تمام تلاشمو میکنم کسیو از خودم ناراحت نکنم
دلشو نشکونم
به هیچ کسی بی احترامی نکنم
تا جای ممکن سعی کنم خاطرات خوب از خودم به جا بزارم و هر کسی که اسمم رو گفت لبخند رو لبش بیاد
تقریبا ی سال میشه که منو میشناسید راستش ی بار هم ازم بد رفتاری دیدید؟
کاری کردم که باعث ناراحتیتون بشه؟
اصلا تاحالا باهاتون سرد برخورد کردم؟
بعد ی سریا سواستفاده میکنن وقتی اینطور میشه بازم سعی میکنم سکوت کنم ولی از ی جا به بعد صبر منم تموم میشه متاسفانه و ازم توقع نداشته باشید خوش برخورد باشم در این لحظه
اگه اره میشه عکس بفرستی
.
سلام میگم تهران برف اومده؟؟
....
نه بابا تهران برفش کجا بود فقط سرده...
خودواقعیم!
اگه اره میشه عکس بفرستی . سلام میگم تهران برف اومده؟؟ .... نه بابا تهران برفش کجا بود فقط سرده...
ولی شهر ما پر برف:)
بسوز🗿🌹🤌🏻😂
خودواقعیم!
ولی شهر ما پر برف:) بسوز🗿🌹🤌🏻😂
همه جای ایران انگار برفه و انگار تهران جزو ایران نیست...