غرمه/ قورمه/ غورمه قورمه قروش/ غروش قروش قره آغاج/ قره آقاج قره آغاج قَزقان/ قَزغان قَزقان قشقرق/ غشغرق قشقرق قشلاق/ قشلاغ قشلاق قفس/ قفص قفس قُلُپ/ غُلُپ قُلپ قلک/ غلک قلک قلنبه/ غلنبه قلنبه قورت/ غورت قورت قوطی/ قوتی قوتی قِیقاج/ غیقاج قِیقاج قِیماق/ قِیماغ قِیماق کشک/ کشگ کشک کشکول/ کشگول کشکول کلیسا/ کلیسیا کلیسا کوشک/ کوشگ کوشک کیقباد/ کیغباد کیقباد گنجشک/ گنجشگ گنجشک لاتاری/ لاطاری لاتاری لحیم/ لهیم لحیم لشکر/ لشگر لشکر
لَق‌لَق/ لَغ‌لَغ لَق‌لَق لق/ لغ لق لق‌ولوق/ لغ‌ولوغ لق‌و‌لوق لقوه/ لغوه لقوه لوت/ لوط (قوم) لوط لوت/ لوط (کویر) لوت لوطی/ لوتی لوتی لولو خورخوره/ لولو خُرخُره لولو خورخوره مالیخولیا/ مالخولیا/ مالنخولیا مالیخولیا مرحم/ مرهم مرهم مرداد/ امرداد مرداد مستغلّات/ مستقلّات مستقلات مشکل/ مشگل مشکل مُشکین / مشگین مُشکین ملات/ ملاط ملات ملغمه/ ملقمه ملغمه مهمان/ میهمان میه‌مان میلیار/ ملیارد میلیارد میلیون/ ملیون میلیون ناسور/ ناصور ناسور نسطوری/ نستوری نستوری نعنا/ نعناء/ نعناع نعناع نفت/ نفط نفت نفتالین/ نفطالین نفتالین نِق‌نِق/ نِغ‌نِغ نِق‌نِق ورغُلمبیدن/ ورقلمبیدن ورقلمبیدن وَق‌وَق/ وَغ‌وَغ وَق‌وَق وهله/ وحله وهله هجده/ هیجده/ هژده هیژده هجده هرس کردن/ حرس کردن هرس کردن هَلیم/ حلیم (غذا) حلیم هِلیم/ حلیم (گاز) هلیم هیز/ حیز هیز هیضه/ حیضه هیضه یاتاقان/ یاطاقان یاتاقان یالقوز/ یالغوز یالقوز یُرقه/ یُرغه یُرقه یُغور/ یُقور یُقور یقه/ یخه یقه ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
ملزومات : نوشتن‌ نیز مانند هر كاری‌ نیاز به‌ فراهم‌ كردن‌ یك‌سری‌ مقدمات‌ دارد، و مستلزم‌ رعایت‌ برخی‌ نكات‌ و پیشنیازها است‌. اصولاً خلق‌ یك‌ اثر خوب‌ به‌خصوص‌ اگر قرار باشد در قالب‌ مقاله‌، كتاب‌، و… باشد نیاز به‌ سرمایه‌گذاری‌ اولیه‌ و برنامه‌ریزی‌ دقیق‌ دارد تا محصولی‌ ارزشمند و قابل‌ رقابت‌ تولید شود. 💯مهم ترین‌ سرمایه‌ برای‌ نوشتن‌، داشتن‌ مطالعه‌ كافی‌ و برخورداری‌ از دانش‌ لازم‌ در حوزه‌ موضوعی‌ مورد علاقه‌ است‌. برای‌ نوشتن‌ مقاله‌ به‌ دو صورت‌ می‌توان‌ عمل‌ كرد. 1️⃣روش‌ اول این‌ است‌ كه‌ بخواهیم‌ ابتدا در یك‌ حوزه‌ در باره ی موضوعی‌ تحقیق‌ كنیم‌ و بر اساس‌ نتایج‌ و یافته‌های‌ تحقیق‌ ، مقاله‌ بنویسیم‌. 2️⃣روش دوم این‌ كه‌ مستقیماً موضوع‌ یا مقوله‌ای‌ را به‌ قصد تهیه‌ مقاله‌ انتخاب‌ كنیم‌ و در آن‌ زمینه‌ شروع‌ به‌ نوشتن‌ كنیم‌. برای‌ نوشتن‌ مقاله‌ به‌ این‌ روش‌ می‌توان‌ با مطالعه‌ منابع‌ دایره‌المعارفی‌ شروع‌ كرد. سپس‌ با جستجو در بانك‌های‌ اطلاعاتی‌، ‌ و استفاده‌ از کتاب های شناسایی شده ، می‌توان‌ كتاب‌های‌ تخصصی‌ و منابع‌ اطلاعاتی‌ دیگر از قبیل‌ مقاله‌، پایان‌نامه‌ و… را گردآوری‌ كرد. پس‌ از گردآوری‌ منابع‌ اطلاعاتی‌، ابتدا سرفصل‌ها و مندرجات‌ آن ها مرور شود. پس‌ از آن‌ بخش‌های‌ مهم‌ و مرتبط‌ به‌دقت‌ مورد مطالعه‌ قرار گرفته‌ و از نكات‌ مهم‌ یادداشت‌برداری‌ شود. ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
📌ما را در فضای مجازی همراهی کنید. ارتباط مستقیم با مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم: 📩h.tehrani@whc.ir کانال ما در ایتا: 📱@hawzah_khaharan_qom درگاه اطلاع‌رسانی ما: 🌐www.qom.whc.ir
بسم الله الرحمن الرحیم. پذیرش رشته تخصصی سطح سه فرهنگ جهاد مرکز تخصصی امام خامنه ای حفظه الله. تحت اشراف و مدیریت حضرت استاداحمد عابدی زید عزه. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بروشور معرفی رشته به ادمین زیر پیام دهید @markaz_emamkhamenei @smrn220 یا با شماره زیر بین ساعت ۱٠الی ۱۴ تماس بگیرید. ٠۹۱٠۱۸۵۵۳٠٠ 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 @m_t_imamkhamenei لطفا جهت ثبت نام در رشته تبلیغ فرهنگ جهاد این تبلیغ را به دوستان خود معرفی بکنید . مرکزی با روش آموزش پژوهش محور ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj
یکی از طلبه‌ها در دیداری از شهید صدر می‌پرسد: «خیلی وقت‌ها دچار بی‌حوصلگی می‌شوم و درس و مطالعه و تألیف را کلاً رها می‌کنم. چه کنم [که از این حالت رها شوم]؟!» و شهید صدر پاسخ می‌دهد: « کسی که توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تبانی‌ها بر ضد اسلام و تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی که نسبت به مبانی اسلامی می‌شود را می‌بیند چگونه دلش می‌آید که مطالعه و کار جدی و بی‌وقفه را رها کند ؟!» السيرة والمسيرة في حقائق ووثائق، ج‏٢، ص٢٨٩
و بررسي عنوان کتب و ابواب حديثي از نگاه علامه محمد تقي شوشتري نویسندگان: رضايي كرماني محمدعلي, زارع زرديني احمد : از مهم ترين بايسته هاي پژوهش در علوم حديث، ارايه روش هايي براي بررسي و پژوهش در ميراث حديثي است. نقد و بررسي عنوان کتاب ها و ابواب حديثي، يکي از اين روش هاست. اين نوشتار به معرفي و بررسي ميزان کارآمدي اين روش در علوم حديث مي پردازد، و به منظور رسيدن به اين هدف، کارآمدي آن را در دو حوزه نقد بيروني (انتساب و تصحيح متن) و نقد دروني (فهم و ارزيابي متن) نشان داده است. پس از اثبات کارآمدي اين روش، به چگونگي تعيين عنوان متوني که در تعيين عنوان آن ها اشتباهي رخ داده، پرداخته شده و در همين راستا، دو روش درون متني و برون متني در تعيين عنوان ارايه شده است. در معرفي و تبيين جوانب مختلف اين روش، از آثار محمدتقي شوشتري-حديث پژوه معاصر-استفاده شده است. لینک مقاله https://www.sid.ir/FileServer/JF/39913890405.pdf ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
معیارهای آورده شده در زیر در هر علمی - پژوهشی بایستی رعایت شود. رعایت این معیارها باعث انسجام و استحکام مقاله شده و امکان پذیرش آن را در یک مجله علمی - پژوهشی افزایش می‌دهد. ✍🏼 مرتبط بودن مطالب و کامل بودن 🌼تمام موضوعات مطرح شده‌اند. 🌼 استدلال‌ها و بحث‌ها در کلیت متن مرتبط هستند. 🌼 منابع و مراجع ادبیات تحقیق آورده شده‌اند. 🌼 منطق و پیوستگی بین استدلال‌ها رعایت شده است. ✍🏼برخورداری از یک سازمان منسجم 📕 مقاله از یک ساختار شفاف مفهومی برخوردار است. 📕 عنوان‌ها و زیر‌عنوان‌های مناسب، صحیح و مرتبطی به کار برده شده‌اند. 📕 نظام ارجاع دهی با ثبات و مناسب است. ✍🏼برخورداری از یک محوریّت تحقیقی در کلّیت و ترکیب مقاله ✏️تفکر خلاق، ترکیب و استدلال ظهور و بروز دارد. ✏️دقت فکری در باره عنوان اصلی دیده می‌شود. ✏️مفاهیم مرتبط به نحو مناسبی تحقیق شده‌اند. ✏️استدلال‌ها و اثبات‌ها به وسیله مدارک و مستندات یا ارجاعات پشتیبانی شده‌اند. ✏️شواهد کافی برای فهم موضوع وجود دارد. ✏️ادبیات تحقیق مورد نقد و تحلیل قرار گرفته‌اند. ✏️ارتباط لازم بین ادبیات تحقیق و موضوع مورد تحقیق مقاله ارائه شده است. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
منابع مربوط به تحقیق 📕از منابع مربوط به پیشینه تحقیق، می توان به امور زیر اشاره کرد:👇🏻 ✍🏼اطلاعات موجود در بانک های اطلاعاتی. ✍🏼تألیف ها، ترجمه ها و های مربوط به موضوع مورد بررسی. ✍🏼 های مربوط به موضوع مورد بررسی. ✍🏼نظریه های موجود در زمینه موضوع . ✍🏼سالنامه های مراکز تحقیقاتی و فرهنگی، مانند یونسکو. ✍🏼تجربه های صاحب نظران. ✍🏼 های اینترنتی و استفاده از موتورهای جست جوگر ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
چند نکته در باب ویرایش صوری: ♦️ شیوه املای واژگان، مطابق دستور خط فارسی، مصوب فرهنگستان ادب فارسی است. ♦️ «ها»ی جمع ـ به‌استثنای «آنها» و «اینها» ـ به‌كلی جدا و بدون فاصله درج شود. مانند: كتاب‌ها→ كتاب ها، کتاب‌ها→ كتابها. ♦️ كلمه «شنا...» با كلمه قبل به صورت جدا و بدون فاصله درج شود. مثال: روان‌شناسی، کتاب‌شناسی، اسلام‌شناسانه، دین‌شناختی. ♦️ پسوندهای گیر، پذیر، ناپذیر، زدا، بخش، گرا و... همه جا جدا و بی‌فاصله با کلمه قبل درج شوند؛ مانند تحویل‌ناپذیر، غفلت‌زدا، نشاط‌بخش، اسلام‌گرا و نتیجه‌گیری. ♦️ القاب، درصورتی که به‌صورت ساکن خوانده شوند بدون فاصله با مابعد درج می‌شوند، و درصورتی که مکسور ادا شوند با یک فاصله. نمونه‌ها: شیخ طوسی، شیخ مفید، سید رضی. سیدمحمدحسین طباطبایی، شیخ‌عباس قمی، ملاصدرا، میرزاآقاخان، حاج‌ملاهادی، آقاهاشم‌خان، ... . ♦️ «می» و «نمی» همواره جدا و بدون فاصله با مابعد درج می‌شوند. ♦️ فواصل اضافی میان کلمات حذف شوند (دوفاصله‌ها به یک فاصله تبدیل شود). ♦️ نام‌های پیش و پس از «بن» در اسامی افراد، فاصله درج نشود. مثلاً: محمدبن‌یعقوب → محمد بن یعقوب. ♦️ نام پس از «ابن» در اسامی افراد بدون فاصله درج شود. مثلاً: ابن‌سینا. ♦️ بی (با فاصله از دو طرف) از مابعد خود بی‌فاصله درج شود: بی‌نیاز→ بی نیاز. ♦️ تشدیدهای غیرضرور حذف شوند. ♦️ یای اضافه پس از های غیرملفوظ در همه موارد درج شود. مثال: خانه خدا. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
آسیب شناسی مقاله نویسی و پژوهش در مطبوعات دینی نویسندگان: حسن حکیم باشی منبع: پژوهش و حوزه پاییز و زمستان 1384 شماره 23 و 24 ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/file/download/article/20120426165847-5180-66.pdf •┈┈••✾••┈┈• @myganj
دوازده شرط اخلاقی فن ویراستاری را می‌توان این‌چنین برشمرد: 1️⃣وجدان کاری، 2️⃣انصاف، 3️⃣تواضع، 4️⃣قاطعیت، 5️⃣خوش‌قولی، 6️⃣برخورد نیک، 7️⃣ حوصله، 8️⃣ فداکاری، 9️⃣ نظم و انضباط، 0️⃣1️⃣ پرهیز از بخل و حسادت، 1️⃣1️⃣ پرهیز از وسواس، 2️⃣1️⃣ پرهیز از عمل سلیقه‌ای. ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/fa/article/52472 •┈┈••✾••┈┈• : آیینه پژوهش 1383 شماره 86 @myganj
چیستی نظریة ایمان از دیدگاه امام صادق (ع) نویسنده: غلامرضا مهدی راونجی منبع: حدیث پژوهی سال پنجم بهار و تابستان ۱۳۹۲ شماره ۹ ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/file/download/article/20131111141512-9796-36.pdf @myganj
روزی از روزها که شیخ بهلول در محضر پرفیض مرحوم آیت‌الله آقا سید ابوالحسن اصفهانی حاضر شده بود استاد خطاب به او گفت: - شما از چه کسی تقلید می‌کنید؟ بهلول جواب داد: - از شما - من می‌گویم در اینجا مجتهد درس خوان زیاد داریم، ولی مجتهد مبارز کم داریم. شما بهتر است به ایران برگردید و علیه رژیم رضاشاه مبارزه کنید.(از این بیان پیداست که شیخ در آن زمان بار علمی زیادی داشت، لذا سید می‌گوید: مجتهد درس خوان زیاد داریم، ولی مجتهد مبارز کم.) شیخ امر استاد را اطاعت کرد و به ایران بازگشت و مبارزه اش را پی گرفت •┈┈••✾••┈┈• @myganj
👆👆http://farhang-press.com/index/wp-content/uploads/2017/10/GhalatNanevisim-Farhang-press.com_.pdf با توجه به اینکه فایل های بارگذاری شده در ایتا از سِرور های ایتا حذف شده است لذا برای استفاده دوستان دوباره بارگذاری می شود •┈┈••✾••┈┈• @myganj
شیوه‌نامه نگارش رساله علمی.pdf
1.19M
با توجه به اینکه فایل های بارگذاری شده در ایتا از سِرور های ایتا حذف شده است لذا برای استفاده دوستان دوباره بارگذاری می شود •┈┈••✾••┈┈• @myganj