خودواقعیم!
اگه اره میشه عکس بفرستی . سلام میگم تهران برف اومده؟؟ .... نه بابا تهران برفش کجا بود فقط سرده...
ولی شهر ما پر برف:)
بسوز🗿🌹🤌🏻😂
خودواقعیم!
ولی شهر ما پر برف:) بسوز🗿🌹🤌🏻😂
همه جای ایران انگار برفه و انگار تهران جزو ایران نیست...
خودواقعیم!
همچنان سرگیجه<<<<
هنوزم همینطوررر
سرگیجه جان فهمیدم عاشقمی یکم تنهام بزار لطفا.